Nieuwe Feanfan en Brief

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

NNfanatic
Invaller

Bericht door NNfanatic »

Het zal me niks verbazen dat het helemaal niet kan maar dan is het hun eigen schuld! :blbl:
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ze zullen toch wel weten wat ze doen? Anders is het echt slecht!
Corruption is everywhere, fight it!
Eastermar
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Eastermar »

Een reactie van het bestuur van NN op de brief bij de Fean Fan staat inmiddels online op dit forum en op http://www.nieuwnoord.org
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

ik heb er geen problemen mee dat hun een eigen vak willen maar doe die gewoon NAAST het NN vak dan kunnen we met elkaar zingen en de ploeg ondersteunen maar als dat vak op zuid komt word de sfeer wel minder dan dat je ze naast elkaar zet.
want dan gaan de 2 supp kernen tegen elkaar zingen (dan zingen de 2 groepen 2 verschillende liederen)
Nieuw Noord
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

De reactie van NN op de brief van FF vind ik redelijk overbodig, zeker daar waar het het inhoudelijke betreft. Men heeft het over de cynische ondertoon van de brief, weinig sympathie voor NN, jaloezie en kinderachtig gedrag maar er wordt nauwelijks uitgelegd waarom NN zo kwaad op FF is. Onderbouw dat dan met argumenten (als je die hebt) maar beperk je niet tot wat opmerkingen in de marge. Van een aantal bezwaren tegen de brief die hier op het Forum door bestuursleden van NN gemaakt zijn vind ik nauwelijks iets terug. Of is het zo dat er inhoudelijk weinig aan te merken is maar het alleen over "c'est le ton qui fait la musique "gaat ?
Voor alle duidelijkheid, de aktie van FF kwam niet als een verrassing want was al eerder in de Feanfan aangekondigd en was toen wel iets dat uit de lucht kwam vallen. Terecht is er toen door NN een brief gestuurd over het"heimelijke" van de aktie. Deze toelichting even voor iedereen die over me heen gaat vallen maar de voorgeschiedenis gemist heeft.
Heerenveen in mijn hart
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door Heerenveen in mijn hart »

Ik moet me er niet mee bemoeien,ik weet het,maar voor mijn toekomst geld dit ook:

Waarom gezeur over dat het op Zuid moet?Ik bedoel zo krijg je wat je bij NAC ook hebt.2 vakken die naar elkaar kunnen zingen.En dat is mooi hoor als het goed gebeurd.Iedereen moet toch zelf weten hoe je een wedstrijd beleeft.Kijk als ze alleen maar gaan Drinken en Bingo-en,dan is het niet goed natuurlijk.
Maar zoals in de brief staat:
Achter de ploeg,dus ze zullen ook wel zingen hoor.En wat is nou mooier om in de 1e helft naar Zuid te voetballen en dan geruggesteund( :?: ) worden door NN,en in de 2e helft andersom.Dat is eigenlijk 2 keer zoveel mooier dan dat het nu het geval is.
Er zullen mensen zijn die wel sfeer willen maken maar niet staan.Nou dan kunnen ze mooi naar FF.Terwijl die mensen zich anders stil zouden houden.
Zoals in de brief van FF staat willen ze de CLUB STEUNEN en ik heb niets zien staan over BINGO-EN EN KOFFIEZUIPEN.Deze mensen zullen ook niet een paar minuten voor het einde weggaan.Want dit zijn OOK supporters die willen steunen en zingen.

Ik zie er geen verkeerde bedoelingen in.Want als FF eerst zou komen en dan NN dan zou iedereen weer zeuren op NN.

Ik hoop binnenkort ook een Seizoenskaart tekopen en dan heb ik weer recht van spreken.

DEZE REACTIE HEB IK NIET GEPLAATST,TOT IK EEN ACTIEVE SUPPORTER BEN :urgs:
Met nieuwnoord op weg naar een sfeervol ABE Lenstra Stadion!
jeroentjeheerenveen
Invaller

Bericht door jeroentjeheerenveen »

heerenveen in mijn hart>>iedereen mag zich met deze discussie bemoeien.

Als eerste wil ik zeggen mooi blad, heb het met plezier gelezen, als je een abonnement op het blad wil ben je ook lid van de supporters club en dat wil ik niet.
Jah de brief heb ik ook met verbazing gelezen, ik zag het ook als enige jaloezie.
NN heeft iets groots bereikt, en dat alles met weinig poen.
En ik vind dit wel vissen in de zelfde vijver, want mensen worden nu toch overgehaald om in het FF vak te gaan zitten omdat je dan "echte supporter" bent, terwijl die mensen misschien nog twijfelen of zie ook in het NN vak willen.
Maar wat al meerdere mensen zijden de vakken naastelkaar (want zie echt niet gebeuren dat we naar elkaar toe gaan zingen) maar de nn vakken komen eerste ring waarom niet de zingende zittende supporter rondom het vak en daarboven want zittende mensen kan de constructie wel houden :)
Zo die supp. club heeft behoorlijk wat centjes, en behalve wat bingo avonden nooit iets wat voor de supporters kwa sfeer gedaan :crying:

De reacties van mevr. Lenstra en Verbeek komen bij mij echt als kippenvel aan geweldig.
Ik laat iedereen in zijn waarde iedereen steunt zijn club op zijn eigen manier, maar voel hier iets van bangheid van JJ en co dat er teveel mensen bij NN komen en dat het uit de hand KAN gaan lopen ofzo...

als we dan toch allerlei vakken beginnen dan wil ik graag ik het vrijgezellen vak met alleen dames van tussen de 17 en 25 :huh:
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

Het is natuurlijk te lachwekkend voor woorden dat de SV wederom zo omgaat met afspraken die gemaakt zijn.
Ook het feit dat met nooit een sfeervak wilde omdat het volgens "Snor"en co niks toevoegde.
Nu komen ze erop terug, hun goed recht idd maar zeer kinderachtig op de manier die ze nu doen, Copycats zijn het, eerst de Site van Erik en Beetle, nu het vak, wat volgt?????
sfeerartikelen? bandieriedagen? ben blij dat ik na het bus 1 imago en de rest mag thuisblijven gebeuren al overstag gegaan om die bullshit op te zeggen.

Vind het ook vaag dat de mensen die op het forum zijn van de sv niet met een reactie komen, dan heb ik het in dit geval niet over 30+ die is 9 van de 10 x redelijk en altijd is hij het wel eens met dingen als een sfeervak en sfeerverhogende dingen.

Maar er zijn meer van "hun"die dit lezen, ik zou een reactie wel op prijs stellen waarin ze trachten te vertellen waarom ze zo bezig zijn.
30plus
Selectiespeler

Bericht door 30plus »

Vind het ook vaag dat de mensen die op het forum zijn van de sv niet met een reactie komen, dan heb ik het in dit geval niet over 30+ die is 9 van de 10 x redelijk
Nou Angerfist, dat is zeker geen slechte score :wink:

nou effe serieus. ik ben van woensdag t/m zaterdag even het land uit maar kom volgende week namens bestuur supclub met een toelichting over o.a. de keuze voor zuid.
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

30plus schreef: Nou Angerfist, dat is zeker geen slechte score :wink:

nou effe serieus. ik ben van woensdag t/m zaterdag even het land uit maar kom volgende week namens bestuur supclub met een toelichting over o.a. de keuze voor zuid.
ik denk zuid omdat die nu ook al bekend staat als een sfeer tribune ..
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

30plus schreef: Nou Angerfist, dat is zeker geen slechte score :wink:

Jammer 30+ dat anderen van de SV zoals JJ zelf niet eens de moeite neemt hier voor haar supporters tekst en uitleg te geven, ze krijgen nu veel hoon over zich heen en laten jou het als pispaal opknappen, dat lijkt me niet de bedoeling.
Het ging mij dan ook niet om alleen de keuze voor de zuid tribune maar meer global bekenen.

Kinderachtige naäperij van website en vak, en alles eromheen, tuurlijk zal de SV weer met een verklaring komen waarvan men denkt alles weer goed te praten.

Maar stel jezelf en je collega's nu eens de vraag 30+ waarom wil niemand meer met de bussen mee, waarom zegt de 1 na de ander het blad van de SV op?
UK
Bankzitter

Bericht door UK »

Heb de brief gelezen en hem daarna direct met de Feanfan bij het oud papier geflikkert.
Helaas kregen we er drie dus maar een van de anderen gelezen. Een blad zonder diepgang en kritiek want ja, er was al eens kritiek van ome Riemer en dat moeten we niet weer hebben hé.
Het is een belachelijk dat je het lef hebt om zoiets te doen net op het moment dat NN bezig is om 800 man in haar vak te krijgen. Dit lijkt me een bewuste timing, daar ben ik zeker van.
Het toont ook van minachting de directie SCH om zoiets te doen zonder daar goede afspraken over te maken en zonder dat er concrete afspraken zijn gemaakt over het zitvlees kweken op zuid.
Het toont minachting om de brief weg te sturen zonder dat de directie van SCH op de hoogte is van de inhoud van de brief.
Het toont van minachting tegen NN om zonder haar medeweten haar te noemen in de brief.
Het gaat hierbij om een doelbewuste actie tegen NN, daar ben ik van overtuigd

UK
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

Dhr... JJ en Co hangen mij al jaren de strot uit, het kontgekruip is enorm, men waait met de wind Riemer mee, en elders met de wind van NN, ook vind ik het vreemd dat deze heren en mischien dames al jaren op hun zetel zitten, mischien tijd voor vernieuwing???

Hiermee doel ik wederom niet op Pieter en Gea, die altijd veel inzet hadden voor de supporters en alles probeerden als er watmisging, de andere SV bestuursleden zagje nooit wat doen.
de boswachter
Nieuw talent
Contacteer:

Bericht door de boswachter »

De Tike Utd schreef:Maar als ik hier zo op het forum struin, dan is er m.b.t. NN ook weinig gevoel voor bescheidenheid. Misschien wel terecht. Maar de forumleden voelen zich wel weer erg snel op hun pikkie getrapt: ''Mama, ze zeggen dat zij de besten zijn, maar wij zijn toch de besten. Help, ze pesten me!'' Niet alles te letterlijk opvatten..
is dit jou mening over de 'gemiddelde' NNer?

Weet niet wie er allemaal mee is geweest in der tijd naar Amica wronki. maar toen werd mij wel duidelijk dat de club en de sv sterk met elkaar verbonden zijn. onze bus die zeg maar vol met van die gasten die toch alleen maar de hele wedstrijd staan, schreewen, als mongelen op en neer springen, niet vol achter de club staan........ werd als enige in motel gedropt ergens in de middle of nowhere. omdat de hotels vol zaten. ze wilden ons zelfs niet voor de wedstrijd naar wronci brengen om de stad in tegaan. erg jammer.

ik zeg ze doen maar met hun vak. maar als ze over 2 strijd hebben zijn zij meestal de gene die dat creeren.

ook is het jammer dat NN geassosieerd word met 'het tuig' om het zo maar tezeggen. en de sv helpt daarbij door dit soort uitspraken tedoen in hun brief oa.
laat ze maar lullen, een olifant heeft toch de dikste
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

de boswachter schreef: is dit jou mening over de 'gemiddelde' NNer?

Weet niet wie er allemaal mee is geweest in der tijd naar Amica wronki. maar toen werd mij wel duidelijk dat de club en de sv sterk met elkaar verbonden zijn. onze bus die zeg maar vol met van die gasten die toch alleen maar de hele wedstrijd staan, schreewen, als mongelen op en neer springen, niet vol achter de club staan........ werd als enige in motel gedropt ergens in de middle of nowhere. omdat de hotels vol zaten. ze wilden ons zelfs niet voor de wedstrijd naar wronci brengen om de stad in tegaan. erg jammer.

ik zeg ze doen maar met hun vak. maar als ze over 2 strijd hebben zijn zij meestal de gene die dat creeren.

ook is het jammer dat NN geassosieerd word met 'het tuig' om het zo maar tezeggen. en de sv helpt daarbij door dit soort uitspraken tedoen in hun brief oa.
Inderdaad, we werden in een derderangs Hotel geplaatst,Hotel SeN, op de wedstrijddag was er zomaar ineens een verbod om Wronki in te gaan terwijl de andere bussen er wel waren.
Er werd ons verteld dat we naar een hele grote stad gingen, om te verkomen dat we taxiebusjes gingen bellen, in die "stad"aangekomen werden we gedropt bij een winkelcentrum waar je in 5 minuten was uitgekeken.daar moeten we iets van 2uur wachten.

Net als de Boswachter is mij toen duidelijk geworden dat de SV en de club de handen bijelkaar hebben gedaan en het huwlijk hebben voltrokken.

Vandaar dat ik nu ook vind dat de SV zichzelf weerbelachelijk maakt.
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Bericht door De Tike Utd »

Jammer 30+ dat anderen van de SV zoals JJ zelf niet eens de moeite neemt hier voor haar supporters tekst en uitleg te geven, ze krijgen nu veel hoon over zich heen en laten jou het als pispaal opknappen, dat lijkt me niet de bedoeling.
Het ging mij dan ook niet om alleen de keuze voor de zuid tribune maar meer global bekenen.
Kinderachtige naäperij van website en vak, en alles eromheen, tuurlijk zal de SV weer met een verklaring komen waarvan men denkt alles weer goed te praten.
Maar stel jezelf en je collega's nu eens de vraag 30+ waarom wil niemand meer met de bussen mee, waarom zegt de 1 na de ander het blad van de SV op?
Dat 30+ namens de SV een reactie geeft is klasse. Hij vertolkt het geluid van de SV op een prima wijze. Het getuigt van lef dat hij dat doet. Ik kan me voorstellen dat andere bestuursleden die dit forum bezoeken weinig zin hebben te reageren, omdat het geluid van diverse forumleden dermate ongenuanceerd, respectloos en beledigend is, dat ik me in hun plaats ook wel 10x zou bedenken. Als je de moeite neemt in het bestuur plaats te nemen van de SV (of NN) verdien je wat mij betreft het voordeel van de twijfel: ze besteden vrije tijd aan onze club, zetten zich (op hun wijze) in voor onze club en nemen op de koop toe dat ze op het forum anoniem worden beledigd.
Kinderachtige naäperij van dat vak en de site, schrijf je. Wat betreft de site zal ik voor één keer het ware verhaal vertellen. We (redactie FeanFan) zijn al sinds we onze site hebben gelanceerd bezig om onze eigen naam te claimen. Helaas was die door de sc Heerenveen geclaimd. Na lang onderhandelen hebben we onze naam terug gekregen in 'bruikleen'. Naäpen, schrijf je... Man, we hebben deze naam al 19 jaar geleden gelanceerd. Wie aapt er nou na, dan?
Dat de masters van http://www.feanfans.nl zo gekwetst/geraakt zouden worden, hadden wij nooit voorzien. En dat is geenszins de bedoeling geweest. We hebben beide een verschillende site. Wij zijn gewoon hartstikke blij dat we ein-de-lijk onze eigen naam kunnen voeren. Voor de makers van http://www.feanfans.nl alle hulde en complimenten. Ik wens ze alle succes met hun site. Dat weten ze ook, dat is met ze uitgepraat.
Tenslotte: steeds meer mensen zeggen het donateurschap op FF op. Kan zijn, maar per saldo groeien we nog steeds (fors) qua donateurs. Kennelijk zijn er per saldo meer mensen die een lidmaatschap aangaan dan dat er opzeggen.
Dat van die bussen vind ik ook een probleem. Een probleem dat m.i. grondig aangepakt moet worden. In het volgende overleg tussen de besturen van NN en SV zou dit hoog op de agenda moeten komen. Als NN-leden en SV-leden elkaar niet liggen (?) of kunnen luchten (?) hoeft dat toch nog geen reden zijn om je club bij uitwedstrijden nauwelijks meer te ondersteunen? Kan NN niet zelf een bus (of 2 of 3 of 4) per uitwedstrijd in samenwerking met de SV vullen? Als het enige probleem de verdeling van de financien is, zou ik zeggen: los dat als grote jongens op! Sc Heerenveen zal de steun in de rest van deze competitie juist ook in uitwedstrijden (o.a. Utrecht, Vitesee, Groningen en Feyenoord) hard nodig hebben! En wie wil er nou niet volegnd jaar weer op de boot naar Engeland (zelfs de kotsers)?
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

De Tike Utd schreef:
Jeroen, bij dat laatste bericht van jou sluit ik mij graag aan.
Wat mij betreft: discussie gesloten.

Jeroen schreef:
Ik vind de discussie nou juist niet gesloten. Ik zou het waarderen als je nog op mijn eerdere epistel zou kunnen ingaan.
Het topic wordt nogal uitgebreid. I.v.m. verplichtingen overzee heb ik een aantal dagen niet op het forum gekeken. Ik weet dus niet welk eerdere epistel je hier bedoelt. Wellicht heb je mijn reactie aan boord van de Queen of Scandinavia al gehoord. Zo niet, dan hoor ik dat wel via dit forum.
Abe lives on in De Tike!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Het is me duidelijk De Tike. Het praat toch ook veel relaxter onder het genot van een pint. :wink:
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

Tenslotte: steeds meer mensen zeggen het donateurschap op FF op. Kan zijn, maar per saldo groeien we nog steeds (fors) qua donateurs. Kennelijk zijn er per saldo meer mensen die een lidmaatschap aangaan dan dat er opzeggen.
Lijkt me ook wel logisch als er ineens een aantal 1000 supporters bijkomen met de verbouwing, ze hebben geen notie of idee hoe er met de supporters wordt omgegaan, wat er speelt, en hoe de gemoederen zijn.
Komt bij dat als je bij bijvoorbeeld Feyenoord kijkt met door het vuur gaat voor haar leden, als je dat vergelijkt met de SV Heerenveen, dan kun je toch zeggen dat er een zekere sprake is van hielenlikkerij jegens het Bestuur?
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Angerrfist schreef:
Komt bij dat als je bij bijvoorbeeld Feyenoord kijkt met door het vuur gaat voor haar leden, als je dat vergelijkt met de SV Heerenveen, dan kun je toch zeggen dat er een zekere sprake is van hielenlikkerij jegens het Bestuur?
Ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. Probeer het noggus!
Abe lives on in De Tike!
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

De Tike Utd schreef: Ik begrijp werkelijk niet wat je bedoelt. Probeer het noggus!
Het komt er in het kort op neer dat de SV geen donder doet voor haar leden, een boekje, een beetje korting op een uitwedstrijd maar verder niks. Ja bingo e.d. echt gericht op het koffielurkende publiek. Organiseer eens wat voor de leden die niet willen bingoën tafeltennisen of darten.

Een supportersvoetbaltoernooi of een dag weg oid. kom eens met leuke aanbiedingen, en er zal vast nog wel van alles zijn wat ik vergeet. Maar het belangrijkste: stop eens met dat gelieg en gekronkel tegen jullie leden, wees eens eerlijk.....

Nieuw Noord heeft jullie wakker geschud en jullie gaan daar kinderachtig en onvolwassen op in als je het mij vraagt.

Maar als je dat nog niet snapte.... sorry maar raak gefrustreerd door dat gedrag van enkele SV bestuursleden enof praktijken.
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Dus de SV doet niks voor haar leden? Zozo!
Een magazine dat regelmatig verschijnt. Kaartavonden, bingo-avonden (met koffie uit de thermosfles, zo heb ik gehoord), voor alle uitwedstrijden worden reizen georganiseerd (o.a. Newcastle, een uitje dat hogelijk werd gewaardeerd door de deelnemers: 10 bussen vol), tafeltennistoernooi.
Dus ''niks'', dat is wel iets te kort door de bocht. Er valt ongetwijfeld veel op het bestuur van de SV aan te merken. De manier waarop jij dat uit op het forum vind ik van een bedenkelijk niveau. Ga vooral door met je ongenuanceerde overdreven en deels onware forumbijdragen. Sommige forumleden zullen het met plezier lezen. Ik discussieer liever met Heerenveensupporters die hun mening goed onderbouwen dan met ''schreeuwerds'' zoals jij.
Abe lives on in De Tike!
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

jongens waar maken we een drama om?NN heeft een eigen vak waar het hard voor heeft moeten werken nu wil de sv ook 1 hebben ze liften dus met het succes van NN mee dit is niet fijn voor iedereen die NN een warm hard toe draagt(ik zelf ook).
maar iedereen beleeft voetbal anders dus heb respect voor elkaar iedereen hier is voor de zelfde club dus hou het wat rustig.
Nieuw Noord
Angerfist
Bankzitter

Bericht door Angerfist »

De Tike Utd schreef:Dus de SV doet niks voor haar leden? Zozo!
Een magazine dat regelmatig verschijnt. Kaartavonden, bingo-avonden (met koffie uit de thermosfles, zo heb ik gehoord), voor alle uitwedstrijden worden reizen georganiseerd (o.a. Newcastle, een uitje dat hogelijk werd gewaardeerd door de deelnemers: 10 bussen vol), tafeltennistoernooi.
Dus ''niks'', dat is wel iets te kort door de bocht. Er valt ongetwijfeld veel op het bestuur van de SV aan te merken. De manier waarop jij dat uit op het forum vind ik van een bedenkelijk niveau. Ga vooral door met je ongenuanceerde overdreven en deels onware forumbijdragen. Sommige forumleden zullen het met plezier lezen. Ik discussieer liever met Heerenveensupporters die hun mening goed onderbouwen dan met ''schreeuwerds'' zoals jij.
Dat is dus 1 van de punten, jullie organiseren alleen wat voor de "ouderen" jullie slaan een bepaalde catogorie gewoon over met bepaalde dingen.
Elke x komen er kleine feitjes bij mijn inziens, met op het toppunt het verloochelen van NN en haar leden, het uitelkaar drijven van 2 verenigingen die veel voor elkaar kunnen betekenen.
Zeg nou zelf, wat hebben de jongeren die ik reken in de leeftijd van 15 tm 30 nou aan een kaartavond of een bingo oid???? Juist, helemaal niks.

ben ik nou de enige die zo denkt over de sv of is iedereen blind(no hard feelings) Kan het wel veel groffer brengen maar laten we het "een bruine arm halen" noemen.
Een magazine, tsja...poeh....dat lijkt me logisch voor het geld wat men betaald voor de sv.
Tuurlijk orgaaniseren jullie een uitje naar Newcastle, daar worden jullie en de supporters beter van.
Wel 10 bussen vol? dat hadden veel meer kunnen zijn als de SV niet zoveel fanatics afstoot door hun daden.
Je kan het met me eens zijn of niet, ik breng het mischien ongenuanceerd maar er zit een kern van waarheid in en dat weet je, want je verdedigd je als een ridden die moet vechten tegen de bierkaai.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Ik moet toegeven dat angerfist met zijn post over de activiteiten van sv gedeeltelijk gelijk heeft. Sv organiseert activiteiten die mensen van oa. mijn leeftijd (22) niet erg aanspreken. Bingo en kaarten geen activiteiten waar mensen van mijn leeftijd warm voor lopen. Het blad (wat idd mooi is vormgegeven) is niet erg kritisch. De stukjes zijn leuk geschreven, maar er mist bijvoorbeeld een kritisch stuk over €dman de geldwolf.

Verder vind ik de toon die de Sv aanslaat tegenover de supporters van NN (het wordt niet expliciet genoemd, maar iedereen kan lezen wie ze bedoelen) niet erg chique. NN heeft zelf nooit een kwaad woord over Sv naar buiten gebracht en heeft heel hard gevochten voor een eigen vak. Nu is het zover en worden alle mensen die zich voor dat vak hebben ingeschreven ten overstaan van ALLE supporters uitgemaakt voor razers en ECHTE fans gaan natuurlijk gezellig in het sv vak ZITTEN.

Ik kan me erg goed indenken dat de sympathie voor sv bij veel van deze mensen als sneeuw voor de zon verdwijnd. Ik zou het ook niet leuk vinden dat wanneer ik lid ben geworden van een initiatief zoals NN er een brief naar alle fans gaat waar ik voor onechte fan en razer wordt uitgemaakt.
Skip
Invaller

Bericht door Skip »

Ik moet toegeven dat angerfist met zijn post over de activiteiten van sv gedeeltelijk gelijk heeft. Sv organiseert activiteiten die mensen van oa. mijn leeftijd (22) niet erg aanspreken. Bingo en kaarten geen activiteiten waar mensen van mijn leeftijd warm voor lopen. Het blad (wat idd mooi is vormgegeven) is niet erg kritisch. De stukjes zijn leuk geschreven, maar er mist bijvoorbeeld een kritisch stuk over €dman de geldwolf.

Verder vind ik de toon die de Sv aanslaat tegenover de supporters van NN (het wordt niet expliciet genoemd, maar iedereen kan lezen wie ze bedoelen) niet erg chique.
Ik ben t eens met het bovenstaande....
De Tike Utd schreef: Dat 30+ namens de SV een reactie geeft is klasse. Hij vertolkt het geluid van de SV op een prima wijze. Het getuigt van lef dat hij dat doet. Ik kan me voorstellen dat andere bestuursleden die dit forum bezoeken weinig zin hebben te reageren, omdat het geluid van diverse forumleden dermate ongenuanceerd, respectloos en beledigend is, dat ik me in hun plaats ook wel 10x zou bedenken. Als je de moeite neemt in het bestuur plaats te nemen van de SV (of NN) verdien je wat mij betreft het voordeel van de twijfel: ze besteden vrije tijd aan onze club, zetten zich (op hun wijze) in voor onze club en nemen op de koop toe dat ze op het forum anoniem worden beledigd.
Maar het onderstaande mag ook wel eens worden gezegd:

Dat De Tike Utd namens de FF een reactie geeft is klasse. Het getuigt van lef dat hij dat doet. Het geluid van sommige forumleden is dermate ongenuanceerd en respectloos, dat ik me in hun plaats ook wel 10x zou bedenken. Als je zoals De Tike Utd de moeite neemt in het bestuur plaats te nemen van de FF, en/of SV of NN verdien je wat mij betreft alle respect, ze besteden vrije tijd aan onze club, zetten zich (op hun wijze) in voor onze club en nemen op de koop toe dat ze op het forum anoniem worden beledigd.

Is getekend, Skippybal.
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

ben ik nou de enige die zo denkt over de sv of is iedereen blind(no hard feelings) Kan het wel veel groffer brengen maar laten we het "een bruine arm halen" noemen.
Een magazine, tsja...poeh....dat lijkt me logisch voor het geld wat men betaald voor de sv.
Tuurlijk orgaaniseren jullie een uitje naar Newcastle, daar worden jullie en de supporters beter van.
Wel 10 bussen vol? dat hadden veel meer kunnen zijn als de SV niet zoveel fanatics afstoot door hun daden.
Je kan het met me eens zijn of niet, ik breng het mischien ongenuanceerd maar er zit een kern van waarheid in en dat weet je, want je verdedigd je als een ridden die moet vechten tegen de bierkaai.
True, true...
Maar laten wij dan gewoon ontzettend blij zijn dat we Nieuw Noord hebben en dat de SV niet de enige supportersvereniging van ons cluppie is :huh:
De Tike Utd
Invaller
Contacteer:

Dat De Tike Utd namens de FF een reactie geeft is klasse. Het getuigt van lef dat hij dat doet. Het geluid van sommige forumleden is dermate ongenuanceerd en respectloos, dat ik me in hun plaats ook wel 10x zou bedenken. Als je zoals De Tike Utd de moeite neemt in het bestuur plaats te nemen van de FF, en/of SV of NN verdien je wat mij betreft alle respect, ze besteden vrije tijd aan onze club, zetten zich (op hun wijze) in voor onze club en nemen op de koop toe dat ze op het forum anoniem worden beledigd.
Ik ga er van blozen!

Een reactie op een aantal reacties van enkele forumleden:
Ten eerste even iets recht zetten. Ik zit niet in het bestuur van de supp.ver. Ik ben redactielid van FeanFan.
Waarom we niks over Edman schrijven? Omdat Edman zeer teleurgesteld is in de club en er niks meer over los wil laten. We hebben contact met hem opgenomen, maar hij heeft er een punt achter gezet.En omdat we het standpunt van de club kennen. Wie heeft gelijk? Ik weet het niet. Maar FeanFan probeert bij een stellingname hoor- en wederhoor toe te passen. Moeten we er maar op los speculeren? We willen geen schreeuw- of roddelblad worden. Geen verdere aandacht voor dit punt, derhalve.
Verder is het een feit dat de redactie van FeanFan zelf ook Fan is van Heerenveen en het journalistieke element niet de hoogste prioriteit heeft. We zijn er niet op uit onze club negatief in het nieuws te brengen. Kritiekloos zijn we zeker niet. Denk in het verleden aan onze kritiek aan de geringe bedankjes van de spelers bij uitwedstrijden, het interview met Gerald Sibon en Aldo Swager, de column van Edward Jorna. We willen graag een leesbaar magazine voor èlke FeanFan maken en doen dat onder de vlag van de supportersvereniging. Ik hoop dat je me geloofd als ik zeg dat de belangrijkste voorwaarde voor de restyling van FeanFan was, dat we on-af-han-ke-lijk blijven. On-af-han-ke-lijk van sc Heerenveen, on-af-han-ke-lijk van Aktie'67 en on-af-han-ke-lijk van ons eigen bestuur.
Jammer dat er in jullie ogen niets wordt gedaan door de SV voor de jongere garde. De redenering dat de busreizen daar niet onder meegerekend worden raakt kant nog wal. Vraagje: heb je de SV ooit direct benaderd over het gebrek aan activiteiten voor de jongere FeanFan? Heb je zelf ideeen of initiatieven? Wie weet staat de SV wel meer dan je denkt open voor nieuwe activiteiten? Het maakt vast meer los bij de SV dan wanneer je je kritiek alleen op het forum uit.
Abe lives on in De Tike!
Gesloten