Ik kreeg een mailtje terug van de "muziekboer" van het Abe Lenstra als antwoord op mijn vraag of ze ook Comming home Newcastle draaien. Dit gaat inderdaad gebeuren en wat ik begrijp komen er meer muzikale verrassingen
Als de muziek niet speelt, moeten wij zorgen dat het ook niet stil is. Dat is dan de muzikale verrassing vanuit het publiek
Met alle sfeerartikelen wordt het een topsfeer. Nu hopen dat de spelers een top prestatie neerzetten
Als de muziek niet speelt, moeten wij zorgen dat het ook niet stil is. Dat is dan de muzikale verrassing vanuit het publiek
Zijn dat zijn woorden of die van jezelf chrissie? Als hij het gezegd heeft wil ik namelijk graag even heel hard lachen. Zij zijn immers altijd degenen die menen elk 'stil' moment rond de wedstrijd met luidsprekerlawaai op te moeten vullen...
Nielshh schreef:
Zijn dat zijn woorden of die van jezelf chrissie? Als hij het gezegd heeft wil ik namelijk graag even heel hard lachen. Zij zijn immers altijd degenen die menen elk 'stil' moment rond de wedstrijd met luidsprekerlawaai op te moeten vullen...
precies ze vullen het tot aan het fluitsignaal (en soms nog even langer zelfs) aan met rot muziek.
Zijn inderdaad mijn eigen woorden. Jullie hebben gelijk wat betreft speakermuziek, niet altijd gewenst. Ik hoop daarom dat wij met 23.000 man dit een keer overstemmen
Nielshh schreef:Heb nou gewoon geduld. Het wordt echt genieten donderdag, dat verzeker ik je!
Ik ben nu al benieuwd naar de foto's.
Eigelijk moet er even iemand vanaf de zijkanten foto's maken van het vak en niet vanuit het vak Want dan zie je steeds dezelfde mensen en niet het geheel van het vak
Dus, zijn er mensen op Oost bijvoorbeeld met digitale camera's?
Heb nou gewoon geduld. Het wordt echt genieten donderdag, dat verzeker ik je!
Beetje kinderachtig wel dat geheimzinnige gedoe. Het lijkt me dat je als bestuur je leden altijd volledig dient te informeren, tenzij dat bepaalde onderhandelingen in gevaar zou kunnen brengen.
Nu weet ik toevallig al wat er gaat gebeuren maar ik zal het "spelletje" van de betrokkenen niet verpesten.
Overigens:
rolandos schreef:wat gaat er nou gebeuren wc rollen mag niet en stradballen lijkt mij niet een goed idee als je dat plaatje ziet .dus iedereen maar snippers mee?
Beetje kinderachtig wel dat geheimzinnige gedoe. Het lijkt me dat je als bestuur je leden altijd volledig dient te informeren, tenzij dat bepaalde onderhandelingen in gevaar zo kunnen brengen.
Kom op Arnoud, jij weet net zo goed als ik dat een sfeeractie zoals we die gepland hebben meer impact heeft en leuker is als het een verrassing is. Dat heeft niks met geheimzinnigheid te maken. De leden weten dat er een sfeeractie aan gaat komen, alleen niet precies hoe die eruit ziet. Zo ernstig lijkt me dat nou ook weer niet. Ik neem aan dat de meeste leden sowieso wel weten dat sfeeracties normaal gesproken altijd stil gehouden worden. In het verleden hebben we dat nooit echt gedaan, dit keer dus wel.
Maar ik beloof je dat het het waard is. En ik reken er stiekem op dat jij vanaf Oost ook een fotootje of twee wilt maken met die fijne camera van jou.
Eén van de onderdelen van Tifo en sfeeracties is nou juist dat je het zo veel mogelijk stil houdt. Dan heeft het de grootste impact. Nu zullen de Newcastle supporters dit niet zo snel lezen, maar het is ook mooier als je eigen spelers het niet weten, je eigen supporters ook niet (omdat het dan impact kan hebben, waardoor het de sfeer kan beinvloeden, sort en met kippevelmoment zeg maar) en het is ook wel leuk om andere supportersgroepen te imponeren met goede sfeeracties. Op het forum van http://www.dutchtifo.nl leven zulke dingen ook heel erg. Ik ben er inmiddels aan verslaafd geraakt...
.
En als ik ergens goed gelezen heb ben je inmiddels ook al op weg verslaafd te raken aan het wedden/gokken op wedstrijduitslagen. Ik zal je posts in de toekomst met nog meer argwaan bekijken Roelof want verslaafden ....... :blbl:
Nielshh schreef:
Kom op Arnoud, jij weet net zo goed als ik dat een sfeeractie zoals we die gepland hebben meer impact heeft en leuker is als het een verrassing is. Dat heeft niks met geheimzinnigheid te maken. De leden weten dat er een sfeeractie aan gaat komen, alleen niet precies hoe die eruit ziet. Zo ernstig lijkt me dat nou ook weer niet. Ik neem aan dat de meeste leden sowieso wel weten dat sfeeracties normaal gesproken altijd stil gehouden worden. In het verleden hebben we dat nooit echt gedaan, dit keer dus wel.
Maar ik beloof je dat het het waard is. En ik reken er stiekem op dat jij vanaf Oost ook een fotootje of twee wilt maken met die fijne camera van jou.
Ik hoef niet te weten wat er gaat gebeuren hoor, ik wil alleen even weten of ik nou wel of niet nog even naar de blokker moet om strandballen op te halen!
Nog drie nachtjes...
En dan staat de belangrijke wedstrijd tegen Newcastle United op het programma. Om 20.45u wordt er afgetrapt en de wedstrijd is al weken uitverkocht.
Uiteraard zal Nieuw Noord die dag weer uitpakken om de ploeg van de broodnodige steun te voorzien in deze zware wedstrijd. Hoe we één en ander precies gaan doen houden we alleen nog even geheim: dat zien jullie allemaal donderdag wel! Maar het wordt een knaller, dat beloven we je.
Voor de mensen die zich hebben opgegeven om 's middags al even de handen uit de mouwen te steken bij het leggen van de vlaggetjes: we beginnen om 17.00u. We hopen jullie dan te kunnen begroeten. Heb je nou toch tijd om ons te helpen, maar je had je nog niet opgegeven; doe dat dan alsnog even. Maar ook zonder officiele opgave ben je natuurlijk welkom!