In eerdere topics is het al even naar voren gekomen. Velen zouden het wel een goed idee vinden om een dag met banners aan de slag te gaan. Wat mij betreft een goed idee.
NieuwNoord heeft ooit eens zo'n dag georganiseerd, maar toen was de opkomst bedroevend te noemen. Nu heb ik echter het idee dat het meer leeft en dat er ook wel eens veel meer mensen zouden kunnen komen.
Wat mij betreft dus een goed idee om voor de UEFA Cup wedstrijd zo'n dag te organiseren. Zo'n initiatief kan ook wel eens bij de leden vandaan komen ipv altijd maar wachten op NN. Bovendien is het geld van NN ook eens op en zijn zij volgens mij met anderen dingen aan de slag.
Met behulp van de onderstaande ontwerpen kunnen we heel snel en heel makkelijk vele banners maken. Bovendien kan dat ook heel goedkoop. De kosten moeten dan wel verdeeld worden namelijk. Beter is dat er dan eerst eens georienteerd word hoeveel mensen mee willen helpen, of eventueel een financiele bijdrage willen leveren. Zodra dat bekent is, kan een begroting opgemaakt worden.
Dan nog even plannen wanneer we dat gaan doen. Ik zit te denken aan de zondag na Roda uit: 13 februari.
Een dag wanneer velen vrij hebben, neem ik aan, en Heerenveen niet hoeft te voetballen.
Als je wil laat het hier dan even weten. Mocht je geen algemene vragen hebben, stuur dan even een pb'tje.
Voorbeelden:
Nieuwe ontwerpen kunnen hier ook toegevoegd worden natuurlijk.