Bandieridag

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Roelof
Wereldspeler

Bandieridag

Bericht door Roelof »

Beste mensen,

In eerdere topics is het al even naar voren gekomen. Velen zouden het wel een goed idee vinden om een dag met banners aan de slag te gaan. Wat mij betreft een goed idee.

NieuwNoord heeft ooit eens zo'n dag georganiseerd, maar toen was de opkomst bedroevend te noemen. Nu heb ik echter het idee dat het meer leeft en dat er ook wel eens veel meer mensen zouden kunnen komen.

Wat mij betreft dus een goed idee om voor de UEFA Cup wedstrijd zo'n dag te organiseren. Zo'n initiatief kan ook wel eens bij de leden vandaan komen ipv altijd maar wachten op NN. Bovendien is het geld van NN ook eens op en zijn zij volgens mij met anderen dingen aan de slag.

Met behulp van de onderstaande ontwerpen kunnen we heel snel en heel makkelijk vele banners maken. Bovendien kan dat ook heel goedkoop. De kosten moeten dan wel verdeeld worden namelijk. Beter is dat er dan eerst eens georienteerd word hoeveel mensen mee willen helpen, of eventueel een financiele bijdrage willen leveren. Zodra dat bekent is, kan een begroting opgemaakt worden.

Dan nog even plannen wanneer we dat gaan doen. Ik zit te denken aan de zondag na Roda uit: 13 februari.
Een dag wanneer velen vrij hebben, neem ik aan, en Heerenveen niet hoeft te voetballen.

Als je wil laat het hier dan even weten. Mocht je geen algemene vragen hebben, stuur dan even een pb'tje.

Voorbeelden:

Afbeelding

Nieuwe ontwerpen kunnen hier ook toegevoegd worden natuurlijk.
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Lijkt mij een leuk idee!!! :D Dan moeten er wel redelijk wat mensen mee doen dan worden de kosten ook niet heel hoog. Mijn JA heb je.... 8)

:mrgreen: :stan:
dutchproud
Invaller
Contacteer:

Bericht door dutchproud »

in die week daarop ( 14 t/m 20 feb. ) hebben ook alle scholen vrij. ( of vergis ik me daar nu in :urgs: )
Maar had je ook nog gedacht aan welke tijden :?: En Waar bijv. :?:
of hebben we et daar later nog over :wink:

Mijn JA heb je verlopig ook, maar daar zit een maartje aan :lol:
Ik weet namelik niet of ik die dag dan wel kan, volgens mij had ik toen iets belangrijks maar zo het nu staat kom ik dan wel gewoon :mrgreen:
Never Change a Winning Team !!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik ben er dan denk ik ook, maar ik moet natuurlijk wel weten waar het is :wink:. Maar om wat verf en zooi op te halen ben ik wel bereid, of wordt dat centraal ingekocht en dan iedereen op de dag zelf laten lappen?
Corruption is everywhere, fight it!
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

ben er ook wel denk ik dan.........maar moet even een tijd hebben.
Nieuw Noord
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Gaat dit nog gebeuren die banner dag?????????
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

nog een paar ideeen

Afbeelding
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Het spijt me, maar er is wat mij betreft te weinig animo. Ik had gehoopt dat er toch wel meer mensen waren. Wat mij betreft stop ik het idee even in de vrieskast en komen we er later op terug. Het zal ook ongetwijfeld te maken hebben met de Newcastle-drukte, al blijft duidelijk dat er gewoon weinig animo voor. Velen zijn nu ook met hun eigen projecten bezig.

Bovenstaande banners zijn ook de moeite waard trouwens. Ik zou zeggen, camataru, ga aan de slag!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Misschien inderdaad handig om even tot de zomer te wachten. Iedereen heeft dan wat meer tijd, en er is wat meer duidelijkheid over eventuele transfers.
Plaats reactie