Joost van Aken

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Delars
Invaller

Re: Joost van Aken

Bericht door Delars »

Volgens Feanonline is Heerenveen in gesprek met van Aken over het verlengen van zijn contract. Het eerste aanbod zag van Aken niet zitten, Heerenveen gaat nu een tweede aanbod doen.
Feanfan13
Selectiespeler

Bericht door Feanfan13 »

Je moet nooit akkoord gaan met de eerste aanbieding. Dezen komen er wel uit.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Zeer complete verdediger, heeft ook nog eens zijn lengte mee. Nette jongen, goed uithangbord. Toekomstig aanvoerder.
Rap verlengen met deze jongen.
Fanatismo
Invaller

Bericht door Fanatismo »

Joost verliet de training voortijdig, was niet geheel fit. Hoop dat ie zondag haalt, want anders wordt
het een heel gepuzzel voor Lodeweges!
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Otigba is terug. Heb je twee CV's.
Fanatismo
Invaller

Bericht door Fanatismo »

Heerenveen rules schreef:Otigba is terug. Heb je twee CV's.
Ik bedoelde niet alleen zijn plek, de rest van het elftal wordt puzzelen, zonder de Rhoon, vd Berg....
bollebert
Basisspeler

Bericht door bollebert »

Feanfan13 schreef:Je moet nooit akkoord gaan met de eerste aanbieding. Dezen komen er wel uit.
Moet hveen wel met veel beter aanbod komen wat ik had begrepen.
Wat ze nu hadden geboden was niet selectie speler waardig maar meer jeugdspeler niveau.
superkaas
Nieuw talent

Bericht door superkaas »

bollebert schreef: Moet hveen wel met veel beter aanbod komen wat ik had begrepen.
Wat ze nu hadden geboden was niet selectie speler waardig maar meer jeugdspeler niveau.
Van Aken heeft nog een 1-jarig contract toch anders? Heerenveen moet wel met een beter bod komen dan ja, want voor Twente en AZ is Van Aken een meerwaarde en kan hij met name financieel alsnog aardig verdienen bij die 2 clubs. Helemaal wanneer Heerenveen ''gierig'' gaat doen. En misschien wanneer Feyenoord Kongolo kwijtraakt komen zij zich ook melden voor Van Aken.. kapers genoeg.

Er zijn weinig goede Nederlandse linkercentrale verdedigers. Denswil is met de staart tussen de benen naar Brugge gegaan, Hoedt vertrekt naar Lazio en ga zo maar door. Wat dat betreft zal Heerenveen toch de spreekwoordelijke ''alles op alles'' moeten zetten om een Van Aken binnenboord te houden.. want dan kan je hem over 2-3 jaar voor flink wat miljoenen wel aan Eindhoven of Amsterdam verkopen.. :mrgreen:
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Moah. Een linksbenige CV koop je al gauw voor een kleine miljoen. Makkelijk op te halen uit Skandinavie. Dus zo erg moet het ook niet van mij. We hebben geld zat van de zomer om goede vervangers te kopen en anders moet de club hem zelf van de zomer maar verkopen. Maar goed hier speelt hij in de basis en kan hij zich goed doorontwikkelen. Zo'n luxe positie heeft hij bij een andere club niet direct. Kijk maar naar Sinkgraven en Bilal.
Samen maken we de club sterk.
Feanfan13
Selectiespeler

Bericht door Feanfan13 »

Gewoon de selectie zoveel mogelijk bij elkaar zien te houden, nog een rechtsvoor erbij, linksback, directe versterking voor de het middenveld. Dan zijn we tot serieuze dingen in staat volgend seizoen.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Deze jongen mag wat mij betreft financieel tot de subtop gaan behoren als hij een contract voor vijf jaar tekent. Dit zijn de spelers die je graag voor langere tijd aan je wilt binden en die zowel voor de club als geheel als ook het voetbal zelf van onschatbare ware kunnen worden de komende jaren. Daar mag financieel best wat tegenover staan. Komt ook nog eens bij dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat hij over drie jaar gerust een paar miljoen op kan leveren.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

superkaas schreef:Van Aken heeft nog een 1-jarig contract toch anders?
2016 met een optie, inderdaad.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Proberen te verkopen, wat was hij slecht vandaag.
---E---
Selectiespeler

Bericht door ---E--- »

Haha mag het eens. Een van de weinige constante spelers bij ons dit seizoen.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

BK2007 schreef:Proberen te verkopen, wat was hij slecht vandaag.
Het houdt niet op. Niet vanzelf. Kap eens met dat uitlokken man. Vandaag was het zeker niet in goede doen. Maar verkopen? Dom praat. Kunnen we jou ook verkopen?
RvP, het waren 10 .... maanden
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

:lol:
Van Aken was gewoon erg slecht vandaag Mackan.
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Vandaag was hij slecht idd, maar om hem dan gelijk te verkopen..
Dan kun je het hele elftal van vandaag wel verkopen. :?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

Flying Tilster schreef:Vandaag was hij slecht idd, maar om hem dan gelijk te verkopen..
Dan kun je het hele elftal van vandaag wel verkopen. :?
Zulke reacties niet serieus nemen.
Bij sommige mensen hier moeten na een overwinning alle contracten verlengd worden en na een nederlaag alle spelers verkocht worden :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Maar de 1-0 was een belachelijke fout. Hij Was totaal niet bij de les.
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Heerenveen rules schreef:Maar de 1-0 was een belachelijke fout. Hij Was totaal niet bij de les.
Otigba stond daar zwak te verdedigen. Achteruit lopen en niet ingrijpen, tot in de eigen zestien.
Joost kwam er bij waardoor er ruimte voor een schot ontstond. Naar mijn idee had Otigba die aanvaller gewoon kunnen aanpakken in plaats van afwachten, hij had ook weinig afspeelopties en had dus onder druk gezet moeten worden.
superkaas
Nieuw talent

Bericht door superkaas »

BK2007 schreef:Proberen te verkopen, wat was hij slecht vandaag.
Feyenoord i.p.v. Kongolo (vertrekt evt.)
AZ i.p.v. Hoedt (gaat naar lazio)
Twente i.p.v. Bengtsson (vertrekt transfervrij)

Met andere woorden de nummers 3 t/m 5 (normaliter) achter PSV/Ajax zitten vast wel te wachten op Van Aken hoor.. dus het is te hopen dat jij (BK2007) niet de technisch directeur bent van Heerenveen en Van Aken voor een appel en een ei verkoopt..

Er zijn weinig talentvolle LCV's in Nederland en Van Aken die komt er vast wel, misschien is wat ervaring/kwaliteit naast hem stukken beter voor zijn ontwikkeling. Gouweleeuw&Van Aken of Van Beek & Van Aken dat klinkt al sterker dan Otigba&Van Aken.
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Buijs en Van Aken doel je dan op? :wink:
In case of doubt, make it sound convincing
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

@Superkaas. Ik denk niet dat AZ en Twente Van Aken kunnen betalen. Daarbij is een vertrek naar Twente op dit moment (ze spelen geen Europees voetbal) totaal niet aan de orde. AZ zou kunnen omdat hij daar uit de regio komt en daar (waarschijnlijk) een paar wedstrijden EL kan meedraaien met een iets hoger salaris. Aan de andere kant zit AZ al vrij hoog richting salarisplafond en zullen ze eerst iemand als Gudelj moeten verkopen om ruimte te creëeren.
Echter, de verwachting is dat Van Aken hier gewoon verlengt. De financiële toestand is op dit moment behoorlijk veranderd, er is hier meer mogelijk, en dus zal een overstap naar een concurrent niet snel aan de orde zijn.
Erwin4ever
Wereldspeler

Bericht door Erwin4ever »

Heerenveen rules schreef:Maar de 1-0 was een belachelijke fout. Hij Was totaal niet bij de les.
Was meer fout Otigba dan van Aken!
Verder te weinig van gezien om over totale wedstrijd te kunnen oordelen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Grimo
Superster

Bericht door Grimo »

Wizard schreef: Echter, de verwachting is dat Van Aken hier gewoon verlengt. De financiële toestand is op dit moment behoorlijk veranderd, er is hier meer mogelijk, en dus zal een overstap naar een concurrent niet snel aan de orde zijn.
Ik denk dat een AZ ook meer salaris kan betalen als SC Heerenveen, tevens komt Joost zoals je zegt uit die regio. Haarlem als ik het goed heb, speelt AZ met meer regelmaat EL. Genoeg redenen om voor hem die stap te maken als er interesse zou zijn van AZ.

Ik vraag me dan ook af of hier meer mogelijk is financieel. Volgens mij is het salaris hier niet zo bijzonder.
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Grimo schreef: Ik vraag me dan ook af of hier meer mogelijk is financieel. Volgens mij is het salaris hier niet zo bijzonder.
Hier is er zeker meer mogelijk dan vorig seizoen rond deze tijd. Daarvoor hoef je geen financieel wonder te zijn om dat in te zien. Aangezien Van Aken hier basisspeler is en het prima naar z'n zin heeft, nog stappen kan maken, verwacht ik dat ze er deze maand nog uitkomen.
fuotbalgek
Superster

Bericht door fuotbalgek »

Wizard schreef:Hier is er zeker meer mogelijk dan vorig seizoen rond deze tijd. Daarvoor hoef je geen financieel wonder te zijn om dat in te zien. Aangezien Van Aken hier basisspeler is en het prima naar z'n zin heeft, nog stappen kan maken, verwacht ik dat ze er deze maand nog uitkomen.
Het is inderdaad geen moeilijke conclusie dat we nu meer kunnen doen dan een jaar terug. En omdat het in deze fase van wederopbouw uiterst belangrijk is het al aanwezige kapitaal in de vorm van talentvolle spelers te borgen verwacht ik ook dat Vonk een behoorlijke inspanning zal doen en het nieuwe contract voor Joost er wel komt. Enige reden waarom dit niet zou rondkomen is wanneer hij per se vertrekken wil. Maar hoeveel van die jongens zijn er op vooruit gegaan?

Bilal is een tribuneklant en Sinkgraven is een bankzitter, allebei zijn te vroeg vertrokken.
Ziyech was klaar voor de stap, omdat zijn stap kleiner was. Maar zijn huidige club is er financieel minder aan toe dan wij en de kwaliteit van de selectie zal daar snel minder worden. (spelersbudget -35%)
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Tsja, wat moet ik er van zeggen ?
Ik zou volgend seizoen een centraal duo opstellen van Otigba en Buijs. Dus is Van Aken over. Daarom zou ik hem maar verkopen deze zomer en St Juste en Schmidt achter de hand houden. Me dunkt dat we nog wel een paar miljoen kunnen vangen voor Van Aken.
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Dan ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt. Van deze 3 verdedigers zou ik juist Van Aken het eerste opstellen. Linksbenig, zeer talentvol, ontwikkelt zich erg goed en een goede inspeelpass. Ook het financiële plaatje is interessant aangezien Joost van deze 3 zich ook transferwaarde zich nog zal ontwikkelen.
Van Aken - Buijs zal waarschijnlijk het beoogde centrale duo worden. Hierbij zullen Buijs en Otigba de concurrentiestrijd met elkaar aangaan. Waarbij Buijs de stabiele en ervaren verdediger is, en Otigba meer de fysieke en talentvolle.
Feanfan13
Selectiespeler

Bericht door Feanfan13 »

Wizard schreef:Dan ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt. Van deze 3 verdedigers zou ik juist Van Aken het eerste opstellen. Linksbenig, zeer talentvol, ontwikkelt zich erg goed en een goede inspeelpass. Ook het financiële plaatje is interessant aangezien Joost van deze 3 zich ook transferwaarde zich nog zal ontwikkelen.
Van Aken - Buijs zal waarschijnlijk het beoogde centrale duo worden. Hierbij zullen Buijs en Otigba de concurrentiestrijd met elkaar aangaan. Waarbij Buijs de stabiele en ervaren verdediger is, en Otigba meer de fysieke en talentvolle.
Ze mogen Jordy ook bijna wel weer gaan verlengen, ook nog maar een contract van een jaar. Wordt tijd dat je echte versterkingen voor een langere tijd aan de club gaat verbinden. Dus hoop dat Van Aken een contract van minimaal 3 tot 4 jaar voorgeschoteld krijgt. 2 jaar zet geen zoden aan de dijk.
Plaats reactie