Plaats het hier dan niet, als je het op een Heerenveen forum plaatst dat je stopt kan je toch reacties verwachten. Als je geen reacties wil vertel het dan lekker aan je schoonmoeder maar val ons er niet mee lastig.Squerrel schreef:Ik heb wel respect voor de beslissing en het is niet aan iemand om daar ook maar enig commentaar op te geven.
Verlengen seizoenskaart!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: Verlengen seizoenskaart!
-
- Superster
- Contacteer:
Gast doe niet zo moeilijk.Lardy schreef: Plaats het hier dan niet, als je het op een Heerenveen forum plaatst dat je stopt kan je toch reacties verwachten. Als je geen reacties wil vertel het dan lekker aan je schoonmoeder maar val ons er niet mee lastig.
Bedankt Torcida:-)
-
- Forumicoon
Het is een discussieforum, en het zou lekker zijn als je hier geen commentaar mag leveren. Je lijkt Veenstra wel.....Squerrel schreef:Ik heb wel respect voor de beslissing en het is niet aan iemand om daar ook maar enig commentaar op te geven. Jij wilt een signaal afgeven en ziet dit als de ultieme "oplossing", is ook een signaal maar sluit je wel aan!

- Frisian Viking
- Superster
En dit ben ik dus wel met je eens. Zoals ik zei zal ik mijn seizoenskaart nooit opzeggen, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen het wel doen.Heerenveen rules schreef:Slecht zaak! Je laat dus je club in de steek omdat er een passant zit die er niet hoort. Je bent fan van SC Heerenveen, niet van een voorzitter. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je je kaart inlevert vanwege een voorzitter.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Superster
- Contacteer:
Ik snap jou reactie ook wel, als je opzegt heb je niks meer in te brengen. Klopt natuurlijk ook wel maar iemand zegt niet zomaar op, zal er een goeie reden voor hebben.Heerenveen rules schreef: Het is een discussieforum, en het zou lekker zijn als je hier geen commentaar mag leveren. Je lijkt Veenstra wel.....
Bedankt Torcida:-)
- mitrita
- Superster
Symboliek kan ook heel wat doen.
Denk aan die groen-gele sjaals die bij Manchester United als protest tegen de Amerikaanse eigenaren.
Op een gegeven droeg 75% van het publiek zo'n sjaal.

Denk aan die groen-gele sjaals die bij Manchester United als protest tegen de Amerikaanse eigenaren.
Op een gegeven droeg 75% van het publiek zo'n sjaal.

- Hinkelpikke
- Wereldspeler
Dat is niet te vergelijken.
Of zijn de 'Veenstra rot op' sjaals al in de verkoop?

Heerenveen till I die!
-
- Superster
Het doek van Riemer en Annie moet er toch nog wel zijn, kan die de lucht in tijdens de eerste thuiswedstrijd. Hopelijk zijn Veenstra en co dan echter al weg.
-
- Bankzitter
Wat ben jij een ongelooflijke pannenkoek HR om iemand zijn beslissing zo te veroordelen. Toevallig weet ik wat Frisianbadboy zoal heeft gedaan en hoeveel hij er mee bezig is. Iemand die uit de anonimiteit durft te treden en initiatief neemt om iets op touw te zetten. Jij loopt hier alleen maar te blaffen op het forum en doet zelf HELEMAAL NIKS. Aankomende vrijdag ook weer niet aanwezig las ik al, maar meneer vraagt zich al wel af of die zijn lidmaatschap van NN misschien niet op moet zeggen.Heerenveen rules schreef: Wat heb je actief gedaan om ervoor te zorgen dat Veenstra opdondert? Want dat moet gebeuren. Hij zal heus niet vertrekken als mensen hun kaart niet verlengen. Dat ligt allemaal aan de crisis.
Zie trouwens dat Knipecity het met je eens is, jullie lijken toch meer op elkaar dan je zou willen HR.
-
- Jeugdspeler
Ik heb hem ook niet verlengd. Ik sta niet achter de huidige directie + RVC als je kijkt wat er allemaal gebeurd is het afgelopen seizoen. Zolang dit bestuur er zit vraag ik geen nieuwe seizoenkaart aan. Natuurlijk kan je zeggen van: ja je steunt het team, niet de voorzitter. Waar denk je dat zijn 4 ton salaris vandaan komt? Juist: bij de supporters en de sponsoren. Als je een seizoenkaart hebt, steun je Veenstra indirect. Ik kan geen fan zijn van een club waar de voorzitter nooit zijn salaris naar een normaal niveau heeft verlaagd, op het moment dat deze moet saneren. Iets in de trend van: het goede voorbeeld geven. En dat is slechts één reden. Er zijn een heleboel supporters / sponsoren die haar kaart ingeleverd hebben vanwege "een voorzitter" . Die hebben allemaal geen verstand?Heerenveen rules schreef: Slecht zaak! Je laat dus je club in de steek omdat er een passant zit die er niet hoort. Je bent fan van SC Heerenveen, niet van een voorzitter. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat je je kaart inlevert vanwege een voorzitter.
Dit is een signaal, daar ligt zo'n Veenstra niet wakker van, die krijgt zijn 4 ton wel op zijn rekening. Verder boeit het hem niks, anders was hij allang opgestapt. Wat heb je actief gedaan om ervoor te zorgen dat Veenstra opdondert? Want dat moet gebeuren. Hij zal heus niet vertrekken als mensen hun kaart niet verlengen. Dat ligt allemaal aan de crisis.
Waardeloze actie vind ik dit, als veel mensen er zo over denken dan komen er nog minder inkomsten wat een negatief gevolg heeft voor de club. Op de barricades om Veenstra eruit te jagen, dat moet er gebeuren, je laat nu je club in de steek!
-
- Superster
Kan alleen maar hopen dat de mensen die de seizoenkaart niet verlengen/opzeggen wegens Veenstra dit ook laten weten aan de club en de actiegroep.
-
- Jeugdspeler
Hoe iemand dat ook mooi verwoordde: "Bioscooppubliek"?
Maar ik heb wel respect voor jullie beslissing, je kunt in ieder geval een signaal afgeven op een manier. Aan de andere kant begrijp ik ook anderen hun mening, echter vind ik de uitspraken dan wel weer getuigen van weinig inlevingsvermogen.

-
- Forumicoon
Het zij onmogelijke discussies: steun je de club, spelers of voorzitter als je wel of geen seizoenkaart hebt. Ieder maakt daarvoor zijn eigen afweging. Bij mij overheerst dat ik mij mijn liefde voor de club en avondje uit niet laat afpakken door deze grapjas. Dat iemand anders dit op een andere manier invult begrijp ik. Die tweespalt heb ik ook in mij gevoeld: de behoefte om een statement te maken.
-
- Superster
Daar komt bij dat het beleid de club langzaam heeft ontdaan van alle spelers waarvoor je eventueel naar het stadion komt. Individuele kwaliteit is laag, spelniveau is laag, resultaten zijn zeer wisselvallig. Zat er afgelopen seizoen vaker met tegenzin dan met plezier eerlijk gezegd. Als je dan bekijkt hoe onze club momenteel wordt gevormd naar de zin van machtswellustige mensen die hun eigen belang behoorlijk hoger hebben staan dan dat van de club vind ik het terugkijkend een godswonder dat ik zonder aarzelen gelijk verlengd heb. Zal wel clubliefde zijn 

-
- Superster
Ik respecteer ieders zn mening, maar om een beetje tegengas te geven. Omwille van Veenstra en zijn 4 ton aan euries die hij verdiend en zijn manier van doen verleng je niet je sk kaart. Maar hij zal niet inleveren, dus feitelijk met elke sk die er minder wordt aangekocht zal dit ten koste gaan van bezuinigen op het team, intern personeel etc. Dit is toch juist wat je niet wilt?ik heb hem ook niet verlengd. Ik sta niet achter de huidige directie + RVC als je kijkt wat er allemaal gebeurd is het afgelopen seizoen. Zolang dit bestuur er zit vraag ik geen nieuwe seizoenkaart aan. Natuurlijk kan je zeggen van: ja je steunt het team, niet de voorzitter. Waar denk je dat zijn 4 ton salaris vandaan komt? Juist: bij de supporters en de sponsoren. Als je een seizoenkaart hebt, steun je Veenstra indirect. Ik kan geen fan zijn van een club waar de voorzitter nooit zijn salaris naar een normaal niveau heeft verlaagd, op het moment dat deze moet saneren. Iets in de trend van: het goede voorbeeld geven. En dat is slechts één reden. Er zijn een heleboel supporters / sponsoren die haar kaart ingeleverd hebben vanwege "een voorzitter" . Die hebben allemaal geen verstand?
Hier heb ik geen woorden voor
-
- Wereldspeler
Ik vind niet dat je mensen moet veroordelen als ze een andere afweging maken. Ik snap ze wel. Zelf heb ik na een langdurige strijd met mezelf besloten de kaart toch weer te verlengen, in de hoop dat het geteisem binnenkort opsodemietert.
Maar het gevoel is grotendeels wel weg, omdat dit in veel opzichten niet meer de club is waar ik voor ben gevallen.
Tis een beetje van' can't live with or without you"........
Maar het gevoel is grotendeels wel weg, omdat dit in veel opzichten niet meer de club is waar ik voor ben gevallen.
Tis een beetje van' can't live with or without you"........
-
- Forumicoon
Zelf heb ik geen seconde getwijfeld over verlenging van mijn seizoenkaart. Ik ga niemand veroordelen vanwege een andere keuze, maar ik vraag me wel af of deze mensen daadwerkelijk vermoeden dat het helpt. Uit de recente berichtgeving blijkt immers dat Heerenveen dit hoofdzakelijk gooit op de economische crisis ('ook andere clubs hebben er last van') en dat ontevredenheid altijd wel ergens kleeft. Het signaal komt dus nauwelijks over, maar ondertussen breng je de club wel verder in moeilijkheden. Ik denk dat Veenstra meer last heeft van resolute spreekkoren en soortgelijke acties dan een x-aantal minder verkochte seizoenkaarten...
- Rednax
- Wereldspeler
Heb je dat Veenstra en de RvC ook laten weten ? Vooral Wino de Jong moet even weten dat de opzegging persoonlijk door Veenstra komt en niet door de crisis.kaaskop schreef:Klopt frisianbadboy,
ik ben lid van de OSSH en heb mijn lidmaatschap inmiddels opgezegd
aan de aktiegroep heb ik dat ook laten weten en er ook bij vermeld dat ik mij meteen weer aan ga melden zodra Veenstra is opgestapt of de laan uit is gestuurd
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
-
- Wereldspeler
Het is ook puur een gevoelskwestie. Zoals de club zich de laatste jaren zich heeft vervreemd van haar wortels, dat raakt bij mij aan het gevoel. Als je jezelf daar niet meer in kan herkennen, dan kun je nog een poosje teren op hoe het was. Maar dat is op een gegeven moment op.
Toen we ergens in de eerste divisie bungelden heb ik nooit ook maar 1 seconde getwijfeld, omdat ik trots was op de club.
Nu schaam ik me voor de club.
Toen we ergens in de eerste divisie bungelden heb ik nooit ook maar 1 seconde getwijfeld, omdat ik trots was op de club.
Nu schaam ik me voor de club.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
Niet eens zo'n slecht idee, mochten er 100 belangstellenden zijn wil ik wel wat gaan regelen.Hinkelpikke schreef:Dat is niet te vergelijken.
- Hinkelpikke
- Wereldspeler
-
Verified
- Bankzitter
@Rednax
[i]Heb je dat Veenstra en de RvC ook laten weten ? Vooral Wino de Jong moet even weten dat de opzegging persoonlijk door Veenstra komt en niet door de crisis.[/i]
Je hebt gelijk.
Morgen zal ik een brief schrijven aan Wino de Jong en hem tevens een kopie sturen van mijn brief van januari 2012 aan de direktie (waar ik alleen een bevestiging van heb gehad, maar nooit een antwoord)
[i]Heb je dat Veenstra en de RvC ook laten weten ? Vooral Wino de Jong moet even weten dat de opzegging persoonlijk door Veenstra komt en niet door de crisis.[/i]
Je hebt gelijk.
Morgen zal ik een brief schrijven aan Wino de Jong en hem tevens een kopie sturen van mijn brief van januari 2012 aan de direktie (waar ik alleen een bevestiging van heb gehad, maar nooit een antwoord)
-
- Jeugdspeler
Dat is inderdaad exact wat ik niet wil, daarom was de beslissing om hem op te zeggen ook zo moeilijk.TORCIDA schreef: Ik respecteer ieders zn mening, maar om een beetje tegengas te geven. Omwille van Veenstra en zijn 4 ton aan euries die hij verdiend en zijn manier van doen verleng je niet je sk kaart. Maar hij zal niet inleveren, dus feitelijk met elke sk die er minder wordt aangekocht zal dit ten koste gaan van bezuinigen op het team, intern personeel etc. Dit is toch juist wat je niet wilt?
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Gewoon mijn seizoenskaart verlengd. Laat mij niet wegjagen door Veenstra en Co. In tegendeel juist! Mochten zij de 1e thuiswedstrijd nog aanwezig zijn dan wil ik wel even luidkeels aan hun doorgeven hoe ik over hun denk.
Wij zijn Heerenveen! Niet Veenstra, van Basten of Djuricic!
Wij zijn Heerenveen! Niet Veenstra, van Basten of Djuricic!

NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
-
- Forumicoon
Volgens onze Omrop Fryslan persmuskiet Roelof de Vries heeft zo'n 15% vd seizoenkaarthouders opgezegd. Dat is dan nog zonder de mensen die niets hebben gemeld en de kaart laten aflopen. Wat de betrouwbaarheid van deze informatie is, ik weet het niet.
-
- Superster
Lijkt mij sterk. Gisteren heb ik verlengt en zoveel kaarten waren er nou ook weer niet beschikbaar. Overigens heeft Utrecht 8000 verkocht tot op heden, en die draaien een topseizoen. Zal de factor crisis niet een grotere factor zijn dan onvrede over een voorzitter?Gekko schreef:Volgens onze Omrop Fryslan persmuskiet Roelof de Vries heeft zo'n 15% vd seizoenkaarthouders opgezegd. Dat is dan nog zonder de mensen die niets hebben gemeld en de kaart laten aflopen. Wat de betrouwbaarheid van deze informatie is, ik weet het niet.
-
- Wereldspeler
Wat dacht je van een combinatie? Dat geldt ook voor vele sponsoren denk ik. Heerst er warmte en sfeer, doet het kopen van een seizoenkaart en of sponseren in een crisis ook pijn, maar je hebt het er voor over. Nu met deze sfeer en voorzitter, worden het niet verlengen of stoppen met sponseren wel erg aantrekkelijk. Je hebt dan gauw een zwarte piet ook he!
-
- Jeugdspeler
ZONDER de mensen die niets hebben gemeld? In de wandelgangen sprak men over een soortgelijk percentage, maar dan x 2 ........Gekko schreef:Volgens onze Omrop Fryslan persmuskiet Roelof de Vries heeft zo'n 15% vd seizoenkaarthouders opgezegd. Dat is dan nog zonder de mensen die niets hebben gemeld en de kaart laten aflopen. Wat de betrouwbaarheid van deze informatie is, ik weet het niet.

-
xander Verified
- Superster