Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ebiede
Verified
Forumicoon

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Bericht door Ebiede »

Aldus iemand met het IQ van het achtereind van een koe.
Spijt heb je morgen maar!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wat hier trouwens telkens vergeten wordt: Bart vd Meer. Echt, dat die vent zo lang heeft kunnen blijven zitten en nooit onder vuur is genomen is werkelijk schandalig. Ik durf gerust te stellen dat meer dan de helft van de problemen nu bij hem wegkomen. Heeft allerlei beslissing erdoor gedrukt die verre van succesvol zijn gebleken, maar kwam er mee weg terwijl anderen op moesten rotten.
Corruption is everywhere, fight it!
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

Aldus iemand met het IQ van het achtereind van een koe
goh met soort opmerkingen scoor je ook niet echt hoog, iemand die al dan niet een lager iq heeft zou nog geen eigen mening kunnen hebben? Uberhaupt knap dat je dit van hem weet op basis van een aantal uitspraken.
Hier heb ik geen woorden voor
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

“Die man heeft de club gered door flink te saneren. Laatst las ik in de krant dat mensen anoniem klaagden over zijn werkwijze. Lekker makkelijk, anoniem. Wees dan een echte vent en kom voor je mening uit, maar ga niet lopen klagen achter iemands rug om.”
Veenstra heeft inderdaad flink zitten saneren zoals noodzakelijk was maar daarnaast is de inkomstenkant nog harder gedaald en aan het dalen. Je kan niet blijven saneren. Het is dus zaak om het sponsoren naar de zin te maken, het idee te geven dat ze welkom zijn en dat ze geen nummertje zijn maar van waarde.
En mensen hebben denk ik een goede reden om het anoniem te doen. Anders wordt het werken ze waarschijnlijk onmogelijk gemaakt of ze worden ontslagen. Men houdt immers niet van verklikkers.

Denk dat het draagvlak van Veenstra inmiddels volledig weg is. Het is nu zaak iemand te vinden die de boel weer kan lijmen. Het liefst iemand met een minder hoog salaris als Veenstra, dan heb je weer een bezuiniging te pakken ;)
IL Fenomeno
Bankzitter

Bericht door IL Fenomeno »

druppel schreef:De schouders moeten eronder en om tijdens de wedstrijd directie te skanderen of Riemer op te hemelen heeft geen enkele nut. Iedereen wordt ongelukkig van 3 verliespunten. Laat in vredesnaam de beleidsmakers dat door de week met elkaar uitvechten en ga dan daar maar voor de deur staan, maar geef zaterdag de jongens 90 minuten de volle 100 % en houd toch eens op met dat geschreeuw en getier vanaf de Noord Tribune want wij op Zuid zijn er schijtziek van! Eenheid achter dit team is wat er nodig is en bemoei je toch niet tegen dingen aan waar je geen verstand van hebt.

...

Het is me wel duidelijk dat mensen die ook maar enigszins proberen uit te leggen hoe de vork aan de steel zit (qua onwaarheden richting de huidige directie) geen schijn van kans maken hier. Heb er ook nog weinig zin in om dat hier verder te gaan uit leggen. Ik hoop van harte dat de huidige directie de kans krijgt voor eens en altijd schoon schip te maken binnen deze organisatie, dat de rotte verderfelijkheid die binnen heerste door hen kan worden opgeruimd en dat het een goed geolied bedrijf wordt wat zich weer mag gaan bezighouden met de core-business van de club...voetbal! Laten we hopen op 3 punten zaterdag, zonder negatieve 'sfeer' acties van welke tribune dan ook. Het zijn Onze Jongens van Onze Club die Ons nodig hebben en in mijn ogen.... elk mens is een passant, ook een supporter die alleen support als het goed gaat en schopt als het minder gaat. Juist in die tijd heeft de club de mensen stinkende hard nodig. Zolang je de wolf in je fort houdt, blijft hij sluipend moorden.
Wel mooi dat jij dus als enige hier precies weet hoe de vork in de steel zit. Jammer dat je, met die wijsheid in pacht, ons niet wilt verlichten.

Zelf hoop ik van harte dat de huidige directie niet langer dan tot het eind van dit seizoen de kans krijgt onze club af te breken. Heerenveen was voor mij altijd de warme, familiare club. Soms misschien wel eens met een iets te hoog 'grootste-familie-van-Nederland'-gehalte, maar de club was een eenheid naar buiten toe en had een positieve uitstraling. Dat hele gevoel mis ik momenteel en dát verwijt ik deze directie. Ajax werd altijd als een kille zakelijke club gezien, ik heb het gevoel dat Heerenveen daar qua uitstraling hard naar toe groeit.

Ik ben inmiddels 30 jaar en kom al 24 jaar bij de club. Ik zie dat mijn vader en anderen om mij heen het gevoel met de club volledig kwijt zijn. Mag ik dan kritisch zijn op de huidige directie? Ik vind van wel!

Sinds een paar jaar sta ik in NN en probeer ik de ploeg te steunen. Persoonlijk stoort het mij dan zeer dat een Druppel mij even komt vertellen dat ik er, met alle anderen op de noordtribune, niks van snap om er vervolgens aan toe te voegen dat ik de ploeg moet steunen en meneer niet schijtziek moet maken met geschreeuw en getier. Drie woorden: HOE DURF JE?

Ik ben nu al zeer benieuwd naar komende zaterdag. Ik verwacht dat Druppel de hele zuidtribune opzweept in een 90 minuten durend gezang waarin niet alleen de spelers naar ongekende prestaties worden gestuwd, maar ook de namen 'Hansma' en 'Veenstra' minutenlang door het stadion galmen.
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

grappig om te lezen dat heerenveen altijd de warme en fijne club was waar je graag naar toe ging. Afgezien van de prestaties op het veld, wie heeft nu uit persoonlijke ervaringen last van gemis van dit gevoel? Het is toch de media, het forum hier en ieder die meent te weten hoe het werkelijk is , wat zorgt voor dit gevoel? Ga ik minder graag naar heerenveen omdat ze fors gesaneerd hebben, ga ik minder graag naar heerenveen omdat er mensen ontslagen zijn, ga ik minder graag naar heerenveen omdat veenstra en riemer een robbertje straatvechten ?

ik alleen minder graag omdat ik liever niet wil verliezen maar ga toch omdat bij winst het weer een stuk beter voelt.
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

noem in de huidige tijd eens een vereniging, sportvereniging of weet ik veel wie die geen last heeft van afname van sponsoren en sponsor inkomens. Zou het echt zo gaan dat als Veenstra een sponsor niet aankijkt dat dan de sponsor zegt, ik stop er mee, of zou Veenstra ze allemaal uitschelden en wegsturen, ik heb jullie toch niet nodig.

wie het weet mag het zeggen, graag relevante voorbeelden
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Ik ben wel fan van Gouweleeuw, maar hij kan beter zijn mond houden en zich op het voetbal concentreren.
Een brief van de ondernemingsraad is niet anoniem, er zitten namelijk vertegenwoordigers van het personeel in de OR en de OR vertegenwoordigd het personeel. Die OR stuurt niet voor niets zo'n brief. De sponoren die ontevreden zijn, hebben ook een naam en gezicht. En dit zijn 'grote vissen'.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Jij wilt blijkbaar horen dat de afname van de sponsors niets met Veenstra te maken heeft.......

Het gaat om het totaalplaatje. Noem mij eens 3 redenen waarom Veenstra zou moeten blijven? We hebben nog nooit zo slecht gestaan in de eredivisie met een selectie met een hele lage transferwaarde, de sponsoren lopen weg, er is een enorme onrust binnen de club en de media, de supporters zijn ontevreden over de gang van zaken en blijven steeds vaker weg, medewerkers en sponsoren klagen dat Heerenveen Heerenveen niet meer is en ik hoor heel veel geluiden van supporters die twijfelen volgend jaar een kaart te nemen omdat Heerenveen Heerenveen niet meer is.

We glijden af onder Veenstra en ook zeker Hansma met zijn dramatransferbeleid.

En zulke woorden van Gouweleeuw kan ik niets mee. Wat weet die nu wat er speelt.
IL Fenomeno
Bankzitter

Bericht door IL Fenomeno »

Een relevant voorbeeld? De behandeling van vrijwilligers. Riemer kwam bijvoorbeeld regelmatig beneden in de Feansjop een praatje maken en vragen hoe de zaken gingen. Dat geeft mensen het gevoel dat hun inbreng van belang is. Veenstra besteedt hier nauwelijks aandacht aan. Ze zien hem daar nooit. Dat soort kleine dingen maken wel een verschil.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Fanatic 4-ever schreef:Wat hier trouwens telkens vergeten wordt: Bart vd Meer. Echt, dat die vent zo lang heeft kunnen blijven zitten en nooit onder vuur is genomen is werkelijk schandalig. Ik durf gerust te stellen dat meer dan de helft van de problemen nu bij hem wegkomen. Heeft allerlei beslissing erdoor gedrukt die verre van succesvol zijn gebleken, maar kwam er mee weg terwijl anderen op moesten rotten.
AMEN, deze v/d Meer heeft ze ook achter de ellebogen.
heb dit altijd een "smeerlap" gevonden.
Wij zijn Heerenveen.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Ja, in de jaren 2006 - 2012 zijn Riemer, Formsma, Kuiper, Hoekstra, Veenstra en Hansma allemaal passanten die maar korte tijd iets te zeggen hebben. De enige die betrokken is geweest bij alle cruciale (lees: rampzalige) beslissingen is Van der Meer.
skw
Jeugdspeler

Bericht door skw »

ik vind het zo jammer dat er word gezegd dat het een herhaling is van de vorige keer.
Riemer heeft toen toch terecht aan de bel getrokken? het ging toch verkeerd? en nu toch weer?
Riemer heeft nu alleen gevraagd voor een onderzoek die word geweigerd door Veenstra omdat hij wat te verbergen heeft.
wat doet Riemer nu verder? Riemer zoekt geen media op Veenstra wel.
kijk naar de SC-Heerenveen site hoe trots ze zijn op het intervieuw wat Veenstra heeft gegeven.
Riemer zou nooit maar dan ook nooit zijn/onze club willen beschadigen en wie dat wel denkt moet hulp zoeken.
iets wat je met je eigen geld en veel liefde hebt opgebouwd zonder dat je wist of het ooit zou lukken dat laat je nu toch niet vallen.
maar laten wij Riemer vallen?
het zal niet makkelijk zijn want Veenstra heeft overal zijn mensen in de club naar binnen geloosd.
zelfs hier zijn ze zoals die druppel en er zijn er nog wel een paar die hier zijn.
maar ik denk dat we met ons allen achter Riemer moeten gaan staan en dat duidelijk moeten maken.
wij laten ons toch onze club niet afnemen??
als Veenstra het goed met Heerenveen voor heeft zou hij nu opstappen dat doet hij niet dus weten we genoeg.
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

skw schreef:ik vind het zo jammer dat er word gezegd dat het een herhaling is van de vorige keer.

Ik ook dit was ook niet gebeurd als Riemer niet zo'n stempel wil drukken

Riemer heeft toen toch terecht aan de bel getrokken? het ging toch verkeerd? en nu toch weer?
Er is een verschil tussen verkeerd gaan en een andere manier van aanpak

Riemer heeft nu alleen gevraagd voor een onderzoek die word geweigerd door Veenstra omdat hij wat te verbergen heeft.
Wat zou Veenstra kunnen verbergen, cijfers, lijkt mij niet hoe ou hij dat moeten doen? Er is toch transparantie in de cijfers, vraag maar op desnoods bij de KVK

wat doet Riemer nu verder? Riemer zoekt geen media op Veenstra wel.
Goh lees jij geen krant, geen kabel tv of internet?
kijk naar de SC-Heerenveen site hoe trots ze zijn op het intervieuw wat Veenstra heeft gegeven.
Ja inderdaad, ze steken zelfs vuurwerk af zo blij

Riemer zou nooit maar dan ook nooit zijn/onze club willen beschadigen en wie dat wel denkt moet hulp
zoeken.
Helaas heeft hij het zelf niet in de gaten, dat zijn gedrag mede oorzaak is
iets wat je met je eigen geld en veel liefde hebt opgebouwd zonder dat je wist of het ooit zou lukken dat laat je nu toch niet vallen.
maar laten wij Riemer vallen?
Worden we sentimenteel? Welk eigen geld?
het zal niet makkelijk zijn want Veenstra heeft overal zijn mensen in de club naar binnen geloosd.
zelfs hier zijn ze zoals die druppel en er zijn er nog wel een paar die hier zijn.

Ja ik ben een spion van Veenstra, paranoia?
maar ik denk dat we met ons allen achter Riemer moeten gaan staan en dat duidelijk moeten maken.
wij laten ons toch onze club niet afnemen??
als Veenstra het goed met Heerenveen voor heeft zou hij nu opstappen dat doet hij niet dus weten we genoeg.
frisianbadboy
Wereldspeler

Bericht door frisianbadboy »

Geluiden dat Riemer de club niet kan loslaten komen hier regelmatig voorbij. In hoeverre is dit nu waar en is het de schuld van Riemer zelf? Ik geef het je maar te doen. Elke dag medewerkers van de club aan de telefoon of bij hem thuis over de vloer om Riemer smekend te vragen aub in te grijpen. Elke week tientallen sponsoren die vragen of Riemer niet actie kan ondernemen tegen het beleid van Veenstra. Elke dag scouts die aan de alarmbel trekken dat de anders zo daadkrachtige club verworden is tot een club waar de TD geen beslissingen durft te nemen om spelers aan te trekken met kwaliteit. Dag in dag uit honderden en honderden verzoeken of er niet iets gedaan kan worden aan de situatie bij sc Heerenveen.

Ik geef het je maar te doen om elke dag verhalen te horen van bedrijven en sponsoren die stoppen vanwege het beleid en de manier van communiceren van Veenstra. Ik geef het je maar te doen om elke week weer een paar ton aan sponsorinkomsten te zien verdwijnen van de club die jij hebt opgebouwd.

Ik geef het je te doen om dan maar stil te blijven en niks te zeggen. Iemand die dan in de media alleen gevraagd heeft om een extern onderzoek heeft zich dan nog netjes weten te beheersen ondanks de enorme druk die er op hem word gelegd door honderden en honderden medewerkers, scouts en sponsoren.

Over de opmerking dat Riemer in de RvC zat toen er teveel geld werd uitgegeven. Het is genoegzaam bekend dat van der Velde op dat moment tegen het gevoerde beleid was. Dat spitste zich toe op het feit dat er inderdaad meer geld werd uitgegeven dan er binnenkwam en er opeens meer medewerkers en een grotere (te grote) selectie kwam. Hij heeft toen wel degelijk zijn mening gegeven maar een meerderheid onder aanvoering van van der Meer was het niet met Riemer eens en besloot dat er gerust meer uitgegeven mocht worden dan er binnenkwam. In die zin was Riemer niet verantwoordelijk voor dat beleid want hij heeft duidelijk tegen gestemd.
Heerenveen rules
Forumicoon

TORCIDA schreef:
Ik vind het nu wel wat komisch worden Torcida. In heel veel posts waar Riemer positief naar voren komt, vind jij het nodig er iets negatiefs tegen over te zetten. Heeft die ene ervaring bij Aktie 67 zoveel indruk op je gemaakt dat je een hekel aan hem hebt of denk je daadwerkelijk dat de onrust die er is binnen de club door Riemer wordt veroorzaakt?

Dat is dan wel een behoorlijke diskwalificatie van de huidige directie dat ze dat zouden toestaan.
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

Weet je rules dat jij nu weer een voorbeeld van mij over persoonlijke ervaringen met Riemer en toenmalige directieleden uit z'n verband rukt om een punt te maken prima. Ik vind het jammer dat je opdeze manier telkens je gram moet halen, alsof je telkens een punt wilt scoren en het laatste woord wilt hebben. Ik schreef dat nav het stuk uit de krant, daar zat veel herkenning in.
Ik kan uit jouw berichten en velen hier geen persoonlijke ervaringen lezen die hun mening onderbouwen, ik vind veel meningen veel te kort door de bocht. Riemer is alles en Veenstra is niets, even kort door de bocht genomen.

Ook lees ik veel aannames zoals de bureaustoel, de verbouwing, aflsuitercamera's, etc etc. Niemand kan dit onderbouwen, niemand die weet of het klopt. Hiermee wordt een mening en stemming gevoed om stemming te maken.
Veenstra maakt fouten en Riemer maakt fouten. Alleen ik ben tegen een stellingname, hetze die ontstaat tegen Veenstra.
Er zijn over en weer redenen die dat onderbouwen. En wie zijn er de dupe, wij als supporter.

En laten we eerlijk zijn, de post waarop ik reageer is toch een post die totaal niet onderbouwend is maar slechts stemming maakt. Makkelijk scoren vind ik dat. Maar goed het gaat mij ook niet om mijn gelijk, maar om de nuance en het feit dat er echt twee schuldigen zijn.
frisianbadboy
Wereldspeler

Bericht door frisianbadboy »

Maar goed het gaat mij ook niet om mijn gelijk, maar om de nuance en het feit dat er echt twee schuldigen zijn.
Als je echt genuanceerd bent dan kunnen er in het leven situaties ontstaan en situaties zijn waarbij er niet twee schuldigen zijn maar slechts één schuldige. Die nuance mag je ook aanbrengen. Vaak is het zeker zo dat er twee schuldigen zijn maar dat is heus niet altijd het geval.

Maar laat ik je deze vraag stellen. Vind jij dat Veenstra mag en kan blijven zitten of vind je dat hij weg moet?
Reinder
Jeugdspeler

Bericht door Reinder »

Ben ik helemaal met de vorige spreker Torcida eens.
Het versimpelen van deze situatie is veel te gemakkelijk.
Als je maar 1 waarheid wilt kennen is de nuance snel zoek.
Van der Velde is net zo min als Veenstra een heilige die alles goed doet.
Maar ik heb de indruk dat dit bij een aantal mensen nog niet helemaal is doorgedrongen.
Laatst gewijzigd door Reinder op 20-02-2013 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

@ frisian, waar twee kijven hebben twee schuld, Riemer moet met zijn ervaring weten dat zijn zijn manier van doen niet werkt, hij dulde zelf ook geen inspraak op deze manier, en Veenstra had de verstandigste moeten zijn en dit zeker niet zo op de man spelen. Er is oorzaak en gevolg, daar zijn in mijn mening in deze twee partijen aan schuldig.

Jouw tweede vraag, Veenstra ,zijn positie is op basis van de opinie die is gevormd inmiddels onhoudbaar voor een constructieve voortgang. Alleen dan kunnen we weer opnieuw beginnen en gaan we nog eens een paar jaar terug.
Reinder
Jeugdspeler

Bericht door Reinder »

Om een bedrijf goed te kunnen besturen moeten de bevoegdheden van de leiding in overeenstemming zijn met de verantwoordelijkheden.
Veenstra heeft nu de verantwoordelijkheid, maar kan zijn bevoegdheden niet volledig uitvoeren.

Er is namelijk een oud voorzitter die geen formele verantwoordelijkheden meer heeft maar wel denkt dat hij nog bevoegdheden heeft. En dat is een makkelijke rol, niemand rekent je erop af. Je bent als oud voorzitter toch niet verantwoordelijk....

Het is zoals Wiegel zijn mening geeft over de VVD en Lubbers over het CDA.
Gevolg is altijd onrust, heibel en je verliest als club/partij.

Jammer dat zelfs dergelijke toppers dat zelf niet begrijpen.
Heerenveen rules
Forumicoon

TORCIDA schreef:Weet je rules dat jij nu weer een voorbeeld van mij over persoonlijke ervaringen met Riemer en toenmalige directieleden uit z'n verband rukt om een punt te maken prima. Ik vind het jammer dat je opdeze manier telkens je gram moet halen, alsof je telkens een punt wilt scoren en het laatste woord wilt hebben.
Ik hoef het laatste woord niet te hebben en ik hoef ook niet te scoren Torcida. Het had zo kunnen zijn dat je door een persoonlijke ervaring een negatief beeld hebt van Riemer en hem daarom niet pruimt. Dat was een serieuze vraag aan je.

En bij mij is het ook zeker niet zo dat Riemer alles is en Veenstra niets. Wellicht zit Riemer er teveel bovenop maar het gaat om het verschil. Riemer heeft de club mede groot gemaakt en wordt nu door heel veel mensen aangesproken dus zie ik het als ongerustheid en niet als bemoeizucht. Veenstra is een groentje zonder kennis van het voetbalwereldje (zelf ooit gezegd) die gezien de onrust moeilijk te handhaven is. Riemer heeft zich bewezen en Veenstra heeft dat zeker nog niet. Dus Riemer staat bij mij veel en veel hoger in de rangorde.

Reinder, dat Veenstra zijn taken niet kan uitvoeren vanwege Riemer, hoe kom je daarbij?
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Is dit weer propaganda van de club of is er echt zinvol gesproken. Wie was bij dit gesprek en heeft geen spreekverbod ?
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Heerenveen Rules, je hebt mijn post verkeerd geinterpeteerd. Gouweleeuw heeft het over anonieme bronnen. Ik zeg dat hij niet weet waarover hij praat want de OR is niet anoniem en de sponsors ook niet. We zijn het dus eens :wink:

Nieuw Noord bestuur gaat morgen bij Riemer langs om ook zijn verhaal te horen. NN heeft nog geen standpunt ingenomen.
Officiele site spreekt voor zijn beurt.

Ik hoop dat de mannen van NN whiskey lusten want de fles zal wel op tafel komen ;) :stan:
the rockII
Selectiespeler

Bericht door the rockII »

Voor mij speelt het niet of je nu voor riemer of voor veentra partij kiest. Vooral door het buitenspel zetten van Riemer is de hele discussie nu erg zwart wit geworden: voor Riemer of voor Veenstra. Mij gaat het er om dat er voldoende aanwijzingen zijn om te concluderen dat Veenstra zsm de club zal moeten verlaten. Het mag dan wel voor een deel speculatief zijn en op basis van anonieme bronnen, het zijn wel erg veel signalen en mede gevoed door het feit dat men kennelijk bang is voor een onderzoek trekken mensen hun logische conclusies: dat Veenstra op moet stappen. En over Riemert: geef de man een standbeeld, maar gezien de bemoeienis in het verleden geen functies meer. Zaterdag staat de ploeg uiteraard op 1, maar de wedstrijd is ook de gelegenheid voor het uitten van de onvrede.
dirk3
Wereldspeler

Bericht door dirk3 »

Reinder schreef:Ben ik helemaal met de vorige spreker Torcida eens.
Het versimpelen van deze situatie is veel te gemakkelijk.
Als je maar 1 waarheid wilt kennen is de nuance snel zoek.
Van der Velde is net zo min als Veenstra een heilige die alles goed doet.
Maar ik heb de indruk dat dit bij een aantal mensen nog niet helemaal is doorgedrongen.
Maar er is 1 verschil: Van der Velde heeft zich bewezen, Veenstra niet en de voortekenen zijn niet bijster gunstig
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

the rockII schreef:Voor mij speelt het niet of je nu voor riemer of voor veentra partij kiest. Vooral door het buitenspel zetten van Riemer is de hele discussie nu erg zwart wit geworden: voor Riemer of voor Veenstra. Mij gaat het er om dat er voldoende aanwijzingen zijn om te concluderen dat Veenstra zsm de club zal moeten verlaten. Het mag dan wel voor een deel speculatief zijn en op basis van anonieme bronnen, het zijn wel erg veel signalen en mede gevoed door het feit dat men kennelijk bang is voor een onderzoek trekken mensen hun logische conclusies: dat Veenstra op moet stappen. En over Riemert: geef de man een standbeeld, maar gezien de bemoeienis in het verleden geen functies meer. Zaterdag staat de ploeg uiteraard op 1, maar de wedstrijd is ook de gelegenheid voor het uitten van de onvrede.
Perfect verwoord! Het is niet Riemer tegen Veenstra, het isVeesntra vervangen door iemand die alle partijen weer verbind!
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

TORCIDA schreef:...Alleen ik ben tegen een stellingname, hetze die ontstaat tegen Veenstra.
Wat kun jij hier een hoop onzin in een paar zinnen neerkalken zeg! Je lijkt Alexander Pechtold wel! Wie zegt dat er een hetze tegen Veenstra gaande is? Dat maak jij er van!
Wie zegt dat het Riemer tegen Veenstra is. Dat maak jij er van!

#Cynische modus aan# Mijn vraag aan jou; "en wie ben jij dan wel? Wat verbeeld jij je? En hoeveel pingels krijg je van degene die jou opdracht geeft om Veenstra in een goed daglicht te zetten? #Cynische modus uit#

Als jij een sponsorlid bent, vermoed ik dat je de partijen die eind seizoen Veenstra voor het blok willen zetten zoveel mogelijk de poot dwars wilt zetten.
Dat is jouw goed recht.

Maar kom niet met een lulverhaal aan dat er nu een hetze gaande is tegen Veenstra. En mocht deze wel gaande zijn, dan heeft hij die toch echt zelf gecreëerd!
Laatst gewijzigd door paparazzi op 20-02-2013 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Miereneukert!
Reinder
Jeugdspeler

Bericht door Reinder »

Morgen maar verder praten jongens.
Het moet wel een beetje netjes blijven!
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

Misschien zou je eerst eens tot 10 moeten tellen paparazzi, waar nagenoeg iedereen nog fatsoenlijk kan reageren is het voor jou wat moeilijker begrijp ik. Geeft niets hoor als het oplucht helpt het. Maak van je hart vooral geen moordkuil.
Plaats reactie