Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Voorstopper
Superster
Contacteer:

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Bericht door Voorstopper »

frisianbadboy schreef: Verder word vergeten dat ook afgelopen seizoen er nog grote tekorten waren op de begroting die alleen maar door transfergelden zijn gedicht en ook voor dit seizoen is er een tekort van 1,5 miljoen euro gepland. Er word gewoon nog altijd meer uitgegeven dan er binnenkomt.
Los van alles wat er mis gaat onder het bewind van dhr Veenstra lijkt mij dit onvermijdelijk. Als je kijkt naar de verliezen per jaar toen Veenstra kwam dan kun je dat niet met wat snijwerk repareren in een jaar of twee. Daar gaat echt nog wel een paar jaar overheen. Lopende contracten moeten aflopen en nieuwe spelers krijgen veel minder salaris.
The two most powerful warriors are patience and time.
g11
Selectiespeler

Bericht door g11 »

Deze hele situatie met natrappen door de huidige directie zal niet leiden tot een grote toeloop van nieuwe sponsoren.
Nieuwe tekorten cq. bezuinigingen zullen nodig zijn om de begroting weer sluitend te maken.

Maar natuurlijk presenteert deze directie toch weer prachtige cijfers.
Djuricic verkopen, en de opbrengst komt weer ten goede om de gaten te dichten.

De kwaliteit op het veld loopt weer verder terug, en het aantal seizoenkaartouders en sponsoren navenant.

Gelukkig hebben we nog goede scouts in dienst die zich in het verleden vaak genoeg hebben bewezen door het ontdekken van goede talenten, waarmee deze directie de gaten in de begroting wederom weet te dichten.
Ik pas hier niet
frisianbadboy
Wereldspeler

Bericht door frisianbadboy »

Los van alles wat er mis gaat onder het bewind van dhr Veenstra lijkt mij dit onvermijdelijk. Als je kijkt naar de verliezen per jaar toen Veenstra kwam dan kun je dat niet met wat snijwerk repareren in een jaar of twee. Daar gaat echt nog wel een paar jaar overheen. Lopende contracten moeten aflopen en nieuwe spelers krijgen veel minder salaris.
Klopt dat is zeker onvermijdelijk en in die zin ook niet alleen verwijtbaar aan Veenstra. Maar waar ik wel duidelijk over wilde zijn dat met name de inkomstenkant door Veenstra zwaar onder druk staat. Het feit dat de inkomstenkant zo onder druk staat en er de afgelopen jaren echt vele miljoenen euros minder zijn binnen gekomen heeft alles te maken met het beleid en de manier van handelen, communiceren (lees hij communiceert niet maar doet gewoon alles zonder overleg) en omgaan met mensen van Veenstra. De sponsoren die zijn vertrokken vanwege de economische crisis zijn een schijntje in vergelijking met de sponsoren die zijn vertrokken vanwege Veenstra. Vraag de sponsoren op dit forum maar na. Vraag de sponsoren uit je dorp of stad die hier zitten of hebben gezeten. Iedereen kent wel een bedrijf dat verbonden is of is geweest aan sc Heerenveen. Mensen zeggen maar niks te weten, maar als je een beetje meoite doet kun je achter zoveel informatie komen. Hier op het forum zijn ook wel sponsoren te vinden die dit alles kunnen bevestigen.

In tijden van crisis moet je je sponsoren koesteren zodat de schade aan je club niet zo groot is. Maar in plaats van koesteren jaagt Veenstra de bedrijven de OSSH uit met zijn schrikbewind, asociale manier van communiceren en dictatoriale manier van leiding geven. Deze man is geen bindende factor die je in tijden van crisis nodig hebt. Deze man jaagt iedereen tegen zich in het harnas.
Waardenburg
Nieuw talent

Bericht door Waardenburg »

Ben het volledig met frisianbadboy eens. Ik vind niet dat er sprake is van een goede sanering, zolang de inkomsten blijven dalen. De club is in mijn beleving niet gezond. Transfers (van spelers die al door Kuiper & Co) zijn binnengehaald redden de huidige directie. De inkomsten lopen nu en straks ook zo hard terug, dat van sanering of gezond maken amper sprake is. Daar komt bij dat de huidige directie niet in staat is gebleken een fatsoenlijk technisch beleid te voeren. Er is veel geïnvesteerd in spelers die niet meer opbrengen dan ze gekost hebben. Die spelers kosten alleen maar geld op den duur. Alleen van Finnbogason kun je hopen dat die op termijn een leuk bedrag oplevert. Maar een succesje in een paar jaar tijd is natuurlijk veel te mager.

Mijn conclusie is dat deze directie op alle fronten heeft gefaald. Daar plukken we nu de wrange vruchten van en dat zullen we helaas moeten blijven doen.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

@frysianbadboy

Wat zou dan de reden /motief van Veenstra kunnen zijn om allemaal sponsoren weg te jagen ?
Samen maken we de club sterk.
Waardenburg
Nieuw talent

Ik denk niet dat hij als doel heeft sponsoren weg te jagen. Ik denk dat hij dat door zijn gedrag onbedoeld toch doet. De man is geen gastheer, hij is zelf zijn belangrijkste gast. Zo gedraagt hij zich volgens de sponsoren die ik heb gesproken. De man zit volledig vast in zijn machtsspelletjes en lijkt amper feeling te hebben voor wat er om hem heen gebeurt.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

*knip*
Laatst gewijzigd door Ebiede op 16-02-2013 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Riemer van der Velde heeft werkzaamheden neergelegd
Gepubliceerd op 15 februari 2013 16:31

Vandaag heeft Riemer van der Velde in verschillende media aangegeven dat hij door sc Heerenveen zou zijn geloosd. sc Heerenveen wil daar graag op reageren, omdat Riemer van der Velde zelf heeft besloten te stoppen met zijn scoutingswerkzaamheden en het klankborden met de directie:

“Wij hebben met verbazing kennis genomen van de berichtgeving door Riemer van der Velde in verschillende media en willen daarop graag reageren. Om te beginnen kloppen er enkele dingen niet. Riemer van der Velde is niet “geloosd”. Hij is erevoorzitter van sc Heerenveen. Die functie had hij en dat is nog steeds zo. Een andere officiële functie had en heeft Riemer van der Velde de laatste jaren niet gehad. We hadden wel een regelmatig klankbord overleg en hij maakte deel uit van het scoutingsoverleg.

Riemer van der Velde zegt dat er “angst en wantrouwen heersen op de werkvloer.” Gelukkig is daarvan geen sprake. Wij betreuren het dat onze erevoorzitter zich in deze bewoordingen over de club uitlaat.

De vraag van Van der Velde om een “extern onderzoek” hebben wij inderdaad niet ingewilligd. Daarvoor hebben wij een aantal zeer goede argumenten. Zie ook het statement op onze website voor onze redenen om niet in te stemmen met een dergelijk verzoek.

Wat zijn de feiten?
Johan Hansma heeft Riemer van der Velde inderdaad woensdagochtend laten weten dat de scoutingsreis naar La Manga door Van der Velde dit jaar niet door gaat.

Riemer heeft bij Johan Hansma en Robert Veenstra gevraagd waarom dit besluit is genomen. Johan heeft hierop aangegeven dat hij op dit moment geen goed gevoel heeft bij de samenwerking. En dat is natuurlijk ook zo. Riemer van der Velde is al geruime tijd bezig door zijn negatieve uitlatingen met het beschadigen van sc Heerenveen. Ook richt hij zijn negatieve kritiek op de beleidsbepalers, toezichthouders, technische staf en overige medewerkers bij de club. In deze context hebben wij dan ook geen behoefte aan zijn aanwezigheid op deze scoutingsreis.

Dat dit alles zo gelopen is, betreuren wij ten zeerste. Het is buitengewoon triest te moeten constateren dat onze erevoorzitter er willens en wetens voor kiest onze club en de mensen die daaraan dagelijks werken in een kwaad daglicht te stellen. Wij constateren hiermee dat de geschiedenis zich, sinds het aftreden van Riemer van der Velde, herhaalt. Voor al het goede dat de afgelopen jaren is bereikt, heeft hij geen enkele waardering.

Onze verantwoordelijkheid is het bouwen aan een gezonde en succesvolle club. Daar zijn we iedere dag mee bezig. Ieder die zich constructief opstelt, is welkom om met ons mee te bouwen. Maar voor mensen die uitsluitend als doel hebben de club af te breken, hebben wij geen sympathie. Niemand is groter dan onze club! We hebben jarenlang geprobeerd de relatie met Riemer van der Velde goed te houden, maar hij heeft er nu zelf voor gekozen om een andere koers te varen. Helaas lijken de tegenstellingen thans blijkbaar voor Riemer van der Velde niet meer te overbruggen. Het is niet sc Heerenveen die Riemer van der Velde de deur heeft gewezen. Riemer zelf heeft afgelopen woensdagochtend besloten te stoppen met zijn scoutingswerkzaamheden en het klankborden met de directie.

Toch willen we Riemer nogmaals oproepen met ons in gesprek te blijven. Maar dan wel op basis van argumenten en feiten, met de huidige mensen en in het belang van sc Heerenveen. Negatieve stemmingmakerij kan nooit tot iets leiden. Juist nu verdient de club de steun van alle betrokkenen en mensen die de club een warm hart toedragen.”

Directie sc Heerenveen
Leg het mij maar uit directie. In de kop geef je aan dat hij zijn werkzaamheden heeft neergelegd en later ze je dat er geen officiële functie is.

Liegers en bedriegers eerste klas zijn Veenstra en Hansma.
Waardenburg
Nieuw talent

Watvoor verschrikkelijks heeft Riemer nu helemaal gedaan. Het blijft bij algemene, vergaande beschuldigingen. Ja, hij heeft kritiek geuit. Hij heeft volgens mij niet gezegd dat dingen zo zijn, hij heeft uitgelegd dat die geluiden hem bereikten en dat hij zich daar zorgen over maakte. Ik herinner me een tv-uitzending van Omrop Fryslân (Boppeslach Café denk ik) waarin hij zich niet uit wilde laten over de huidige directie. Dat was ook de uitzending waarin hij zei dat er wat hem betreft een extern onderzoek moest komen.

Het was een oproep van een man die betrokken is. Hij viel niemand persoonlijk aan, hij noemde geen namen, hij zei zelfs niet dat het zo wàs. Hij zei dat hij die geluiden hoorde. Is dat zo'n ramp. Verder is kritiek binnenskamers geuit, voor zover ik weet. Riemer heeft in mijn beleving steeds zijn fatsoen gehouden en doet dat nog door niet met modder terug te gooien.
frisianbadboy
Wereldspeler

Wat zou dan de reden /motief van Veenstra kunnen zijn om allemaal sponsoren weg te jagen ?
Ik zeg nergens dat hij een reden heeft sponsoren weg te jagen. Ik zeg alleen dat hij met zijn gedrag en houding dat (onbewust) gewoon wel doet. Als jij iedereen voor rotte vis uitmaakt en je niemand het idee en gevoel geeft dat hij waardevol is dan verlaten mensen je. Met dat soort type mensen willen heel veel sponsoren niets te maken hebben. Die willen niet geshoffeerd worden.

Soms moet je constateren dat bepaalde mensen niet geschikt zijn om leiding te geven en moet je concluderen dat niet iedereen communicatief vaardig en netjes is. Dat geld voor de heer Veenstra en daarom moet hij zo snel mogelijk de club verlaten. Hij heeft weinig vrienden binnen sc Heerenveen. En dat heeft hij aan zichzelf te wijten.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

@Frysianbadboy

Goh. Ik maar denken dat sponsors gewoon ook maar supporters zijn en het eigenlijk niet zoveel uitmaakt wie der toevallig voorzitter is. We komen toch alleen maar een pot voetbal kijken ?
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik ben er gewoon kwader/verdrietiger om dat mijn club (waar ik al bijna 30 jaar kom) kapot wordt gemaakt. Dit doet nog meer pijn dat het opzettelijk collectieve wanprestatie van de selectie om De Jonge er uit te werken. Wellicht ook nog wel meer dan de degradatie die er aan zit te komen.
dirk3
Wereldspeler

Bericht door dirk3 »

BK2007 schreef:@frysianbadboy

Tig pagina's terug heb ik aangegeven dat ik vermoed dat de man een narcist is. Kijk maar eens op Wikipedia. Het past hem als een jas.
TCK
Bankzitter

Bericht door TCK »

Volgens mij is de huidige situatie van Heerenveen vergelijkbaar met die van Ajax een jaar geleden. Cruijf had dezelfde rol bij Ajax als Riemer Van der Velde momenteel bij Heerenveen. Destijds werd er ook niks gedaan met de voetbal 'know-how' van Cruijf, hij werd maar als een last bevonden. Uiteindelijk koos de meerderheid de kant van Cruijf en konden de rotte appels (na een hoop ellende) destijds niet anders dan opstappen. Vervolgens zijn er mensen door Cruijf naar voren geschoven om een bestuursorgaan te vormen en vervolgens is de rust wedergekeerd. Dat zie je momenteel aan alles o.a. op het veld.

Eerlijk gezegt zou ik dit ook bij Heerenveen zien gebeuren. Huidige directie & RVC eruit, mensen met voetbalverstand + Heerenveen iconen/hart erin. Laat Riemer Van der Velde maar mensen naar voren schuiven om een bestuursorgaan te vormen. Anders zie ik Heerenveen nooit meer de onderscheidende club worden die het altijd was.
Pimmie
Jeugdspeler

Bericht door Pimmie »

@ g11
Wel jammer dat onze beste scouts buiten de deur zijn gezet.
frisianbadboy
Wereldspeler

Wel jammer dat onze beste scouts buiten de deur zijn gezet.
En niet alleen Riemer end e hoofd scouting. De mensen hebben niet half door wie er eigenlijk allemaal al bij de club weg zijn gegaan of weg zijn gestuurd door Veenstra? Onvoorstelbaar dat één persoon zoveel schade en ellende kan veroorzaken en dat allemaal onder toeziend oog van de RvC. Een Raad die trouwens ook niet unaniem is in zijn steun aan Veenstra. Iets wat ook wel eens goed is om te zeggen hier. Het zou mij niet verbazen als er straks één of meer leden van de RvC opstappen vanwege het gevoerde beleid waar ze het niet mee eens zijn. Het zouden de zoveelste slachtoffers zijn van Veenstra.
Superfries1996
Wereldspeler

Bericht door Superfries1996 »

Stenden Hogeschool niet verdacht'
maandag 10 januari 2011 - 12:01
De Onderwijsinspectie doet “op dit moment” geen onderzoek naar de declaraties of de bestuursperikelen bij Stenden Hogeschool. Het Volkskrant-bericht daarover klopt niet.

Afgelopen zaterdag meldde de Volkskrant op de voorpagina dat de Onderwijsinspectie vertrouwelijke informatie had gekregen over misstanden bij Stenden Hogeschool. Bestuurders zouden te veel vliegreisjes hebben gemaakt en twijfelachtige declaraties hebben ingediend. Ook zouden zakenpartners zijn “gepaaid met eredoctoraten”.

Maar de inspectie ontkent. Over tips wil de woordvoerder niets zeggen (“dat doen we nooit”), maar er wordt momenteel geen onderzoek naar gedaan. Daar ziet de Inspectie ook geen aanleiding toe.

Wel kijken de inspecteurs of hogescholen, waaronder Stenden, geen regels overtreden als ze in het buitenland onderwijs geven. Maar dat onderzoek is al eind 2008 gestart op verzoek van de toenmalige minister van Onderwijs. Die wilde weten of hogescholen geen publiek geld verspillen met hun buitenlandse avonturen. Rond de zomer zal daarover een rapport verschijnen.

Overigens zou de Inspectie naar aanleiding van het Volkskrant-bericht kunnen besluiten om alsnog onderzoek te doen naar Stenden. Nieuws levert soms nieuwe tips op of veroorzaakt zoveel tumult dat de Inspectie er niet omheen kan.

De Inspectie doet wel vaker onderzoek na signalen uit de media. Een half jaar geleden ontdekte de Volkskrant dat de Hogeschool Inholland een groep ouderejaars via een dubieuze afstudeerroute aan een diploma had geholpen. Toen begon het balletje te rollen en kreeg de Inspectie al snel de vraag om de kwestie tegen het licht te houden.

Stenden Hogeschool staat in Leeuwarden en heeft vier nevenvestigingen in het noorden en noord-oosten van het land. Maar de instelling is vooral bekend om zijn expansiedrift in het buitenland. Stenden heeft campussen in Zuid-Afrika, Thailand, Indonesië en Qatar. Berlijn staat op de rol.

Daar wilde het vorige bestuur het niet bij laten. Het logo van de fusiehogeschool, drie jaar geleden ontstaan uit de Hogeschool Drenthe en de Christelijke Hogeschool Nederland, is een zwaluw, want die staat voor “kosmopoliet, reiziger en groei”.

Voormalig bestuurder Robert Veenstra – nu directeur van voetbalclub Heerenveen – reisde de hele wereld over en vertelde daar graag over. Hij sprak ooit tien minuten met de toenmalige presidentskandidaat Barack Obama en mocht daar op de website Scienceguide uitgebreid verslag van doen. Obama vond dat Veenstra er “wel erg jong” uitzag voor een university president. Toen Veenstra antwoordde dat Obama ook wel erg jong was om president van de Verenigde Staten te worden, “was het ijs gebroken”.

Veenstra verdiende bij Stenden een salaris van 273 duizend euro en was daarmee de best betaalde hbo-bestuurder van Nederland. Sinds vorige week heeft de hogeschool een nieuwe voorzitter: Leendert Klaassen, die de afgelopen vijf jaar bestuurslid was van de Nederlands-Vlaamse Accreditatie Organisatie. Die gaat aanmerkelijk minder verdienen.
nou nou
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

In mijn optiek doet Veenstra op zich niet zoveel fout ten opzichte van de gemiddelde sponsor. Er zal best een groep sponsors zijn die het tegendeel claimt en dat geloof ik best, maar ik geloof niet dat het gaat om een schrikbarend percentage. Ik denk dat het vooral te wijten is aan de manier van beleid maken. Veenstra gaf op de nieuwjaarsreceptie ook eerlijk toe dat hij zakelijk te werk gaat. Univé zegt daar begrip voor te hebben (zie LC vandaag), maar anderen hebben daar gewoon meer moeite mee. Riemer ging regelmatig op pad met zulke mensen en paaide ze. Veenstra is daar de persoon niet naar. Ik geloof best dat hij zijn best doet en weet dat hij ook wel degelijk een warme kant heeft, maar het oogt allemaal wat killer ten opzichte van Riemer.

Wat wil dat zeggen? Je kunt claimen dat Veenstra een bepaalde warmte mist om te verbinden, zoals hij dat graag ziet. Dan moet hij wijken zodra de klus geklaard is, uit clubbelang. Aan de andere kant: mannen als Riemer zijn spaarzaam. Als sponsoren en supporters dat niveau als maatstaf blijven hanteren, dan is de kans groot dat de onvrede structureel gaat worden. Probeer maar een voorzitter te vinden die:
– de boel organisatorisch op orde kan brengen;
– de financiële zaken op orde kan brengen;
– verstand heeft van het spelletje;
– medewerkers, supporters en sponsoren kan paaien;
– een band heeft met sc Heerenveen.

Je moet eigenlijk al accepteren dat een voorzitter van Heerenveen voortaan altijd wel iets mist. Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn, maar die acceptatie is belangrijk. Ook daar zit m.i. een knik. Ik denk dat een belangrijke groepering een onrealistisch verwachtingspatroon hanteert, incluis Riemer. Als dat zo blijft, ga je de interne rust nooit realiseren. Terwijl dat jarenlang de kracht was van Heerenveen. Daarom denk ik persoonlijk dat het wegsturen van Veenstra (en desnoods Hansma) niet meer is dan een lapmiddel. Voor nu wellicht van noodzakelijke aard, maar veel kritiekpunten waren er ook al in de periode onder Yme. En onder Formsma. Als dat buiten schot blijft, dan vraag ik me af of we het oude Heerenveen nog terug gaan zien.
frisianbadboy
Wereldspeler

Warmte missen is iets anders dan mensen daadwerkelijk schofferen. Tuurlijk kan het zo zijn dat Veenstra niet die warme man is die Riemer wel was. Sterker nog dat is een feit. Maar dat wil nog niet zeggen dat je je als een hork moet gedragen tegenover je eigen medewerkers en sponsoren niet serieus moet nemen. Of je eigen werkkamer voor bijna een ton verbouwen en dergelijke. De persoon is verkeerd en veroorzaakt alleen maar meer ellende en chaos.
frisianbadboy
Wereldspeler

Als ik de poll zo lees zijn er nog altijd veel mensen die nog steeds geen mening kunnen vormen omdat ze geen informatie hebben over de situatie bij sc Heerenveen. Eerlijk gezegd zou een ieder toch wel over informatie kunnen beschikken.

- Medewerkers van de club kun je zo altijd spreken. De medewerkers van onze club wonen verspreid door heel Friesland.

- Tijdens de thuiswedstrijden van sc Heerenveen staan bij alle trapopgangen wel stewards. Zijn zo voor een ieder aanspreekbaar.

- Iedereen moet toch een bedrijf kennen die sponsor is / was bij sc Heerenveen. Spreek deze sponsoren aan en vraag ze naar de situatie bij de club en hoe ze denken over de hele situatie.

Overal is de informatie te vinden. Als ik aan al die informatie kan komen dan kunnen andere mensen dat ook. Zo speciaal ben ik nu ook weer niet.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Aan het lijstje van Frisian Badboy wil ik nog even toevoegen dat zaken die in de media komen natuurlijk ook niet allemaal uit de grote duim gezogen zijn. Belangrijke sponsoren die al sinds jaar en dag bij de club betrokken zijn maken hun zorgen en ontevreden kenbaar en wensen een onderzoek naar de gang van zaken.

De ondernemingsraad, die het personeel vertegenwoordigt stuurt, een brandbrief naar de RvC. Die brief is er kan ook niemand omheen.

Dan heb je dus al belangrijke sponsoren en klaarblijkelijk de werknemers.
Voeg daarbij een aanzienlijk deel van het publiek dat teleurgesteld is omdat er van de zomer niet adequaat is gereageerd op
de verkopen van de sterspelers (de bekende lijstjes van Hansma) en nu het schofferen van Riemer en je hebt dus:

Ontevreden sponsoren, ontevreden personeel en ontevreden supporters contra een tevreden Veenstra, Hansma en RcV (al kan die ook wel eens verdeeld zijn).

Ik zeg uiterlijk van de zomer op zoek naar een nieuwe sterke man, die niet verdeeld maar verbind!
fries74
Nieuw talent

Bericht door fries74 »

Wat een onnozele kerel toch eigenlijk die Johan Hansma, als je zo alles nog eens doorneemt en doorleest.
Ik kook werkelijk van binnen als je alles zo op een rijtje zet :evil:
Veenstra en Hansma oprotten!!
vincentdelbos
Selectiespeler

Bericht door vincentdelbos »

frisianbadboy schreef:Warmte missen is iets anders dan mensen daadwerkelijk schofferen. Tuurlijk kan het zo zijn dat Veenstra niet die warme man is die Riemer wel was. Sterker nog dat is een feit. Maar dat wil nog niet zeggen dat je je als een hork moet gedragen tegenover je eigen medewerkers en sponsoren niet serieus moet nemen. Of je eigen werkkamer voor bijna een ton verbouwen en dergelijke. De persoon is verkeerd en veroorzaakt alleen maar meer ellende en chaos.
Ik denk dat je Riemer hierin ook wat onderschat/overschat. Hij was naar de buitenwereld een fijne man, maar tegelijkertijd ook bikkelhard. Nu denk ik wel dat Riemer iets warmer was en ik heb een zwak voor Riemer, maar om nou te zeggen dat het een fijne en warme man was? Nee, dat gaat wat ver.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

frisianbadboy schreef:Als ik de poll zo lees zijn er nog altijd veel mensen die nog steeds geen mening kunnen vormen omdat ze geen informatie hebben over de situatie bij sc Heerenveen.
Als ik zo de poll lees is het wel duidelijk wat de voorkeur heeft bij de supporters.
Miereneukert!
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

De directie met een goed verhaal in het uitvak vandaag. Respect dat ze hun gezicht durven te laten zien in deze tijden.
Alle ballen op Henkie!
sch4-live
Wereldspeler

Bericht door sch4-live »

xander schreef:De directie met een goed verhaal in het uitvak vandaag. Respect dat ze hun gezicht durven te laten zien in deze tijden.
Nou... wat hadden ze te melden ?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

xander schreef:De directie met een goed verhaal in het uitvak vandaag. Respect dat ze hun gezicht durven te laten zien in deze tijden.
Ik heb daar helemaal niks mee, als het goed gaat zie je ze niet. Maar gaat het slecht dan komen ze wel even goodwill kweken. Beetje triest als je het mij vraagt.
frisianbadboy
Wereldspeler

De directie met een goed verhaal in het uitvak vandaag. Respect dat ze hun gezicht durven te laten zien in deze tijden.
Een directie als de onze kan als ze eerlijk zijn geen goede verhalen vertellen. Leugens en verhalen waa rik niet intrap in elk geval. En respect kan ik niet opbrengen voor een man als Veenstra die totaal respectloos omgaat met medewerkers van de club en deze voor rotte vis loop uit te schelden week in week uit. Hou toch op.
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Lipton schreef:Ik heb daar helemaal niks mee, als het goed gaat zie je ze niet. Maar gaat het slecht dan komen ze wel even goodwill kweken. Beetje triest als je het mij vraagt.
Ik neem aan dat er nu veel vragen leven onder de supporters, kan je direct vragen aan hem en hij kan t uitleggen. Niemand weer nu war klopt of niet. Niks mis mee.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Lardy schreef: Ik neem aan dat er nu veel vragen leven onder de supporters, kan je direct vragen aan hem en hij kan t uitleggen. Niemand weer nu war klopt of niet. Niks mis mee.
Dan moeten ze de eerst volgende wedstrijd ook even in de vakken gaan staan. Even 20 man uitleggen wat er aan de hand is. Hebben ze niks beters te doen?
Plaats reactie