Ondertussen ergens in Twente...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Otsje P
Verified
Forumicoon

Re: Ondertussen ergens in Twente...

Bericht door Otsje P »

Tukkers Delight schreef:Dit topic schijnt inmiddels over mij of liever gezegd mijn postgedrag te gaan?

De kritiek van sommigen bevreemd mij enigszins, vooral omdat ik het laatste anderhalf jaar heb geprobeerd wat ingetogener te posten dan voorheen. Opvallend ook dat de meeste kritiek komt van leden die hier minder lang posten dan ik en vaak moeite lijken te hebben met begrijpend lezen, mijn berichten onjuist interpreteren of uit hun verband trekken maar vooral jammer omdat ik de indruk had in het verleden wel aan elke discussie deel te mogen nemen terwijl men mij nu het liefst lijkt te isoleren in dit topic.

In het verleden heb ik hier vaak felle discussies gevoerd maar wel met respect voor elkaars standpunten, juist daarom kwam ik hier graag en ik vind het jammer dat dit langzaam verandert is. Voorlopig stop ik daarom met posten hier, ik beleef steeds minder plezier aan de vorm van discussiëren op dit forum en ik heb ook niet de indruk dat er nog veel mensen op mijn mening zitten te wachten.

Ik zal dit forum wel blijven volgen en misschien voel ik ooit weer eens de behoefte om zelf wat te posten, we'll see, vooralsnog farwol.
Ik vind het jammer. Stoor me meer aan mensen die menen dat ze hier het alleenrecht op posten hebben dan aan jou.
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Best jammer. Een forum is er om te discussiëren waarbij een ieder zijn eigen mening heeft.
Daar hoeft niemand het mee eens te zijn. Jou manier van je club volgen zou niet de mijne zijn, maar dat is slechts mijn mening.
SCH
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Ach weet je wat het is. TD is typisch zo'n voorbeeld van een successupporter. Gaat het goed met zijn club zit hij zich een ongeluk te posten op allerlei fora. Supporters van andere clubs Zuigen, pesten etc. Echter wanneer het wat minder gaat met zijn club zoals nu haakt hij af. Zielig geval hoor.
Samen maken we de club sterk.
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

BK2007 schreef:Ach weet je wat het is. TD is typisch zo'n voorbeeld van een successupporter. Gaat het goed met zijn club zit hij zich een ongeluk te posten op allerlei fora. Supporters van andere clubs Zuigen, pesten etc. Echter wanneer het wat minder gaat met zijn club zoals nu haakt hij af. Zielig geval hoor.
Haha, ik zat al te wachten, wanneer komt 'ie.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

BK2007 schreef:Ach weet je wat het is. TD is typisch zo'n voorbeeld van een successupporter. Gaat het goed met zijn club zit hij zich een ongeluk te posten op allerlei fora. Supporters van andere clubs Zuigen, pesten etc. Echter wanneer het wat minder gaat met zijn club zoals nu haakt hij af. Zielig geval hoor.
Euhm??? :?

Volgens mij staat Twente NU bovenaan in de competitie. Terwijl ze vorig seizoen een dramatische 2e seizoenshelft hadden. Toen bleef TD echter gewoon een trouwe bezoeker en poster.

BK2007, dit gelul raakt kant nog wal.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Otsje P schreef:Volgens mij staat Twente NU bovenaan in de competitie
Dit noemen ze nou scorebordjournalistiek. Niks gelul. Ze spelen als een stel oude kranten. Dat niet meer eredivisieclubs er door heen prikken is een wonder.
Samen maken we de club sterk.
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Wat een ongelofelijk domme post BK2007. Volgens mij zit TD hier al een tijdje en heeft Twente in die periode echt wel meer tegenslag gehad dan dat nu al geval is (afgevraagd kan worden of er op dit moment wel tegenslag aanwezig is, maar dat terzijde).

De meeste posters hier zijn zelf de grootste schuldigen aan wat zij TD verwijten. TD wordt op alles tegengesproken en veel zijn posts worden gequoted. Het antwoord wat TD hierop geeft zijn vaak inhoudelijk posts met veel feiten en cijfers die zijn posts onderbouwen. De jaloezie lijkt eerder van de posters hier te komen dan dat TD zijn eigen club hier probeert op te hemelen.

We hebben wel een Groningen en DKV topic waar die we naar hartelust gebruiken om deze clubs veelvuldig af te zeiken als het slecht gaat. Een club als Twente is wat moeilijker af te zeiken op dit moment en daarom misschien niet geliefd hier.
Ik vind het jammer als je hier niet meer post TD, want ik las je posts, zoals je waarschijnlijk wel weet, erg graag. Van mij hoeft het hier niet continue over Heerenveen te gaan en jij hebt nooit een vijandelijke houding naar ons toegehad. Jammer dat anderen dat wel zo ervaren.
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Over 10 jaar genomen is Heerenveen een gelijkwaardige club tov twente. De laatste jaren m.u.v vorig jaar is twente weer boven ons geeindigd. Die jongen/meid vind het gewoon om hier af en toe eens te posten. Ik meende zelf dat TD Heerenveen qua publiek leuker vond dan dat van twente zelf. Ook heeft TD een schijthekel aan munsterman en Mc Laren dus zo positief is hij ook niet. Hij/zij heeft zelf aangegeven dat twente 1 van de saaiste ploegen is om te zien... Hij komt hier dus niet enkel om zn clubje te promoten...
hm_DR88
Wereldspeler

Bericht door hm_DR88 »

Jammer dat dit nodig is. Het forum kan wel wat kwaliteit gebruiken. TD liet zien dat het mogelijk was om supporters van andere clubs een inbreng te laten hebben. Blijkbaar hebben wij als forumleden niet laten zien dat we hiermee om konden gaan (uitzonderingen daargelaten). Helaas ziet een deel van de forumgangers de (supporters van) de tegenstanders als vijanden die ten aller tijde afgezeken dienen te worden of tegengesproken te worden. Een goede spiegel........ hoewel wat heb je er aan als je blind bent.... .
1983
Forumicoon

Bericht door 1983 »

rust schreef:Over 10 jaar genomen is Heerenveen een gelijkwaardige club tov twente. De laatste jaren m.u.v vorig jaar is twente weer boven ons geeindigd. Die jongen/meid vind het gewoon om hier af en toe eens te posten. Ik meende zelf dat TD Heerenveen qua publiek leuker vond dan dat van twente zelf. Ook heeft TD een schijthekel aan munsterman en Mc Laren dus zo positief is hij ook niet. Hij/zij heeft zelf aangegeven dat twente 1 van de saaiste ploegen is om te zien... Hij komt hier dus niet enkel om zn clubje te promoten...
Volgens mij heb jij het over heel iemand anders, ik heb TD nog nooit iets negatiefs over Twente zien plaatsen, Munsterman idealiseert ie en McClaren vond ie een toptrainer. En over de sfeer bij Heerenveen deed ie vaak wat denigrerend, hun kidsclub zou ons er zelfs uitzingen. Maar ach op af en toe wat sneren en ondertoontjes na waar sommigen veel te makkelijk op hapte, voegde het meeste wat hij plaatste wel wat toe vond ik. Ik hoop dat ie hier 'gewoon'blijft posten, al kan ik me wel voorstellen als ie er even flauw van is. Maar, man the fuck up TD, je laat je toch niet wegjagen?
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Wie zich Poenkt nog herinnert kan alleen maar blij zijn met TD.
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Ik meende dat TD een schijthekel had aan munsterman en mc Laren? Ik kan in de war zijn met een andere twente-fan, hoe dan ook : TD, ik mis je nu al! :cry:
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

mitrita schreef:Wie zich Poenkt nog herinnert kan alleen maar blij zijn met TD.
Dat viel toch wel mee? Er rekening mee houdende dat hij een Groninger was. :wink:
Vroeger was alles beter!(?) :wink:
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

En weer een knal. Wedstrijd niet gezien, maar 3-0 is toch wel een forse uitslag.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Calimero schreef:En weer een knal. Wedstrijd niet gezien, maar 3-0 is toch wel een forse uitslag.
Nu weet Twente ook eens hoe het is als ze de scheidsrechter tege hebben :wink: Het arbitrale kwintet was een drama, maar Twente moet zelf ook in de spiegel kijken, want ze speelden zelf ook niet goed. Als die gal van tadic goedgekeurd wordt in de eerste helft loopt het heel anders.
Uitschakeling in Europa is nu wel haast een feit
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

Schandalig, Tadic scoort een wereldgoal en wordt afgekeurd, ik kan maar niet ontdekken waarom, ook de 3e goal, gewoon
Hands hij heeft echt voordeel van zijn arm, en de penal was wel hands? Nee deze gast is omgekocht.
Hier heb ik geen woorden voor
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

TORCIDA schreef:Schandalig, Tadic scoort een wereldgoal en wordt afgekeurd, ik kan maar niet ontdekken waarom
Omdat Castaignos in de baan van het schot stond. Heerenveen scoorde vorig seizoen in en tegen AZ ook zo'n soort doelpunt toen Dist recht voor de keeper stond.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Het koopzieke clubje schijnt nu Wijnaldum en Leerdam op te willen halen. Hebben ze hun opleidingscentrum in Rotterdam staan?
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

De waan van Münsterman he..
SCH
TORCIDA
Superster

Bericht door TORCIDA »

Waar is TD ?
Hier heb ik geen woorden voor
Rednax
Wereldspeler

Bericht door Rednax »

Kijk even wat posts terug naar zijn uitleg.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
fcdinamo
Selectiespeler

Bericht door fcdinamo »

Nee hoor, geen crisis bij Twente. Wat als.......Feyenoord gewonnen had. Dan had ik McLaren ook weleens willen horen.
Wat als telt natuurlijk niet en ik denk dat Twente ver komt dit seizoen.
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Wanneer je beter bent dan dit Feyenoord (toch geen slechte ploeg), ben je wat mij betreft één van de titelfavorieten.
Ook al winnen ze met geluk (en soms ook onverdiend) nipt hun wedstrijden, ze doen 't toch maar...

Ik heb er geen moeite mee dat ze jongens als Wijnaldum en Leerdam ophalen. Wijnaldum wordt niet gebruikt bij psv en Leerdam vind zichzelf te goed voor Feyenoord 1. Terecht dat, wanneer ze dat soort spelers kunnen betalen en dit financieel verantwoord is, ze een poging doen.
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Op de een of andere manier kan ik er wel om lachen wanneer McClaren een deksel op zijn neus wordt gedrukt. Utrecht speelde leuk, fris voetbal. Duidelijk te zien dat het echt een team is geworden. Twente faalde vooral op standaardsituaties, waar je op kunt trainen. En Douglas in oranje? Nooit aub.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

De spelers zijn vanavond ook al opgewacht door de slechte resultaten na de winterstop.
Wat is het probleem Tukkers-Delight ?
McClaren, de mislukte transfer van Fer of te weinig kwaliteit of ....
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Feanfan 1 schreef:De spelers zijn vanavond ook al opgewacht door de slechte resultaten na de winterstop.
Wat is het probleem Tukkers-Delight
Die is hier al 2 maanden niet meer geweest"...
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Dat viel mij ook al op, begin hem zelfs al te missen :wink:
Zal intussen wel een seizoenkaart hebben bij Heracles Almelo :lol:
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Ik kan persoonlijk wel genieten wanneer Twente matige prestaties levert.
De club is van een leuke provinciale club een arrogante club verworden. Iets dat niet bij een club als Twente past mijner inziens.
SCH
Janstra
Selectiespeler

Bericht door Janstra »

Bubbe schreef:Wat een kansloze actie van de verwende supporters van Twente zeg.
Dat krijg je als een topclub bent.... Ontevreden supporters als je niet 1e staat.
Flamingo
Invaller

Bericht door Flamingo »

Feanatieke schreef:Bij ons zie je mensen 10 minuten voor 't einde al vertrekken. En dan is het geen eens een actie. Net zo triest.
Daar wil ik wel effe op inhaken. Ik zelf zou nooit eerder weggaan, maar ik begrijp de mensen die het bij Heerenveen doen al te goed. Wanneer je direct na de wedstrijd op staat, net als alle ander supporters ben je gauw een half uur langer onderweg dan dat je 5 minuutjes eerder weggaat. Dus het ligt volledig aan de parkeer gelegenheden en de doorstroom, maar daar zal ik nu niet verder op ingaan, want dat is al vaak genoeg gezegd.
Plaats reactie