Ondertussen ergens in Twente...
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
Re: Ondertussen ergens in Twente...
aha weer een uit het rijtje Daniel Márcio Fernandes, David Carney, Bernard Parker, Vagif Javadov en Akram.
McLaren is terug en het blik tropische spelers wordt weer opengetrokken.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Wereldspeler
Wie? Gutierrez?Ebiede schreef:aha weer een uit het rijtje Daniel Márcio Fernandes, David Carney, Bernard Parker, Vagif Javadov en Akram.
Daar zul je nog van op gaan kijken, in tegenstelling tot de namen die je noemt is deze jongen gehaald voor de basis, 21 jaar, international en één van de grootste talenten in Chili op dit moment. Gutierrez gaat absoluut van toegevoegde waarde zijn voor Twente.
Met "Pipe" Gutiérrez haalt Twente een grote belofte in huis. De Chileen staat in eigen land te boek als een creatieve, linksbenige speler wiens voorkeurspositie centrale middenvelder is. Bovendien kan hij ook op beide flanken uit de voeten. Twente betaalt een kleine drie miljoen euro voor de huidige topscorer van Universidad Catolica. Aanstaande vrijdag vliegt Gutiérrez naar Nederland om de medische keuring te ondergaan en zijn krabbel te zetten onder een driejarig contract.
Closing The Gap
-
Verified
- Forumicoon
Waar Gutierrez staat kun je de naam Sebastian Pardo invullen en dan 10 jaar terug in de tijd gaan. Eerst zien dan geloven. 3 miljoen is veel geld voor een gok (leeftijd, andere cultuur)Tukkers Delight schreef:
Spijt heb je morgen maar!
-
- Wereldspeler
Dat is een kwestie van een halfvol of een halfleeg glas, je kunt ook Eduardo Vargas noemen, ook een aanvallende speler uit dezelfde competitie en iets recenter dan het voorbeeld Pardo.Ebiede schreef:Waar Gutierrez staat kun je de naam Sebastian Pardo invullen en dan 10 jaar terug in de tijd gaan. Eerst zien dan geloven. 3 miljoen is veel geld voor een gok (leeftijd, andere cultuur)
Natuurlijk is het afwachten hoe een dergelijke speler zich ontwikkeld maar gezien zijn staat van dienst heb ik er wel vertrouwen in.
Closing The Gap
-
- Wereldspeler
Ook in de technische staf vinden er nog 2 opvallende mutaties plaats, Alessandro Schoenmaker keert waarschijnlijk terug (fysiektrainer, vertrouwenspersoon voor de Zuid-Amerikaanse spelers en verantwoordelijk voor de fitte selectie in het kampioensjaar) en Paul Bosvelt wordt assistent trainer van de A1 volgens RTV Oost.
Closing The Gap
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Zoals ik al zei vind ik het mooi om te lezen. Of dacht je dat ik ironisch was? Welnee! Ik ben gek op de goedpraterij van TD.Otsje P schreef: Daarvoor is dit het "Ondertussen ergens in Twente..." topic he. Een topic om in te discussiëren en te informeren over het reilen en zeilen van de Twentse concurrent. Volgens mij is er geen leesverplichting.

-
- Wereldspeler
Altijd fijn om te horen dat mijn bijdragen hier worden gewaardeerd!Boegyman (NL) schreef:Zoals ik al zei vind ik het mooi om te lezen. Of dacht je dat ik ironisch was? Welnee! Ik ben gek op de goedpraterij van TD.
Kan ik je nog verblijden met een filmpje van Gutiérrez, Boegiewoogie-mannetje?
http://www.youtube.com/watch?v=H80HwoDgiTU
Closing The Gap
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Ja leuk Tukkie Dukkie! Youtube-filmpjes maken altijd een diepe indruk op mij http://www.youtube.com/watch?v=fQ1QK9dUzjUTukkers Delight schreef:Kan ik je nog verblijden met een filmpje van Gutiérrez, Boegiewoogie-mannetje?

-
- Wereldspeler
Ik ben blij dat wij niet de enigen zijn die voor miljoenen over de balk hebben gegooid.
Speciaal voor jou nóg een filmpje ter voorbereiding op komend seizoen (niet verder vertellen hoor!): http://youtu.be/DyzhFct5m2U
Speciaal voor jou nóg een filmpje ter voorbereiding op komend seizoen (niet verder vertellen hoor!): http://youtu.be/DyzhFct5m2U
Closing The Gap
- Frisian
- Wereldspeler
Nu kijk ik nooit van dat soort promofilmpjes, deze heb ik dus ook niet helemaal uitgekeken, ik kan dus ook niet oordelen over alle doelpunten maar het valt me op dat het allemaal doelpunten zijn waar niet of nauwelijks verdedigd wordt.
Hij zal best wel een goaltje kunnen maken maar het wordt hem ook wel heel makkelijk gemaakt.
Hij zal best wel een goaltje kunnen maken maar het wordt hem ook wel heel makkelijk gemaakt.
supporter: in voor en tegenspoed
-
- Superster
-
- Wereldspeler
Re: [centraal] Middenvelders
9 Ton is het trouwens voor wat het waard is...Bubbe schreef:Het is maar goed dat die Tukkers 1,5 miljoen voor Schilder betalen en wij niet. Voor dat bedrag gaat mijn voorkeur toch echt uit naar andere middenvelders, want zo goed is Schilder ook weer niet.
Closing The Gap
-
- Forumicoon
Inclusief clausules (evt. Leugers), neem ik aan? Anders is het gat tussen de eerdere vraagprijs en de uiteindelijke transfersom wel erg groot op een relatief laag bedrag.
-
- Wereldspeler
De verhuur van Leugers staat los van de transfer van Schilder en er zijn geen prestatie of doorverkoopclausules.
Schilder had nog maar een 1-jarig contract, NAC heeft elke cent hard nodig en alleen AZ en jullie hadden belangstelling maar Schilder wilde persé naar Twente. AZ heeft trouwens nauwelijks geld om te investeren, hoe het met jullie zit weet ik niet maar ik geloof niet dat er iemand meer dan 1 miljoen zou hebben geboden.
Schilder had nog maar een 1-jarig contract, NAC heeft elke cent hard nodig en alleen AZ en jullie hadden belangstelling maar Schilder wilde persé naar Twente. AZ heeft trouwens nauwelijks geld om te investeren, hoe het met jullie zit weet ik niet maar ik geloof niet dat er iemand meer dan 1 miljoen zou hebben geboden.
Closing The Gap
-
- Forumicoon
Hij wil blijkbaar graag horen bij een koopzieke club wat alles lijkt te halen wat kan lopen op twee benen......... Ze moeten ook wel want Jopie is natuurlijk in paniek na vorig seizoen. Het was overigens wel geweldig hoe Twente ineen stortte vorig seizoen (uitgeschakeld worden door RKC, hoe diep kun je zinken), graag een herhaling daarvan komend seizoen.Tukkers Delight schreef:Schilder wilde persé naar Twente. .
-
- Wereldspeler
Wat een frustratie! Dan toch beter het transferbeleid van Heerenveen niet waar? Je zult maar vervangers aantrekken voor vertrekkende spelers, voor je het weet ben je koopziek of in paniek...Heerenveen rules schreef:Hij wil blijkbaar graag horen bij een koopzieke club wat alles lijkt te halen wat kan lopen op twee benen......... Ze moeten ook wel want Jopie is natuurlijk in paniek na vorig seizoen. Het was overigens wel geweldig hoe Twente ineen stortte vorig seizoen (uitgeschakeld worden door RKC, hoe diep kun je zinken), graag een herhaling daarvan komend seizoen.
Closing The Gap
-
- Forumicoon
Frustratie? Jij denkt dat jouw club bij mij frustratie oproept? Eerder een grote glimlach. Twente koopt en kijkt of er wat tussen zit. Met beleid heeft het niks te maken. Het enige wat er nog aan ontbreekt is een oliesjeik uit Quatar die de zooi opkoopt. Dan kun je wel zeggen dat het vervangers zijn, maar een aantal spelers zijn nog niet weg.
Ik heb gewoon helemaal niks met Twente met die gelikte Munsterman, maar gefrustreerd raken van ze is ze teveel eer.......... Ik kan wel genieten als het helemaal mis gaat zoals het einde van vorig seizoen.
Ik heb gewoon helemaal niks met Twente met die gelikte Munsterman, maar gefrustreerd raken van ze is ze teveel eer.......... Ik kan wel genieten als het helemaal mis gaat zoals het einde van vorig seizoen.
-
- Wereldspeler
De frustratie druipt er af!
Voor welke spelers die nog niet zijn vertrokken hebben we al vervangers gehaald? Cornelisse is de enige die ik kan bedenken maar dan hadden we Breukers transfervrij naar jullie moeten laten vertrekken, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn
Voor welke spelers die nog niet zijn vertrokken hebben we al vervangers gehaald? Cornelisse is de enige die ik kan bedenken maar dan hadden we Breukers transfervrij naar jullie moeten laten vertrekken, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn

Closing The Gap
-
- Superster
Ik denk dat je het niet moet zien als alleen deze transfers. Maar onder ander ook die Akram en Javadov. Twente heeft nog wel wat van dat soort gasten gekocht die aardig wat centen hebben gekost. Er komt nauwelijks jeugd door en dat is wel jammer. Maar ik geloof dat ze dat bij Twente ook wel erkennen dat het niveau van de jeugdopleiding nog niet parallel loopt met de ambities van het eerste.Tukkers Delight schreef:De frustratie druipt er af!
En dan zal jij zeggen dat ze wel kampioen geworden zijn. Maar dat zegt niks, wij hadden een paar jaar terug ook een goed belofte elftal en dat heeft volgens mij toen de beker gewonnen. Maar daar is nauwelijks wat uit gekomen.
-
- Beheerder
FC Twente zie ik niet meer als de topploeg van 2-3 seizoenen terug. Met Ola John hadden ze een leuk jeugdproduct. Wanneer Luuk en Douglas vertrekken, zie ik twente komend seizoen echt niet zomaar boven ons eindigen; dit terwijl de begroting een stuk hoger ligt.
Nu maar weer over op (beoogde) middenvelders door SCH.
-
- Wereldspeler
Ik ben de eerste om te erkennen dat de jeugdopleiding nog niet aansluit op de eerste selectie, zoiets kost tijd. Aan de andere kant is het gat een stuk minder groot geworden, Ola John is vorig seizoen doorgestroomd, jongens als Röseler, Promes en David zitten heel dicht tegen het vereiste niveau aan, daarachter zit een lichting met o.m. Bouma en Born die in de voorbereiding goed meedraaien.Lardy schreef:Ik denk dat je het niet moet zien als alleen deze transfers. Maar onder ander ook die Akram en Javadov. Twente heeft nog wel wat van dat soort gasten gekocht die aardig wat centen hebben gekost. Er komt nauwelijks jeugd door en dat is wel jammer. Maar ik geloof dat ze dat bij Twente ook wel erkennen dat het niveau van de jeugdopleiding nog niet parallel loopt met de ambities van het eerste.
En dan zal jij zeggen dat ze wel kampioen geworden zijn. Maar dat zegt niks, wij hadden een paar jaar terug ook een goed belofte elftal en dat heeft volgens mij toen de beker gewonnen. Maar daar is nauwelijks wat uit gekomen.
Miskopen heeft elke club, daar weten jullie alles van, die Akram en Javadov riedel begint nu alleen wel een beetje gedateerd te worden. Zo lang er aankopen als Douglas, Elia, De Jong en Chadli tegenover staan is er niet zoveel aan de hand.
Puur opportunisme, ondanks het vertrek van Theo Janssen, Ruiz een kwartier voor de deadline en Janko in de winterstop waren we 10 wedstrijden voor het einde volgens iedereen de grootste kanshebber voor de titel. Wanneer De Jong en Douglas vertrekken komt er dusdanig veel geld beschikbaar dat er goede vervangers kunnen worden aangetrokken. Elk jaar vertrekken bij ons de beste spelers, elk jaar wordt er geroepen dat het voorbij is met Twente en elk jaar blijkt het toch weer mee te vallen. Met Mihaylov, Douglas, Bjelland, Fer, Gutierrez, Chadli, De Jong en Tadic loopt er genoeg kwaliteit rond om tot het eind om de titel mee te spelen. Het moet wel heel gek lopen willen we weer onder jullie eindigen, mede gezien jullie aan- en verkoopbeleid.Wizard schreef:FC Twente zie ik niet meer als de topploeg van 2-3 seizoenen terug. Met Ola John hadden ze een leuk jeugdproduct. Wanneer Luuk en Douglas vertrekken, zie ik twente komend seizoen echt niet zomaar boven ons eindigen; dit terwijl de begroting een stuk hoger ligt.
Closing The Gap
-
- Beheerder
Wie heeft het hier over opportunisme?Tukkers Delight schreef:
Puur opportunisme, ondanks het vertrek van Theo Janssen, Ruiz een kwartier voor de deadline en Janko in de winterstop waren we 10 wedstrijden voor het einde volgens iedereen de grootste kanshebber voor de titel. Wanneer De Jong en Douglas vertrekken komt er dusdanig veel geld beschikbaar dat er goede vervangers kunnen worden aangetrokken. Elk jaar vertrekken bij ons de beste spelers, elk jaar wordt er geroepen dat het voorbij is met Twente en elk jaar blijkt het toch weer mee te vallen. Met Mihaylov, Douglas, Bjelland, Fer, Gutierrez, Chadli, De Jong en Tadic loopt er genoeg kwaliteit rond om tot het eind om de titel mee te spelen. Het moet wel heel gek lopen willen we weer onder jullie eindigen, mede gezien jullie aan- en verkoopbeleid.
Jullie spel stortte als een kaartenhuis in mekaar. Alle kenners waren het er juist over eens hoelang het geluk van Twente nog zou aanhouden onder McClaren. Vond 't dan ook de meest merkwaardige trainerswissel in de historie van Twente.
Afgelopen seizoen ternauwernood Europees voetbal afgedwongen door het Fairplay klassement, waar jullie oa dankzij ons voor in aanmerking kwamen.
Douglas en De Jong zijn DE sterkhouders van twente. Hun vertrek moet je dan maar zien op te vangen en al helemaal gezien jullie aan- en verkoopbeleid. Het vertrek van Ruiz hebben jullie nooit adequaat kunnen opvangen. Daarnaast is het middenveld lang niet meer zoals 't was onder andere met Tioté en Theo Janssen.
Ik vind het allesbehalve meevallen bij twente. Wanneer De Jong vertrekt, hoop ik voor de twente supporters dat 't niet als een nachtkaars uitgaat.
ik heb veel sympathie voor Twente. Des te meer omdat ik als Zwollenaar veel twentesupporters ken, het een mooie club vind dat dankzij een paar mensen (net als bij ons) de weg omhoog heeft ingeslagen. Hoe echter met Jan van Halst is omgegaan, valt niet goed te praten. Daarnaast vind ik je twentepropaganda in dit soort mooie topics smakeloos. Doe dat lekker in het twentetopic.
-
- Forumicoon
Kun jij ook accepteren dat mensen niet positief tegen Twente aankijken?Tukkers Delight schreef:Puur opportunisme,
Twente is 6e geworden dit jaar en bij sommige spelers is de rek er wel uit (Wisgerhof, Brama) en een aantal zullen nog wel vertrekken (Douglas, de Jong) dus het is heel logisch om Twente niet als titelkandidaat te zien. Plus dat er een pippo de clown aan het roer staat........
-
- Wereldspeler
Jawel hoor. Dat is echter geen reden om de stelling dat Heerenveen zonder Dost, Narsingh en Assaidi boven ons zal eindigen niet opportuun te noemen.Heerenveen rules schreef:Kun jij ook accepteren dat mensen niet positief tegen Twente aankijken?
Twente is 6e geworden dit jaar en bij sommige spelers is de rek er wel uit (Wisgerhof, Brama) en een aantal zullen nog wel vertrekken (Douglas, de Jong) dus het is heel logisch om Twente niet als titelkandidaat te zien. Plus dat er een pippo de clown aan het roer staat........
Die 6e plaats is hoofdzakelijk een gevolg van een slechte voorbereiding en gebrek aan periodisering, volgens Adriaanse was dat allemaal niet nodig waardoor de laatste 10 wedstrijden conditioneel de pijp leeg was. Die Pipo de Clown heeft ons wel kampioen gemaakt maar de rotzooi die Adriaanse achterliet was zelfs hem te veel.
Anyway, verplaats maar naar het Twente topic, deze discussie hoort hier inderdaad niet thuis.
Closing The Gap
- pieterpieter
- Selectiespeler
McLaren heeft twente kampioen gemaakt? Niet Ruiz? Die tig keer het verschil maakte in eindfases van wedstrijden?Tukkers Delight schreef:Die Pipo de Clown heeft ons wel kampioen gemaakt maar de rotzooi die Adriaanse achterliet was zelfs hem te veel.
-
- Wereldspeler
Ruiz was natuurlijk superbelangrijk maar een jaar later lukte het MPH met Ruiz niet, het zal dus niet alleen Ruiz zijn geweest.pieterpieter schreef: McLaren heeft twente kampioen gemaakt? Niet Ruiz? Die tig keer het verschil maakte in eindfases van wedstrijden?
Tactisch, mentaal en qua fitheid was het ook een uitstekend team en dat mag je wel op het conto van McClaren schrijven, zonder Ruiz bleef hij Ajax, PSV en Feyenoord trouwens ook al voor.
Closing The Gap
-
- Superster
Douglas terug gezet naar de beloften, begint goed dat seizoen van Twente 

-
- Superster
Ik word een beetje flauw van TD. Ik verdenk hem er zelfs van dat hij niet eens een sk kaart heeft.
We. Topic voor FC Twente op het heerenveen forum, kan dit niet gewoon onder overig clubs? Veel te veel aandacht voor een club die dit jaar weer niets gaat presteren.
We. Topic voor FC Twente op het heerenveen forum, kan dit niet gewoon onder overig clubs? Veel te veel aandacht voor een club die dit jaar weer niets gaat presteren.
Hier heb ik geen woorden voor
- 1983
- Forumicoon
Nee tuurlijk heeft ie geen sk, hij woont in Engeland! (of is het inmiddels Chigasaki?) Maar laat die gozer lekker. Juist nu dit topic er is, is het makkelijker om zijn posts te negeren als je geen behoefte aan hebt om het te lezen toch? En ja hij hemelt alles wat Twente is op, maar dat komt omdat hij een rode bril op heeft. Net zo goed als dat wij een blauw-witte bril hebben.
Wat hij hier iedere keer komt zoeken, het forum van een andere club, geen idee. Maar het zou zo maar de opgefokte reacties waarmee hij regelmatig wordt gevoed door sommigen kunnen zijn.
Ze zijn in Enschede de laatste jaren wat doorgeslagen door de successen, stukje arrogantie die ze niet past. Maar als ik sommige reacties van scH supporters lees hier en daar op internet dan verschillen de meesten daar niet zo gek veel van.
Wat hij hier iedere keer komt zoeken, het forum van een andere club, geen idee. Maar het zou zo maar de opgefokte reacties waarmee hij regelmatig wordt gevoed door sommigen kunnen zijn.

Ze zijn in Enschede de laatste jaren wat doorgeslagen door de successen, stukje arrogantie die ze niet past. Maar als ik sommige reacties van scH supporters lees hier en daar op internet dan verschillen de meesten daar niet zo gek veel van.
-
- Wereldspeler
Ik ben hier om die onzin die jullie af en toe spuien te nuanceren, dat zou je inmiddels toch moeten weten?Superfries1983 schreef:...ja hij hemelt alles wat Twente is op, maar dat komt omdat hij een rode bril op heeft. Net zo goed als dat wij een blauw-witte bril hebben.

Closing The Gap