Luciano Narsingh
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Re: Luciano Narsingh
NARSINGH HELD!
-
davp Verified
- Wereldspeler
Raakt verder geen pepernoot, leuke goal maar verder lijkt het erop dat hij nog te kort komt.
-
- Forumicoon
Narsingh speelt echt niet goed, veel foute passes, die goal is natuurlijk leuk, maar een beetje keeper heeft z'n bal.
-
- Forumicoon
Onzin. Goede stift.Lipton schreef:Narsingh speelt echt niet goed, veel foute passes, die goal is natuurlijk leuk, maar een beetje keeper heeft z'n bal.
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Mensen kunnen alleen maar zeuren, niet normaal.Knipecity schreef: Onzin. Goede stift.

-
- Forumicoon
Op het EK als hij alleen af komt op Casillas en hij doet het zelfde stiftje, dan vangt hij hem klemvast kan ik je vertellen.Neymar schreef: Mensen kunnen alleen maar zeuren, niet normaal.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Jullie kunnen wel weer proberen een banaan recht te lullen, maar Narsingh speelde echt niet goed. Leuke goal inderdaad, maar verder was ongeveer 75% van z'n passes verkeerd en nam hij een paar ballen niet lekker aan. Natuurlijk heeft dit mede te maken met zenuwen en het wennen aan een hoger niveau, maar toch zag je duidelijk dat hij nog behoorlijk beter moet worden voor hij echt mee kan op dit niveau.
-
- Bankzitter
Ik heb bij Narsingh wel iets speciaals. Dat er echt iets loopt, iemand met speciale kwaliteiten die het verschil kan maken. Zij het in bepaalde momenten.
- heerenveenown
- Selectiespeler
Het is natuurlijke wel een ideale speler om Snel mee te kunnen aanvallen.
Al is hij wel erg onwennig tot nu toe, wel een mooi doelpunt =)
7 wissels en Narsingh staat er nog in, positief
Al is hij wel erg onwennig tot nu toe, wel een mooi doelpunt =)

Wij zijn 1, wij zijn Sc Heerenveen!
-
Verified
- Forumicoon
Of Van Marwijk heeft van de rest genoeg gezien en is nog niet overtuigd van Narsingh.heerenveenown schreef:
Spijt heb je morgen maar!
- heerenveenown
- Selectiespeler
Tja dat kan ook.. Narsingh speelde ook niet goed..Ebiede schreef: Of Van Marwijk heeft van de rest genoeg gezien en is nog niet overtuigd van Narsingh.
Maar positief blijven

-
- Forumicoon
Narsingh speelt met lef en steeds beter. Kan me voorstellen dat hij even moest wennen, maar hij kiest vaak niet voor de simpelste oplossing en probeert de voorzet te geven of de actie te maken. Op punten voor op Lens.
-
davp Verified
- Wereldspeler
Ben ik het helemaal mee eens, eerst helft was niet bijster goed maar hij doet het steeds leuker! En die Lens bakt er nog minder van dan Narsingh in de eerste helft, dus wie weet 

- heerenveenown
- Selectiespeler
Tweet Arjen de Boer:
Op basis van deze wedstrijd tegen Bayern lijkt me dat Narsingh de voorkeur krijgt boven Lens. #narsingh1 #bayned
-
- Forumicoon
Ja, de mening van Arjen de Boer, daar hebben we wat aan.
Narsingh was de tweede helft de meest dreigende man. Speelde prima. Eerste helft wat onwennig maar wel een goal. Anita, de Jong en Lens zullen wel afvallen en dan nog 1.
Van Marwijk is erg postief over Narsingh. Logisch.
Narsingh was de tweede helft de meest dreigende man. Speelde prima. Eerste helft wat onwennig maar wel een goal. Anita, de Jong en Lens zullen wel afvallen en dan nog 1.
Van Marwijk is erg postief over Narsingh. Logisch.

-
Verified
- Forumicoon
Bert van Marwijk: Na een moeizaam begin speelde hij heel goed
-
- Forumicoon
Die zit er bij. Van Marwijk was erg positief en ik denk dat wanneer Narsingh de schroom helemaal van zich afgooid hij van waarde kan zijn.
-
Neymar Verified
- Wereldspeler
Van Marwijk was positief.
-
- Forumicoon
Narsingh maakte een prima indruk. Begon matig, had in het vervolg ook nog wel een paar mindere momenten, maar speelde over het algemeen heel aardig. En natuurlijk een uitstekende goal. Ik denk dat deze wedstrijd zijn kansen voor het EK wel goed hebben gedaan. Of het voldoende is voor het EK is natuurlijk afwachten. Zaterdag zal al meer duidelijk worden, denk ik.
-
- Beheerder
Luciano speelde naar mijn mening een redelijke wedstrijd: noch goed noch slecht. Ik vond hem onwenning en zenuwachtig spelen. Naar gelang de wedstrijd vorderde speelde ook Narsingh beter. Mijns inziens heeft hij nog niet echt het verschil met Lens kunnen maken. Van Marwijk heeft em dan ook puur laten staan om te kijken of hij het hogere niveau voor langere tijd aankan. Tactisch heeft Van Marijk zijn keuze natuurlijk al lang gemaakt.
Afvallers: Fredje, Maher, S. de Jong en Lens/Narsingh.
Afvallers: Fredje, Maher, S. de Jong en Lens/Narsingh.
-
- Forumicoon
Wizard, jij bent duidelijk te kritisch naar Narsingh. Het is zijn eerste wedstrijd op dat niveau en als je hem dan zo knap en cool ziet scoren is dat alleen al een teken van klasse. Daarnaast had hij enkele goede acties en voorzetten waar hij ook voor een simpel en risicoloos tikje breed had kunnen kiezen. Dat die weggewerkt worden soms, tsja, dat kan, maar die voorzet op Lens bijvoorbeeld, was dikke prima. Dat Lens niet kan timen/koppen is een ander verhaal.
Lens heeft helemaal niks laten zien, dus dat jij ze gelijkwaardig vond geeft waarschijnlijk aan dat jij om wat voor reden dan ook geen fan bent van deze speler waar je, naar mijn bescheiden mening, als Heerenveen-supporter alleen maar trots op kan zijn. Nota bene een jongen uit eigen jeugd die Oranje haalt, prachtig!
Lens heeft helemaal niks laten zien, dus dat jij ze gelijkwaardig vond geeft waarschijnlijk aan dat jij om wat voor reden dan ook geen fan bent van deze speler waar je, naar mijn bescheiden mening, als Heerenveen-supporter alleen maar trots op kan zijn. Nota bene een jongen uit eigen jeugd die Oranje haalt, prachtig!
-
Verified
- Forumicoon
Misschien moet je nog maar een keer lezen wat Wizard schrijft. Gewoon een klinische analyse van zijn optreden. Natuurlijk is het leuk dat een speler van ons met het NL elftal meedoet, maar dat betekend toch niet dat je hem niet op zijn prestaties mag beoordelen. Hij heeft een aantal goede dingen gedaan ja, en die ga jij dan benoemen. Echter, een aantal dingen waren ook beslist slordig en onwennig, en als je de Heerenveen pet afzet dan benoem je die dingen ook.Knipecity schreef:Wizard, jij bent duidelijk te kritisch naar Narsingh. Het is zijn eerste wedstrijd op dat niveau en als je hem dan zo knap en cool ziet scoren is dat alleen al een teken van klasse. Daarnaast had hij enkele goede acties en voorzetten waar hij ook voor een simpel en risicoloos tikje breed had kunnen kiezen. Dat die weggewerkt worden soms, tsja, dat kan, maar die voorzet op Lens bijvoorbeeld, was dikke prima. Dat Lens niet kan timen/koppen is een ander verhaal.
Of dit genoeg was om Lens uit de selectie te spelen is voorlopig nog maar de vraag.
-
- Beheerder
Nee, juist objectief. Juist als SCH-fan is iedereen geneigd hem de hemel in te prijzen. Uiteraard vind ik het fantastisch dat een speler uit de a-jeugd (opgeleid door ajax) Oranje heeft gehaald!!!Knipecity schreef:Wizard, jij bent duidelijk te kritisch naar Narsingh. !
Aanvallend (na wat onwennigheden) deed hij het verder wel goed. Ik vond Narsingh bij balverlies en meeverdedigen niet sterk inderdaad. Meest positieve was dat hij de actief durfde te maken en het overzicht hield. Verdedigend schort er zeker nog wat aan. In dat laatste opzicht is Lens verder.
- Eric
- Superster
Dat was hij bij de 1-0 deed was lachwekkend inderdaad. Zie je gelijk dat hij bij Heerenveen nooit een moment heeft verdedigd. De 2-1 schoot hij dan wel weer lekker binnen. Hij was wat onwennig en wilde zich misschien iets te graag laten zien (ook met het oog op een nieuwe club), maar hij speelde wel beter dan de meeste anderen op het veld want dat was helemaal drama.
-
- Forumicoon
Je noemt ons als Heerenveen-fans te positief, maar iedereen was positief over Narsingh. Bondscoach, media, etc. Dus die vlieger gaat dit keer niet op.
Maar ik snap wel waar jouw probleem met Narsingh zit. Narsingh verspilt weinig energie aan meeverdedigen in de zin dat hij als een dolle doorjaagt op tegenstanders en slidings er uit gooit. Positioneel verdedigt hij overigens wel mee, maar hij oogt op dat gebied misschien wat gemakzuchtig.
Daar zit alleen ook zijn kracht. Hij is heel explosief in de tegenaanval en dat kost natuurlijk veel kracht.
Onvoorstelbaar trouwens dat uitfluiten van Robben door het Bayern-publiek. Stel dat bij Narsingh toch eens voor. Hoe krijg je het nou in je hoofd om een van je sterspelers uit te gaan fluiten?

Maar ik snap wel waar jouw probleem met Narsingh zit. Narsingh verspilt weinig energie aan meeverdedigen in de zin dat hij als een dolle doorjaagt op tegenstanders en slidings er uit gooit. Positioneel verdedigt hij overigens wel mee, maar hij oogt op dat gebied misschien wat gemakzuchtig.
Daar zit alleen ook zijn kracht. Hij is heel explosief in de tegenaanval en dat kost natuurlijk veel kracht.
Onvoorstelbaar trouwens dat uitfluiten van Robben door het Bayern-publiek. Stel dat bij Narsingh toch eens voor. Hoe krijg je het nou in je hoofd om een van je sterspelers uit te gaan fluiten?
-
- Forumicoon
Dus jij zou Breuer wel uitfluiten maar Dost niet?Knipecity schreef: Onvoorstelbaar trouwens dat uitfluiten van Robben door het Bayern-publiek. Stel dat bij Narsingh toch eens voor. Hoe krijg je het nou in je hoofd om een van je sterspelers uit te gaan fluiten?
Uitfluiten van eigenspelers is eigenlijk altijd not done.
Voor Narsingh zou het een geweldige ervaring zijn als hij naar het EK gaat. Daar gaat hij zo gigantisch veel van leren en dat is alleen maar goed voor zijn ontwikkeling. Ook zal het voor sc Heerenveen gemakkelijker zijn om hem te verkopen. Helaas gaat hij ons verlaten, en dat is echt heel jammer.
-
- Forumicoon
Het is maar net hoe je het leest. Ik fluit überhaupt nooit eigen spelers uit....
-
- Invaller
Narsingh heeft het goed gedaan voor zijn debuut, maar laten we nou niet overdrijven. Vooral in de eerste helft leed Narsingh veel balverlies en oogde zeer zenuwachtig, de goal was een goede één-twee met De Jong dacht ik en liep hij goed door, gewoon een geweldige goal maar dat betekend niet dat al je zorgen voorbij zijn. De tweede helft was wel een stuk beter van Narsingh maar ook niet super. Je moet het hele elftal op dezelfde manier beoordelen, al is de één 35 en de andere 18.Knipecity schreef:Je noemt ons als Heerenveen-fans te positief, maar iedereen was positief over Narsingh. Bondscoach, media, etc. Dus die vlieger gaat dit keer niet op.![]()
Verder vond ik Sneijder echt niet goed spelen en dat baarde mij zorgen sinds hij één van onze steunpilaren is, er moet nog veel gebeuren. Verder verwacht ik dat van Marwijk sowieso Maher meeneemt omdat Maher een hele grote kan worden volgens hem en zo kan hij gelijk ervaring opdoen met zo'n groot toernooi en alles eromheen.
Ik vond het ook zeer kinderachtig dat het Bayern-publiek Robben uitfloot, winnen doe je met zen allen en verliezen ook.
-
- Forumicoon
Ik vind niet dat je nu iedereen glijk moet beoordelen. Zenuwen en spanning moet je bij zo'n debuut wel meenemen in je overwegingen. Van de debutanten heeft Narsingh veruit de meeste indruk gemaakt en dat zie je in de media terug, die dus een stuk realistischer is dan diverse Heerenveen supporters hier die de lat altijd veel te hoog leggen. Narsingh vergelijken met Robben of Van Persie (iedereen gelijk) slaat nergens op.
We moeten in Nederland eens ophouden met vooral kijken naar wat niet goed gaat maar kijken wat wel goed gaat.
We moeten in Nederland eens ophouden met vooral kijken naar wat niet goed gaat maar kijken wat wel goed gaat.
- BK2007
- Forumicoon
Ik vond hem fris spelen, zeker in vergelijking met de rest.
Hij kreeg dan ook terecht alle complimenten na afloop.
Zijn marktwaarde moet nu toch rond de 10 miljoen liggen en daarmee in één klap onhaalbaar voor Ajax.
Hij kreeg dan ook terecht alle complimenten na afloop.
Zijn marktwaarde moet nu toch rond de 10 miljoen liggen en daarmee in één klap onhaalbaar voor Ajax.
Samen maken we de club sterk.