Start online verkoop 23 maart 2012 09:00 uur
Einde online verkoop 13 april 2011 21:00 uur
Vrij Vervoer € 21,40
Buscombi € 25,40
Aanvullende informatie
Wanneer u een kaart koopt voor deze wedstrijd vanaf 11 april, dan ontvangt u geen omwisselbiljet meer per post. U wordt dan verzocht de orderbevestiging als bewijs mee te nemen op de wedstrijddag. De toegangskaart ontvangt u van de steward ter plaatse.
Als je er vanuitgaat dat er per wedstrijd gemiddeld 250 man meegaan, je doet dat maal 17 (en dan reken je evt Europees of beker niet mee), dan levert dat de club toch een kleine €15.000 euro op per seizoen. Beetje raar dat het er nog niet afgehaald is, terwijl men dit wel toegezegd heeft.
Inmiddels is het aangepast, bericht van de officiële site:
Tarief Online Ticketing voor uitwedstrijden verlaagd
De Online Ticketing fee is na de afschaffing van TicketBox voor uitwedstrijden verlaagd. In plaats van de €3,40 fee van TicketBox wordt er nu een bedrag van €1,40 betaald voor de handling, dus € 2,- korting!
De korting gaat in bij de uitwedstrijd van NEC. Vrijdag 23 maart start de verkoop om 09:00 uur via online ticketing.
Al klopt het nog niet helemaal, gezien eigen vervoer nu €20,- kost, terwijl het €19,40 zou moeten zijn als er €1,40 toeslag gerekend wordt.
UPDATE: Tarief Online Ticketing voor uitwedstrijden verlaagd
Gepubliceerd op 23 maart 2012
De Online Ticketing fee is na de afschaffing van TicketBox voor uitwedstrijden verlaagd. In plaats van de €3,40 fee van TicketBox wordt er, vanaf de wedstrijd tegen NEC, een bedrag van €2,00 betaald voor de handling, dus € 1,40 korting! (eerder deze week is per abuis een verkeerd bedrag gecommuniceerd, red.)
De korting gaat in vanaf de uitwedstrijd van NEC: vandaag, vrijdag 23 maart is de verkoop om 09:00 uur gestart via online ticketing.
Mochten we van Ajax winnen dan verwacht ik toch wel een vol, misschien wel, uitverkocht uitvak. Deze moet hoe dan ook gewonnen worden. Nec doet het weliswaar aardig de laatste weken, maar dit mag geen probleem zijn (als we maar evenveel inzet tonen als Nec, dan komt het op kwaliteit wel goed).
Een groot voordeel van deze wedstrijd is dat NEC week een wedstrijd heeft gespeeld en wij niet. Wij hebben een dag extra rust gehad want niemand heeft zich vandaag ingespannen.
Eerlijk gezegd verwacht ik hier ook helemaal niets van. Een NEC dat glimlachend op de bank de verrichtingen van ons topteam heeft kunnen aanschouwen zal eerder gemotiveerd zijn geraakt, en vast niet in de afwachtende houding gaan voetballen.
We gaan met windkracht 10 richting de play offs mannen. Gezellig!!
Vandaag in de rust buiten het stadion (idd, toen ik vertrok) Alex Pastoor al vloekend tegengekomen die ook zijn weg naar huis vervolgde. Blijkt dus ook nog fervent supporter te zijn van us SCH, mooi om te zien.
Mikadv schreef:Vandaag in de rust buiten het stadion (idd, toen ik vertrok) Alex Pastoor al vloekend tegengekomen die ook zijn weg naar huis vervolgde. Blijkt dus ook nog fervent supporter te zijn van us SCH, mooi om te zien.
Die is vast nog wel een beetje een Heerenveen fan. Maar ik denk dat hij ook baalt dat hij Heerenveen niet kon analyseren. Na 3 minuten was er immers niks meer te analyseren, aangezien we toen al met 10 man stonden.
Heerenveen gaat een loodzware avond tegemoet in Nijmegen. Ik las dat we 9 van de 10 keer zouden winnen, maar dat gevoel heb ik dus absoluut niet. NEC is gewoon een pittige tegenstander en ze staan zeker niet te hoog. Voor de winterstop vond ze al een prima indruk maken, alleen vergaten ze het vaak af te maken met een lage positie als gevolg. Na de winterstop is het scorend vermogen toegenomen en je ziet direct dat ze zijn opgeklommen naar het linkerrijtje. Ik las dat ze 17 punten hebben overgehouden aan de laatste 7 wedstrijden. Knap.
Ik zie dit NEC wel doorstoten op dezelfde wijze als destijds onder Mario Been, en dat eindigde toen via de play-offs in Europese kwalificatie. Uiteindelijk werd NAC na een goed seizoen aan de kant geschoven, we moeten voorkomen dat Heerenveen dezelfde val gaat maken. Komende zaterdag is weer een interessant meetpunt. Bij winst doe je nog goed mee, bij een nederlaag kan het wel eens als een nachtkaars uit gaan en dan is het lastig om je voor te bereiden op de play-offs.
NEC is geen bijzondere ploeg, maar is natuurlijk wel in de winning mood op dit moment.
Bij een nieuw en zeker niet denkbeeldig verlies voorzie ik toch dat " we " in de resterende wedstrijden weinig tot geen punten meer zullen halen. En van een vrije val is dan uitsluitend geen sprake omdat de opgebouwde voorsprong dat niet of nauwelijks meer toelaat. Alleen Vitesse kan in het ergste geval op korte termijn behoorlijk dichterbij komen.
Een dergelijk zoals boven beschreven scenario lijkt me verder voor de kansen in de Play Offs buitengewoon ongunstig.
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat mij persoonlijk het halen van Europees voetbal niet meer zo interesseert, ik ga er allang niet meer heen. De laatste maal was tegen Braga. Dat het voor de Club een pluspunt is snap ik natuurlijk wel.
Ik heb nog nooit bij het uitvak van NEC mogen parkeren, ze hebben wel een gigantisch parkeerterrein naast het uitvak maar daar mogen de auto's niet staan om verzekeringsredenen. Met wat lullen kan je de auto wel kwijt bij de hoofdingang en anders in een van de wijken rond het stadion. Of ander sparkeer de auto met open ramen naast het uitvak in het gazon
Laatst gewijzigd door xander op 12-04-2012 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
NEC is in de winning mood en wij hebben voor de zoveelste keer in een topduel een enorme dreun gehad (ook nog eens kort op de vorige dreun). Daarom, maar ook omdat we sinds de winter eigenlijk al niet meer goed voetballen, verwacht ik een hele zware wedstrijd ondanks dat wij meer kwaliteit hebben dan NEC. En die hebben ook echt geen slechte ploeg.
Zaak voor de ts om heel snel de koppen weer bij te krijgen en de tikken die ze hebben gehad te verwerken, anders dan zie ik ons nog maar weinig resultaten boeken de komende weken. En dat is niet goed richting playoffs, wij gaan die dan in met een heel ander gevoel als bijvoorbeeld Vitesse en de tegenstander van zaterdag. Meestal worden de playoffs dan ook niet gewonnen door een ploeg die het reguliere seizoen met een slecht gevoel afsluit. En daar ben ik toch wel een beetje bang voor geworden. Het zou toch doodzonde zijn als een seizoen als deze straks helemaal niks oplevert.
Ik heb er wel een goed gevoel bij. Na de dramaweek tegen PSV volgde ook een 'gewone' overwinning op Groningen. Zoals al onze wedstrijden zal het niet gemakkelijk gaan, maar ik zie NEC deze pot niet winnen.
Flying Tilster schreef:De grote vraag: Kunnen de heren de mentale knop omzetten.. ja / nee.
Ik denk van niet. Ik heb het idee dat er in deze groep weinig echte karakters zitten die de knop om kunnen zetten en er keihard voor gaan strijden. Het zal wel een dusdanige mentale tik gegeven hebben dat ze wat verlamd over het veld gaan lopen. Ik verwacht dan ook een nederlaag in Nijmegen. Schone, Koolwijk, Vadocz, dat is een beter middenveld dan de onze. Achterin is het niveau wel hetzelfde en voorin zijn wij sterker. Maar mentaal is NEC in het voordeel na de afgelopen weken.