Een foto van het spandoek zal spoedig volgen
Zaterdag 10 april: banieri's maken!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Goed werk Andre en gurbe. Hoe meer spandoeken en bandieri, des te beter. Enige probleem met de bandieri is eigenlijk dat er niet genoeg mensen zijn om ze even de lucht in te houden. We hebben er nu flink wat, dus die kunnen mooi verdeeld worden over de zuidtribune. Dat lijkt mooier dan dat ze alleen omhoog gaan in 26 en 27. En toch een klein puntje van kritiek over die bulldog. Heel mooi natuurlijk, maar het heeft verder geen link met Heerenveen. Misschien nog een pompebled op de achtergrond of zo?
Ff tellen hoeveel bandieri we er nu hebben:
Super Mika
De bulldog
Anti SCC
Grute Pier
Foppe
De Amstel Cup
1920
Gemeentelogo
Abe logo
De Viking
De Friese duivel
NN logo
SCH
13 Stuks. Zal mooi lijken als ze allemaal de lucht ingaan. En dan nog vier of vijf grote vlaggen er bij. Ik zie de eerste thuiswedstrijd wel zitten. Tel hier nog wat bij en het lijkt nog mooier.

Waren er nou van de kant van NN als afspraken gemaakt over een spandoekencommissie? Of waren er al ideeen over het maken van bandieri aangezien er geloof ik nogal wat artistieke mensen bij zitten (zie Foppe doek).
Ff tellen hoeveel bandieri we er nu hebben:
Super Mika
De bulldog
Anti SCC
Grute Pier
Foppe
De Amstel Cup
1920
Gemeentelogo
Abe logo
De Viking
De Friese duivel
NN logo
SCH
13 Stuks. Zal mooi lijken als ze allemaal de lucht ingaan. En dan nog vier of vijf grote vlaggen er bij. Ik zie de eerste thuiswedstrijd wel zitten. Tel hier nog wat bij en het lijkt nog mooier.

Waren er nou van de kant van NN als afspraken gemaakt over een spandoekencommissie? Of waren er al ideeen over het maken van bandieri aangezien er geloof ik nogal wat artistieke mensen bij zitten (zie Foppe doek).
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Bankzitter
De spandoekencommissie is zo goed als gevormd er zullen er nog een paar mensen bij worden gezocht. Een bandieri dag zal dit seizoen nog zeker georganiseerd worden, maar eerst zal gekijken worden hoeveel vraag er is voor nog meer bandieri's. Binnenkort als de nieuwe Nieuw Noord site online is zal daar op meer bekend worden gemaakt.
- Frisian
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
-
- Jeugdspeler
Kijk, dit bedoelde ik laatst nou met teveel banieri's (hoewel het hier nog wel mooi is), dit was dan niet Dortmund (wat ik bedoelde) maar toch. Dit is trouwens bij PSG.

En zijn dit misschien nog leuke ideeën???

Ze kunnen er wel wat van daar in Italië. De foto's komen trouwens van het forum van DutchTifo.

En zijn dit misschien nog leuke ideeën???

Ze kunnen er wel wat van daar in Italië. De foto's komen trouwens van het forum van DutchTifo.
Laatst gewijzigd door joeri_arndt op 19-08-2004 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arnoud
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
- Contacteer:
- Arnoud
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Bankzitter
Zoals zoveel (buitenlandse) tifosi wilt ook de tifosi van psg laten zien dat ze (bijna) alles met de hand maken en dus niet afhankelijk zijn van bedrijven die spandoeken bedrukken en meer van dat soort werk.Onwaarschijnlijk de suggestie van Cross (overigens niet onlogisch) want dan zou het spandoek met de tekst "100 % handgemaakt - de authenticiteit van de Ultra's is niet te koop" niet zo prominent in het midden hangen.
Misschien is er wel een PSG-adept op het Forum die er meer van weet.
Het spandoek is dan ook een begeleidende tekst bij de door hun gemaakte banners.
tic.
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
Na vele zwoegen en zweten en de nodige drank hebben 7 personen dagenlang gewerkt aan een nieuw spandoek. Suburban Army Steenwijk
Het spandoek is 8,32 meter lang en 1,5 meter breed en weegt nu al 4 kg. (Het ontwerp is een beetje uitgeschoten). 100% handgemaakt
We hebben acrylverf voor het spandoek gebruikt. Bij de "premiere" vanavond hebben nog een klein foutje ontdekt. De linten aan de bovenkant trekken wat krom, maar dat wordt voor a.s. zaterdag nog weggewerkt.
Dit is het resultaat:

We hebben nog stof over, deze zal nog worden gebruikt voor enkele banieri's! Ik hoop dat er meer mensen het initiatief nemen tot het maken van een spandoek en/of bandieri. Het is natuurlijk mooi dat Nieuw Noord het e.e.a. regelt met bandieridagen, maar je kan natuurlijk ook zelf initiatief nemen tot het maken van spandoek en/of bandieri! Hoe meer, hoe beter. En de kosten vallen mee een tube acrylverf kost iets van 3 euro (kleur maakt niet uit) en het doek varieert van 2 tot 6 euro per strekkende meter (afhankelijk van kleur en/of kwaliteit) Laat 30 sept het ALS knallen!

Het spandoek is 8,32 meter lang en 1,5 meter breed en weegt nu al 4 kg. (Het ontwerp is een beetje uitgeschoten). 100% handgemaakt

Dit is het resultaat:

We hebben nog stof over, deze zal nog worden gebruikt voor enkele banieri's! Ik hoop dat er meer mensen het initiatief nemen tot het maken van een spandoek en/of bandieri. Het is natuurlijk mooi dat Nieuw Noord het e.e.a. regelt met bandieridagen, maar je kan natuurlijk ook zelf initiatief nemen tot het maken van spandoek en/of bandieri! Hoe meer, hoe beter. En de kosten vallen mee een tube acrylverf kost iets van 3 euro (kleur maakt niet uit) en het doek varieert van 2 tot 6 euro per strekkende meter (afhankelijk van kleur en/of kwaliteit) Laat 30 sept het ALS knallen!
-
- Forumicoon
- camataru
- Wereldspeler
Is het niet een idee om een banieri te maken met de tekst PER SEMPRE ABE LENSTRA . En dan bedoel ik aan de boven kant de tekst per semore, dan het hoofd van abe( logo kledinglijn) en onder dit hoofd Abe of abe lenstra.
Ben zelf geen goeie tekenaar of schilder, maar wellicht een idee voor iemand die dit wel kan.
P.S mooi spandoek, hulde aan de makers uit Steenwijk
Ben zelf geen goeie tekenaar of schilder, maar wellicht een idee voor iemand die dit wel kan.
P.S mooi spandoek, hulde aan de makers uit Steenwijk
Wij zijn Heerenveen.