25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Re: 25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)
Achja, zo heb je wel meer 'groepjes'. In NN staat bijvoorbeeld een groep mensen die heel vaak strontvervelend zijn en structureel donkere spelers met oerwoudgeluiden begroeten. Is echter geen steward die er wat aan doet, want die personen staan waarschijnlijk niet 'geregistreerd' als 'gevaarlijk'...
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Invaller
Precies.
Om even terug te komen op frisian viking;
er was voornamelijk 1 persoon die helemaal vooraan stond die stond te schreeuwen. hoorde verderop nog wel wat mensen. Zou wel best eens een eeuwige student kunnen zijn geweest haha
Om even terug te komen op frisian viking;
er was voornamelijk 1 persoon die helemaal vooraan stond die stond te schreeuwen. hoorde verderop nog wel wat mensen. Zou wel best eens een eeuwige student kunnen zijn geweest haha
- TWR22
- Superster
Mijn kritiek is ook zeker geen kritiek op NN, alleen maar respect voor NN, ik vind het alleen bovenin stukken beter klinken en georganiseerd zijn dan gister. En dat dan niet voor hunzelf als wel voor de rest van het stadion.
Wel vind ik dat de groep NN meer verantwoordelijkheid moet nemen. Ik zie gewoon bevestigd hierboven wat ik zelf meer en meer zie in het stadion: zielige puistekoppen die voetbal aangrijpen om stoer gedrag te vertonen. Rot op, daar is sc Heerenveen niet voor, en daar is NN niet voor. Oerwoudgeluiden, direct vol aanspreken, keihard, met een man of 5. We hebben ook donkere mensen in ons eigen team en die beledig je daar ook mee, kan echt niet meer in deze tijd! Breuer afzeiken, ik heb ook wel eens over hem geklaagd op het forum maar tijdens een wedstrijd: alleen maar support geven! Kom op zeg, hij voetbalt bij onze club en als ie opgesteld is, support geven! Je wilt toch dat ie beter wordt en goed speelt? En dat bedoel ik: dat snappen dat soort gastjes niet, die komen om te zeiken en te kloten. Aanpakken die hap.
Wel vind ik dat de groep NN meer verantwoordelijkheid moet nemen. Ik zie gewoon bevestigd hierboven wat ik zelf meer en meer zie in het stadion: zielige puistekoppen die voetbal aangrijpen om stoer gedrag te vertonen. Rot op, daar is sc Heerenveen niet voor, en daar is NN niet voor. Oerwoudgeluiden, direct vol aanspreken, keihard, met een man of 5. We hebben ook donkere mensen in ons eigen team en die beledig je daar ook mee, kan echt niet meer in deze tijd! Breuer afzeiken, ik heb ook wel eens over hem geklaagd op het forum maar tijdens een wedstrijd: alleen maar support geven! Kom op zeg, hij voetbalt bij onze club en als ie opgesteld is, support geven! Je wilt toch dat ie beter wordt en goed speelt? En dat bedoel ik: dat snappen dat soort gastjes niet, die komen om te zeiken en te kloten. Aanpakken die hap.
100% achter Marco van Basten!
-
- Forumicoon
Neem aan dat je hem hebt aangesproken op zijn gedrag ipv op internet te roepen dat het en klein kind is.ProudFrisian! schreef:Eens met calimero over die persoon die vooraan stond. Breuer de gehele wedstrijd belachelijk te maken en uit te schelden. Hij haalde werkelijk het bloed onder me nagels weg. wat heb ik me staan ergeren en dat gastje. Triest figuur. Aandacht trekkerij van de personen om je heen. Klein kind dat t is.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Aanspreken heeft niet veel nut. Ondanks dat de club graag wil dat de 'sociale controle hoog is', is dit in de praktijk een directe sollicitatie voor een stadionverbod.
- 1983
- Forumicoon
Die indruk had ik niet, volgens mij was er zo juist meer lawaai dan anders. En als ik de tv beelden zo terug zie dan wordt dat ook bevestigt dat het een verbetering was. Natuurlijk kan het nog beter en massaler, maar het was ook maar een simpel bekerwedstrijdje. En verder horen fanatieke fans gewoon vooraan achter het doel in plaats van bovenin weggestopt.TWR22 schreef:Mijn kritiek is ook zeker geen kritiek op NN, alleen maar respect voor NN, ik vind het alleen bovenin stukken beter klinken en georganiseerd zijn dan gister. En dat dan niet voor hunzelf als wel voor de rest van het stadion.
Oerwoudgeluiden en dergelijken zijn dingen waar ik me al langere tijd aan stoor, maar ik heb niet de illusie dat de club daar ooit nog wat aan gaat doen. Als je er dan zelf wat van zou gaan zeggen zou het me weer niet verbazen als je dan zelf als probleemmaker wordt aangeduid.
-
- Invaller
@ HR,
Ja heb meerdere keren geroepen hiermee te stoppen. Naja kwam meer neer op; Hou je bek en doe normaal.
Waren genoeg mensen die zich hier aan ergerden geloof ik. Meneer zelf vond het bij tijd en wijlen ook nog grappig geloof ik.
Maarja. Breuer gister een prima pot zien spelen eigenlijks. Ook al was het geen eredivisionist waar we tegen speelden.
Ja heb meerdere keren geroepen hiermee te stoppen. Naja kwam meer neer op; Hou je bek en doe normaal.
Waren genoeg mensen die zich hier aan ergerden geloof ik. Meneer zelf vond het bij tijd en wijlen ook nog grappig geloof ik.
Maarja. Breuer gister een prima pot zien spelen eigenlijks. Ook al was het geen eredivisionist waar we tegen speelden.
-
- Superster
Even wat anders, ik hoorde op EL dat de voorzitter van Harkema thuis bij zijn moeder de wedstrijd ging kijken. Dat verbaasde mij eerlijk gezegd, en 10 minuten later hoorde ik dat hij niet verder dan 15 km uit Harkema gaat. Wat is dat voor apart gedoe.
- 1983
- Forumicoon
Wat ik gehoord heb durfde hij niet naar de wedstijd toe te gaan omdat hij bang was dat hij zich zo druk zou maken dat hij hartkloppingen zou krijgen of zo iets. Wat een onzin.
-
- Forumicoon
Spinder heeft last van agorafobie. Kortom: hij heeft een vertrouwde omgeving nodig. Komt hij buiten een bepaalde straal, dan voelt hij zich niet op zijn gemak en kan hij last krijgen van zaken als hyperventilatie. Schijnt al zeker een jaar of twintig te spelen.
-
- Invaller
Dwangneurose? met zijn 15 km buiten harkema?
wie zal het zeggen. wel een apart verhaal iig
Edit; Aha, naja zover zat ik er dus niet naast. Lijkt me moeilijk. Jammer voor hem dat ie niet zo'n wedstrijd van zijn clubje kan mee maken
wie zal het zeggen. wel een apart verhaal iig
Edit; Aha, naja zover zat ik er dus niet naast. Lijkt me moeilijk. Jammer voor hem dat ie niet zo'n wedstrijd van zijn clubje kan mee maken
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Wat superfries zegt klopt. Hij vloog vroeger als zakenman de wereld over geloof ik, maar kan nu inderdaad niet voorbij Rottevalle geloof ik.
-
- Forumicoon
http://nl.wikipedia.org/wiki/Agorafobie Een zeldzame kwaal maar erg lastig. Al zou de wereld een stuk prettiger zijn als meer mensen last ervan hadden en dus thuis bleven.... 

-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Hier gaat hij zelf ook even in op die vraag. Het deed bij mij in eerste instantie ook mijn wenkbrauwen fronzen, maar het is wel te begrijpen als je met zo'n kwaal moet leven.
- 1983
- Forumicoon
Poeh, lijkt me geen pretje als je wereldje alleen uit Harkema en omgeving bestaat
Zoiets verwacht je ook niet bij een club voorzitter, maar goed dat verklaard in elk geval duidelijk waarom hij er niet was.

Zoiets verwacht je ook niet bij een club voorzitter, maar goed dat verklaard in elk geval duidelijk waarom hij er niet was.
-
- Superster
Lijkt mij geen pretje om te hebben. Over de wedstrijd dan maar, je kon aan de spelers zien dat ze geen zin hadden want anders hadden ze wel meer goals gemaakt. En je ziet dat als Djuricic dieper gaat spelen echt een hele goede speler is, leuk voor de toekomst. En ook leuk voor de mensen op dit forum die hem bestempelde als een jongen waarin ze het niet zien zitten.
-
- Forumicoon
Snap je ook waarom? Je gaat nu even je gelijk halen na 2 goede wedstrijden? Djuricic viel totnutoe erg tegen. Mede omdat hij teveel verdedigend werk moest verrichten. Komt bij dat hij teveel loopt met de bal en zijn aanname vaak matig is. Maar bij jou is hij blijkbaar ineens geweldig na twee goede wedstrijden.Lardy schreef: En ook leuk voor de mensen op dit forum die hem bestempelde als een jongen waarin ze het niet zien zitten.
-
- Superster
Ik heb na slechte wedstrijden gezegd dat hij niet slecht is en ik heb na de goede wedstrijden niet gezegd dat hij geweldig is. Jij kan dingen geweldig opblazen, maar het is een goede speler die, mist hij goed gebruikt wordt, een mooie toekomst voor hem heeft en Heerenveen miljoenen kan opleveren.Heerenveen rules schreef:Snap je ook waarom? Je gaat nu even je gelijk halen na 2 goede wedstrijden? Djuricic viel totnutoe erg tegen. Mede omdat hij teveel verdedigend werk moest verrichten. Komt bij dat hij teveel loopt met de bal en zijn aanname vaak matig is. Maar bij jou is hij blijkbaar ineens geweldig na twee goede wedstrijden.
- abegoal
- Wereldspeler
Nou weet ik dat je veel kennis van het voetbalwereldje hebt, maar was dit parate kennis?...........Superfries88' schreef:Spinder heeft last van agorafobie. Kortom: hij heeft een vertrouwde omgeving nodig. Komt hij buiten een bepaalde straal, dan voelt hij zich niet op zijn gemak en kan hij last krijgen van zaken als hyperventilatie. Schijnt al zeker een jaar of twintig te spelen.

Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
- Frisian Viking
- Superster
Ik lijd daar ook aan. Heb heel veel moeite om het bed uit te komen.abegoal schreef: Nou weet ik dat je veel kennis van het voetbalwereldje hebt, maar was dit parate kennis?...........
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Forumicoon
Ja! Alleen sinds de loting al heb ik het meerdere malen gehoord of gelezen, dus ik heb me er laatst al eens voorzichtig in verdiept. Eerlijk gezegd moest ik de exacte benaming nog wel even opzoekenabegoal schreef:Nou weet ik dat je veel kennis van het voetbalwereldje hebt, maar was dit parate kennis?...........

-
- Jeugdspeler
Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (KNVB Beker 25-10, 18:45)
Wij geen sfeer? Weet niet waar jij gezeten hebt maar niet in het stadion lijkt me.. Ik vond Nieuw noord zoals altijd weer tegenvallen alleen zingen als ze voorstaan.. Over de wedstrijd, Heerenveen was een paar klassen beter 6-1 verdiende uitslag.Heerenveen rules schreef: Vond dat qua geluid erg tegenvallen. Als je hoger staat ben je beter te horen. Komt door de slechte akoestiek.
En de Harrekieten die het hadden over sfeer en ons eruit zingen mogen weer snel terug in hun hok. Wat een dramasfeer daar op Zuid. Maar eindelijk kunnen we weer vooruit kijken naar belangrijkere zaken dan dit tussendoortje........
Wedstrijd was te simpel om over te praten. Wel jammer dat Assaidi werd gewisseld want Martinus is er nog lang niet. Wat een middelmatige speler.
Succes verder.
-
- Basisspeler
Waar ik nu alleen zo bang voor ben is dat we nu een uitduel gaan loten tegen Ajax, PSV of Feyenoord (mits ze doorgaan).
jammer dat zwolle eruit ligt. Vond het anders wel mooi: massaal naar Zwolle. Nu maar hopen op Go-ahead (Wat dus niet reeël is) of een andere jupiler-league ploeg (FC Eindhoven kan ook leuk zijn).
jammer dat zwolle eruit ligt. Vond het anders wel mooi: massaal naar Zwolle. Nu maar hopen op Go-ahead (Wat dus niet reeël is) of een andere jupiler-league ploeg (FC Eindhoven kan ook leuk zijn).
JALALALALALALA .......SCHEISSE 04
- 1983
- Forumicoon
Nou dan was jij blijkbaar ook niet in het stadion, want ook bij 0-0 werd er al gezongen. Ik was er wel en heb van Harkema kant niks gehoord. Is ook niet zo gek, in het ALS hoor je vanaf Noord Zuid niet tot nauwelijks en omgekeerd precies hetzelfde, en sowieso als je zelf bezig bent hoor je elkaar ook niet zo makkelijk natuurlijk. Maar ik heb de tv beelden van de wedstrijd teruggezien en ook daar heb ik van Harkema kant zowat niks gehoord, nog minder geluid dan van een slecht gevuld uitvak bij een reguliere competitiewedstrijd in het ALS.Weening schreef: Wij geen sfeer? Weet niet waar jij gezeten hebt maar niet in het stadion lijkt me.. Ik vond Nieuw noord zoals altijd weer tegenvallen alleen zingen als ze voorstaan.. Over de wedstrijd, Heerenveen was een paar klassen beter 6-1 verdiende uitslag.
-
- Nieuw talent
haha ach, eigenlijk moeten we er niet op in gaan maar wat een onzin je hebt totaal geen verstand van sfeer als je zegt dat harkema een betere sfeer had dan ons. Wat hebben jullie gezongen dan???
- paparazzi
- Superster
Ik lees hier het verhaal over de agorafobie van de voorzitter van Harkema. Mijn broer heeft dit ook al zijn hele leven..De ervaring is dat als ze uit vertrouwde omgeving gaan dit als enorme paniek ervaren.
Alsof ze de ruimte in worden geschoten. Geen houvast meer hebben, vreselijke angsten uitstaan en gaan hyperventileren.
Ik heb heel veel respect voor de man dat hij dit verhaal naar buiten brengt. Wordt nog steeds niet begrepen en geaccepteerd!
Hopelijk heeft deze voorzitter hiermee een klein signaal kunnen afgeven, want ik weet dat dit je hele leven beheerst 24 uur per dag.
Om hier juist ruchtbaarheid aan te geven, wordt het hopelijk beter bespreekbaar, aangezien duizenden mensen hier in Nederland
mee rondlopen!
Dat wilde ik even kwijt.
Alsof ze de ruimte in worden geschoten. Geen houvast meer hebben, vreselijke angsten uitstaan en gaan hyperventileren.
Ik heb heel veel respect voor de man dat hij dit verhaal naar buiten brengt. Wordt nog steeds niet begrepen en geaccepteerd!
Hopelijk heeft deze voorzitter hiermee een klein signaal kunnen afgeven, want ik weet dat dit je hele leven beheerst 24 uur per dag.
Om hier juist ruchtbaarheid aan te geven, wordt het hopelijk beter bespreekbaar, aangezien duizenden mensen hier in Nederland
mee rondlopen!
Dat wilde ik even kwijt.
Miereneukert!
- Jurjenv
- Wereldspeler
Hopen op een loting tegen GVVV, Achilles oid. Laat eerst nog maar een amateurploegje komen, dan TOP Oss oid en dan maar eens verder kijken.
- NN19
- Selectiespeler
hahahaWeening schreef:Wij geen sfeer? Weet niet waar jij gezeten hebt maar niet in het stadion lijkt me.. Ik vond Nieuw noord zoals altijd weer tegenvallen alleen zingen als ze voorstaan.. Over de wedstrijd, Heerenveen was een paar klassen beter 6-1 verdiende uitslag.
Succes verder.
ja voor jullie was het natuurlijk een super sfeer er zongen nu 100 man IPV 20 normaal gesproken.
Lachwekkend hoor die harrekieten.
-
- Forumicoon
Dan heb je ons veel gehoord want we hebben 75 minuten voor gestaan........Weening schreef: Ik vond Nieuw noord zoals altijd weer tegenvallen alleen zingen als ze voorstaan..

-
- Jeugdspeler
Tegenvallen? Wat brengt NN een sfeer naar het stadion zeg.. NieuwNoord produceert met hun 300 man net zo sfeer als de overige 25.000 supporters. Wél vind ik dat ze hun club altijd moeten steunen, óók na een nederlaag. H'veen speelde vaak erg goed.
Proud of the North!