25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- 1983
- Forumicoon
Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)
Van een wedstrijd was nooit sprake, logisch ook. Het ging op halve kracht heel gemakkelijk en na 3-0 namen ze nog meer gas terug met oog op zaterdag. Die wedstrijd is veel belangrijker dan vol doorpakken om Harkema te vernederen. Ook dan nog had het met wat meer scherpte veel meer dan 6-1 kunnen worden. Maar ach wat boeit het, mooi krachten gespaard voor tegen Ado. Prima zo. Ik hoop dat het de club met het oog op de toekomst nu ook duidelijk is dat fanatieke supporters vooraan horen te staan.
- Frisian Viking
- Superster
Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (KNVB Beker 25-10, 18:45)
Hopen dat de heren aanvallers tegen ADO wat beter met de kansen omspringen.scfan schreef:Zoals vooraf gedacht: een makje.
Nu op naar ADO, een 10x zo moeilijk potje!
En nog een tip voor Veenstra: Houd Nieuw Noord mooi in vak 12/13, goeie verbetering!
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- .Pim
- Nieuw talent
Met het Luiquido dansje na de tijd kunnen we (capo?) ook wel stoppen. Bij Utrecht-uit sloeg het ook niet aan, en nu ook weer niet. Doe dan het normale 'heeheeehee'. Nu ben je zittend een beetje met je armen aan het zwaaien.
-
- Wereldspeler
Klopt tegen VVV was het leuk maar het lijkt wel of de spelers het zelf niet willen. Verder leuk sfeertje in Vak 12 met daarachter het volle nieuwnoord vak. SC Heerenveen kan er niet omheen dat dit een succes was en ook geen klachten van mensen gehoord over slecht zicht etc.
-
- Forumicoon
Een matige wedstrijd van Heerenveen. Natuurlijk zijn ze niet voluit gegaan, maar de manier waarop het werd uitgespeeld was niet best. Zelfs op halve kracht moet je zo'n wedstrijd beter kunnen uitspelen. Nu moest het allemaal weer mooi. Achterin was men ook niet zo scherp, gelet op de slappe houding bij de 3-1 en een aantal andere momenten. Op zulke momenten zie je toch wel dat er nog een hele hoop werk aan de winkel is.
Maar goed, 6-1 is geen rare uitslag voor zo'n pot. Met deze sfeer was het verder ook prima vol te houden. Alleen jammer dat de spelers daarin niet even meegaan na afloop.
Maar goed, 6-1 is geen rare uitslag voor zo'n pot. Met deze sfeer was het verder ook prima vol te houden. Alleen jammer dat de spelers daarin niet even meegaan na afloop.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Je moet het gewoon niet te vaak doen denk ik. Dat geldt wel voor meer dingen, dan is het niet speciaal meer..Pim schreef:Met het Luiquido dansje na de tijd kunnen we (capo?) ook wel stoppen. Bij Utrecht-uit sloeg het ook niet aan, en nu ook weer niet. Doe dan het normale 'heeheeehee'. Nu ben je zittend een beetje met je armen aan het zwaaien.
Corruption is everywhere, fight it!
- g11
- Selectiespeler
Sorry, maar kwa sfeer was het net een kleuterklas die voor de eerste keer op schoolreis was.
Harkemase Boys bracht weinig, maar wat ze zongen was wel aardig.
Erg triest op noord was dat de naam van die trieste club uit Geeuwarden vaker en luider werd gezongen dan de naam van onze eigen club. Over niveau gesproken.
Gewoon doodzwijgen die rommel.
En als klap op de vuurpijl zelf nog een heel mooi liedje over een shirt.......
Gelukkig werd op Eredivisie Live die lullo van een van de Weij helemaal afgeserveerd door Reuser.
Harkemase Boys bracht weinig, maar wat ze zongen was wel aardig.
Erg triest op noord was dat de naam van die trieste club uit Geeuwarden vaker en luider werd gezongen dan de naam van onze eigen club. Over niveau gesproken.
Gewoon doodzwijgen die rommel.
En als klap op de vuurpijl zelf nog een heel mooi liedje over een shirt.......
Gelukkig werd op Eredivisie Live die lullo van een van de Weij helemaal afgeserveerd door Reuser.
Ik pas hier niet
- .Pim
- Nieuw talent
Een kleuterklas die voor de eerste keer op reis was? Sorry maar ik vond de sfeer juist zeer goed. Kan me niet veel wedstrijden herinneren dat NN luider aanwezig was.
En Harkemase Boys? Ik kijk de wedstrijd nu terug op EL, maar ik hoor alleen maar Heerenveen.
Dat er over Cambuur gezongen word? Tsja wat wil je als dit een 'Friese derby' genoemd word, terwijl de echte derby al ruim 10 jaar niet meer gespeeld is. En ik vond persoonlijk het liedje over Van der Weij wel grappig. Eens wat anders dan 'je moeder is een hoer!'.
En Harkemase Boys? Ik kijk de wedstrijd nu terug op EL, maar ik hoor alleen maar Heerenveen.
Dat er over Cambuur gezongen word? Tsja wat wil je als dit een 'Friese derby' genoemd word, terwijl de echte derby al ruim 10 jaar niet meer gespeeld is. En ik vond persoonlijk het liedje over Van der Weij wel grappig. Eens wat anders dan 'je moeder is een hoer!'.
- g11
- Selectiespeler
Zing dan zoiets als, helemaal niets in DKV.
Maar om nou die nare naam van die nare club door ons mooie stadion te zingen.
Ik krijg die naam mijn bek niet uit, maar blijkbaar is het bij sommigen heel erg belangrijk om dat wel te doen.
Ik krijg die naam mijn bek niet uit, maar blijkbaar is het bij sommigen heel erg belangrijk om dat wel te doen.
Ik pas hier niet
-
- Superster
- Contacteer:
Ik vond Harkema bij tijd en wijle helemaal niet zo gek spelen, paar leuke aanvallen gezien. Die doelpuntenmaker vond ik een leuk spelertje, was na de tijd ook nog op de radio. Grappig enthousiast mannetje.
Het had ook zo maar 11-3 kunnen zijn, kansen genoeg gemist. Ik heb me wel redelijk vermaakt, had minder verwacht (van beide kanten).
Het had ook zo maar 11-3 kunnen zijn, kansen genoeg gemist. Ik heb me wel redelijk vermaakt, had minder verwacht (van beide kanten).
Bedankt Torcida:-)
- Frisian Viking
- Superster
Tsjonge, wat een die-hard supporters ben jij zeg, dat je Cambuur niet eens uit je mond krijgt. Wordt eens volwassen.g11 schreef:Zing dan zoiets als, helemaal niets in DKV.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- diepFries
- Wereldspeler
Dan had je even in 412-414 langs moeten gaan, zicht was daar vanaf de onderste rijen waardeloos, waardoor een ieder eigenlijk ook wel moest gaan staan. Voor een keer is dat niet zo erg is mijn persoonlijke mening, mocht je bij een verbouwing NN naar beneden willen plaatsen, zul je hier toch iets op moeten vinden. De klachten om mij heen (rij 3) waren nu al niet op 2 handen te tellen.sch4-live schreef:Klopt tegen VVV was het leuk maar het lijkt wel of de spelers het zelf niet willen. Verder leuk sfeertje in Vak 12 met daarachter het volle nieuwnoord vak. SC Heerenveen kan er niet omheen dat dit een succes was en ook geen klachten van mensen gehoord over slecht zicht etc.
Daarnaast vond ik de sfeer ook wel meevallen. Als een ieder mee doet is het echt wel een meerwaarde tov de huidige plek. De activiteit en kwaliteit was gisteravond echter niet al te indrukwekkend. Al zal dat vast ook met de wedstrijd te maken hebben gehad, die zich net zo gezapig en inspiratieloos voort sleepte.
Djuricic met afstand MOTM. Puur op techniek en inzicht moet hij zich in een speeltuin hebben gewaand. De andere spelers leken aan een elfstedentocht (inclusief valpartijen) mee te doen..
In case of doubt, make it sound convincing
-
- Nieuw talent
Vind je? Ik vond het maar een misselijk mannetje.Squerrel schreef: Die doelpuntenmaker vond ik een leuk spelertje,
Op het veld liggen janken en 3 minuten later zelf iemand een vuile schop geven.
En zo had ie meer van die streken, maarja wie het niet op kwaliteit wint probeerd het slim te spelen.
Willen verder alle klaplopers die juichden bij de goal van Harkema zich even laten na kijken?
Dan ben je toch niet lekker....
- Frisian Viking
- Superster
De trappen zijn in ieder geval al zo breed dat als een vak staat het vak ernaast nauwelijks last van heeft. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.diepFries schreef:Dan had je even in 412-414 langs moeten gaan, zicht was daar vanaf de onderste rijen waardeloos, waardoor een ieder eigenlijk ook wel moest gaan staan. Voor een keer is dat niet zo erg is mijn persoonlijke mening, mocht je bij een verbouwing NN naar beneden willen plaatsen, zul je hier toch iets op moeten vinden. De klachten om mij heen (rij 3) waren nu al niet op 2 handen te tellen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- diepFries
- Wereldspeler
Een buffer / verhoging van 3-4 rijen en je kunt er achter 'gewoon' zitten lijkt me. Nu was dat echter niet mogelijk recht achter het 'staanvak', zeg maar het deel tussen de trappen omhoog van 412 en 414 in (= zitplaatsen direct naast en voor NN1-NN2).
In case of doubt, make it sound convincing
- Hielke
- Forumicoon
Re: 25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)
Een bekeravond waarvan ik me weinig had voorgesteld, werd toch nog best vermakelijk. Geen vervelende wedstrijd om naar te kijken. Sfeer op de tot statribune omgetoverde Noordtribune vond ik goed. Moeten we vaker doen. Eén ding vond ik jammer: Harkemase Boys bracht vijfduizende mensen mee, maar eigenlijk was daar vanwege de tamme houding niets van te merken. Soms zijn er bezoekende clubs met een klein plukje aanhangers nog nadrukkelijker aanwezig.
Volgende ronde graag nog zo'n makkie. Dan komt de Kuip langzaam maar zeker in zicht.
Volgende ronde graag nog zo'n makkie. Dan komt de Kuip langzaam maar zeker in zicht.
-
- Forumicoon
Het was niet vreemd dat er niet massaal lawaai kwam van Zuid. Die mensen waren voor een groot deel voor het eerst bij zo'n wedstrijd en hun meer meelevende fans zijn dan ruim in de minderheid. Wel mooi dat ze met zoveel waren. Ook na afloop uitstekend sfeertje in Fun Plaza. Veel mensen hebben op een leuke manier kennis gemaakt met onze club en alles wat er om een wedstrijd heen gebeurt. Klantenbinding zo'n avondje.
Voetbaltechnisch was het lastig om de concentratie erbij te houden voor onze mannen. Neemt niet weg dat 6-1 een overtuigende uitslag is. Nu op naar Achilles'29 of GVVV.
Voetbaltechnisch was het lastig om de concentratie erbij te houden voor onze mannen. Neemt niet weg dat 6-1 een overtuigende uitslag is. Nu op naar Achilles'29 of GVVV.
-
- Superster
ik lees hier en daar wat teleurstelling in de beleving van de wedstrijd. Een door de media en de club verzonnen derby gevoel.
Er is maar 1 derby en die is tegen cambuur, een eventueel tweede derby is die tegen groningen. Ieder die anders vindt moet moet zich maar eens in de geschiedenis verdiepen. Nee in deze wedstrijd was er gewoon sympathie voor Harkema, dit lijkt mij ook terecht als je als aanhanger van een profclub tegen een amateurclub uit je eigen regio mag voetballen. Temeer er veel heerenveensupporters uit die regio komen. Dat er nog sfeer was viel mij al 100% mee. En wie kan uberhaupt bedenken dat de zuid tribune een kolkende massa zou worden. Het meerendeel wat daar zat komt waarschijnlijk nooit bij Harkema en komt zo voor het eerst? bij een voetbalwedstrijd van Harkema of Heerenveen.
Maak er nou niet meer van en ga niet mee in die verzonnen hype, wat schijnbaar wel werkt gezien de reacties hier.
Er is maar 1 derby en die is tegen cambuur, een eventueel tweede derby is die tegen groningen. Ieder die anders vindt moet moet zich maar eens in de geschiedenis verdiepen. Nee in deze wedstrijd was er gewoon sympathie voor Harkema, dit lijkt mij ook terecht als je als aanhanger van een profclub tegen een amateurclub uit je eigen regio mag voetballen. Temeer er veel heerenveensupporters uit die regio komen. Dat er nog sfeer was viel mij al 100% mee. En wie kan uberhaupt bedenken dat de zuid tribune een kolkende massa zou worden. Het meerendeel wat daar zat komt waarschijnlijk nooit bij Harkema en komt zo voor het eerst? bij een voetbalwedstrijd van Harkema of Heerenveen.
Maak er nou niet meer van en ga niet mee in die verzonnen hype, wat schijnbaar wel werkt gezien de reacties hier.
Hier heb ik geen woorden voor
-
- Forumicoon
Deze heisa is voorbij, eindelijk. Zoals verwacht hadden de Harrekieten ook maar geen schijn van kans. Gewoon lekker uitgespeeld, ondanks dat er zeker 10 kansen gemist zijn. Ik vond de sfeer op noord genieten, zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben benieuwd of de club ook nog gaat reageren over hoe zij dit ervaren hebben.
En de boete voor die fakkels, die neemt Harkema neem ik aan voor zijn rekening?
Nog heerlijk gelachen trouwens, heel Harkema dat riep wel een kans te maken in het Abe Lenstrastadion, en de wedstrijd vervolgens af te doen met 'onbelangrijk'
En de boete voor die fakkels, die neemt Harkema neem ik aan voor zijn rekening?
Nog heerlijk gelachen trouwens, heel Harkema dat riep wel een kans te maken in het Abe Lenstrastadion, en de wedstrijd vervolgens af te doen met 'onbelangrijk'

-
- Nieuw talent
Mooie reclame voor de club was trouwens ook die overbodige politie-inzet.
Voor wie waren ze bang?
Voor wie waren ze bang?
-
- Forumicoon
Harkemase Boys speelde trouwens een knappe wedstrijd. Vaak zie je dat zulke ploegen zich ingraven en hopen op die ene counter. Meestal graven ze daarmee hun eigen graf, want dat hou je als amateurs meestal niet negentig minuten vol. Harkemase Boys speelde gedurfd en creëerde daardoor ook de nodige kansen. Wat mij betreft wel een compliment waard.
Uiteraard had dat ook te maken met de instelling van Heerenveen. Ze wilden er wel een mooie avond van maken, maar dan wel op halve kracht. Dat zorgde voor hele zwakke momenten. Djuricic was één van de weinigen die me echt kon bekoren. Een goal, drie assists en betrokken bij tal van andere aanvallen. Hij werd echt de aanvallende leider. Dat is goed om te zien, misschien lost hij zijn belofte nu langzaam maar zeker in.
Wat de sfeer betreft: natuurlijk werden er plaagliederen gezongen, maar dat hoort ook gewoon bij zo'n avond. Gemiddeld genomen viel het alleen wel mee. Ik heb gisteravond de wedstrijd nog gedeeltelijk terug zitten te kijken bij Eredivisie Live en daar hoorde je toch vooral teksten m.b.t. de eigen club/ploeg. Niets mis mee. HB-fans heb ik zowel in het stadion als op tv nauwelijks gehoord, maar dat kan ook deels aan het ALS liggen.
Uiteraard had dat ook te maken met de instelling van Heerenveen. Ze wilden er wel een mooie avond van maken, maar dan wel op halve kracht. Dat zorgde voor hele zwakke momenten. Djuricic was één van de weinigen die me echt kon bekoren. Een goal, drie assists en betrokken bij tal van andere aanvallen. Hij werd echt de aanvallende leider. Dat is goed om te zien, misschien lost hij zijn belofte nu langzaam maar zeker in.
Wat de sfeer betreft: natuurlijk werden er plaagliederen gezongen, maar dat hoort ook gewoon bij zo'n avond. Gemiddeld genomen viel het alleen wel mee. Ik heb gisteravond de wedstrijd nog gedeeltelijk terug zitten te kijken bij Eredivisie Live en daar hoorde je toch vooral teksten m.b.t. de eigen club/ploeg. Niets mis mee. HB-fans heb ik zowel in het stadion als op tv nauwelijks gehoord, maar dat kan ook deels aan het ALS liggen.
-
- Forumicoon
Ach wat sfeer betreft bij Harkemase Boys. Dat is toch ook niet vreemd? Daar waren 5000 mensen, maar wat voor mensen waren dat? Vast niet allemaal echte HB fans want normaal komen er 1500 man en er wonen maar zo'n 4000 mensen in dat dorp. Veel dagjesmensen dus en die zullen wel niet allemaal de spreekkoren kunnen of willen gebruiken die de 'harde kern' van HB gebruikt.
-
- Invaller
Vermakelijke avond gehad,hoewel de score natuurlijk weel hoger had kunnen oplopen.
Nu hopen op een uitpot tegen een ploeg als Oss
Nu hopen op een uitpot tegen een ploeg als Oss
Blauw wit is ons hart!
En dat is één!
En dat is één!
-
- Superster
Verkiezing Man of the Match geopend! viewtopic.php?f=11&t=5477
- BK2007
- Forumicoon
Harkemase Boys zijn een sleeping giant als je het mij vraagt. Hard op weg 2e club van het land te worden.
Samen maken we de club sterk.
- TWR22
- Superster
Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (KNVB Beker 25-10, 18:45)
Deze had ik verwacht dus hierbij mijn reactie: VRESELIJK. Echt, waardeloos zoals NN daar stond. Misschien voor de jochies die daar stonden leuk, stoer doen tussen gewone publiek (zag veel jochies van 14, 15 jaar stoer om zich heen kijken naar de mensen die naast hun zaten) maar dan heb je het echt niet begrepen.scfan schreef:En nog een tip voor Veenstra: Houd Nieuw Noord mooi in vak 12/13, goeie verbetering!
Voor de duidelijkheid: ik ben lid van NN en een zeer groot "fan" van NN, de enigen die zorgen voor sfeer in het stadion. Om die reden zit ik in vak 11, voor NN, om te kunnen genieten van de pot met achter me de enige sfeermakers in het ALS. Laat dit duidelijk zijn! Juist daarom vond ik een vak tussen de mensen (wat overigens zorgde voor een enorme chaos met de plaatsen maar dat terzijde), waardeloos. Onsamenhangend gezing en duidelijk minder waarneembaar in t stadion. Dat komt als je van boven zingt, onder het dak, dat je een mooie galm het stadion in krijgt. Het is daarboven een mooie, hechte eenheid met een duidelijk geluid en in een openvak tussen de mensen, totaal niet. Ik moet er echt niet aan denken dat dit voor vast zo zou zijn, dan zou ik verdwijnen uit vak 11 en met mij vele mensen denk ik.
Conclusie: voor de jongens van NN zelf wellicht leuker, voor de rest van het stadion in mijn ogen duidelijk minder.
100% achter Marco van Basten!
-
- Wereldspeler
DKV. Heb nog nooit zoveel stillen gezien rondom het stadion.schamibijf schreef:Mooie reclame voor de club was trouwens ook die overbodige politie-inzet.
Voor wie waren ze bang?
-
- Forumicoon
Ik snap je punt wel TWR, er was ook veel publiek aanwezig die helemaal niets met deze sfeer had of te maken willen hebben. Het was ook mooier geweest als deze mensen meer naar de buitenkant van het vak gingen, zoals de club ook eigenlijk wilde. Dit vertelde mij ook de stewards, dus dat ook echt de bedoeling. Echter bleven deze mensen stug staan en straalde ondertussen de irritatie uit. Ik had zelf een oude man voor me die geen stap wilde verzetten en ook niet het advies wilde aannemen om iets meer naar de buitenkant te gaan (waardoor hij centraal achter de goal kwam en zijn plek nog beter werd). Hij stond daar gewoon om te zieken, en dat is dan ook erg jammer.
Ook waren er een paar trieste figuren in het vak die meende het recht hadden Breuer belachelijk te maken. Ze vonden zichzelf erg grappig, maar ik hoop dat ze zich realiseren dat zij zelf nooit hoger zullen komen dan de laagste regionen van amateursvoetbal. Bovendien mag er wel wat meer respect voor Breuer zijn. Een keer toezingen met in oranje is niet zo erg, maar je moet hem niet lopen uitschelden 90 minuten lang. Dat irriteerde overigens niet alleen mij, maar ook alle andere mensen om hen heen.
Verder waren er inderdaad mensen die niets met de sfeer hadden, maar zoals ik al zei was het ook de bedoeling dat zij de buitenkant van het vak konden bekleden. Dat is echter niet goed aangekomen of men was gewoon stijfkoppig en achterlijk.
Ook waren er een paar trieste figuren in het vak die meende het recht hadden Breuer belachelijk te maken. Ze vonden zichzelf erg grappig, maar ik hoop dat ze zich realiseren dat zij zelf nooit hoger zullen komen dan de laagste regionen van amateursvoetbal. Bovendien mag er wel wat meer respect voor Breuer zijn. Een keer toezingen met in oranje is niet zo erg, maar je moet hem niet lopen uitschelden 90 minuten lang. Dat irriteerde overigens niet alleen mij, maar ook alle andere mensen om hen heen.
Verder waren er inderdaad mensen die niets met de sfeer hadden, maar zoals ik al zei was het ook de bedoeling dat zij de buitenkant van het vak konden bekleden. Dat is echter niet goed aangekomen of men was gewoon stijfkoppig en achterlijk.
-
- Invaller
Ach, de club had er goed aan gedaan om Nieuwnoord voor deze keer vak 11, 12 en 13 te geven wanneer ze harkema ook de gehele zuid tribune gaven.
Eens met calimero over die persoon die vooraan stond. Breuer de gehele wedstrijd belachelijk te maken en uit te schelden. Hij haalde werkelijk het bloed onder me nagels weg. wat heb ik me staan ergeren en dat gastje. Triest figuur. Aandacht trekkerij van de personen om je heen. Klein kind dat t is.
Nou genoeg afgezeken.
Wedstrijd zelf vond ik vrij weinig aan persoonlijk. was te verwachten natuurlijk.
De sfeer vond ik zeer leuk. vooral het heen-en-weer gezang. Heb me prima vermaakt in vak12. Had een kaartje voor vak 11 aan de buitenkant. waren 2 mensen die gingen zitten voor de wedstrijd. Heb ze mijn kaartje en nog een kaartje naast me aangeboden. om te ruilen van plek zodat ze konden zitten en toch nog goed zicht hadden. Dit aanbod werd afgepoeierd met; Nee dit zijn onze plaatsen. het slaat werkelijk nergens op dat ze hier staan.
Naja dan niet. blijf je zitten. heel simpel.
Idd veel ME/stillen aanwezig. Zag ook nog ME busje uit Drenthe... Ik kan ze eigenlijks niet meer serieus nemen de personen die hier achter zitten. Of je inlichtingen zijn heel slecht, of je doet het uit angst. Overdreven weer. zal mensen met kinderen misschien ook wel afschrikken om vaker te komen.
Eens met calimero over die persoon die vooraan stond. Breuer de gehele wedstrijd belachelijk te maken en uit te schelden. Hij haalde werkelijk het bloed onder me nagels weg. wat heb ik me staan ergeren en dat gastje. Triest figuur. Aandacht trekkerij van de personen om je heen. Klein kind dat t is.
Nou genoeg afgezeken.
Wedstrijd zelf vond ik vrij weinig aan persoonlijk. was te verwachten natuurlijk.
De sfeer vond ik zeer leuk. vooral het heen-en-weer gezang. Heb me prima vermaakt in vak12. Had een kaartje voor vak 11 aan de buitenkant. waren 2 mensen die gingen zitten voor de wedstrijd. Heb ze mijn kaartje en nog een kaartje naast me aangeboden. om te ruilen van plek zodat ze konden zitten en toch nog goed zicht hadden. Dit aanbod werd afgepoeierd met; Nee dit zijn onze plaatsen. het slaat werkelijk nergens op dat ze hier staan.
Naja dan niet. blijf je zitten. heel simpel.
Idd veel ME/stillen aanwezig. Zag ook nog ME busje uit Drenthe... Ik kan ze eigenlijks niet meer serieus nemen de personen die hier achter zitten. Of je inlichtingen zijn heel slecht, of je doet het uit angst. Overdreven weer. zal mensen met kinderen misschien ook wel afschrikken om vaker te komen.
- Frisian Viking
- Superster
Laat me raden. Groepje van een man of vier vijf. Achter in de 20. Type 'eeuwige studenten'.Calimero schreef:Ook waren er een paar trieste figuren in het vak die meende het recht hadden Breuer belachelijk te maken. Ze vonden zichzelf erg grappig, maar ik hoop dat ze zich realiseren dat zij zelf nooit hoger zullen komen dan de laagste regionen van amateursvoetbal. Bovendien mag er wel wat meer respect voor Breuer zijn. Een keer toezingen met in oranje is niet zo erg, maar je moet hem niet lopen uitschelden 90 minuten lang. Dat irriteerde overigens niet alleen mij, maar ook alle andere mensen om hen heen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe