25-10-11: sc Heerenveen - Harkemase Boys (6-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Lardy
Superster

Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (25/26/27-10, KNVB Beker)

Bericht door Lardy »

Harkema krijgt em iedere week op de kloten in de Topklasse en de heren uit Harkema denken dat Heerenveen het moeilijk gaat krijgen. En dan zeggen dat onze verdediging kwetsbaar is, :lol: .
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Superfries1983 schreef:Als we uit zouden moeten kon ik me daar nog iets bij voorstellen, gezien we thuis spelen zie ik een stunt geen moment als mogelijkheid. Dat zou ook zo'n gigantische blamage zijn dat ze de spelers en staf zouden moeten verplichten hun jaarsalaris in te leveren als dat zou gebeuren. Onze verdediging mag dan matig zijn, maar vergeleken met die amateurs zijn het natuurlijk toppers. Kom op zeg, wordt gewoon een eenvoudige zege. Heeft niks met arrogantie te maken, maar als je realistisch naar het verschil in niveau kijk moet je je kapot schamen wanneer het geen makkelijke overwinning wordt. Die Harkema gasten hebben allemaal een enorm grote bek over hun sfeer en dat het bij ons maar niks is, ik ben benieuwd :)
Tuurlijk moeten we dit winnen. Maar de hele houding en de manier waarop het allemaal maar even gezegd wordt is uiterst denigrerend. 'We rollen dat clubje wel even op'. Tsjah, dat kan. Het kan ook een moeizame 2-0 overwinning worden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Lardy schreef:Harkema krijgt em iedere week op de kloten in de Topklasse en de heren uit Harkema denken dat Heerenveen het moeilijk gaat krijgen. En dan zeggen dat onze verdediging kwetsbaar is, :lol: .
Maar ze wonnen wel van Willem II...

En naast de beste aanval hebben we nu natuurlijk ook de beste verdediging van het land.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Frisian Viking schreef:En naast de beste aanval hebben we nu natuurlijk ook de beste verdediging van het land.
Ik vind nu niet meer dat je kunt zeggen dat we een matige verdediging hebben behalve El A. Ons middenveld is erg kwetsbaar en Narsingh is verdedigend ook lui. Onze verdedigers staan nog wel eens tegen een man meer.
Zuiverloon
Nieuw talent

Re: sc Heerenveen - Harkemase Boys (KNVB Beker 25-10, 20:00)

Bericht door Zuiverloon »

Harkemase Boys heeft een veel te grote pet van zichzelf op! Ze denken dat ze nog kans maken ook, en Spinder denkt dat er 30 bussen vanuit Harkema gaan.. dream on.
Weening
Jeugdspeler

Bericht door Weening »

camataru schreef: Mocht onze achterhoede niet in vorm zijn dan nog hebben de oebele's , pannekoek en elevelds en bischops van deze tijd geen kans.
denk je dat wij tegen jullie echt afhankelijk zijn van Assaidi, denk zelfs dat hij rust gaat krijgen net zoals tegen VVV.

Nogmaals we spelen tegen Harkemase jongens, denk dat vele Harkema fans vergeten dat ze Harkema zijn en niet een ajax, psv of twente (al praten en voelen ze zich wel zo geloof ik), en wij spelen ook nog thuis.
Tuurlijk mag je je eigen club goed vinden, maar ga er na een bekerstunt tegen Willen II niet vanuit dat je in het ALS wint als Topklasser
He Calimero,

Als je goed leest dan weet je dat ik zeg dat ik verwacht dat jullie gaan winnen. Dat je denkt dat wij ons zelf vergelijken met 020, psv of twente dat slaat nergens op. Ik denk alleen dat we het jullie lastig kunnen maken als het lang gelijk blijft. Dit omdat ik denk dat jullie vast niet met de sterkste 11 spelen en met alle respect voor een Breuer, Schokker kan het hem echt wel lastig maken. Jammer van de arrogantie van sommige hiero. Ik hoop dat we de arrogantie kunnen afstraffen al ben ik bang van niet.
Weening
Jeugdspeler

Bericht door Weening »

Zuiverloon schreef:Harkemase Boys heeft een veel te grote pet van zichzelf op! Ze denken dat ze nog kans maken ook, en Spinder denkt dat er 30 bussen vanuit Harkema gaan.. dream on.
30 bussen zal wel niet we komen het liefste in eigen vervoer. Hoezo hebben wij een hoge pet op? Jullie zijn degene die zeggen dat het een makkelijke avond wordt. Je hebt altijd kans in het voetbal..
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Kom op zeg. We hoeven deze wedstrijd echt niet serieus te nemen.
Met alle respect voor de Boys, maar wat ik van hen gezien heb is nou niet echt bepaald denderend. Snel 3, 4-0 maken en de belangrijke spelers rust geven.
SCH
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Weening schreef: He Calimero,
Even met de juiste naam aanspreken dan hè ;)
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Weening schreef:Dit omdat ik denk dat jullie vast niet met de sterkste 11 spelen en met alle respect voor een Breuer, Schokker kan het hem echt wel lastig maken. Jammer van de arrogantie van sommige hiero. Ik hoop dat we de arrogantie kunnen afstraffen al ben ik bang van niet.
Wat is de sterkste elf? Is dat per definitie het elftal dat wekelijks speelt? Juist dat elftal zal zulke wedstrijden misschien niet serieus nemen, omdat je al dan niet bewust toch sneller geneigd bent om meer energie te steken in een competitiewedstrijd dan een bekerwedstrijd tegen een Topklasser. Het kan best zo zijn dat het team sterker is als je spelers de kans geeft die zichzelf echt in de kijker willen spelen. Overigens noem je nu Breuer, maar juist hij is nu een van de spelers die momenteel geen basisplaats heeft. Defensief acht ik hem daarentegen beter dan El-Akchaoui, dus je kunt je afvragen wie je liever tegenover Schokker zet.

Die vermeende arrogantie valt best mee. Als jullie een derdeklasser loten in de districtsbeker, dan zullen jullie ook heel anders praten dan wanneer jullie een andere Topklasser loten. Dat heeft te maken met kwaliteitsverschil, niet met arrogantie. Of verwacht je dat een supporter van een vaste Eredivisieclub serieuze angst koestert voor Harkemase Boys? Met alle respect, maar dan schat je je eigen club toch echt te hoog in. Het kan best een moeilijke avond worden, alleen hangt dat vooral af van de energie die de thuisploeg aan de dag zal leggen. Pakken ze het serieus op en komen ze met een hoog tempo, dan kan het absoluut een grote uitslag worden. Als we drie keer kunnen scoren tegen FC Groningen, dan kun je bijvoorbeeld ook acht keer scoren tegen Harkemase Boys. Dat is naar mijn mening wel een realistisch streefaantal.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

De enige manier in mijn ogen dat harkema het heerenveen moeilijk kan maken is wanneer het te lang 0-0 blijft of 1-0.
Wellicht dat ze dan wat hoop krijgen en er nog wat van kunnen maken.

Echter is de aanval van heerenveen erg sterk (niet voor niets wordt het de beste aanval genoemd van de eredivisie, al vind ik dat dan weer met een korreltje zout te nemen) en zou het na de eerste helft eigenlijk 3-0 moeten staan waarna de tweede helft rustig uitgespeeld zou kunnen worden.
De verdediging is ook niet meer zo enorm zwak, zeker niet sinds Zomer en Gouweleeuw daar samen spelen in het centrum. Denk dat een aantal lui uit Harkema nog de verdediging voor zich zien met Kruiswijk en Breuer in het centrum wat inderdaad een stuk zwakker was.

Objectief gezien zal heerenveen deze wedstrijd altijd moeten winnen. De vraag wordt vooral met wat voor spel en hoeveel doelpunten verschil.

Dat die harekieten van willem II hebben gewonnen is zeer knap. Al zit willem II volgens mij nog altijd in een negatieve spiraal sinds vorig seizoen toen ze bijna alles verloren in de eredivisie.
Weening
Jeugdspeler

Bericht door Weening »

Zouden jullie echt met Assaidi,Dost en Narsingh beginnen? Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat hij jongens als Doke Schmid, Breuer weer een kans gaat geven.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Weening schreef:Zouden jullie echt met Assaidi,Dost en Narsingh beginnen? Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat hij jongens als Doke Schmid, Breuer weer een kans gaat geven.
Assaidi is nu al lichtjes vermoeid dus die zal zeker niet spelen. Voor de rest denk ik niet dat Jans veel zal veranderen, tenzij er spelers tussen zitten met (kleine) pijntjes
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Dat zijn nou niet de concurrenten van Narsingh en Assaidi! Tegen het eerste elftal is Harkemase Boys kansloos, maar tegen het beloftenteam niet. Misschien dat Jans een paar jongens rust geeft, maar dat gaat hij echt niet overdrijven. Je moet de enige kans op een prijs niet vergokken.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Feanfan 1 schreef: Assaidi is nu al lichtjes vermoeid dus die zal zeker niet spelen. Voor de rest denk ik niet dat Jans veel zal veranderen, tenzij er spelers tussen zitten met (kleine) pijntjes
Hoe kun je nu al zeggen dat Assaidi niet zal spelen?
Vier weken van te voren?
Gewoon volle bak en anders slaat hij maar een paar trainingen over.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Maar tegen VVV werd hij al gespaard door vermoeidheid en zijn lichte kuitblessure. Rond 8 oktober is er weer interlandweekend, dus ik denk dat de medische staf Assaidi zal sparen wanneer het mogelijk is. Als de loting tegen een subtopper was, zou Assiadi wel spelen. Tegen, met alle respect, Harkemase Boys moet Heerenveen het ook zonder Assaidi moeten redden
Laatst gewijzigd door Feanfan 1 op 27-09-2011 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Harkema wil graag de hele zuidtribune hebben...
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Weening schreef:Zouden jullie echt met Assaidi,Dost en Narsingh beginnen? Ik geloof er helemaal niks van. Ik denk dat hij jongens als Doke Schmid, Breuer weer een kans gaat geven.
Daar is nu, een maand voor de wedstrijd, nog niets van te zeggen. Maar ik geloof niet dat Heerenveen het hele team overhoop gaat gooien. Ik verwacht dat de basiself grotendeels intact blijft en dat enkele vermoeide spelers rust krijgen, al kan dat ook op andere manieren. Wie wel/niet spelen zal pas t.z.t. blijken.
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Fanatic 4-ever schreef:Harkema wil graag de hele zuidtribune hebben...
Het is net als bij al die andere clubs, gewoon in het uitvakje.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lardy schreef: Het is net als bij al die andere clubs, gewoon in het uitvakje.
Net zoals PAOK bedoel je? :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Bij Harkemase Boys kennen ze natuurlijk geen uitregistratie, dus die mogen er helemaal niet in.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Tijdens de bekerwedstrijd Heerenveen - Harkema wordt vanwege de regionale binding van beide clubs een behoorlijke toeloopt verwacht. Pieter Spinder, voorzitter van Harkemase Boys, denkt met duizenden supporters naar Heerenveen af te kunnen reizen. De voorzitter heeft aangegeven de gehele zuidtribune voor Harkema te willen reserveren voor de bekerwedstrijd. Daarnaast hoopt hij de toegangsprijzen voor het duel laag te houden
Aldus de Karel Aalbers van de walden.

Ik zeg gewoon een uitvakje en klaar er mee, en lage toegang prijzen. wtf is spinder ook al voorzitter van mijn club.
Wij zijn Heerenveen.
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Volgens mij heeft Harkema niets te eisen in deze, Heerenveen zou in Harkema ook niet 10.000 plekken kunnen eisen omdat er zoveel supporters mee willen. Die plek is er niet. Eigen supporters gaan voor. Natuurlijk zal de toeloop van onze kant een stuk minder zijn, maar dan nog. Ze moeten niet gaan janken als er enkel 1000 man mee kunnen, dat zou heel normaal zijn. Wanneer Heerenveen slechts 15.000 kaarten zou verkopen (wat goed mogelijk is), dan zou het terecht zijn dat Harkema en Heerenveen gaan praten over een grotere plek voor Harkema.

Bovendien heeft Zuid heel veel seizoenskaarthouders, die gaan toch voor? ;)
Lasse4evah
Wereldspeler

Bericht door Lasse4evah »

Wat dat betreft zou het wel de eerste keer zijn dat zuid leeft! :lol:
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Mijn god, er is hier werkelijk een discussie gaande (waarover dan ook) tussen supporters van een profclub en een amateurclub? Om je de ballen uit de broek te lachen.

Het wordt gewoon 5/6-0. Next.

Ik ga overigens zelf niet heen, potjes tegen amateurclubs (of het nou Harkema is of FC Lienden)kunnen me absoluut niet boeien.
Bedankt Torcida:-)
Harkemase boys
Jeugdspeler

Bericht door Harkemase boys »

Calimero schreef:Volgens mij heeft Harkema niets te eisen in deze, Heerenveen zou in Harkema ook niet 10.000 plekken kunnen eisen omdat er zoveel supporters mee willen. Die plek is er niet. Eigen supporters gaan voor. Natuurlijk zal de toeloop van onze kant een stuk minder zijn, maar dan nog. Ze moeten niet gaan janken als er enkel 1000 man mee kunnen, dat zou heel normaal zijn. Wanneer Heerenveen slechts 15.000 kaarten zou verkopen (wat goed mogelijk is), dan zou het terecht zijn dat Harkema en Heerenveen gaan praten over een grotere plek voor Harkema.

Bovendien heeft Zuid heel veel seizoenskaarthouders, die gaan toch voor? ;)
Jullie voorzitter zit wel iedere thuiswedstrijd van Harkemase Boys samen met onze voorzitter in de bestuurskamer. Ik denk dat die 2 samen heel wat plekjes gaan realiseren voor de Harkemase Boys supporters.
Harkemase boys ook een trots van het noorden
Weening
Jeugdspeler

Bericht door Weening »

Squerrel schreef:Mijn god, er is hier werkelijk een discussie gaande (waarover dan ook) tussen supporters van een profclub en een amateurclub? Om je de ballen uit de broek te lachen.

Het wordt gewoon 5/6-0. Next.

Ik ga overigens zelf niet heen, potjes tegen amateurclubs (of het nou Harkema is of FC Lienden)kunnen me absoluut niet boeien.
Het leuke van een forum is toch dat iedereen ergens kan op reageren? Zelfs als je geen supporter van desbetreffende club bent. Voor ons is het DE wedstrijd waar heel Harkema naar toe leeft. Dat het bij jullie niet leeft maakt me helemaal niks uit. Wij gaan er een groot feest van maken en hopelijk het jullie erg lastig maken..

P.S. jij lacht je de ballen uit je broek ik hou ze liever in mijn broek.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Weening schreef:Het leuke van een forum is toch dat iedereen ergens kan op reageren?
Ja hoor, zo is het.

Ik heb mijn ballen niet meer nodig, kinderen gaan er niet meer komen dus kan ik ze er net zo goed uitlachen. Is echt geen punt.
Bedankt Torcida:-)
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Weening schreef:
Het leuke van een forum is toch dat iedereen ergens kan op reageren? Zelfs als je geen supporter van desbetreffende club bent. Voor ons is het DE wedstrijd waar heel Harkema naar toe leeft. Dat het bij jullie niet leeft maakt me helemaal niks uit. Wij gaan er een groot feest van maken en hopelijk het jullie erg lastig maken..
Als het voor jullie de wedstrijd van het jaar is, bespreek dat dan lekker op je eigen forum. Als ik al een beetje sympathie voor jullie had gaat dat op deze manier hard verloren.
Spijt heb je morgen maar!
Calimero
Forumicoon

Bericht door Calimero »

Harkemase boys schreef:Jullie voorzitter zit wel iedere thuiswedstrijd van Harkemase Boys samen met onze voorzitter in de bestuurskamer. Ik denk dat die 2 samen heel wat plekjes gaan realiseren voor de Harkemase Boys supporters.
Het interesseert me geen fuck wat onze voorzitter doet in zijn vrije tijd. Bij deze wedstrijd verwacht ik optimale service voor het publiek van sc Heerenveen, want dat is het enige publiek dat deze voorzitter zijn aandacht (zou moeten) geven.
Plaats reactie