Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Crash
Superster

Re: [centraal] Keepers

Bericht door Crash »

Lardy schreef: Reflexen, Coaching, Hoge ballen, Voetenwerk, Voetballend, Uitstraling, Rust, eigenlijk op alle punten is Stuhr beter.
Verrassend dit, Lardy. Ik ben van mening dat Stuhr alleen beter is als het gaat om het laatste punt. Rust. In mijn ogen heeft Vandenbussche betere reflexen, zijn ze allebei niet geweldig in de coaching, maar vind ik Vandenbussche ook de minst slechte van de twee. Qua voetballend vermogen idem dito. Vandenbussche heeft zéker meer uitstaling dan Stuhr Ellegaard.

Grappig om te zien dat door dit overduidelijke verschil van mening scouten nog niet zo makkelijk blijkt te zijn als het gaat om keepers van dit niveau. Wie is de minst slechte zullen ze zich afvragen bij het maken van een keuze. Waarom halen ze niet eens gewoon een goede. Eéntje waarvan je zeker weet dat hij slaagt en waarbij voor iedereen buiten kijf staat dat het een goede keeper is.
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Qua reflexen vind ik 't moeilijk te zeggen; scoren beide matig. Vdb heeft soms nog wel eens een katachtige reflex..
Coaching: idem. Vdb coacht meer, maar blijkt weinig tot onvoldoende uitwerking op 't team te hebben.
Hoge ballen: Idem. Vdb soms nog te onrustig...van Stuhr kan ik nog een lelijke fout herinneren bij een hoge bal (corner)Voetenwerk: gelijk, positie kiezen is van beide goed, maar houdbare ballen in de hoek zijn niet altijd haalbaar voor beide..
Voetballend: Vdb, korte pass en lange pass voldoende (hoewel de lange bal soms veel te onrustig wordt gespeeld). Stuhr is rustiger in de passing (minder flaters), maar mindere techniek.
Uitstraling: Stuhr, er staat een beer in de goal
Rust: Stuhr
Kwalitatief: Vdb

Op basis van deze punten gelijk. Toch vind ik Vdb de betere keeper; risico met hem is dat hij veel te wisselvallig presteert..
Het liefst zie ik Hildebrand komen (of een Steppe in z'n Belgiëtijd)
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Calimero schreef:Jij vindt iedereen beter dan VDB omdat Steppe tekort komt om hem voorbij te streven. Niet objectief dus.
Inderdaad, ik vind veel keepers beter dan VdB ja. Daarom hebben we voor vandaag 24:00 uur een andere en betere doelman nodig. Want met het huidige keepersbestand kan je de competitie niet ingaan. Beide hebben altijd (blessures) wat en dan zou het niet slim zijn van Hansma en co om op deze 2 keepers te vertrouwen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
mr the goat
Nieuw talent

Bericht door mr the goat »

ik zou nog altijd proberen ten rouwelaar te halen, is een fries en is niet al te duur, en heeft ook nog eens een heleboel (eredivisie)ervaring
mitrita
Superster

Bericht door mitrita »

Twitter LC
Doelman Timo Hildebrand nog altijd in beeld bij Heerenveen. Hij is 'contractloos' en niet gebonden aan transfertermijn die vandaag afloopt.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Hoe zit het dan met die 'stage bij Wolfsburg', wat hier voorbij kwam? Als hij daarheen kan zijn wij geen partij, lijkt mij.
Corruption is everywhere, fight it!
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Fanatic 4-ever schreef:Hoe zit het dan met die 'stage bij Wolfsburg', wat hier voorbij kwam? Als hij daarheen kan zijn wij geen partij, lijkt mij.
Ik weet niet zeker of hij daar geweest is. Het was maar een simpel geruchtje. Er wordt iig nergens gemeld dat hij bij Wolfsburg is geweest dus het lijkt me niet betrouwbaar.

Bij Wolfsburg staan die 2 zwitsers onder contract en de 3e doelman was een aantal maanden geleden neergestoken. Hoe het daar nu mee gaat weet ik niet, maar om een keeper zitten ze volgens mij niet verlegen.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

mr the goat schreef:ik zou nog altijd proberen ten rouwelaar te halen, is een fries en is niet al te duur, en heeft ook nog eens een heleboel (eredivisie)ervaring
Mee eens. Heb ook nooit begrepen waarom ze die jongen niet allang eens eerder naar Friesland haalden.
Miereneukert!
Swollenaer
Invaller

Bericht door Swollenaer »

Ten Rouwelaar.. Das ook geen puntenpakker.. Enige voordeel dat hij een Fries is..
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Peter
Basisspeler

Bericht door Peter »

Uit de woorden van Veenstra op Omroep Friesland kan ik alleen maar concluderen dat men bezig is met een Keeper. Een extra verdediger klinkt absoluut niet logisch. Hij geeft aan dat men nog bezig is met de verdediging. Dat kan dus ook een keeper zijn. Ik denk dat hij bedoelt dat men nog bezig is met Timo Hildebrand. Daarvan is bekend dat Heereveen contact heeft gehad met zijn zaakwaarnemer. Lijkt me een erg goede versterking voor ons. Ik verwacht het overigens niet. Hildebrand is transfervrij en kan dus rustig wachten tot na 24:00. Er zijn waarschijnlijk nog wel meer clubs op zoek naar een keeper met zijn kwaliteiten die meer salaris kunnen bieden of hoger staan aangeschreven dan Heerenveen op dit moment.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Eric
Superster

Bericht door Eric »

paparazzi schreef:Mee eens. Heb ook nooit begrepen waarom ze die jongen niet allang eens eerder naar Friesland haalden.
Van wat ik van hem heb gezien tegen RKC is Vandenbussche toch echt wel minimaal gelijkwaardig. Ik wil nou wel eens een keeper zien die een echte vooruitgang is.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Eric schreef:Ik wil nou wel eens een keeper zien die een echte vooruitgang is.
Dat is in Heerenveen, sinds Hiddo Reijs, volgens mij niet meer het geval geweest.
Oh, en alvast voor de Hans Vonk reageerders ; dat was ook maar een middelmatige keeper.

Keepers en Heerenveen , dat gaat schijnbaar niet samen.
Miereneukert!
edw
Invaller

Bericht door edw »

feanfans schreef:
Ik weet niet zeker of hij daar geweest is. Het was maar een simpel geruchtje. Er wordt iig nergens gemeld dat hij bij Wolfsburg is geweest dus het lijkt me niet betrouwbaar.

Bij Wolfsburg staan die 2 zwitsers onder contract en de 3e doelman was een aantal maanden geleden neergestoken. Hoe het daar nu mee gaat weet ik niet, maar om een keeper zitten ze volgens mij niet verlegen.
Wolfsburg is absoluut niet bezig met een doelman. De enige twee serieuze interesses van Wolfsburg zijn Rasmus Jonsson en Cris.
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

paparazzi schreef:Keepers en Heerenveen , dat gaat schijnbaar niet samen.
Keepers en Heerenveen gaat heel goed samen gelet op het aantal doelmannen dat hier de afgelopen jaren onder de lat heeft gestaan, goede doelmannen daarentegen zijn op één hand te tellen. Indien de club erin slaagt Hildebrand binnen te halen, haalt men in ieder geval een doelman die heerst in zijn strafschopgebied en een cruciale bal wél pakt.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Ik ga er van uit en bang dat we met het huidige keepersbestand de competitie ingaan en denk dat we lelijk onderuit gaan met 2 keepers die beide (bijna) nooit een heel seizoen fit zijn. Hildebrand is een goede optie maar meer kan ik er echt momenteel niet bedenken. Er moet hoe dan ook een betere doelman bij die ook fit blijft gedurende een langere periode.
Ironis
Wereldspeler

Bericht door Ironis »

Hildebrand is transfervrij en kan buiten het transferwindow gehaald worden. Als er nog iemand komt zal hij het zijn..
Wizard
Beheerder

Bericht door Wizard »

Wanneer ze Hildebrand weten aan te trekken, zou dit wel eens de 'verlossing' kunnen zijn.
Jarenlang één van de betere keepers van Duitsland. Nu een schat aan ervaring en kan zeker nog 3-4 jaar mee...
Misschien dat hij onze achilleshiel, de linksback, kan compenseren met juiste coaching en neerzetten van de verdediging..
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Wizard schreef:Misschien dat hij onze achilleshiel, de linksback, kan compenseren met juiste coaching en neerzetten van de verdediging..
Youssef El-Akchaoui speelde zijn beste periode bij N.E.C., met Ramon Zomer naast zich, dus misschien dat er iets mooi ontstaat.
ouwe meuk 54
Jeugdspeler

Bericht door ouwe meuk 54 »

Ik hoop dat het lukt hem te halen. Bij de laatste wedstrijd vond ik Vandenbusche niet sterk. Bij het doelpunt van Fer bleef hij naar de bal zonder ook maar een sprongpoging te wagen en doelpunt twee had hij met een iets betere reflex moeten hebben. Hij had daarentegen ook goede reddingen, moet ik toegeven, maar een echte versterking daar kan volgens mij geen kwaad.
Gibbet
Bankzitter

Bericht door Gibbet »

Als je Hildebrand binnen haalt dan heb je direct de beste keeper van de eredivisie, en zo'n keeper mag van mij wel behoorlijk wat kosten qua salaris. Ik hoop het echt.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Gibbet schreef:Als je Hildebrand binnen haalt dan heb je direct de beste keeper van de eredivisie, en zo'n keeper mag van mij wel behoorlijk wat kosten qua salaris. Ik hoop het echt.
Waar baseer je dat in godsnaam op. Hildebrand was vorig jaar gewoon bankzitter in Lissabon hoor.

Nu Stekelenburg en Vorm vertrokken zijn, is het niveau inderdaad aardig gedaald, toch wil ik Hildebrand eerst wel eens aan het werk zien voordat ik hem allemaal veren in zijn reet steek.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Otsje P schreef:
Waar baseer je dat in godsnaam op. Hildebrand was vorig jaar gewoon bankzitter in Lissabon hoor.
Haha, moet je eens kijken naar zijn CV, het is echt een goede keeper.
Zeker voor eredivisie begrippen is het een uitstekende keeper.
gerdykster
Wereldspeler

Bericht door gerdykster »

Dat zeiden we over stuhr ellegard ook met zijn CV, en het was nou ook niet echt een puntenpakker.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

gerdykster schreef:Dat zeiden we over stuhr ellegard ook met zijn CV, en het was nou ook niet echt een puntenpakker.
Maar die speelde niet meer dan 200 wedstrijden in de Bundesliga.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Lipton schreef: Haha, moet je eens kijken naar zijn CV, het is echt een goede keeper.
Zeker voor eredivisie begrippen is het een uitstekende keeper.
Zie je mij ergens schrijven dat het geen goede keeper is? Ik reageer alleen op iemand die roept dat hij meteen de beste keeper van de eredivisie is. Ik weet niet hoeveel mensen hier de beloftencompetitie in Portugal volgen, ik niet in ieder geval. Ik wil hem dus eerst wel even aan het werk zien, voordat we hier weer lyrisch gaan doen, en hem over 2 maanden weer afkraken omdat het toch allemaal tegen valt. In Nederland worden nogal hoge eisen gesteld aan het meevoetballen. Is ie 2 benig genoeg? Hoe is ie in de lucht? PSV haalde de weet ik hoeveelvoudig international van Zweden, we weten allemaal hoe dat afloopt. Die viel tegen, en verekt transfervrij. Tottenham haalde de geweldenaar Gomes van PSV, maakte blunder op blunder, en zit nu op de bank terwijl de 40 jarige Friedel op goal staat.

Puur op basis van het verleden, en een goede naam allemaal dingen roepen is gewoon niet verstandig. Voor je het weet moet je weer allemaal dingen terugnemen. Ik weet nog precies hoe het ging toen Kruiswijk en El-Ak op het punt stonden te tekenen. Allemaal hosanna, en nu???
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Ironis schreef:Hildebrand is transfervrij en kan buiten het transferwindow gehaald worden. Als er nog iemand komt zal hij het zijn..
Ik denk dat er niemand meer bij komt. Hildebrand moet het nodige verdienen en waarom zou hij voor de nummer 16 van de eredivisie kiezen? Nogmaals ik zou het zeker toe juichen maar we moeten het denk ik doen met de huidige keepers die we hebben.
jakato
Nieuw talent

Bericht door jakato »

Volgens mij doet een club pas een voorstel wanneer er bij de zaakwaarnemer geïnformeerd is of de speler in kwestie geïnteresseerd is. Wanneer Heerenveen dus werkelijk een voorstel heeft gedaan, zal Hildebrand er dus niet op voorhand negatief tegenover staan. Hierbij weet Johan Hansma natuurlijk hoe de voetbalwereld in elkaar steekt en zal hij niet met een (voor Hildebrand) fooi aankomen. Afwachten maar.
Impossible is nothing
edw
Invaller

Bericht door edw »

Als Hildebrand komt is het samen met Tyton de beste keeper van de eredivisie.
Knipecity
Forumicoon

Bericht door Knipecity »

edw schreef:Als Hildebrand komt is het samen met Tyton de beste keeper van de eredivisie.
Hoe weet je dat?

Maar goed, als je op proef mag komen bij City dan kon moet je wel van redelijk niveau zijn.
Hildebrand kan carrière uit het slop trekken bij City
22/07/2011 18:00

Timo Hildebrand is de komende dagen op proef bij Manchester City. De Duitse sluitpost, wiens aflopende contract bij Sporting Lissabon niet werd verlengd, krijgt van manager Roberto Mancini de kans om een definitief contract in de wacht te slepen.

Hildebrand is bij The Citizens in beeld als beoogd opvolger van Shay Given. De ervaren sluitpost vertrok in de zomer naar Aston Villa, nadat hij afgelopen seizoen steevast tweede keus was achter Joe Hart. De Duitse keeper krijgt nu de kans om de erfenis van de 35-jarige Ier over te nemen.

Hildebrand startte zijn carrière bij VfB Stuttgart. De 32-jarige doelman, die te boek stond als één van de beste keepers van Duitsland, vertrok in de zomer van 2007 naar Valencia. In Spanje was de 1,85 meter lange sluitpost echter nooit verzekerd van een basisplaats, waarna hij via 1899 Hoffenheim belandde bij Sporting Lissabon.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Lastige afweging voor Hansma. Hildebrand is in potentie net zo'n buitenkansje als Igor Korneev destijds. Toch kun je hem geen gigantisch salaris geven omdat je dan een enorme kostenpost hebt voor één positie. Bovendien zijn de grote salarissen hier sowieso verleden tijd. Het zal wel een Duitse club worden.
Plaats reactie