Keepers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Jurjenv
- Wereldspeler
Re: [centraal] Keepers
Het is zeker geen koekebakker en het zou mi zelfs een stunt zijn als dit doorgaat. Als hij clubloos is wil hij best inleveren om weer aan de bak te komen lijkt mij.
Overigens was Hildebrand er ook bij in 2004, de mistwedstrijd tegen Stuttgart.
Overigens was Hildebrand er ook bij in 2004, de mistwedstrijd tegen Stuttgart.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Laten we hopen dat dit wat wordt!
-
- Forumicoon
Ik ben er geen voorstander van. Heeft een heel hoog salaris, draait al een tijdje niet meer mee als eerste keeper en gaat hij nou meer ballen tegenhouden dan Vdb? Dan wordt het dus 1-3 ipv 1-5. Steek dat geld liever in goede verdedigers, middenvelders of een spits.
-
- Forumicoon
Hildebrand heeft op dit moment toch helemaal geen salaris? Kiezen of delen en gewoon binnen ons salarishuishouding contracteren.
edit: met die toevoeging dat er wel 1 andere keeper dient te vertrekken.
edit: met die toevoeging dat er wel 1 andere keeper dient te vertrekken.
-
- Forumicoon
Ik bedoel: is een hoog salaris gewend, zal dat willen en kan anders in Duitsland nog wel goed terecht voor een goed salaris.
- Skopperij
- Forumicoon
Als Hildebrand zijn oude vorm benadert hebben we een keeper van geheel een andere categorie dan we gewend zijn. Maar inderdaad, nu de sanering op gang komt niet meteen het salarishuis volproppen met enorme salarissen.
- mitrita
- Superster
Kan me niet voorstellen dat Hildebrand echt serieus is.
Ongetwijfeld een erg dure jongen die wel meer opties heeft dan H'veen.
Daarnaast een groot ego wat voor de teambuilding niet bevorderlijk zal zijn.
Afgelopen zomer heeft hij nog tijd op proef meegetraind bij Manchester City voor een plaats als 2e keeper maar moest het daar afleggen tegen de Roemeen Costel Pantilimon.
Ongetwijfeld een erg dure jongen die wel meer opties heeft dan H'veen.
Daarnaast een groot ego wat voor de teambuilding niet bevorderlijk zal zijn.
Afgelopen zomer heeft hij nog tijd op proef meegetraind bij Manchester City voor een plaats als 2e keeper maar moest het daar afleggen tegen de Roemeen Costel Pantilimon.
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Je mag wel een beetje verder kijken dan dit. Hans Vonk hield nooit veel ballen tegen maar zette de defensie zo neer dat hij ook niet vaak ballen hoefde tegen te houden. Een keeper met ervaring kan juist van meerwaarde zijn door de rust en organisatie in de defensie te brengen. Vandenbussche oogt op dit moment niet sterk op de lijn en is allerminst een baken van rust. Dat is dus twee keer matig.Gekko schreef:gaat hij nou meer ballen tegenhouden dan Vdb? Dan wordt het dus 1-3 ipv 1-5. Steek dat geld liever in goede verdedigers, middenvelders of een spits.
Vraag is natuurlijk of deze Hildebrand financieel haalbaar is, maar een rustige ervaren keeper zou ik graag op doel zien bij ons.
The two most powerful warriors are patience and time.
- 1983
- Forumicoon
Als het zou lukken om hem voor een normaal salaris te strikken dan is hij wat mij betreft hartstikke welkom. De Hildebrand van een paar jaar geleden was zondermeer 3 klassen beter dan Vandenbussche, daar kan geen twijfel over bestaan. Hoe hij er nu voorstaat, geen idee. Maar het zal nog steeds een beter alternatief zijn. Erg realistisch acht ik zijn komst niet. Lijkt me dat hij met zijn naam nog altijd wel in Duitsland wat beters kan krijgen.
-
- Erelid
Hoop dat het doorgaat! Ze zijn toch wel lekker bezig.
-
- Selectiespeler
Lekker bezig? Waar bazeer je dat op. Volgens mij zijn dit allemaal vage geruchten. Eerst zien dan.....Jaap F. schreef:Hoop dat het doorgaat! Ze zijn toch wel lekker bezig.
-
- Forumicoon
We hebben inmiddels weer ruimte in salaris huis, voor het salaris van Beerens mag hij wel komen hoor. Dan heb je in 1 klap de beste doelman van de Eredivisie.Skopperij schreef:Maar inderdaad, nu de sanering op gang komt niet meteen het salarishuis volproppen met enorme salarissen.
- Frisian Viking
- Superster
Inderdaad. Een doelman halen heeft op dit moment misschien wel dezelfde prioriteit als het halen van een verdediger. Ik kan me haast niet voorstellen dat het gaat lukken, maar het zou een gigantische stunt zijn. Wel is het zo dat de LC doorgaans goed in is gevoerd bij de club en er niet vaak naast zit volgens mij. Ze melden zoiets niet als het onzin is.Lipton schreef:We hebben inmiddels weer ruimte in salaris huis, voor het salaris van Beerens mag hij wel komen hoor. Dan heb je in 1 klap de beste doelman van de Eredivisie.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- BK2007
- Forumicoon
Ik was zeer blij met de opmerking van Veenstra laatst bij eredivisie live dat er nog naar een keeper wordt gezocht.
Samen maken we de club sterk.
- Baas
- Wereldspeler
Van mij mag Hildebrand komen!
Straalt in ieder geval rust, vertrouwen en ervaring uit!
Beter dan die (af en toe) dwalende kippenvangers van nu.
Straalt in ieder geval rust, vertrouwen en ervaring uit!
Beter dan die (af en toe) dwalende kippenvangers van nu.
Zeg maar niks!
- Crash
- Superster
Bij mij is het wat betreft de categorie Hildebrand en Vadocz vooral 'eerst zien, dan geloven'. Ik moet zeggen dat ik wel vind dat ze wel ambitie tonen met de vooralsnog vermeende interesse in dit soort spelers. Dít zijn namen waarvan het inderdaad wel haast zeker is dat het versterkingen zijn. Heel wat beter dan de exoten Djuric, Kopic, Papadopoulos om maar een aantal te noemen. Die kende niemand en toch streken ze absurde salarissen op. Als ze spelers als Vadocz en Hildebrand goed betalen heb ik daar geen moeite mee.
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Hildebrand zou een fanatastisch doelman voor Heerenveen en voor iedere club in de Eredivisie zijn. Ook voor mij geldt eerst zien dan geloven. Aan geruchten hebben we weinig. Wellicht durft Hildebrand de concurrentie met Vandenbussche niet eens aan te gaan. Ik kan mij nog een leuk mistig avondje Heerenveen herinneren met een Vandenbussche in bloedvorm... 

NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
- Janneman
- Superster
Dan heb je het over een enorme tijd terug Royce, dat zal je nooit weer meemaken met die Belg. Hildebrand zou een goede versterking zijn en is een doelman die wedstrijden voor je team kan winnen. Ik zou het een goede stunt vinden in ieder geval!Royce_SCH schreef:Hildebrand zou een fanatastisch doelman voor Heerenveen en voor iedere club in de Eredivisie zijn. Ook voor mij geldt eerst zien dan geloven. Aan geruchten hebben we weinig. Wellicht durft Hildebrand de concurrentie met Vandenbussche niet eens aan te gaan. Ik kan mij nog een leuk mistig avondje Heerenveen herinneren met een Vandenbussche in bloedvorm...
scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Bankzitter
Hildebrand lijkt niet naar Nederland toe te gaan volgens VI.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/205959/Aja ... ebrand.htm
http://www.vi.nl/Nieuws-item/205959/Aja ... ebrand.htm
-
xander Verified
- Superster
Zo kan ik me ook nog een debuut van Waterman tegen Ajax herinneren.Royce_SCH schreef:Ik kan mij nog een leuk mistig avondje Heerenveen herinneren met een Vandenbussche in bloedvorm...
Alle ballen op Henkie!
-
- Bankzitter
Jammer. Ik hoop wel dat er nog een doelman komt, maar het is kort dag. :S
-
- Wereldspeler
Er gaat een gerucht in Duitsland dat hij morgen een stage heeft bij Wolfsburg. Is nergens bevestigd dus erg betrouwbaar is het niet, maar even afwachten nog. Zou wel fantastisch zijn om een keeper met deze ervaring en status in je selectie te krijgen. Andere spelers zullen hier ook beter van worden.fean2506 schreef:Hildebrand lijkt niet naar Nederland toe te gaan volgens VI.
-
- Forumicoon
Een keeper die onhoudbare ballen pakt, dat lijkt me wel weer eens wat. Bij VDB zit ook bijna iedere bal die ook maar een beetje lastig is.
-
- Basisspeler
Lijkt me een beetje moeilijk onhoudbare ballen pakken, dan zijn ze niet onhoudbaarKnipecity schreef:Een keeper die onhoudbare ballen pakt, dat lijkt me wel weer eens wat. Bij VDB zit ook bijna iedere bal die ook maar een beetje lastig is.

Die Hildebrand had van mij gemogen.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Als er een Duitse club om de hoek komt kijken kun je het natuurlijk wel vergeten. Salaris is daar 3 keer hoger dan bij ons.
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Superster
Niet dat het veel voorkomt, maar ook VDB pakt wel eens zo'n bal, zo b.v de vrije trap van onze Japanse VVV - vriend in de laatste seconde 2 seizoenen geleden. Geef hem een beetje krediet graagKnipecity schreef:Een keeper die onhoudbare ballen pakt, dat lijkt me wel weer eens wat. Bij VDB zit ook bijna iedere bal die ook maar een beetje lastig is.

- TWR22
- Superster
In mijn ogen een zeer goede keeper!PSV-goalie Ramos: "Zeker weg in winterstop"
100% achter Marco van Basten!
- Baas
- Wereldspeler
Wel goed.TWR22 schreef: In mijn ogen een zeer goede keeper!
Denk alleen qua salaris niet aantrekkelijk voor ons.
Zeg maar niks!
- Crash
- Superster
Ramos goed? Hij is vooral goed in het verborgen houden van zijn vemeende kwaliteiten. Wat een ballenvanger is dát zeg! 

-
- Beheerder
Is dat niet exact wat een keeper hoort te doen??Crash schreef:Wat een ballenvanger is dát zeg!