Wij zijn de afgelopen week druk bezig geweest met het maken voor een grote vlag voor het afscheid van Foppe. Het is de bedoeling om het doek in vak 27 over het publiek heen te laten gaan en dit tijdens het Friesvolkslied omhoog te houden. Het is niet de bedoeling dat het doek het stadion rond gaat.
Wij willen daarom de medewerking vragen van een ieder in vak 27!
En alle banners de lucht in morgen. Het wordt, vooral bij minimaal een gelijkspel, nu al een gedenkwaardige middag. Foppe weg, maar vergeet vooral niet Tieme, Johan, Hans en Ronnie.
montana schreef:
lijkt me overbodig de mensen hebben simpelweg geen keus ... ze moeten wat over hebben voor een trainer die 19 jaar bij de club heeft gezeten
Het valt je tegen hoeveel mensen niets over hebben voor hun club achter de goal. Ik heb vellen uitgedeelt met de 500e wedstrijd van foppe en er waren genoeg die gewoon weigeren. Als je het even verteld dat het doek in het vak moet blijven,dat het uitgestrekt moet blijven en dat het voor foppe is, dan werken de meesten wel mee
Vrieskist schreef:
Het valt je tegen hoeveel mensen niets over hebben voor hun club achter de goal. Ik heb vellen uitgedeelt met de 500e wedstrijd van foppe en er waren genoeg die gewoon weigeren. Als je het even verteld dat het doek in het vak moet blijven,dat het uitgestrekt moet blijven en dat het voor foppe is, dan werken de meesten wel mee
ja klopt gister toen ik mn (nieuwe) bandieri omhoog deed ging een ouwe man achter me helemaal te keer omdat hij de spelers het veld niet op kon zien komen. Toen heb ik hem even erop gewezen dat de mensen naast hem helemaal niets konden zien omdat daar een doek over zat.
montana schreef:
ja klopt gister toen ik mn (nieuwe) bandieri omhoog deed ging een ouwe man achter me helemaal te keer omdat hij de spelers het veld niet op kon zien komen. Toen heb ik hem even erop gewezen dat de mensen naast hem helemaal niets konden zien omdat daar een doek over zat.
Dan zeg je maar dat ie lekker naar een ander vak moet verhuizen als hij dat doek niet wilt zien
Echt een schitterend doek, respect voor de makers ervan!
Doen we dan ook allemaal het "Foppe bedankt" shirt weer aan?
Zijn er evt. nog shirts over die uitgedeeld kunnen worden?
Zou leuk zijn als iemand nog een shirt overheeft, want ik heb er inderdaad niet een kunnen bemachtigen. Ben via de zijingang onder vak 15 naar binnen gegaan en daar stonden ze niet uit te delen.
(pl)euro schreef:
Toch lief van Cross, dat hij je zomaar 1 van zijn 2 shirts aanbied Jeroen! Mocht het nou niet lukken, geef je maar even een gil, want ik heb er nog 5
Nog zo'n echte nederlander, bij gratis spul is ze er als de kippen bij
De totale score was overigens 14 shirts en een gelijk aantal sjaaltjes, maar daar heb ik er inmiddels al 9 van aan een goed doel geschonken (zo is ze dan ook wel weer ) Als er nog mensen zijn die niet in het bezit zijn gekomen van het betreffende shirt, dan moeten ze maar even een pb-tje sturen.
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt
Inmiddels hebben de overige shirtjes en sjaaltjes ook een nieuw plekje gevonden. Ik zal nog een poging wagen om voor de overige liefhebbers een aantal shirts te krijgen.
En nee Caspar, ze hangen niet in Stocks..... het idee al om een shirt wat één en al voetbal uitademt in zo'n ballentent op te hangen Straks denken de bezoekers van Stocks ook nog dat het een voetbalkroeg is.... en dat kan toch nooit de bedoeling zijn
en op de achtste dag zei God..okey murphey, nu is het jouw beurt