Plaatsverdeling op de nieuwe oosttribune.

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Beetle
Superster
Contacteer:

Plaatsverdeling op de nieuwe oosttribune.

Bericht door Beetle »

Ik had al een tijd niet meer in ons gastenboek op Feanfans gekeken. Er bleek zich een stevige discussie te ontwikkelen over de plaatsverdeling (of verloting) op de nieuwe oost tribune. Aangezien ik dit wel een goed discussiepunt vond, en ons gastenboek er eigenlijk niet de goeie plek voor was, heb ik de berichten overgeheveld naar het forum. Even de berichten tot nu toe.

--------------------------------------------------------------------------------
Name: hvW
City Amsterdam
Sent: 23.15 - 22/4

Alle plaatsen op de nieuwe oost zijn alweer vergeven aan zo`n stelletje nepsupporters (merendeels dan) die bij wijze van spreke nog niet eens weten wat buitenspel is.
Ik ken mensen die al meer dan 12 jaar op een wachtlijst staan/stonden, maar die krijgen dalijk die schijtplekken achter het doel natuurlijk toegewezen,bah gore vriendjes politiek bij Heerenveen.
Ben zelf geen heerenveen supporter maar zover ik het nu kan bezien gaat het aardig de verkeerde kant op daarzo.
Als ik een van die mensen was die op die ellelange wachtlijsten al jaren sta zou ik ook zeggen,'' als ze straks die schijtplekken krijgen toegewezen>>>BEKIJK 'T MAAR MET JE IJSCO VRIENDJES RIEMER!!!
Sent: 15.29 - 23/4

al 12 jaar op de wachtlijst ?? hahahah 12 jaar geleden speelden we nog eerste divisie en was het nieuwe stadion er nog niet eens je kletst uit je nek man vanwaar he frustratie ??
Sent: 16.59 - 23/4

daarom kan je wel 12 jaar op de wachtlijst staan.jij kletst uit je nek man.
ik vind het ook er dom wat heerenveen doet allemaal bobos in het stadion ze praten alleen maar over hun zaken kijken niet naar de wedstrijd.
de echte supporter word deze mooie wedstrijd ontnomen door RIEMER EN ZIJN ZANDBAK VRIENDJES.
bah bah bah ik ben hier absoluut niet over te spreken
Name: fc zwolle NOORD
Sent: 17.39 - 23/4

hey mensen wat maak het nou of het stadion er nou wel of geen 12 jaar staat . iemand die als naam amsterdam heeft heb hier tog niks te zegge dus je moet er al helemaal niet op reageren laat dat amsterdam maar reageren op ee nsite van Ajax. heereveen we zien jullie volgend jaar weer ! en dan wel weer op eigen vervoer in zwolle he ! gr uit zwolle
Name: hvw
City amsterdam
Sent: 04.33 - 24/4

Mensen die niet weten dat er al wachtlijsten van 12 jaar of meer bestaan DAT zijn geen echte heerenveen SUPPORTERS!......EN DAT BEDOEL IK NOU JUIST,zo zie je maar weer!
Name: W
City Heerenveen
Sent: 12.26 - 24/4

Het klopt inderdaad dat er mensen met wachtlijsten van 10 jaar of meer zijn.
Ik heb vanaf begin jaren zeventig tot begin jaren negentig de club gesteund weer of geen weer ,koud kleumend op de tribune toen heerenveen bijvoorbeeld een na onderste stond in de eerste divisie.
Vanaf 1992 op een wachtlijst gezet omdat ik 1 jaar in 91 niet kon komen kijken, sindsdien nooit meer wat gehoord van de club en nu hoor ik dat de nieuwe oost plaatsen alweer weg zijn? grof schandalig!!!
Name: Sicco
Sent: 17.33 - 24/4

Hee Heerenveners! wij staan inmiddels ook al weer 4 jaar op de w8lijst maar dat is niet erg lang als ik jullei verhalen zo lees! maar ik vind het belachelijk dat hier mensen zijn die zichzelf wel echte supporters noemen en zeggen dat de 'nieuwe' mensen op de oost tribune maar nep spporters zijn??? Hoe kom je daar bij... ken je die mensen? en hoe moet heerenveen nou weten of bij v meneer de Jong of de Vries een betere supporter is? wat een onzin? ze weten toch niks van je! je baalt gewoon net zoals mij dat we volgend jaar nog niet in het ABS zitten! JAmmer dan.. nog ff wachtten! maar reageer het niet af op anderen en Riemer en zijn zandbak maten? Gewoon ff afwachten en thui sop de bank de grote supporter uithangen!
Name: w
City Heerenveen
Sent: 00.13 - 25/4

>>>sicco!>>>Je vergeet een ding , dat is dat er mensen nu voorrang krijgen zonder een pompebled verleden ik kan je er zo een paar opnoemen, mensen die de club amper drie jaar kennen! Vind jij dit terecht??
Name: Sicco
Sent: 07.48 - 25/4

Nee... maar mij is ook niet echt duidelijk of er geloot wordt voor de plaatsen of dat degene die het eerts inm heeft geschreven...? als er geloot wordt wordt kun je niet spreken van voorrang maar van geluk!

Even een noot over de reactie van FC Zwolle noord. Vind ik niet gepast. Iedereen is vrij om overal en altijd zijn mening te verkondigen mits men tussen bepaalde grenzen blijft. Niemand moet van een ander ergens anders heen.

Er is dus ontevredenheid over de verdeling van de kaarten voor volgend seizoen. Ik weet niets over de achtergronden en hoe een en ander in zijn werk is gegaan. Ik kan me voorstellen dat de leden van de zakenclub voorrang krijgen voor de duurste plekken, bovenin het stadion. Als die mensen nu verhuizen van bestaande plaatsen, komt daar ruimte vrij. Misschien is het mogelijk dat de club duidelijkheid verschaft over hoe de kaartverdeling voor het volgend seizoen in zijn werk is gegaan.
Wéér uit!!!!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

10 jaar een wachtlijst? Lijkt me wat overdreven. Ik ga nu mijn 9e seizoen in als seizoenkaarthouder, en heb nooit op een wachtlijst gestaan.

Lijkt me dat diegene gewoon een keertje erachteraan had moeten bellen.
Forza
Wereldspeler

Bericht door Forza »

Twaalf jaar geleden moest het seizoen 92/93 nog beginnen. Toen was er echt nog geen wachtlijst. Eerste Divisie in het oude stadion... :?
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Flauwekul verhalen van mensen die stemming willen maken. De verdeling is redelijk transparant: 2000 plaatsen voor sponsors en hun genodigden (is al lang bekend dat zij die plaatsen bovenin zouden toegewezen krijgen) - 1000 plaatsen voor mensen die verplaatst moeten worden i.v.m. het verbreden van de opgangen (de zgn. spookplaatsen worden opgeheven) en voor mensen die op de wachtlijst staan. Zelf ben ik verplaatst omdat ik op een spookplaats zat en de club heeft keurig rekening gehouden met mijn wensen t.a.v. voorkeursvak en plaats. Verder heb ik hier op het Forum ook al reacties van mensen gezien die (eindelijk) een seizoenskaart toegewezen gekregen hebben.
Dus Beetle, die discussie had je beter kunnen laten staan waar hij stond.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Die ijsco vriendjes brengen wel veel geld in het laadje...
Maar 2000 plaatsen voor sponsors vind ik trouwens wel een beetje veel...
Ohhja pas sinds 1998 zijn er wachtrijen en inmdels zijn er ook al mensen door gewisseld....
en 1998 was niet 12 jaar geleden.............
Franssie
Nieuw talent

Bericht door Franssie »

W. uit Heerenveen hierboven zegt dat ie sinds 92 op de wachtlijst staat omdat ie in 91
een jaar niet kon, dat is natuurlijk je reinste koeienstront! heerenveen had voor 93
hoeveel seizoenkaarthouders, 5000 ofzo? ben er zelf ook gewoon sinds laatste seizoen
eerste divisie en heb (net als Jeroenb al opmerkt) nog nooit op een wachtlijst gestaan,
sterker nog voor het nieuwe stadion heb ik er nog nooit wat over gehoord.
Sinds het nieuwe stadion is er een wachtlijstje maar ook daar is een constante
(weliswaar kleine) doorstroming geweest. In de loop der jaren is die wachtlijst gegroeid,
vervolgens kreeg riemer het idee om dat in kaart te brengen tezamen met zn ideeen voor
de uitbreiding met als 'hoogtepunt' de promotour.
Heb de eerste mensen (niet-sponsoren) die een seizoenkaart hebben gekregen al
gesproken en dat zullen er nog veel meer worden in de nabije toekomst.

Denk trouwens dat die discussie daar in je gastenboek meer het resultaat is van 1
iemand heeft 'gebrald' dan dat er echt een fundament onder schuil gaat.
30plus
Selectiespeler

Bericht door 30plus »

De verdeling van de 3000 nieuwe plaatsen op de oosttribune is als volgt:

2000 plaatsen voor de "gewone" supporter

1000 plaatsen voor sponsoren

Ik lees hierboven weer de vreemdste verhalen maar bovenstaande verdeling is de juiste. Die 2000 plaatsen voor de supporters zijn verdeeld op basis van aanmelding voor de promotour, de wachtlijst van de promotour heeft men als eerste "afgewerkt".
Blue White Billy
Bankzitter

Bericht door Blue White Billy »

Zijn er hier ook scc-houders die van plaats verwisselen volgend seizoen?? zo ja, waar ga je heen en uit welk vak kom je?
Let's Go Blue White Army!!
Mister Grie
Invaller
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Zit volgend jaar in Vak 13 na lang op de wachtlijst te hebben gestaan heb ik volgend jaar eindelijk een Seizoenskaart!!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Atom
Nieuw talent

Bericht door Atom »

Na heel erg lang op een wachtlijst te hebben gestaan heb ik voor komend seizoen eindelijk een seizoenskaart, en ook nog voor vak 27 :blbl:
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Excuses 30Plus voor het omdraaien van de getallen :urgs:
Bliksem
Bankzitter

Bericht door Bliksem »

Mister Grie schreef:Zit volgend jaar in Vak 13 na lang op de wachtlijst te hebben gestaan heb ik volgend jaar eindelijk een Seizoenskaart!!

Greetz,
Mr.Grie
zozo, aan jou soms de eer om mijn plaats in vak 13 over te mogen nemen??
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

we zaten in 23 op rij 5, we verhuizen nu naar rij 24 (ofzoiets) in hetzelfde vak :)
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Vrieskist schreef:we zaten in 23 op rij 5, we verhuizen nu naar rij 24 (ofzoiets) in hetzelfde vak :)
(Beetle is een tikkie jaloers. ;) )

Heb al eens vanuit die positie gefilmd. Magnefiek zicht op het veld. Ik denk overigens dat het dak van 24 spoedig zal verdwijnen.
Wéér uit!!!!
Power
Bankzitter

Bericht door Power »

Nou geweldig hoor die verdeling....
Ik zie het al voor me Heerenveen speelt een belangrijke wedstrijdt en het enigste wat je op TV ziet is Rijke stinkerts op Oost die niet juigen maar blijven zitten bij een goal en maar een beetje met hun handjes klappen :blbl:
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Mister Grie schreef:Zit volgend jaar in Vak 13 na lang op de wachtlijst te hebben gestaan heb ik volgend jaar eindelijk een Seizoenskaart!!

Greetz,
Mr.Grie
Had je na afgelopen zaterdag niet liever een seizoenskaart gehad voor vak 15 :wink: .
Damaster
Invaller
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Sahu en ik hebben ook eindelijk een seizoenkaart voor komend seizoen op de nieuwe Oost tribune, na ons via de promotour opgegeven te hebben, dat was in 1999........

Wij moesten aangeven waar wij wouden zitten, hebben we gedaan, daarna niets meer gehoord, dus hopen dat wij hoog in vak 21 of 22 zitten......... :D

En reken maar dat het gezellig wordt......... :wink:
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Power schreef: het enigste wat je op TV ziet is Rijke stinkerts op Oost
Eindelijk hoor ik ergens bij, YES
Power schreef: die niet juigen maar blijven zitten bij een goal en maar een beetje met hun handjes klappen
Ik kan niet met de handjes klappen want dan gaat mijn thermofles stuk. :blbl:

Zucht.
Anti anti. :)
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

JustPeter schreef: zozo, aan jou soms de eer om mijn plaats in vak 13 over te mogen nemen??
Peter ik zou toch jou plekje overnemen? :wink:
Mister Grie
Invaller
Contacteer:

Riemer schreef: Had je na afgelopen zaterdag niet liever een seizoenskaart gehad voor vak 15 :wink: .
Zeker maar kon kiezen uit een aantal vakken, en daar stond 15 niet tussen.
Maar maak samen met me broer wel net zo sfeertje als bij jullie in het vak :mrgreen: :wink:

Greetz
Mr.Grie
JD
Invaller

Bericht door JD »

13 is beter als 15 jonge---> tussen de grunningers!! :D :D
Blue White Billy
Bankzitter

Bericht door Blue White Billy »

Mister Grie.. als het goed is zitten we vlak bij je in de buurt... Wij zijn de fundering voor het NN vak!
Let's Go Blue White Army!!
Power
Bankzitter

Bericht door Power »

Freezeman schreef: Eindelijk hoor ik ergens bij, YES Ik kan niet met de handjes klappen want dan gaat mijn thermofles stuk. :blbl:

Zucht.
En dan heb je ook iets wat weer een level hoger en erger is als dat :huh:
Mister Grie
Invaller
Contacteer:

Kreeg vandaag een brief van Heerenveen, ter bevestiging van seizoenskaart voor het volgend seizoen,. En zit inderdaad samen met me broer in vak 13 allebei rij 3 maar ik stoel 21 en me broer 23. Hoop dat die ene tussen ons in het leuk vind, tussen 2 fanatieken. ( of er moet net een paal staan :wink: ) Zijn er op dit fourm nog meer mensen die in vak 13 zitten?!?!?
Telsia
Jeugdspeler

Bericht door Telsia »

Ik zit in vak 13 samen met mijn broertje en zusje.
kingvak13
Bankzitter

Bericht door kingvak13 »

Mister Grie schreef:Zijn er op dit fourm nog meer mensen die in vak 13 zitten?!?!?
Alhoewel het nauwelijks uit m'n naam is af te leiden, zit ik (en m'n beide broers) ook in vak 13! :D (die malloot met die vlag, dat ben ik, ja... :lol:)
Plaats reactie