14-03-2010: Vitesse - sc Heerenveen (0-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
Re: Vitesse - sc Heerenveen (14 maart, 14:30)
Ze moesten er anders wel op gewezen worden door supporters. Ik vind het niet meer dan logisch dat ze dit doen. Met zovel geld op de bank zou ik zelfs mensen voor €5 heen laten gaan en zorgen dat het uitvak smoorvol komt. Ik zou in ieder geval zeker niet, in overleg met de politie Arnhem, zorgen voor een verplichte combi.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Waar een paar oproepen om in het thuisvak te gaan zitten al niet goed voor zijn
Maar het is toch ook van de zotte om 23 euro te vragen voor het uitvak en 15 voor het thuisvak? Dan is de keuzen voor mij snel gemaakt hoor...

Maar het is toch ook van de zotte om 23 euro te vragen voor het uitvak en 15 voor het thuisvak? Dan is de keuzen voor mij snel gemaakt hoor...
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Nieuw talent
Kan de treinreis toch nog doorgaan! 

BO(NN)YS,
|| ANTI COMBI !! ||
|| ANTI COMBI !! ||
- blauwekater
- Invaller
Dat de uitprijzen duurder zijn dan de prijzen voor de eigen supporters is toch overal standaard of ben ik gek? Heb nog nooit eerder het verschil gecompenseerd gekregen....
- Ironis
- Wereldspeler
Het verschil is normaal niet zo hoog. Veelal standaardprijs plus kleine toeslag van enkele euro's. 64% duurder dan de thuiskaarten (zonder bus) is volgens mij wel een unicum.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Klopt normaal zou het dus 15 euro voor het kaartje zijn, daar komt dan 3,35 tickutboxtoeslag bij. 18,35 zou het moeten zijn dus. Maar het was duurder en later is het 20 gemaakt. Er zat dan nog een parkeerkaart bij. Maar dat klopt dus ook niet (net als bij az trouwens), want als je met z'n vieren in een auto bent betaal je dus vier parkeerkaarten. In zo'n geval moeten ze dus gewoon die parkeerkaarten los verkopen bij de club, of gewoon iedereen 2 euro laten betalen bij het parkeerterrein bij het stadion.
Toch jammer dat het alleen aangeven bij de club niet helpt (is namelijk al eens vaker gedaan), maar als je wat dingen op internet plaatst het opeens wel allemaal kan...
Toch jammer dat het alleen aangeven bij de club niet helpt (is namelijk al eens vaker gedaan), maar als je wat dingen op internet plaatst het opeens wel allemaal kan...
- TWR22
- Superster
Denk dat het in dit geval niet zo is gegaan, want de club is al geruime tijd bezig bij Vitesse om het recht te zetten, en dat is niet gelukt dus nu betalen ze zelf. Ze houden ons niet van alles op de hoogte, maar ik heb een mail van zeker 10 dagen terug dat ook Heerenveen duidelijk boos was en aangaf dat ze er druk mee bezig waren.Fanatic 4-ever schreef:Klopt normaal zou het dus 15 euro voor het kaartje zijn, daar komt dan 3,35 tickutboxtoeslag bij. 18,35 zou het moeten zijn dus. Maar het was duurder en later is het 20 gemaakt. Er zat dan nog een parkeerkaart bij. Maar dat klopt dus ook niet (net als bij az trouwens), want als je met z'n vieren in een auto bent betaal je dus vier parkeerkaarten. In zo'n geval moeten ze dus gewoon die parkeerkaarten los verkopen bij de club, of gewoon iedereen 2 euro laten betalen bij het parkeerterrein bij het stadion.
100% achter Marco van Basten!
-
- Invaller
Waar halen jullie deze info vandaan?Op de site van Heerenveen kan ik geen informatie vinden.
Dus iedereen die een kaartje heeft voor het ''thuis''vak in het Gelredome zit nu toch in het uitvak?
En het toegangskaartje kost nu 15 euro? Heb buscombi van 26,35 gekocht
Dus iedereen die een kaartje heeft voor het ''thuis''vak in het Gelredome zit nu toch in het uitvak?
En het toegangskaartje kost nu 15 euro? Heb buscombi van 26,35 gekocht
- Jurjenv
- Wereldspeler
Dus we kenne gewoon in het autootje heen dus?Hielke schreef:Brief van de club aan supporters met een EV-kaart voor Vitesse-uit:
Zegt niets over de rol van de club, uiteraard.
-
- Wereldspeler
Natuurlijk kan je met de auto heen, alleen moet je onderweg je ticket wisselen omdat je er anders niet in kan komen!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
- paparazzi
- Superster
Belangrijkste wedstrijd van dit seizoen!
Win je 'm, dan ben je spekkoper.
Verlies je 'm, dan zijn de rapen gaar!
Win je 'm, dan ben je spekkoper.
Verlies je 'm, dan zijn de rapen gaar!
Miereneukert!
-
- Wereldspeler
Ik hoop dat onze verdedigers deze week verplicht elke dag naar de wedstrijd tegen AZ moeten kijken. Niet naar hun eigen blunders maar naar de manier waarop Poulsen, Beerens verdedigde. Ondanks dat Beerens niet in vorm is zat hij er de hele wedstrijd letterlijk bovenop.
Als ik onze mannetjes dan achterin mijlenver van de aanvallers zie waggelen en er alleen maar achteraan rennen dan is het vragen om doelpunten tegen (en die krijgen we massaal). Zondag er letterlijk bovenop klappen en geen excuus meer...
Als ik onze mannetjes dan achterin mijlenver van de aanvallers zie waggelen en er alleen maar achteraan rennen dan is het vragen om doelpunten tegen (en die krijgen we massaal). Zondag er letterlijk bovenop klappen en geen excuus meer...
- Eric
- Superster
En dan moet er ook bij gezegd worden dat de AZ supporters Poulsen als een linksbuiten zien, het is dus geeneens een verdediger. Kan je nagaan hoe makkelijk het eigenlijk in Nederland is.
-
- Forumicoon
Bron: clubsiteSupporters van sc Heerenveen die zondag de uitwedstrijd tegen Vitesse willen bezoeken, kunnen dit tegen gereduceerd tarief doen. Omdat Vitesse voor vakken die gelijkwaardig zijn aan het gastenvak een lagere prijs hanteert, heeft de directie van sc Heerenveen besloten de Feanfans een goedkopere prijs aan te bieden.
Wie met eigen vervoer naar Arnhem wil is nu €15, - kwijt en wie met de bus reist, betaalt €21,35. Vitesse heeft ook kaarten in de vrije verkoop in de aanbieding, maar wie hier gebruik van maakt, loopt het risico tussen fans van de thuisclub terecht te komen. sc Heerenveen adviseert de eigen aanhang hier dan ook geen gebruik van te maken.
Fans die al een kaart hebben gekocht, krijgen het te veel betaalde bedrag teruggestort. sc Heerenveen neemt uiterlijk eind deze week hierover contact op met de betrokken personen.
-
- Wereldspeler
Dit is dus om ook maar iedereen weer in het uitvak te krijgen! Alleen als je in een thuisvak zit dan loop je in mijn ogen altijd de kans om tussen het thuispubliek te zitten! Of ben ik nou gek??
-
- Forumicoon
gerdykster schreef:Alleen als je in een thuisvak zit dan loop je in mijn ogen altijd de kans om tussen het thuispubliek te zitten! Of ben ik nou gek??

Als het nou gewoon vrij vervoer was geweest was er niemand die erover had nagedacht om in het thuisvak te gaan zitten... Lekker snugger allemaal weer.

Combiregeling + vrije verkoop voor thuisvakken is ten alle tijde absurd. Dan jaag je mensen de thuisvakken op.
-
- Nieuw talent
Ik begrijp niet waarom de club niet 1000 kaarten opkoopt voor deze pot en verdeeld onder belangstellenden.
20 bussen inhuren en rijden met die hap.
Net als SVV uit (in de kuip) in seizoen 90/91?
Dan krijg je eindelijk weer eens een positief signaal en reken maar dat dat werkt naar spelers toe.
Maar ja.........
20 bussen inhuren en rijden met die hap.
Net als SVV uit (in de kuip) in seizoen 90/91?
Dan krijg je eindelijk weer eens een positief signaal en reken maar dat dat werkt naar spelers toe.
Maar ja.........
Verlos ons
-
- Nieuw talent
Dus nog even voor de opheldering: SC Heerenveen neemt eind deze week contact met mij op om mij geld terug te storten?
En weet iemand al waar de omwisselplek is?
En weet iemand al waar de omwisselplek is?
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Omwisselplek nog onbekend maar als ik even nadenk denk ik dat dat de AC Apeldoorn gaat worden.
Toch blijft het raar, jaren doen ze niks aan te duren kaarten voor het uitvak. Een oproep voor een treinreis en een oproep om het thuisvak te gaan zitten levert meer op dan alle keren dat het bestuur erover gemaild is of aangesproken dan FF of NN. Ik hoop dat deze ontwikkeling zich door blijft zetten, dan kan de supporter eindelijk eens iets bereiken!
STAND UP FOR YOUR RIGHT!
Toch blijft het raar, jaren doen ze niks aan te duren kaarten voor het uitvak. Een oproep voor een treinreis en een oproep om het thuisvak te gaan zitten levert meer op dan alle keren dat het bestuur erover gemaild is of aangesproken dan FF of NN. Ik hoop dat deze ontwikkeling zich door blijft zetten, dan kan de supporter eindelijk eens iets bereiken!
STAND UP FOR YOUR RIGHT!
- BK2007
- Forumicoon
En waarom is deze wedstrijd nou weer tegelijk met de start van het formule 1 seizoen ? 

Samen maken we de club sterk.
-
- Wereldspeler
Dan had je maar geen voetbalsupporter moeten worden!!
-
- Superster
Ik heb de F1 ook jaren gevolgd, maar onder andere het vele politieke gelul achteraf en de belachelijke regelementswijzigingen van de laatste jaren hebben mij definitief afgewend van de "koningsklasse van de autosport". Ik verwacht dat ze over één á twee jaar met botsauto's over het circuit gaan rijden. Dat is beter voor het milieu, levert geen schades aan de wagens op en doordat iedereen even hard rijdt, vallen er ook geen gewonden bij die gevaarlijke inhaalmanoevres.BK2007 schreef:En waarom is deze wedstrijd nou weer tegelijk met de start van het formule 1 seizoen ?
- longa
- Invaller
Maar als je nou een kaart voor het Vitesse vak hebt, en je gaat er met de trein naar toe, kan je dan bij het stadion gewoon aangeven van ik wil in het uitvak zitten (mits je een uitregristratie hebt)?
-
xander Verified
- Superster
Voor het eerst eens wat positiefs. Goh ik zou het geld wel terug willen van mijn teveel betaalde kaartjes zal denk ik gemiddeld op zo'n 150e per seizoen uitkomen denk.
Alle ballen op Henkie!
-
- Invaller
Willen ze hiermee de aandacht afleiden na de eerdere belachelijke getroffen maatregelen (combi + eerder stoppen kaartverkoop)?
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
-
- Forumicoon
Maakt dat uit? Het feit dat ze het doen vind ik al een goed gebaar.baasje schreef:Willen ze hiermee de aandacht afleiden na de eerdere belachelijke getroffen maatregelen (combi + eerder stoppen kaartverkoop)?
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Het maakt wel uit want het betekent dat men dus wél gevoelig is voor dergelijke oproepen en acties.
Vooral doorgaan hier mee dus!
-
- Forumicoon
Ik doelde op het 'aandacht afleiden' van de punten die dhr. Baasje noemdeFanatic 4-ever schreef:Het maakt wel uit want het betekent dat men dus wél gevoelig is voor dergelijke oproepen en acties.

- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Dat is waarschijnlijk ook zo. Ze noemen immers het plaats nemen in thuisvakken nog. Zonder die oproep hier was dat niet genoemd. De club leest hier ook dagelijks mee hoor 

- Jurjenv
- Wereldspeler
Nou, dan toch maar met het autootje heen denk ik...
Trein is dus alleen mogelijk als je kaarten hebt voor het thuisvak? En hoe kom je dan in het uitvak?
Trein is dus alleen mogelijk als je kaarten hebt voor het thuisvak? En hoe kom je dan in het uitvak?