14-03-2010: Vitesse - sc Heerenveen (0-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
Re: Vitesse - sc Heerenveen (14 maart, 14:30)
Nou, ook maar uit protest met de trein en aan t stadion kaartje halen.
ze hebben altijd wel kaarten over daar dusse:)
Massale protest reis?
Massale protest reis?
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Een protest reis? Nu krijgen ze helemaal een hartaanval bij de club 

-
- Wereldspeler
ProudFrisian! schreef:
Massale protest reis !
-
- Forumicoon
En dan net als Groningen eerder dit seizoen als een stel makke schapen naar huis gestuurd worden? Hmm nee, dan ga ik liever gewoon voor de verplichte combi.ProudFrisian! schreef:Nou, ook maar uit protest met de trein en aan t stadion kaartje halen.
Massale protest reis?
- TWR22
- Superster
Dus via Ticketbox gewoon kaarten kopen voor de NOORD TRIBUNE allemaal en die kosten 15 euro ipv 32?? Bizar! Ik ga sowieso, maar dan weet ik wel hoe inderdaad! Klopt dit?
100% achter Marco van Basten!
- Janjo@C.S.S.
- Jeugdspeler
Rijnfront zit op Zuid. dus......Vreeze schreef: Noord gaat je niet lukken in het Gelredome. Daar is wel een verplichting voor een SCC, waarschijnlijk omdat daar het Rijnfront zit. Dit staat niet op de website maar is volgens mij wel altijd zo.
Op Oost zijn complete vakken altijd leeg. http://club.vitesse.nl/fanservice/plattegrond
Lets go: Blue White Army!
-
- Invaller
Ik heb m´n buskaartje al!
Verder weinig animo voor de bus zo te zien?
Verder weinig animo voor de bus zo te zien?
-
- Nieuw talent
Vak 123 is altijd leeg, daar kunnen we mooi staan 
nog steeds dezelfde treintijd als vorige keer?

nog steeds dezelfde treintijd als vorige keer?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BO(NN)YS,
|| ANTI COMBI !! ||
|| ANTI COMBI !! ||
-
- Wereldspeler
Voor het bestuur is dit geen onzin (zoals vele malen in het verleden bewezen). Wij zijn vaak genoeg in de bussen geslagen door de plaatselijke politie als we daar met de trein kwamen, nieuwe berichten over supporters die zich misdragen kan / wil Heerenveen niet hebben (gezien de laatste uitwedstrijd geen onterechte angst). De afgelopen twee wedstrijden (voor Heracles dus) zijn wat betreft het bestuur natuurlijk verre van vlekkeloos verlopen, dat weet jij ook. Het is dus een vorm van eigen schuld dikke bult.Fanatic 4-ever schreef: Dat is toch de reinste onzin? Deze wedstrijd is in Arnhem, niet in Waalwijk. Deze twee wedstrijden hebben helemaal niks met elkaar te maken. Waalwijk en Arnhem zijn bovendien twee totaal verschillende steden/plaatsen.
Begrijp me niet verkeerd: ook voor mij blijft als een paal boven water staan dat dit een door Heerenveen bepaalde maatregel is die: 1. onterecht is en 2.volstrekt averechts gaat werken.
Misschien moeten enkele organisatoren van deze treinreis alsnog snel met Heerenveen om de tafel gaan zitten en de voorwaarden van een treinreis bespreken. Zo zijn we vroeger ook b.v. ´georganiseerd´ met zo´n 150 man/vrouw naar Feyenoord geweest. Een ding weet je zeker, het bestuur zal sowieso geen ongeorganiseerde treinreizen tolereren dat bewijzen ze nu keer op keer. Als je / we met de trein willen dan moet dat georganiseerd en anders rest nog maar één optie in combinatie met een treinreis......
- Eric
- Superster
Als jullie al dit hier blijven bespreken weet je zeker dat je weer in Zwolle wordt opgewacht en de stad niet binnenkomt.
-
- Selectiespeler
Als ik eerlijk ben dan acht ik de kans aannemelijk dat een trein vol Heerenveen supporters uiteindelijk zal worden opgewacht door politie of zelfs ME. Tegenwoordig schijten ze werkelijk overal in hun broek als het gaat om groepen mensen.
Ik hoop van ganser harte dat dit niet gebeurt en dat er in Arnhem een statement kan worden gemaakt. Het is te zot voor woorden dat een EV regeling zonder enige aanleiding geniepig wordt omgezet in een combi.
Vitesse-Heerenveen... waar hebben we het in hemelsnaam over?
Ik hoop van ganser harte dat dit niet gebeurt en dat er in Arnhem een statement kan worden gemaakt. Het is te zot voor woorden dat een EV regeling zonder enige aanleiding geniepig wordt omgezet in een combi.
Vitesse-Heerenveen... waar hebben we het in hemelsnaam over?

Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Vertrektijd blijft gewoon 11.27 vanaf station Heerenveen. In Arnhem rijden pendelbussen naar het stadion, waar we kaarten voor de noordtribune kunnen halen voor 15 euro (wat een verschil met die 23!!). Gezellig naast het uitvak zitten, na de tijd weer met de pendelbus terug. Er geldt geen noodverordering dus iedereen is welkom. Heerenveen vind dat uitsupporters altijd in de thuisvakken moeten kunnen zitten en juichen, ik neem dan ook aan dat ze geen moeite hebben als er Heerenveenfans in de thuisvakken zitten.
Zondag 14 maart, 11.27 station Heerenveen, be there!
Zondag 14 maart, 11.27 station Heerenveen, be there!
Corruption is everywhere, fight it!
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Fanatic 4-ever schreef:... Heerenveen vind dat uitsupporters altijd in de thuisvakken moeten kunnen zitten en juichen, ik neem dan ook aan dat ze geen moeite hebben als er Heerenveenfans in de thuisvakken zitten. ...

- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Rijnfront zit op Noord.Janjo@C.S.S. schreef: Rijnfront zit op Zuid. dus......
Harde kern zit op Zuid, zoals ze zich noemen. Sfeer en spandoeken komen ook allemaal vanuit Zuid, maar ARF zit wel degelijk op Noord.
11 27 station Heerenveen boys!
Supporter ben je in goede en slechte tijden
-
- Invaller
Onzin, de club heeft helemaal geen reden nodig om een combi op te leggen. Vorige eventuele treinreisjes werden ook onmogelijk gemaakt, zonder dat er in de daar voorgaande weken iets gebeurd was. Ook al was er in Waalwijk niets gebeurd dan nog werd hier een combi van gemaakt zodra de club lucht krijgt van een treinreis.Arjen schreef:
Voor het bestuur is dit geen onzin (zoals vele malen in het verleden bewezen). Wij zijn vaak genoeg in de bussen geslagen door de plaatselijke politie als we daar met de trein kwamen, nieuwe berichten over supporters die zich misdragen kan / wil Heerenveen niet hebben (gezien de laatste uitwedstrijd geen onterechte angst). De afgelopen twee wedstrijden (voor Heracles dus) zijn wat betreft het bestuur natuurlijk verre van vlekkeloos verlopen, dat weet jij ook. Het is dus een vorm van eigen schuld dikke bult.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
-
- Jeugdspeler
Maar weet ook iemand hoeveel mensen er toch nog met de trein heengaan want ik heb ook wel interesse.
En kan iemand mij ook vertellen wat een treinkaartje kost?
En kan iemand mij ook vertellen wat een treinkaartje kost?
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Corruption is everywhere, fight it!
- Hielke
- Forumicoon
Brief van de club aan supporters met een EV-kaart voor Vitesse-uit:
Zegt niets over de rol van de club, uiteraard.'Op last van de politie Arnhem is, met ingang van vandaag, de autocombi-regeling voor deze wedstrijd ingevoerd.'
-
- Nieuw talent
Dit meen je niet... lees t 10 seconden te laat...net 2 kaarten vitesse uit EV besteld. Dit is echt lelijk.Hielke schreef:Brief van de club aan supporters met een EV-kaart voor Vitesse-uit:
Zegt niets over de rol van de club, uiteraard.
-
- Forumicoon
Ik zie het probleem niet. Als je ze net gekocht heb, dan las je toch dat het combi was?E. Kloosterman schreef:
Dit meen je niet... lees t 10 seconden te laat...net 2 kaarten vitesse uit EV besteld. Dit is echt lelijk.
-
- Nieuw talent
Agh het is ook geen ramp, nog wel prima te doen vermoedelijk. Maar bij EV stond nergens dat het autocombi was.Cyn schreef: Ik zie het probleem niet. Als je ze net gekocht heb, dan las je toch dat het combi was?
-
- Wereldspeler
Dat risico zat er inderdaad sowieso in daar verschillen we niet over van mening. Een treinreis zal nooit meer massaal kunnen, hoe jammer dat ook is.baasje schreef:Onzin, de club heeft helemaal geen reden nodig om een combi op te leggen. Vorige eventuele treinreisjes werden ook onmogelijk gemaakt, zonder dat er in de daar voorgaande weken iets gebeurd was. Ook al was er in Waalwijk niets gebeurd dan nog werd hier een combi van gemaakt zodra de club lucht krijgt van een treinreis.
Ik voorspel nu ook alvast dat alle resterende uitwedstrijden voor ons alleen met een combi te bezoeken zijn..
-
- Forumicoon
In ieder geval vrij op m'n werk voor deze wedstrijd..
-
- Wereldspeler
Na Vitesse hou je nog 3 uitwedstrijden over: Roda, Twente en Feyenoord.. Roda zal je zelf nog wel heen mogen denk ik zonder "autocombi". Die andere 2 zal wel lastig worden.Arjen schreef: Dat risico zat er inderdaad sowieso in daar verschillen we niet over van mening. Een treinreis zal nooit meer massaal kunnen, hoe jammer dat ook is.
Ik voorspel nu ook alvast dat alle resterende uitwedstrijden voor ons alleen met een combi te bezoeken zijn..
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
-
- Wereldspeler
krijg het niet uit mijn strot, maar wel getypt op mijn beeldscherm: dit is een degradatiewedstrijd!Win je deze, dan doen we erg goede zaken.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
-
- Forumicoon
Ja en als je hem verliest dan wordt het steeds penibeler....
-
- Superster
Een schrale troost: we zullen tot het allerlaatste moment de zaak in eigen hand hebben.
Inclusief dus de ( niet meer zo onwaarschijnlijke ) nacompetitie.
Een ( zeer schrale ) troost: we zullen tot het allerlaatste moment de zaak in eigen hand hebben.
Misschien niet om de nacompetitie te ontlopen, maar wel als je die nacompetitie erbij betrekt.
Inclusief dus de ( niet meer zo onwaarschijnlijke ) nacompetitie.
Een ( zeer schrale ) troost: we zullen tot het allerlaatste moment de zaak in eigen hand hebben.
Misschien niet om de nacompetitie te ontlopen, maar wel als je die nacompetitie erbij betrekt.
- jos
- Jeugdspeler
Ticketbox (primera), Tribune oost tweede ring €20, vak 219,218,217 enz. vrije verkoop, gewoon lekker met eigen vervoer naar deze belangrijke wedstrijd (ja, dit is wel iets anders dan voor europees voetbal strijden, kijken of we ook tegen degradatie kunnen/moeten strijden).
- TWR22
- Superster
Sc Heerenveen heeft ernstig bezwaar gemaakt tegen de prijzen die Vitesse vraagt voor het Uitvak, zonder resultaat.
Heerenveen zal nu het verschil terug betalen aan de supporters uit eigen zak! Iedereen gaat dus 15 euro betalen. Tevens kunnen de personen die een kaart voor een ander vak hebben in dit vak terecht op vertoon van het kaartje.
Inside info. Vind het een zeer goed initiatief van Heerenveen!
Heerenveen zal nu het verschil terug betalen aan de supporters uit eigen zak! Iedereen gaat dus 15 euro betalen. Tevens kunnen de personen die een kaart voor een ander vak hebben in dit vak terecht op vertoon van het kaartje.
Inside info. Vind het een zeer goed initiatief van Heerenveen!
100% achter Marco van Basten!
-
- Wereldspeler
Dus als ware is het gewoon EV