14-03-2010: Vitesse - sc Heerenveen (0-1)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sc-H pride of the north
Jeugdspeler

Re: Vitesse - sc Heerenveen (14 maart, 14:30)

Bericht door sc-H pride of the north »

wat een kut streek

WATCHING FOOTBALL IS NOT A CRIME
Against modern football!
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Arjen schreef:Hoe triest de beslissing ook is, het verbaast mij na Waalwijk niet....
Bovendien is het niet de eerste keer dat een EV-regeling bij nader inzien wordt omgezet in een autocombi. Het is al eens eerder gebeurd, toen er ook treinplannen gesmeed waren.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Precies met sparta. Maar mensen massaal thuisvak kopen is de enige optie om deze onzien tegen te gaan. De club mag wel met een heel sterk verhaal nu komen waarom dit een combi is. Ik neem aan dat ze er alles voor hebben gedaan het EV te kunnen houden. :roll:
Alle ballen op Henkie!
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Gelukkig nog vrije verkoop :D wat een bull shit allemaal haha
http://club.vitesse.nl/wedstrijden/Ered ... Heerenveen
Alle ballen op Henkie!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

-knip- ...

Wat een absurde regeling.
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Eigen vervoer!

Rip.
Freeze
Selectiespeler

Bericht door Freeze »

Bedankt voor de tip, had ik eerder moeten zien. De vrije verkoop van Vitesse kant geeft perfect aan hoe achterlijk de personen die de combi hebben ingesteld moeten zijn.

Wie maakt de massaal in het thuispubliek poster?
Üvverall jitt et Fans vom FC Kölle
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Triest weer dit!

Massaal thuisblijven dan maar. Dat wil dit bestuur graag........
H-J
Wereldspeler

Bericht door H-J »

Freeze schreef:Bedankt voor de tip, had ik eerder moeten zien. De vrije verkoop van Vitesse kant geeft perfect aan hoe achterlijk de personen die de combi hebben ingesteld moeten zijn.
Elke combi die wij krijgen, wordt gewoon opgelegd door Heerenveen zelf. Zo'n vrije verkoop aan vitesse kant geeft het perfect weer. Helaas haakt door dit soort SCH berichten een redelijk deel af, maar je kunt prima voor een thuisvak kaarten kopen. Als Vitesse het niet wil, zit je alsnog in het uitvak.

De trein trekt toch redelijk veel volk en Heerenveen ziet het liefst helemaal geen uitsupporters.
Laatst gewijzigd door H-J op 01-03-2010 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Royce_SCH
Wereldspeler

Bericht door Royce_SCH »

Sjongejonge ze zijn de supporters ook liever kwijt dan rijk, he. Dit kan verdomme de belangrijkste wedstrijd van het seizoen worden. Dat moet de club met acties komen op supporters daar naar toe te laten gaan. Belachelijk dit!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Royce_SCH schreef:Sjongejonge ze zijn de supporters ook liever kwijt dan rijk, he. Dit kan verdomme de belangrijkste wedstrijd van het seizoen worden. Dat moet de club met acties komen op supporters daar naar toe te laten gaan. Belachelijk dit!
Dit is dus mede een reden waarom ik (bijna) niet meer naar uitwedstrijden ga. Ik wil zelf beslissen waar ik ga en sta als ik naar een uitwedstrijd ga en laat me dat niet opleggen door een bestuur dat toch met hun reet in de sky boxen zit terwijl ze dit jaar niks bewijzen!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

Masaaal in het thuisvak, mag namelijk wel gewoon!
Corruption is everywhere, fight it!
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Toch een tikkeltje laf dat de gewijzigde vervoersregeling niet als nieuwsbericht op de website verschijnt, maar alleen in de verkoopinformatie wordt bijgewerkt. Dan moet de club ook voor haar zaak gaan staan en bij monde van Yme Kuiper eerlijk toegeven als de dood te zijn voor een dergelijke supporterstreinreis.

Ik vind het jammer dat de EV-regeling op deze manier in de verdrukking komt, maar de autocombi was al in opmars en de gebeurtenissen in Waalwijk zullen die trend bepaald niet ombuigen. De goedwillenden moeten ook bij ons onder de kwaden lijden.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Arjen schreef:Hoe triest de beslissing ook is, het verbaast mij na Waalwijk niet....
Dat is toch de reinste onzin? Deze wedstrijd is in Arnhem, niet in Waalwijk. Deze twee wedstrijden hebben helemaal niks met elkaar te maken. Waalwijk en Arnhem zijn bovendien twee totaal verschillende steden/plaatsen.

Ajax mag hier gewoon komen omdat er nooit wat gebeurd is (juich ik van harte toe!), maar o jee als er een oproep wordt gedaan voor een treinreis, want dan zijn beide Jan's (Kraak en Wind) in paniek.

Stelletje zedeprekers.
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Sorry Fanatic 4-ever, maar ik moest dat even kwijt. Ik snap ook wel dat het geen populaire opmerking is, maar het zit mij nogal hoog. Ik ben net zo anti-combi en pro-EV als iedereen hier. Daarom vind ik het heel jammer dat er in Waalwijk een stok aan de club en de autoriteiten is gegeven om mee te slaan. Of beter gezegd: een argument om met combi's te gaan strooien.

Daar zitten we straks met z'n allen met een grote verzameling buscombi's, net als alle andere clubs. Joepie.
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Zo werken combi's toch niet Hielke?

Er wordt naar de geschiedenis gekeken van voorgaande jaren in die speelstad. Waalwijk heeft hier totaal niks mee te maken. Anders zou ajax ook overal welkom zijn of verplichte combi hebben.
Alle ballen op Henkie!
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

xander schreef:Zo werken combi's toch niet Hielke?
Misschien niet, maar zo denken de club en de autoriteiten in Arnhem en heel veel andere speelsteden natuurlijk wel.
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Ik ben benieuwd wat de beweegreden is van het wijzigingen van deze vervoersregeling.
Ik heb net op de site gekeken, maar van de emailadressen die daar staan heb ik het idee dat ze bij een mannetje of een vrouwtje aankomen die er niet over gaat en het meteen verwijderd. Heeft iemand een emailadres van de directieleden?
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Hielke schreef: Misschien niet, maar zo denken de club en de autoriteiten in Arnhem en heel veel andere speelsteden natuurlijk wel.
Wat hebben we hier in Heerenveen toch mongolische autoriteiten dan.
Alle ballen op Henkie!
heerenveenfan1000
Selectiespeler

Bericht door heerenveenfan1000 »

Morgen kom ik op een van de vergaderingen een directielid van Vitesse tegen. Ik ga eens even informeren of zij hier iets mee te maken hebben.

ALLEMAAL IN DE THUISVAKKEN. GEWOON MET ZIJN ALLEN EEN KAARTJE KOPEN VOOR DE NOORD TRIBUNE.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
sc-H pride of the north
Jeugdspeler

Bericht door sc-H pride of the north »

Op de wedstrijddag gaan de kassa's bij t stadion om 12:30 open.
En een kaartje voor noord is 15 euro
Against modern football!
AMF
Bankzitter

Bericht door AMF »

Vrijwel iedereen is bij ons welkom op EV maar o wee als we zelf ergens heen willen. Kutbestuur. Is er nog de mogelijkheid om geld terug te krijgen voor EV kaartje? Haal wel een kaart voor het thuisvak.
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Hielke schreef: Misschien niet, maar zo denken de club en de autoriteiten in Arnhem en heel veel andere speelsteden natuurlijk wel.
Dat snap ik ook wel, maar dat is dan toch juist raar dat dat allemaal zomaar mag en kan? Ja ik weet wel hoe dat komt, er is geen politicus die het voor voetbalsupporters op zal nemen enzo, maar ik vind het gewoon ronduit schandalig en corrupt.

Bovendien dachten de autoriteiten in Arnhem niet zo, want de wedstrijd was namelijk gewoon te bezoeken op eigen vervoer (het gesprek tussen de lokale driehoek(en) is namelijk vijf weken voor de wedstrijd). Dat het opeens verandert is komt dus gewoon vanuit Heerenveen, ik kan niet anders concluderen. Helemaal omdat je nota bene op de wedstrijddag nog kaartjes kan kopen aan de kassa's bij het stadion in Arnhem.
Henrique
Jeugdspeler

Bericht door Henrique »

Slechts sporadisch bezoek ik een uitwedstrijd dus zo veel recht van spreken heb ik misschien niet, maar dit soort maatregelen zijn toch triest! En als ze er nu nog een uitleg bij geven...

Nee, dit is gewoon een motie van wantrouwen en afkeuring tegenover degenen die uberhaupt nog de moed kunnen opbrengen naar een uitwedstrijd te gaan. In plaats van die mensen te waarderen en te koesteren smijt de directie in feite de deur keihard voor hun neus dicht.
gerdykster
Wereldspeler

Bericht door gerdykster »

AMF schreef:Vrijwel iedereen is bij ons welkom op EV maar o wee als we zelf ergens heen willen. Kutbestuur. Is er nog de mogelijkheid om geld terug te krijgen voor EV kaartje? Haal wel een kaart voor het thuisvak.
Dit zal vast wel bij de club te regelen moeten zijn! Gezellig iedereen naast het uitvak ipv in het uitvak! Dit roepen ze toch over zichzelf af..
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Vreeze
Nieuw talent

Bericht door Vreeze »

heerenveenfan1000 schreef:ALLEMAAL IN DE THUISVAKKEN. GEWOON MET ZIJN ALLEN EEN KAARTJE KOPEN VOOR DE NOORD TRIBUNE.
Noord gaat je niet lukken in het Gelredome. Daar is wel een verplichting voor een SCC, waarschijnlijk omdat daar het Rijnfront zit. Dit staat niet op de website maar is volgens mij wel altijd zo.

Op Oost zijn complete vakken altijd leeg. http://club.vitesse.nl/fanservice/plattegrond
heerenveenfan1000
Selectiespeler

Bericht door heerenveenfan1000 »

Vreeze schreef: Noord gaat je niet lukken in het Gelredome. Daar is wel een verplichting voor een SCC, waarschijnlijk omdat daar het Rijnfront zit. Dit staat niet op de website maar is volgens mij wel altijd zo.

Op Oost zijn complete vakken altijd leeg. http://club.vitesse.nl/fanservice/plattegrond
Het lijkt me zeer sterk dat er tegen ons een clubcard verplichting is om op Noord plaats te nemen. Afgelopen zaterdag tegen AZ was er al geen verplichting, en SCH is nou niet echt een rivaal van Vitesse. Het is niet vaak het geval dat er SCC-verplichting geldt op Noord.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
rolandos
Invaller

Bericht door rolandos »

Ane Lenstra schreef: Alsof de autoriteiten in Heerenveen beslissen dat Heerenveen op eigen vervoer naar Arnhem moet.. :roll:
Daar heeft het toch alle schijn van! Wanneer er een overleg is geweest tussen de lokale driekhoek en Heerenveen wordt er gesproken over EV maar als er op internet wordt overlegd over een treinreis gaan we er een autocombi van maken.
Dit terwijl er bij Vitesse op de wedstrijddag nog gewoon kaarten zonder clubkaart verplichting kunnen worden gekocht.
Ja dan kan je er haast niet onderuit dat Heerenveen weer een belachlijke auto-combi erin slingert!
Nieuw Noord
Westi-Fries
Nieuw talent

Bericht door Westi-Fries »

Ik heb mijn treinkaartje al binnen :? dus ik ga met de trein ;) dan maar in het thuisvak

Kut bestuur
Laatst gewijzigd door Westi-Fries op 02-03-2010 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
BO(NN)YS,

|| ANTI COMBI !! ||
baasje
Invaller

Bericht door baasje »

Uit protest ook gewoon met de trein. Dan maar in een thuisvak.
Belachelijk hoe de club met haar supporters om gaat.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
Plaats reactie