Filip Đuričić
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Basisspeler
Re: Filip Đuričić
Ik verwacht bij zn debuut een hatrick.
-
- Superster
Minimaal.rust schreef:Ik verwacht bij zn debuut een hatrick.
-
- Beheerder
Hattrick?
Dat record van Alves staat al veel te lang op zeven goals..
Ik verwacht er dus minimaal 8, en als het even kan, 9.
Dat record van Alves staat al veel te lang op zeven goals..

Ik verwacht er dus minimaal 8, en als het even kan, 9.
-
- Bankzitter
En vier punten in de knip.
-
- Basisspeler
Ja en kan hij dan meteen een schip met oostblokdames meenemen voor de forumleden?
-
- Forumicoon
Hoezo? Zit je omhoog?rust schreef:Ja en kan hij dan meteen een schip met oostblokdames meenemen voor de forumleden?

-
- Forumicoon
Tja, waren het alleen maar de supporters die aan het hypen zijn... Yme heeft dan net het licht gezien maar ook de directie en de officiele site lieten tot voor kort geen mogelijkheid onbenut om te melden hoe goed deze jongen is. In principe mag je dan als supporter ook wel wat verwachten lijkt me.Feanatieke schreef:Tarik Elyounoussi! Wat een talent! Dit is hem dan. En hij heeft er zin in. Een compleet fotoverslag van, jawel, de eerste training van Tarik Elyounoussi.
Nou, we weten hoe het gegaan is. Wij zijn goed in ophypen. Laten we eerst maar even afwachten.
-
- Forumicoon
Sommige spelers weet je gewoon snel van dat ze prima in balans zijn en niet snel in de war raken. Djuricic lijkt me zo'n type.
Ze moeten bij scouten ook veel meer op het mentale aspect afgaan. Eerst gesprekken met een speler aangaan. Zien hoe hij zich gedraagt op en om het veld. Bezoek ook trainingen etc.
Je kan je dan nog wel vergissen, maar de kans wordt een stuk kleiner.
Bij jongens als van Nistelrooij en Huntelaar merkte je aan alles dat ze niet gek te krijgen waren. In interviews bijvoorbeeld kon je dat al merken. Volgens mij mag Paolo niet eens voor de camera komen, want je ziet hem nooit. Kan ook met de taal te maken hebben, maar het zou me niks verbazen als ze die jongen in bescherming nemen tegen zichzelf.
Culturen bepalen ook veel wat dat betreft.
Ze moeten bij scouten ook veel meer op het mentale aspect afgaan. Eerst gesprekken met een speler aangaan. Zien hoe hij zich gedraagt op en om het veld. Bezoek ook trainingen etc.
Je kan je dan nog wel vergissen, maar de kans wordt een stuk kleiner.
Bij jongens als van Nistelrooij en Huntelaar merkte je aan alles dat ze niet gek te krijgen waren. In interviews bijvoorbeeld kon je dat al merken. Volgens mij mag Paolo niet eens voor de camera komen, want je ziet hem nooit. Kan ook met de taal te maken hebben, maar het zou me niks verbazen als ze die jongen in bescherming nemen tegen zichzelf.
Culturen bepalen ook veel wat dat betreft.
-
- Invaller
- Contacteer:
Vandaag jarig: is ie dan ook vanaf vandaag speelgerechtigd?
- ItFean82
- Forumicoon
Nee! Hij is pas speelgerechtigd vanaf 1 februari, hij mag tegen VVV meedoen.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
Sorry hoor, maar volg jij het niet ofzo??? Hoevaak is deze vraag voorbij gekomen en hoevaak is dit al gemeld?Josse schreef:Vandaag jarig: is ie dan ook vanaf vandaag speelgerechtigd?
-
- Invaller
Ik hoop dat de trainer die tegen VVV op de bank zit slim genoeg is.. en deze jongen op het juiste moment in de ploeg brengt.. want als je deze speler op dit moment in het elftal zat dan gaat er misschien wel een hele goede speler verloren, laat hem de komende tijd maar het laatste half uur spelen of zo.. en als het team weer een beetje draait dan maar hele wedstrijden, anders gaat de druk veel te groot worden.
-
- Jeugdspeler
Wordt hij onze laatste "strohalm"?
-
- Superster
Mag je eindelijk spelen en komt je familie naar Heerenveen, blijk je ineens deel uit te maken van een nacompetitie-kandidaat. Terwijl je gedacht had bij de Bekerhouder in de subtop te gaan spelen.
Dat moet toch een fikse tegenvaller zijn.
Enfin, aan de andere kant komt zijn inzet nu waarschijnlijk sneller dan verwacht.
Jammer dat hij ( nog ) niet wat meer body heeft.
Afgaande op het vechtvoetbal van gisteren, dat we wel vaker te zien gaan krijgen.
Dat moet toch een fikse tegenvaller zijn.
Enfin, aan de andere kant komt zijn inzet nu waarschijnlijk sneller dan verwacht.
Jammer dat hij ( nog ) niet wat meer body heeft.
Afgaande op het vechtvoetbal van gisteren, dat we wel vaker te zien gaan krijgen.
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Achja, met Đuričić hadden we vanavond toch gewonnen Yme? 

NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
-
- Superster
Aardig dat JdJ deze jongen niet kapot wil maken door hem nu te snel op te stellen.
Aan de andere kant zul je in de situatie waarin de club nu verkeert ook wat moeten wagen.
Zoveel tijd is er niet meer en zoveel mogelijkheden hebben we ook niet meer.
Slechter dan op dit moment kan ( haast / zelfs dat weet je niet zeker ) niet.
En zou die jongen er nu werkelijk onderdoor gaan als zijn debuut niet meteen het gehoopte resultaat zou brengen?
Laat hem het binnenkort maar laten zien.
Aan de andere kant zul je in de situatie waarin de club nu verkeert ook wat moeten wagen.
Zoveel tijd is er niet meer en zoveel mogelijkheden hebben we ook niet meer.
Slechter dan op dit moment kan ( haast / zelfs dat weet je niet zeker ) niet.
En zou die jongen er nu werkelijk onderdoor gaan als zijn debuut niet meteen het gehoopte resultaat zou brengen?
Laat hem het binnenkort maar laten zien.
-
- Forumicoon
Hij geeft zelf al aan één jaar te wachten op het grote werk en nu staat hij te popelen.. Niet langer wachten dan lijkt me?
- Currahee
- Wereldspeler
volgens mij zat hij gister niet eens op de bank. hij werd in ieder geval niet omgeroepen door de speaker van vvv
-
- Erelid
Hij is toch de verlosser? Kan ie het trainerschap er wel even bij doen lijkt me 

-
- Superster
ach wanneer een wedstrijd is gespeeld kan je hem altijd mee laten doen om te wennen en ervaring op te doen.
Van aan de kant zitten zijn spelers nog nooit beter geworden volgens mij
Veel minder dan de huidige 11 kan hij het niet doen, hij is in elk geval nog jong en gemotiveerd!
Van aan de kant zitten zijn spelers nog nooit beter geworden volgens mij

Veel minder dan de huidige 11 kan hij het niet doen, hij is in elk geval nog jong en gemotiveerd!
-
- Forumicoon
Het is ook duidelijk waarom JdJ hem niet voor de leeuwen wilde gooien. Die leeuwen waren namelijk zijn ploeggenoten, niet de tegenstander...
-
xander Verified
- Superster
- Flying Tilster
- Forumicoon
Daar begint het nu wel op te lijken inderdaad. Dit wilde hij deze jongen niet aan doen. Maar.. JdJ faalt wel, want had Vayrynen wel kunnen en moeten laten spelen. Een halve Vayrynen is 100% beter dan Breuer, Popov, Janmaat bijelkaar.Jeroen schreef:Het is ook duidelijk waarom JdJ hem niet voor de leeuwen wilde gooien. Die leeuwen waren namelijk zijn ploeggenoten, niet de tegenstander...
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
-
- Superster
In dit soort tijden is het denk ik niet verstandig om zo'n jongen in een niet draaiend team te zetten. Gewoon even wachten.
-
- Jeugdspeler
Volgens mij kan hij best wel in de basis spelen. In het huidige elftal zal een blunder niet opvallen. Wordt hij alleen maar beter van en niet slechter zoals de rest.
-
- Nieuw talent
Djuricic nog steeds niet in de basis of op de bank 

- JayT
- Wereldspeler
heb zo het idee dat hij minuten gaat maken tegen Ajax...
Hij zei meerdere malen in sterke en minder sterke bewoordingen graag tegen de 'Amsterdammers' en mikki (als hij speelt) te willen spelen. Aan (extra) motivatie in ieder geval geen gebrek en als hij het al goed deed op trainingskamp en het ook laat zien op trainingen...hm, als Elm zo slecht gespeeld heeft gister, misschien dat Filip dan wel speelt...
Hij zei meerdere malen in sterke en minder sterke bewoordingen graag tegen de 'Amsterdammers' en mikki (als hij speelt) te willen spelen. Aan (extra) motivatie in ieder geval geen gebrek en als hij het al goed deed op trainingskamp en het ook laat zien op trainingen...hm, als Elm zo slecht gespeeld heeft gister, misschien dat Filip dan wel speelt...
No offense, but....Defense! Defense!
- camataru
- Wereldspeler
zat hij op de wissel dan?Feanatieke schreef:Had vandaag wel mogen invallen voor Paulo Henrique toen ie strompelend het veld verliet!
heb het idee dat Everse geen jeugd gaat gebruiken in de 4 maanden dat hij heerenveen moet behoeden voor de eredivisie, everse is er puur om te zorgen dat er punten komen, hoe dat maakt hem geen fuck uit.
Denk dat hij alleen de ervaren mannen gaat gebruiken.
Wij zijn Heerenveen.
-
- Nieuw talent
Ik vindt dat Filip best wel op de bank had gekund ipv een Koning, als hij goed genoeg is maakt leeftijd totaal niet uit.
Je kunt hem altijd bij een 2-0 stand een kwartier laten spelen, leert hij alleen maar van toch?
Je kunt hem altijd bij een 2-0 stand een kwartier laten spelen, leert hij alleen maar van toch?
-
- Forumicoon
Alleen erg jammer dat Koning een verdediger is en Djuricic een middenvelder....Marcelvak28 schreef:Ik vindt dat Filip best wel op de bank had gekund ipv een Koning, als hij goed genoeg is maakt leeftijd totaal niet uit.