Breuer is geen topper, maar er zijn echt wel slechtere spelers hier geweest.
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je ziet namen voorbij komen waarvan JIJ vindt dat ze het niet zijn. Maar voor een ander zijn ze dat welSuperfries88' schreef:Slechtste speler is erg relatief. Ik zie veel namen voorbij komen die dat absoluut niet zijn
Nu wil er weer iemand zijn mening mijn strot in duwen. Voor mij is Breuer de allerslechtste allertijden. Een houthakker pur sang. Stijf, stram en heeft de grootste moeite om mee te komen. Dat jij het een prima verdediger vind, is jouw mening. Maar ik vind het verdediger van stront. En in het hedendaagse voetbal moeten verdedigers ook meer. Kunnen ze dat niet, dan zijn ze dus ongeschikt. We leven niet meer in de 70-er jaren, waarin een verdediger alleen maar hoefde te verdedigen. Daarvoor is het spelletje domweg sneller geworden en Breuer kan dat niveau niet aan.Knipecity schreef:Breuer noemen is inderdaad de grootste onzin die er is. Iedereen heeft recht op een mening, maar veel supporters voeren gewoon een hetze tegen een prima verdediger die alleen gedwongen wordt om meer te doen. Zijn teamgenoten maken hem aanvoerder, dat zegt mij ook heel veel. Dat doe je niet met een prutser.
Daar gaat dit topic toch ook over? Ik wil de club heel graag een stap vooruit zien maken. Maar met dit soort spelers zul je dus absoluut die stap niet gaan maken. Als je dat wel vind, ben je wel erg naïef in mijn ogen.. (Let wel: mijn ogen)knipecity schreef:Ze komen tekort voor ons 1e, dat is wat anders.
Breuer heeft absoluut zijn beperkingen, maar komt telkens weer boven. Onder drie trainers heeft hij gespeeld en hij heeft op bijna elke defensieve positie wel gespeeld. Is zelfs verkozen tot aanvoerder en de discussie is terecht of dat een juiste beslissing is, maar het zegt wel het één en ander. Ook is hier vaak genoeg gezegd, wat jij nog bevestigd hebt als ik me niet vergis, dat hij nog de meest redelijke verdediger van de vier is. Leg dit totaalplaatje naast spelers als Matusiak, De Vries, Barsom, Kopic, Johansen en nog een aantal. Ik zou het werkelijk heel knap vinden als je dan serieus durft te beweren dat Breuer de slechtste is.Flying Tilster schreef:Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je ziet namen voorbij komen waarvan JIJ vindt dat ze het niet zijn.
Type Breuer dusBBB schreef:Het zal voor sommigen vloeken in de kerk zijn, maar van de echte basisspelers vond ik Tieme Klompe vaak overschat worden. Verdedigend redelijk, maar nooit iets extra's kunnen brengen in de passing of afwerking.
Overschat? Met hem in de basis zijn we 2de geworden en de minste tegengoals ooit in de Eredivisie!BBB schreef:Het zal voor sommigen vloeken in de kerk zijn, maar van de echte basisspelers vond ik Tieme Klompe vaak overschat worden. Verdedigend redelijk, maar nooit iets extra's kunnen brengen in de passing of afwerking.
je hebt gelijk...je kunt hier beter van maken...slechtste gescoute speler van dit decennium! Ze kwamen allemaal via iemand Heerenveen binnen...dus vraag ik mij af wie dan die spelers een contract aanbiedt?hm_DR88 schreef:Ik vind het veel te ver gaan om een naam te noemen. Vaak is het succes van een speler meer te danken aan de spelers rondom hem dan aan de speler zelf. Dit geldt ook voor het item dat hier besproken wordt. Je beschadigt mensen onnodig in mijn ogen. Voor mij is het een stuk negatieve voetbalbeleving dat in de categorie leedvermaak ondergebracht kan worden. Negativiteit heeft zelden iets moois voortgebracht.
Mee eens, plus het feit dat Heerenveen op dat moment in de betreffende speler een versterking zag.hm_DR88 schreef:Ik vind het veel te ver gaan om een naam te noemen. Vaak is het succes van een speler meer te danken aan de spelers rondom hem dan aan de speler zelf.
Klompe schijnt zelfs op lijstjes van de bondscoach te hebben gestaan, vlak voordat hij zijn achillespees afscheurde....Eric schreef: Overschat? Met hem in de basis zijn we 2de geworden en de minste tegengoals ooit in de Eredivisie!
Ben ik niet met je eens. Roorda haalde misschien niet meer het niveau van de eerste wedstrijden, maar was nog steeds een zeer waardevolle schakel. Ik heb nog regelmatig het spel zien inkakken als hij van het veld ging. Als je zoiets op die leeftijd kan, dan ben je een hele grote voetballer naar mijn mening en eerder onderschat dan overschat. Laat staan dat hij in dit topic thuishoort.Pietje Paaltjens schreef:Dat hij een paar goede wedstrijden heeft gespeeld, staat buiten kijf. Ik vind dat hij daarna die goede lijn niet heeft door kunnen trekken en dat was nog voordat hij geblesseerd raakte.