Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Re: [centraal] Verdedigers en keepers

Bericht door SpongeBob »

'Nederlandse clubs hebben interesse in Edman'

Erik Edman lijkt overbodig bij Wigan Athletic. De Zweedse linksback speelde slechts drie duels voor de club uit de Engelse Premier League. Toch lijkt er interesse, ook uit Nederland, voor de oud-speler van sc Heerenveen.

In het Zweedse Aftonbladet vertelt de zaakwaarnemer van Edman, Allan Bak Jensen, over de interesse. "Er is inderdaad interesse uit Nederland", verklapt hij. "Maar ook clubs uit Frankrijk, Engeland, Denemarken en Zweden hebben interesse getoond."
Volgens de Zweedse krant wordt FC Twente als serieuze optie genoemd. Toch wilde de zaakwaarnemer van Edman niet op namen van clubs ingaan.

"Ik kan wel zeggen dat de reputatie van Erik is gegroeid in Nederland", vertelde Bak Jensen.
winterzzz85
Selectiespeler

Bericht door winterzzz85 »

Niets vernieuwend vergeleken met het bericht van gister...waarom denk je dat het hier over Edman gaat?
Kibalko
Invaller

Bericht door Kibalko »

Aha, FC Twente dus. Lijkt me eerlijk gezegd niet, daar momenteel Tiendalli op die positie goed werk aflevert. Voorts hebben ze de jonge Kuiper niets voor niets aangetrokken lijkt me. En als ik me niet vergis kan Carney ook nog op die positie uit de voeten. Maar goed bij die Tukkers weet je het nooit.

Edman heeft hier goede jaren gekend en sindsdien kan ik me niet heugen dat we betere spelers op die plek hebben gehad. De vraag is altijd nog hoe goed hij is t.o.v. een aantal jaren geleden, maar toch durf ik erop te vertrouwen dat hij op dit moment niet misstaat in het elftal.

Maar ja, wie zegt dat Heerenveen degene is met interesse. In het fabelland van transfers kan PSV wel eens de club zijn die Edman wil inlijven.
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Kan iedereen zijn. Ajax, Edman heeft bij Tottenham onder Martin Jol gespeeld niet? Kan Twente zijn die hadden al belangstelling. Kan Hveen zijn waar die al gespeeld heeft. Kan Psv zijn die alleen Pieters hebben. Denk zelf dat het hier om ons clubje gaat, niet omdat ik dat hoop. Maar we hebben maar 1 linksback op dit moment, Allan bak Jensen is een scout van ons, weet dat we een linksback nodig hebben en ook weet dat Edman niet speelt en zijn contract afloopt. :wink:
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Bericht door Pietje Paaltjens »

Blizzard schreef: En de door jou zo bewierookte Kruiswijk is zeker wél een aanwinst?
De vraag stellen is 'em beantwoorden.
.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Kom op, we willen versterking hebben. En ik vind Kruiswijk absoluut geen versterking. Die is op het niveau van de spelers die we nu hebben.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Edman is wel de beste linksback die we bij Heerenveen hebben gehad. Ik vind dat we nog een linker centrale verdediger met leiderskwaliteiten moeten aantrekken. Dan kan de "gemaakte " Dingsdag ook weg want aan hem erger ik me mateloos.
scheerenveen.supporterswereld.nl
E. Kloosterman
Nieuw talent

Bericht door E. Kloosterman »

Riemer van der Velde zit op de tribune bij Veendam - Zwolle. Misschien om Eric Botteghin van zwolle te scouten? Lijkt mij een prima verdediger voor Heerenveen

Edit: Stom, Botteghin speelt niet eens...
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

E. Kloosterman schreef:Riemer van der Velde zit op de tribune bij Veendam - Zwolle. Misschien om Eric Botteghin van zwolle te scouten? Lijkt mij een prima verdediger voor Heerenveen

Die is gewoon blij dat hij een avondje weg is bij Annie.. Zal daar wel zitten voor die Vossenbelt.
Spijt heb je morgen maar!
E. Kloosterman
Nieuw talent

Ebiede schreef: Die is gewoon blij dat hij een avondje weg is bij Annie.. Zal daar wel zitten voor die Vossenbelt.
Zou ook kunnen. Ik liet gewoon even mijn hoop spreken. Botteghin is namelijk geen kinderachtgie verdediger.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

E. Kloosterman schreef:
Zou ook kunnen. Ik liet gewoon even mijn hoop spreken. Botteghin is namelijk geen kinderachtgie verdediger.
Daarom speelt hij ook al 2,5 seizoen bij Zwolle. Als die echt zo goed is was hij daar al lang vertrokken.
Spijt heb je morgen maar!
E. Kloosterman
Nieuw talent

Ebiede schreef: Daarom speelt hij ook al 2,5 seizoen bij Zwolle. Als die echt zo goed is was hij daar al lang vertrokken.
Tja, Feyenoord wilde m niet voor niets hebben. Klaas-Jan Huntelaar speelde ook niet al jaren op niveau. Dus dat zegt natuurlijk niks.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

E. Kloosterman schreef:Tja, Feyenoord wilde m niet voor niets hebben
Nu betwijfel ik of Feyenoord ooit concreet geïnteresseerd is geweest in hem, maar dat zegt echt helemaal niets. Feyenoord is nou juist één van de weinige clubs waar je je absoluut niet aan moet willen koppelen wanneer het transferbeleid betreft. Wij lopen hier regelmatig (terecht) te klagen over het aankoopbeleid van onze club, maar in Rotterdam-Zuid is het nog een paar graadjes erger. Wat ze daar door de jaren heen aan pure ellende binnen hebben gehaald is onvoorstelbaar.
Klaas-Jan Huntelaar speelde ook niet al jaren op niveau. Dus dat zegt natuurlijk niks.
Huntelaar stond onder contract bij PSV en was één jaar verhuurd aan AGOVV. Die speelde dus niet al jaren op eerste divisie-niveau. Bovendien liet Huntelaar zich direct zien, terwijl Botteghin na meerdere seizoenen nog niet eens een stapje omhoog heeft gemaakt. Zelfs geen middenmoter of degradatiekandidaat die hem heeft gecontracteerd.

Ook ik ben absoluut niet onder de indruk van zijn kwaliteiten. Af en toe doet hij aardige dingen, maar tijdens live-wedstrijden en samenvattingen zie ik hem ook nog regelmatig de meest onnozele dingen doen. Als je op dat niveau al regelmatig ter discussie komt te staan, dan schieten we niets mee op. Terwijl we in die linie juist op zoek moeten naar spelers die een directe meerwaarde zijn.
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Een paar seizoenen geleden vond ik hem nog wel een interessante speler, maar hij valt steeds minder op. Hoewel hij met zijn 22 jaar nog steeds jong is, is hij zeker niet beter dan wat we al hebben. En dat is nou juist waar we wel naar moeten streven als we vooruit willen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Wie Botteghin regelmatig ziet voetballen ziet dat hij nauwlijks eredivisie waardig is....
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Bovendien hebben we nu de behoefte aan (een) verdediger(s) die er gelijk kunnen staan.
Er is m.i. genoeg geïnvesteerd in talenten, maar om de talenten heen heb je wel ervaren krachten nodig.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Status Quo
Jeugdspeler

Bericht door Status Quo »

Is de naam Dirk Marcellis, al een keer voorbij gekomen? Denk dat deze huidige bankzitter van PSV, wel wat voor ons zou kunnen zijn.
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Volgens Feanfan zijn zowel Simons als Wielaert in de belangstelling van Heerenveen, zou wel mooi zijn. Twee wat oudere spelers, met veel ervaring. Want dat mist de club toch wel, ervaren spelers die leiders zijn in het veld.

Waarom altijd jongen gasten, die je dan voor veel geld zou kunnen verkopen? Momenteel hebben we veel meer aan ervaring, en de jonge gasten hebben we al met Paulo Henrique, Tarik, Beerens en Assaidi. Buitenlanders hebben ook al genoeg. Een Nederlandse centrale verdediger, dat lijkt me erg mooi. En Simons is een half Nederlander, dus ook welkom :lol:
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Simons en Wielaert zouden echt prima versterkingen zijn voor ons. Ervaring zat, en lopen al jaren mee in de eredivisie. Zullen niet snel in de war raken, dus een prima fundament voor je elftal.
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

http://www.vi.nl/WebTV/WebTV-Clubwatche ... geland.htm

Aan het einde verteld hij dat Heerenveen nu belangstelling heeft voor Wielaart.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Ik hoop dat men Tore Reginiussen wil halen naar de club. Dat is een van de betere Noorse verdedigers en hij is nog maar 23 jaar oud.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Rick schreef:Aan het einde verteld hij dat Heerenveen nu belangstelling heeft voor Wielaart.
Het is lastig inschatten of men Wielaert serieus wil halen of dat ze alleen maar voorzichtig informeren.

Misschien is die Robbie Wielaert zo raar nog niet en daarbij denk ik vooral aan Kenneth Perez. Geweldig in de subtop, bij Ajax lukte het niet maar bij Twente speelt/speelde hij de sterren van de hemel. Een dergelijk scenario is met Wielaert best mogelijk, met als verschil dat Perez in een goed voetballend team kwam.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Status Quo schreef:Is de naam Dirk Marcellis, al een keer voorbij gekomen? Denk dat deze huidige bankzitter van PSV, wel wat voor ons zou kunnen zijn.
Inderdaad, dacht ik ook aan. Ook Kromkamp is te veel in Eindhoven. Kan mooi met Janmaat concurreren.
Samen maken we de club sterk.
winterzzz85
Selectiespeler

Bericht door winterzzz85 »

Marcellis is wellicht een optie maar dan moet hij wel willen, Kromkamp mag wat mij betreft wegblijven.
Swollenaer
Invaller

Bericht door Swollenaer »

Kromkamp? Heerenveen is een voetbalclub en geen hardloopclubje.. Dit even voor de duidelijkheid. Marcellis is zeker een versterking, meteen halen en een optie tot koop nemen. Kromkamp, nee, dat vind ik helemaal niks!
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Swollenaer
Invaller

Bericht door Swollenaer »

Geinig om al die namen te lezen van eventuele versterkingen. Edman, zou ik niet doen.. Meestal presteren spelers minder als ze weer terugkeren op het oude nest (uitzonderingen daar gelaten) en ik denk dat hij ook niet een optie is voor HV momenteel. Simons, tja, zou kunnen, Wielaert is dan wel Nederlands, maar ik heb mijn twijfels of hij is wat we zoeken/nodig hebben. Waarom halen we geen echte topper?
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
AllardP
Wereldspeler

Bericht door AllardP »

Swollenaer schreef:Waarom halen we geen echte topper?
Dat we daar nooit eerder aan hebben gedacht! Maar nu je het zegt... geweldig idee! Namen?
edw
Invaller

Bericht door edw »

E. Kloosterman schreef:Riemer van der Velde zit op de tribune bij Veendam - Zwolle. Misschien om Eric Botteghin van zwolle te scouten? Lijkt mij een prima verdediger voor Heerenveen

Botteghin was geschorst speelt normaal altijd wel, maar geen aanwinst!
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Bericht door Pietje Paaltjens »

Lipton schreef:Ik hoop dat men Tore Reginiussen wil halen naar de club. Dat is een van de betere Noorse verdedigers en hij is nog maar 23 jaar oud.
Ik hoop het niet. Haal nou maar gewoon een Nederlandse of Nederlands sprekende verdediger. Geen exoot of derderangs viking.
.
Mikadv
Nieuw talent

Bericht door Mikadv »

Hoop echt, echt dat zowel Wielaert en Hansson komen. Dit zou de verdediging denk ik dusdanig opkrikken dat we er na de winterstop weer helemaal bovenop komen (voor zover dat nog kan). Met Simons er nog voor zie ik het helemaal zitten. Maar vooral de verdediging is het zorgenkindje op dit moment, al zou 1 extra leidinggevende middenvelder ook geen verkeerd idee zijn.

Heeft iemand een idee van de vorderingen die zich rondom deze twee mannen omspelen?
Plaats reactie