Dit is inderdaad stap één van de sanering, nog een stuk of 10 spelers te gaan!

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Kom op TWR22, deze jongen kan bij lange na niet het niveau aan. Misschien moet hij zich opgeven voor de plaatselijke atletiekvereniging van Heerenveen. 100 meter sprint is wel geschikt voor hem.TWR22 schreef:Ik zou hem houden.
Waarom zou je hem willen houden? Puur op basis dat hij in verhouding tot Tarik niet zoveel gekost heeft?TWR22 schreef:Ik zou hem houden.
Kijk, Henrique kan nog steeds geen bal aannemen, gaat door een man heen ipv eromheen etc. Ingelsten vind ik meer techniek hebben én meer inzet tonen. Maar wat ik al zei: dat is persoonlijk.
Ja, Bak laat altijd zijn man lopen, Popov staat altijd aan de verkeerde kant te dekken en Beerens geeft altijd een slechte voorzet.TWR22 schreef: Bij Henrique springt de bal altijd van zijn voet, altijd..
Niet altijd, maar vaak wel. Bovendien is het rennen en acties maken leuk, maar (nog) weinig effectief.Heerenveen rules schreef:Overdrijf niet zo man. Alsof de bal altijd van zijn voet springt..
Een goed begin is het halve werk. Ik verwacht deze winter een iets 'drukkere' carroussel dan de voorgaande.Viking FK nadert akkoord over Ingelsten
Aan sc Heerenveen zijn vorige week diverse potentiële spelers gelinkt, maar de eerste afgeronde transfer lijkt een uitgaande te zijn. Naar verwachting zal Patrik Ingelsten in januari de overstap maken naar het Noorse Viking FK, dat in vergaande onderhandeling is met de club. De transfersom zou een kleine zes ton bedragen, meldt Stavanger Aftenbladet.
Via sportief directeur Egil Østenstad erkent Viking FK het eens te zijn met sc Heerenveen over de meeste voorwaarden. “We zijn ook al gestart met onderhandelingen over het persoonlijke contract van de speler.” Deze week zou de transfer zelfs al afgerond kunnen worden. “We hopen hem deze week naar Stavanger te laten komen voor onderhandelingen en een medische controle.”
Ingelsten speelt sinds januari 2009 voor sc Heerenveen, dat hem voor ongeveer één miljoen euro los wist te wrikken bij de toenmalig Zweedse landskampioen Kalmar FF. In Friesland wist de Zweedse aanvaller echter geen basisplaats te veroveren.
bron: feanfan.nl
Hij kostte toch 1 miljoen? Hij wordt verkocht voor een bedrag rond de 6 ton. Dat zou een verlies van 4 ton betekenen.Booijstra schreef:Ondanks de 8 ton verlies, scheelt het de club wel 3 ton per jaar aan salaris. Next...
Ja natuurlijk, niet aan gedacht. Dan kom je inderdaad rond de 7 ton. Dat is onder het gemiddelde van dit bestuur als je het hebt over geld wegsmijten, dus het valt mee dan.......Niels schreef:Ze (Skopperij en co) rekenden ook een jaar salaris mee HR. Vandaar. Al verdiende die jongen geen vier ton denk ik.
Heerenveen neemt afscheid van Ingelsten
HEERENVEEN - SC Heerenveen neemt na ruim een jaar afscheid van Patrick Ingelsten. De Zweedse aanvaller vertrekt naar het Noorse Viking Stavanger. Ingelsten moet nog wel persoonlijk rondkomen met de club. Hij kwam begin dit jaar over van Kalmar FF. Hij kwam achttien keer voor de Friezen in actie. Daarin scoorde hij twee keer. (telesport.nl)