Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Je kunt hier trouwens beter de 'SPECULATIE" sectie van maken ipv TRANSFERS & GERUCHTEN.
- zweed1
- Wereldspeler
Ze zoeken het maar lekker uit ! Verwacht dat er niemand meer komt, ze hebben zoveel mislukte verdedigers. Die moeten ze eerst met zo wenig mogelijk verlies slijten.
Mensen die denken dat Hansson deze winter komt zijn ook niet realistisch. Hansson is aanvoerder en basisspeler bij Stade Rennes. Die laten hem echt niet gaan.
Lijkt mij ook niet echt een mooie stap voor Hansson. Op zijn vroegst deze zomer zou het kunnen, maar denk dat dit niets gaat worden.
Mensen die denken dat Hansson deze winter komt zijn ook niet realistisch. Hansson is aanvoerder en basisspeler bij Stade Rennes. Die laten hem echt niet gaan.
Lijkt mij ook niet echt een mooie stap voor Hansson. Op zijn vroegst deze zomer zou het kunnen, maar denk dat dit niets gaat worden.
- JayT
- Wereldspeler
Ik weet in principe niets meer dan de gemiddelde forumer. Hier wordt regelmatig geschreeuwd om "directe versterkingen". Geen aanpassingen. Wielaert kán dat zijn, Hansson ook, om maar wat te noemen. Ik zie in een (type) Hansson tenminste een directe versterking (JdJ kennelijk ook). Kan het alleen maar eens zijn met hem dat er achterin een (natuurlijke) leider moet komen, niet iemand die leider is omdat er iemand is die het moet zijn.Heerenveen rules schreef: Deze opmerking insinueert dat je meer weet.........
No offense, but....Defense! Defense!
-
- Bankzitter
Ik ben zondag naar Vitesse - Ajax geweest en moet zeggen dat ik Calvin Jong-a-Pin behoorlijk goed vond voetballen. Hij won bijna alle duels van Suarez. Aan de bal was het niet geweldig, maar verdedigend was het zeer goed.
Wie weet is het binnenkort toch weer een goede verdediger voor Heerenveen.
Wie weet is het binnenkort toch weer een goede verdediger voor Heerenveen.
-
- Wereldspeler
Welja, Jong-a-Pin... Als je hem ziet als versterking, dan mag je ook niet meer zeuren over de huidige verdedigers.
-
- Bankzitter
En zeuren blijf ik doen, ook ondanks mijn mening over Jong-a-Pin.
En ja, ik vind hem verdedigend beter als Janmaat en Dinsdag. Aan de bal zijn Janmaat en Dinsdag weer beter.
Wellicht groeit hij bij Vitesse door, zodat we over een x aantal jaar hem weer naar Heerenveen kunnen halen. Hij heeft speel minuten nodig om beter te worden en die zitten er niet in bij Heerenveen.

Wellicht groeit hij bij Vitesse door, zodat we over een x aantal jaar hem weer naar Heerenveen kunnen halen. Hij heeft speel minuten nodig om beter te worden en die zitten er niet in bij Heerenveen.
-
- Wereldspeler
Zomaar een interessante speler uit de Jupiler league.
Jordy Buijs. 21 jaar oud. Kan zowel controlerend op het middenveld als achterin uit de voeten. Bovendien een nederlander en scoort gemakkelijk. In 15 duels dit seizoen al 5x. Hij speelt momenteel bij de Graafschap en komt bij Feyenoord uit de jeugd.
Hij hoeft zich dus niet aan te passen, kent de taal en is nog jong. Wat willen we nog meer?
Jordy Buijs. 21 jaar oud. Kan zowel controlerend op het middenveld als achterin uit de voeten. Bovendien een nederlander en scoort gemakkelijk. In 15 duels dit seizoen al 5x. Hij speelt momenteel bij de Graafschap en komt bij Feyenoord uit de jeugd.
Hij hoeft zich dus niet aan te passen, kent de taal en is nog jong. Wat willen we nog meer?
-
- Forumicoon
Hmwa, misschien na dit seizoen want hij komt echt ervaring te kort. Hij maakt nog te vaak verschillende fouten.
- Pietje Paaltjens
- Selectiespeler
Laat het absoluut een Nederlandse verdediger zijn en geen exoot, Skandinaviër of Balkanman. Dan zit je weer met een taalprobleem/-achterstand en dat werkt contra-productief. Goeie communicatie is een must, zeker nu.
Dus gewoon een Nederlandse/Nederlandstalige verdediger. Hansson vind ik prima, al vraag ik me af of hij wil en haalbaar is.
Daarom lijkt het me beter om Kruiswijk te halen. Een prima verdediger.
Dus gewoon een Nederlandse/Nederlandstalige verdediger. Hansson vind ik prima, al vraag ik me af of hij wil en haalbaar is.
.
- Eric
- Superster
Volgens mij staan er meer buitenlanders dan Nederlanders in de basis, dus de communicatie zal sowieso wel in het Engels gaan?
-
- Bankzitter
de communicatie vooral in het nederlands zal zijn en voor de enkeling die geen nederlands spreekt engels
-
- Superster
Kruiswijk is een linksbenige verdediger,Pietje Paaltjens schreef:Laat het absoluut een Nederlandse verdediger zijn en geen exoot, Skandinaviër of Balkanman. Dan zit je weer met een taalprobleem/-achterstand en dat werkt contra-productief. Goeie communicatie is een must, zeker nu.
Misschien toch iets minder geschikt in b.v combinatie met de eveneens linksbenige Dingsdag.
Verder zou Kruiswijk best eens vrij duur kunnen wezen qua salaris en weinig zin hebben om in dat opzicht concessies te doen.
- ItFean82
- Forumicoon
Petter Hansson zie ik graag komen. Ik zou het iets anders zeggen, laat het iemand zijn die of Nederlander is of ervaring heeft in de Nederlandse competitie.
Op naar het volgende seizoen....
- Pietje Paaltjens
- Selectiespeler
Duur? Dat denk ik eerlijk gezegd niet. Bovendien ga ik ervan uit dat er behalve Kalou nog een aantal grootverdieners zullen vertrekken. Bovendien is Kruiswijk relatief jong en zal hij dus nog wel groeien.oldtimer schreef: Kruiswijk is een linksbenige verdediger,
Misschien toch iets minder geschikt in b.v combinatie met de eveneens linksbenige Dingsdag.
Verder zou Kruiswijk best eens vrij duur kunnen wezen qua salaris en weinig zin hebben om in dat opzicht concessies te doen.
.
- Eric
- Superster
Hoor net dat Breno ook nog steeds weg moet bij Bayern. Mag van mij ook wel komen.
-
- Forumicoon
Ja, tuurlijk, die gaat van Bayern naar Heerenveen. Waarschijnlijk kent hij Hveen nauwelijks.
- Eric
- Superster
Hij is nog maar 20, jong talent uit Brazilie en heeft al eerder de interesse van Heerenveen gehad (eventuele huur). Hij blijkt de echte top in Europa nog niet aan te kunnen, dus zal een stap terug moeten doen. Volgens mij is Heerenveen (momenteel een hele grote) stap terug.
Was vroeger een van de grootste verdedigende talenten van Brazilie.
Was vroeger een van de grootste verdedigende talenten van Brazilie.
-
- Forumicoon
Achteraf gelul, maar ze hadden Wuytens moeten halen. Was voor 8 ton een hele goede geweest. Bewijst wekelijks 1 van de beteren te zijn bij Utrecht. Maar goed, Djuric is natuurlijk veel beter en goedkoper.........
-
- Invaller
Heerenveen rules, ik weet dat ik op basis van mijn aantal posts geen recht heb om jou te bekritiseren, maar zulke onnodige posts voegen niets toe. Kom in plaats van kritiek met ideeen, want het heeft geen zin om alles van het bestuur naar beneden te halen. Ook ik vind dat het allemaal niet goed gaat, maar je moet vooruit kijken en niet achterom.Heerenveen rules schreef:Achteraf gelul, maar ze hadden Wuytens moeten halen. Was voor 8 ton een hele goede geweest. Bewijst wekelijks 1 van de beteren te zijn bij Utrecht. Maar goed, Djuric is natuurlijk veel beter en goedkoper.........
-
- Forumicoon
Wuytens was een talent van PSV, zo'n Huntelaar en Beerens geval. Hadden we er prima bij kunnen hebben. Ze zijn er heus wel, goede Nederlandse verdedigers.
- camataru
- Wereldspeler
ze zullen er wel zijn de nederlandse talenten, maar die kiezen nu heus niet voor ons, denk dat Az, utrecht en twente nu een streepje voor hebben.Gekko schreef:Wuytens was een talent van PSV, zo'n Huntelaar en Beerens geval. Hadden we er prima bij kunnen hebben. Ze zijn er heus wel, goede Nederlandse verdedigers.
Wij zijn Heerenveen.
-
- Wereldspeler
Wat ik wel een goede centrale verdediger vind is Rajkovic van Twente. Twete heeft hem gehuurd van Chelsea. Misschien kunnen wij hem in de zomer huren voor één jaar (misschien optie tot koop, hij zal toch nooit voor Chelsea spelen).
Een andere goede verdediger is Viergever van Sparta. Jonge Nederlander, kan goed voetballen en is verdedigend sterk. Van wielaert ben ikzelf niet zo kapot. Ik denk dat hij het bij Twente zo goed deed omdat daar een Douglas naast stond.
Een andere goede verdediger is Viergever van Sparta. Jonge Nederlander, kan goed voetballen en is verdedigend sterk. Van wielaert ben ikzelf niet zo kapot. Ik denk dat hij het bij Twente zo goed deed omdat daar een Douglas naast stond.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
-
- Beheerder
Zeker doen. Wel proberen dan om een optie tot koop te bedingen.Ane Lenstra schreef:Marcellis mag van PSV verhuurd worden.
-
- Forumicoon
Hij was het grootste verdedigende talent van NL en is nu volledig op het zijspoor. Zo gaat dat in hetvoetbal. Zo ben je de held, zo ben je een nobody. Als het kan, halen! Oppoetsen en dan heb je er een goede verdediger aan.
- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Als er de kans is om Marcellis binnen te halen moeten we die kans meteen grijpen. Die jongen heeft heel veel in zijn mars.
Denk dat het ook wel realistisch is.
Denk dat het ook wel realistisch is.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
-
Verified
- Forumicoon
Zo goed is Marcellis niet. Fysiek is ok, maar vrij traag en ook niet de grootste.
Vorig seizoen had hij al wat een minder seizoen, en dit seizoen zelfs reserve.
Het 1e seizoen was goed, alhoewel, hij had het geluk dat hij een duo mocht vormen met Alex en Gomes op goal.
Tis geen speler op de back en ik vind hem niet beter dan Dingsdak, Bak of Breuer. Die zouden ook beter spelen met een Alex en Gomes in het team
Vorig seizoen had hij al wat een minder seizoen, en dit seizoen zelfs reserve.
Het 1e seizoen was goed, alhoewel, hij had het geluk dat hij een duo mocht vormen met Alex en Gomes op goal.
Tis geen speler op de back en ik vind hem niet beter dan Dingsdak, Bak of Breuer. Die zouden ook beter spelen met een Alex en Gomes in het team
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Gezien zijn leeftijd is Marcellis wel een jongen met mogelijkheden. Zeker voor een club als Heerenveen. Heeft al ervaring op het hoogste niveau en bij Oranje. Zeker niet onbelangrijk. Ik denk echter dat PSV er geen optie tot koop aan vast wil plakken, ze zullen hem wel terug willen. Dan is de vraag of je hem op moet gaan leiden voor PSV. Vroeger deden we dat nog wel eens, maar dat stadium zijn we qua groei dacht ik wel voorbij...
The two most powerful warriors are patience and time.
-
- Invaller
Misschien ook wel even interessant om te volgen is de situatie van Wilfred Bouma. Die is op het moment nu de Andre Hanssen toen hij bij ons was. Constant geblesseerd, en ik ben bang dat hij niet meer te spelen komt bij Aston Villa. Misschien kun je hem warm maken voor een terugkeer naar Nederland. Dan kans is dan nog heel erg klein dat hij komt, maar je kan altijd wel even proberen.
Het grootste probleem is het loon van hem, Maar als Heerenveen zijnde moet je het gewoon proberen. Om hem in de zomer te halen. Het is ook gelukt met Paul Bosvelt, dus waarom niet.
Over Marcellis, Alleen kopen. Wij worden niet meer een opleidings club voor de top-clubs
Het grootste probleem is het loon van hem, Maar als Heerenveen zijnde moet je het gewoon proberen. Om hem in de zomer te halen. Het is ook gelukt met Paul Bosvelt, dus waarom niet.
Over Marcellis, Alleen kopen. Wij worden niet meer een opleidings club voor de top-clubs
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Als hij daar altijd geblesseerd is, waarom zou hij dat hier dan niet zijn?Kiekerjan schreef:Misschien ook wel even interessant om te volgen is de situatie van Wilfred Bouma. Die is op het moment nu de Andre Hanssen toen hij bij ons was. Constant geblesseerd, en ik ben bang dat hij niet meer te spelen komt bij Aston Villa. Misschien kun je hem warm maken voor een terugkeer naar Nederland. Dan kans is dan nog heel erg klein dat hij komt, maar je kan altijd wel even proberen.
-
- Invaller
Ik zei ook probeer hem voor de zomer te halen, wanneer hij fit is. Dat zou onze verdediging behoorlijk versterken. Maar de kans is heel erg klein als Heerenveen hem wil halen. Dat hij ook echt werkelijk komt.Blizzard schreef: Als hij daar altijd geblesseerd is, waarom zou hij dat hier dan niet zijn?