Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Kruiswijk speelt niet veel bij Anderlecht omdat hij daar bij tijd en wijle stond te schutteren alsof hij al bij Heerenveen speelde. We zullen de lat hoger moeten leggen als het gaat om stabiliteit in presteren. Wat dat aangaat is Wielaert niet zo'n rare optie. Die doet geen gekke dingen (behalve naar Ajax gaan).
- Frisian
- Wereldspeler
Ooit noemde iemand hier Kah van Roda Jc, dat zou een goede verdediger zijn
Zelfs zijn eigen trainer noemt hem een onderschatte voetballer.
Ik heb hem vanaf toen een beetje gevolgt, het enige wat hem onderschat zijn de lachspieren van de mensen die naar hem kijken, wat een onzettende overschatte voetballer is dat.
Je lacht je elke week weer ziek door de fouten/blunders die hij maakt, na zo'n fout staat hij nog eens vreemd uit zijn ogen te kijken of het niet eens door hem komt, soms scheld hij zijn medespelers verrot omdat het volgens meneer aan hun ligt.
Ik vind het één van de slechtste verdedigers van Nederland.
Zelfs zijn eigen trainer noemt hem een onderschatte voetballer.
Ik heb hem vanaf toen een beetje gevolgt, het enige wat hem onderschat zijn de lachspieren van de mensen die naar hem kijken, wat een onzettende overschatte voetballer is dat.
Je lacht je elke week weer ziek door de fouten/blunders die hij maakt, na zo'n fout staat hij nog eens vreemd uit zijn ogen te kijken of het niet eens door hem komt, soms scheld hij zijn medespelers verrot omdat het volgens meneer aan hun ligt.
Ik vind het één van de slechtste verdedigers van Nederland.
supporter: in voor en tegenspoed
- BS
- Wereldspeler
Basisspelers van Gladbach zijn niet haalbaar voor Heerenveen.edw schreef:Roel Brouwers van Borussia Monchengladbach is ook een goede verdediger. Staat zowel achterin zijn mannetje als met corners.
Kopsterk en clubtopscorer als centrale verdediger
-
- Invaller
we willen toch vooruit en er is geld zat.
Pa Modou kah is ook een goede. die heb ik bij IJsselmeervogels-Roda JC zien spelen in de knvb beker uitstekende verdediger
Pa Modou kah is ook een goede. die heb ik bij IJsselmeervogels-Roda JC zien spelen in de knvb beker uitstekende verdediger
- ItFean82
- Forumicoon
Dat is inderdaad een graadmeter, een potje tegen amateurs. 

Op naar het volgende seizoen....
-
- Jeugdspeler
Re: Roy Beerens
om te beginnen moet het bestuur van heerenveen met spoed een laaste man aantrekken die vijf talen spreekt,hij moet een harde en duidelijke stem hebben,2meter groot mag ook uit voly of basketbal komen.als men dit doet hebben ze twee problemen opgelost stuuring en aanwijzing in de laatste linie,voorkom je mee dat je na 20 min in principe de bus weer kunt opzoeken, en mogelijk een waarde behoud voor de talenten als Svec Elm Janmaat en Beerens
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
(Basis)spelers van BMG (=Bundesliga) komen echt niet naar Heerenveen, hoor. Dat kunnen we schudden. Wat het niveau van Brouwers verder is kan ik moeilijk in schatten. Daarvoor volg ik die club te weinig.edw schreef:Roel Brouwers van Borussia Monchengladbach is ook een goede verdediger. Staat zowel achterin zijn mannetje als met corners.
Kopsterk en clubtopscorer als centrale verdediger
Kah vind ik dus geen goede verdediger. Haalt veel te vaak rare capriolen uit en kan daarnaast ook voor geen meter opbouwen. Zou wel perfect passen bij Popov, de clowns van de Eredivisie: spaar ze allemaal...we willen toch vooruit en er is geld zat.
Als je de lat hoog durft te leggen en wat ambitie toont zou je bijvoorbeeld eens kunnen gaan informeren bij Kopenhagen voor Mathias `Zanka` Jørgensen. Dat is nu echt een speler die het in zich heeft om uit te groeien tot een topverdediger. Het zal er om spannen qua haalbaarheid maar je kan het altijd proberen.
Ook moet je natuurlijk nu al contact leggen met Petter Hansson. Wie weet is hij te porren voor een terugkeer bij Heerenveen. Kan nog gemakkelijk 2-3 seizoenen mee, lijkt mij. Die twee zouden een uitstekend verdedigingsduo kunnen vormen. Twee kerels die haast niet te kloppen zijn in de lucht en fysiek sterk zijn. Bovendien voegt Hansson ervaring en leiderschap toe en is Zanka aardig snel en kan hij redelijk goed opbouwen.
Ik denk bovendien dat Janmaat (die veel intrinsieke kwaliteit heeft) ook veel beter uit de verf zal komen als hij een centraal duo naast zich heeft dat macht ipv onmacht uitstraalt.
Eigenlijk zou er ook nog iets moois op de linksback moeten komen maar ik geloof dat de centrale posities (de as) binnen een elftal de prioriteit hebben. Dan kan je in een later stadium altijd nog Popov vervangen als dat echt nodig is.
-
- Invaller
amateurs met het nivo top jupiler league!ItFean82 schreef:Dat is inderdaad een graadmeter, een potje tegen amateurs.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Ik vind een wedstrijd tegen een Nederlandse topclub, een Continentale wedstrijd of een Interland een betere graadmeter dan een duel tegen de plaatselijke bakkers en slagers...amateurs met het nivo top jupiler league!
Tegen IJsselmeervogels zal Breuer normaal gesproken ook moeiteloos overeind blijven.
-
- Invaller
je zag hoe lastig az het had met de blauwe buren en die zijn toch echt een stukje zwakker
- Pietje Paaltjens
- Selectiespeler
Ik had hem inderdaad al eens genoemd. En hij mag nog weg ook. Jong-Oranje klant, jong en bovendien Nederlander.Eric schreef:Volgens mij is het al eens genoemd, maar is Kruiswijk niet wat voor Heerenveen? Heeft ervaring, maar is ook nog redelijk jong. Speelt volgens mij niet veel bij Anderlecht en aangezien Heerenveen wel contacten heeft met Anderlecht is dit dus misschien een optie.
Is alleen wel een Groninger, maar dat was Huizing ook
.
- ItFean82
- Forumicoon
Dat zijn incidenten, zulke dingen gebeuren in het profvoetbal. Of wou jij gelijk stellen dat de selectie Spakenburg bijna even goed is als die van AZ, aangezien ze nipt verloren. 
Kah is een speler die meekan op het huidige niveau van de verdediging, maar daar willen we toch juist vanaf?

Kah is een speler die meekan op het huidige niveau van de verdediging, maar daar willen we toch juist vanaf?
Op naar het volgende seizoen....
- Pietje Paaltjens
- Selectiespeler
Oh ja...liever niet een of andere buitenlandse speler die veel kost en niks toevoegt. Dus geen Skandinaviërs, Oostblokkers of andere exoten. Die hebben de laatste tijd wel bewezen geen versterkingen te zijn en zijn bovendien duur in de aanschaf én in het salaris. Een Nederlands(e) (sprekende) verdediger dus.
.
-
- Selectiespeler
Vorig jaar speelde Heerenveen een oefenwedstrijd tegen Spakenburg
en toen werd het 3-3!
En IJsselmeervogels is nog beter dan Spakenburg.
en toen werd het 3-3!
En IJsselmeervogels is nog beter dan Spakenburg.
-
- Invaller
ja klopt de vogels hebben een technisch veel betere selectie.
helaas is de trainer iets minder.
die vind ik tactisch matig...
helaas is de trainer iets minder.
die vind ik tactisch matig...
-
- Wereldspeler
Dat is die Wesseling zeker? Drama idd. Die heb ik nog nooit wat gevonden maar goed, we gaan hier toch niet echt de discussie voeren hoe goed die clubs zijn in vergelijking met de eredivisie? Die jongens uit Spakenburg zetten een stap extra en die uit de eredivisie een stapje minder.. Zo gaat dat altijd in dat soort duels en al helemaal in een oefenduel.
Ik zag hier laatst ook de naam Bus voor bij komen. Ik heb er maar niet eens op gereageerd. Dat kan echt niet hoor. Of willen we graag degraderen?
Ik zag hier laatst ook de naam Bus voor bij komen. Ik heb er maar niet eens op gereageerd. Dat kan echt niet hoor. Of willen we graag degraderen?
- zweed1
- Wereldspeler
Jongens on topic blijven of een topic Spakenburg aanmaken. Dit gaat toch over transfers verdedigers ??
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Invaller
Ik zit alle namen die hier voorbij komen een beetje te lezen en dan ben ik het wel mee eens om een nederlands sprekende verdediger aan te trekken en dan moet ik zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van arnold kruiswijk. Als ik de naam dave bus hoor dan denk ik van nee doe maar niet, want je ziet dat gerry koning (ben een groot fan van hem) gewoon niet mee kan met het niveau van het heerenveen waar we heen willen. Daarentegen vind ik wielaert ook een goede en hansson is zeker weten een aanwinst.
Vanochtend lees ik dat jens janse zijn contract afloopt deze zomer, wat vinden jullie van deze rechtsback?? dit is altijd al een favoriet van mij geweest.
Vanochtend lees ik dat jens janse zijn contract afloopt deze zomer, wat vinden jullie van deze rechtsback?? dit is altijd al een favoriet van mij geweest.
-
- Invaller
ja wesseling ja, een man die tactisch zwak is en nogal arrogant is. hij denkt dat hij alles is terwijl twee derde hem het liefst vandaag nog ziet wieberen. Dave Bus is inderdaad niets voor Heerenveen.feanfans schreef:Dat is die Wesseling zeker? Drama idd. Die heb ik nog nooit wat gevonden maar goed, we gaan hier toch niet echt de discussie voeren hoe goed die clubs zijn in vergelijking met de eredivisie? Die jongens uit Spakenburg zetten een stap extra en die uit de eredivisie een stapje minder.. Zo gaat dat altijd in dat soort duels en al helemaal in een oefenduel.
-
- Jeugdspeler
AMSTERDAM - Ajax is bereid mee te werken aan een vertrek in de winterstop van Rob Wielaert. De centrale verdediger komt niet voor in de plannen van trainer Martin Jol en hoopt in januari een nieuwe club te vinden, aldus AD Sportwereld.
Er is latente interesse van één Nederlandse club, maar de 30-jarige speler zou ook best naar het buitenland willen.
,,Als er interessante opties zijn mag Rob Ajax verlaten,'' stelt zaakwaarnemer Kees Ploegsma. In de winterstop van vorig seizoen leverde Ajax nog een flinke strijd om Wielaert te halen. Hij werd op voorspraak van trainer Marco van Basten losgeweekt bij FC Twente. Onder Van Basten was Wielaert basisspeler, zijn opvolger Jol begon de competitie nog wel met Wielaert, maar hij verdween half augustus al uit de ploeg na de 4-3 nederlaag tegen PSV. De laatste maanden zit Wielaert bij wedstrijden niet eens op de bank.
zou die club heerenveen zijn?
Er is latente interesse van één Nederlandse club, maar de 30-jarige speler zou ook best naar het buitenland willen.
,,Als er interessante opties zijn mag Rob Ajax verlaten,'' stelt zaakwaarnemer Kees Ploegsma. In de winterstop van vorig seizoen leverde Ajax nog een flinke strijd om Wielaert te halen. Hij werd op voorspraak van trainer Marco van Basten losgeweekt bij FC Twente. Onder Van Basten was Wielaert basisspeler, zijn opvolger Jol begon de competitie nog wel met Wielaert, maar hij verdween half augustus al uit de ploeg na de 4-3 nederlaag tegen PSV. De laatste maanden zit Wielaert bij wedstrijden niet eens op de bank.
zou die club heerenveen zijn?
-
- Bankzitter
Laten we 't hopen, en dan is het nog de vraag of hij weg gaat en voor zo'n salaris bij ons wil spelen.
EDIT:
Hij geeft dus aan dat hij liever naar een buitenlandse club wil dan naar sc Heerenveen, zo dunkt me.
EDIT:
Hij geeft dus aan dat hij liever naar een buitenlandse club wil dan naar sc Heerenveen, zo dunkt me.
-
Verified
- Wereldspeler
waarom Wielaart ? nog nooit een super verdediger gevonden ook is hij al rond de 30 ik heb liever iemand jonger rond de 25 ofzo
Voel je niet te klein om groot te denken!!
-
- Forumicoon
- Contacteer:
Marcel de Jong van Roda een optie? Minder dan Popov kan het niet.
SCH
-
- Invaller
Kevin van Diermen van Vitesse?
- TWR22
- Superster
Goeie optie vind ik! Spakenburger, harde werker.edw schreef:Kevin van Diermen van Vitesse?
100% achter Marco van Basten!
-
- Invaller
Heeft zijn contract nog niet verlengd dus voor niet al te veel geld aan te trekken lees: weinig risico. Utrecht toont ook al interesse.
-
- Wereldspeler
Van Diermen, is dat niet een aankoop in de categorie Janmaat? Nog niet eens een volledig seizoen eredivisie achter de rug. Kan best zijn dat hij heel goed gaat worden, maar hij gaat onze lekke verdediging echt niet in zijn eentje vlottrekken. Doe mij maar iemand met meer ervaring.
-
- Superster
Langetermijnvoetballers hebben wij al genoeg. Net zoals Allard al aangeeft: er moet een speler komen met ervaring, die er direct staat. Een speler als Hansson. Een speler die goed kan communiceren, die verdediging op sleeptouw neemt.
-
- Selectiespeler
Pas stond er een interview in het AD. Hij was wel van plan om zijn contract te verlengen.
Heerenveen heeft hem vroeger al eens gevraagd of hij wilde komen maar toen wilde hij
niet omdat hij dan in een pleeggezin moest. En hij wil graag in ons dorp blijven wonen.
(Zijn vriendin woont schuin tegenover mij)
Heerenveen heeft hem vroeger al eens gevraagd of hij wilde komen maar toen wilde hij
niet omdat hij dan in een pleeggezin moest. En hij wil graag in ons dorp blijven wonen.
(Zijn vriendin woont schuin tegenover mij)