28-10-2009: sc Heerenveen - RBC Roosendaal (4-2, KNVB Beker)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Selectiespeler
Re: [KNVB Beker] sc Heerenveen - RBC Roosendaal (28 okt.)
Ach, ik stoor me ook wel eens aan het voetbal..
- McReo
- Bankzitter
Ik heb gister een zeer zwak heerenveen gezien tegen een nog zwakker RBC. Als ze met dit spel en deze inzet tegen Ado gaan spelen dan heb ik een slecht gevoel voor zaterdag.
Waarom werd Breuer eigenlijk uitgefloten toen hij de penalty ging nenem?
Mooie goal overigens van Janmaat, eindelijk eens een goed schot vanuit de 2de lijn die niet hoog over of ver naast gaat!
Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders gezien, alleen dat de meerderheid hun best deed maar niets extra`s konden en dat Sibon er steeds niet was als het nodig is en een invalbeurt van henrique die echt totaal geen inzet toonde!
Papa heeft hard gewerkt en verdiend wel wat krediet in mijn ogen.
Op naar zaterdag, vroeger kon ik niet wachten om weer naar het stadion te gaan, nu mag het van mij wel extra lang duren!

Waarom werd Breuer eigenlijk uitgefloten toen hij de penalty ging nenem?
Mooie goal overigens van Janmaat, eindelijk eens een goed schot vanuit de 2de lijn die niet hoog over of ver naast gaat!
Ik heb eigenlijk niet veel bijzonders gezien, alleen dat de meerderheid hun best deed maar niets extra`s konden en dat Sibon er steeds niet was als het nodig is en een invalbeurt van henrique die echt totaal geen inzet toonde!
Papa heeft hard gewerkt en verdiend wel wat krediet in mijn ogen.
Op naar zaterdag, vroeger kon ik niet wachten om weer naar het stadion te gaan, nu mag het van mij wel extra lang duren!
Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
-
- Selectiespeler
2 dingen (denk dat dit de reden zijn):McReo schreef: Waarom werd Breuer eigenlijk uitgefloten toen hij de penalty ging nenem?
1. Ik vind het persoonlijk een slechte aanvoerder die niet met het publiek om kan gaan, vlucht soms als eerste de tunnel in en bij het bus incident stond die met zn mond vol tanden. (Wat henrique gister na zijn fantastische inval beurt ook deed)
2. Iedereen wou dat mika hem nam, hij zelf volgens mij ook, maar meneer breuer wou hem zelf nemen. (er was wel een afspraak zo te lezen) Persoonlijk vond ik dit erg zwak. Had het toch Mika gegund, en iedereen schreeuwde erom...
- Jurjenv
- Wereldspeler
Als Mika hem had willen nemen dan had ie niet halverwege de helft moeten blijven staan maar gewoon de bal opeisen.
Zaterdag gaan we gewoon weer volle bak.
De tiki's waren trouwens weer goed hard
Zaterdag gaan we gewoon weer volle bak.
De tiki's waren trouwens weer goed hard

- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
En ik stoor me aan het voetbal, de resultaten, de mediaoptredens van JdJ en Kuiper, het aankoopbeleid, het supportersbeleid ect ect...De Jonge stoort zich aan supporters Heerenveen
-
- Superster
- Contacteer:
Werd Breuer dan echt uitgefloten tijdens het nemen van de penal? ZO heb ik het helemaal niet meegekregen
Bedankt Torcida:-)
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Daar mag je niks van zeggen, want we hebben immers de beker gewonnen, hebben een goede kans om te overwinteren in Europa en we hebben en selectie die met Twente meekan! Bovendien komt in de winter onze verlosser Djurizic, dat wordt hem jongens! Ons bestuur gelooft daar heilig in! Ik vind het onterecht dat je kritiek hebt, want RKC is gered dus we staan er helemaal niet zo slecht voor. Paar keer winnen en we staan weer middenmoot!Blizzard schreef: En ik stoor me aan het voetbal, de resultaten, de mediaoptredens van JdJ en Kuiper, het aankoopbeleid, het supportersbeleid ect ect...
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Selectiespeler
Nee, elke andere speler was het ook zo geweest. Gewoon omdat de meeste mensen MIKA wouden zien.Squerrel schreef:Werd Breuer dan echt uitgefloten tijdens het nemen van de penal? ZO heb ik het helemaal niet meegekregen
-
- Basisspeler
Dat ging niet zozeer om Breuer zelf maar het feit dat vayrynen de penalty niet nam. Dat had toch nog een hoogtepunt op kunnen leveren. Het was wederom een teleurstellende avond. Vertrouwen, blessurens, het is vragen naar de bekende weg maar een andere afslag zie ik niet. Linksaf naar kwaliteit mischien? Toch maar rechtdoor, van de ploeg van vorig jaar is er maar 1 speler vertrokken dus er is potentie genoeg. Stukje 'ranglijst politiek' welke hier veel wordt toegepast.McReo schreef:Waarom werd Breuer eigenlijk uitgefloten toen hij de penalty ging nenem?
Van de door sommige gewenste Anti Yme avond is naar mijn inziens weinig gekomen. Als ik op de schaarse momenten links van mij een klein groepje veelal jeugdige fans hoor roepen 'Yme je maakt de club kapot', krijg ik kromme tenen.
Jullie maken de club kapot waar je mischien nog maar een paar jaar komt!
Dat er nu reacties van 'oudere fans/ die langer ,desnoods dan mij, in het stadion komen' pima. Maar ik ben er na gister van overtuigd dat het merendeel nuchter analyserend tot de conclusie is gekomen dat het niet de schuld van 1 man is dat we nu 17e staan. Laten we positief proberen er een mooi jaar van te maken. Het zou toch fantastisch zijn om europees te overwinteren? En in het verloop de beker met verve verdedigen!
En de competitie dan? Dan maar een keer geen Europees voetbal hebben volgend jaar so be it, loopt het stadion toch niet voor. Niemand kan daarnaast ontkennen dat we veeel te laag staan met dit materiaal. Als we straks iedereen weer aan boord hebben spelen we ons heus wel de middenmoot in. Dat we een lastig programma hebben zegt me niets, je speelt tegen elke ploeg een keer thuis en uit. Voor een ieder gelijk.
Mochten er hier bezoekers zijn die serieus denken dat we degraderen daag ik hen uit voor weddenschap!
Liefhebbers PB maar..
-
- Jeugdspeler
maar ben toch weer geschrokken van heereveen en o.a. van hun supporters wat zijn die dood zeg
Inderdaad ja. Ze zouden zo zijn geschrokken van die werplinten, dat ze niet mee naar binnen mochten.
Je kon een speld horen vallen (zoals gebruikelijk daar), dus hij heeft betere oren dan wij blijkbaar. Verwend bioscooppubliek zeg.
Aldus rbc fans...
Ik heb hun geen een keer gehoord, en in de jupiler league en vroeger eredivisie vond ik hun wel een van de clubs met de minste sfeer
Inderdaad ja. Ze zouden zo zijn geschrokken van die werplinten, dat ze niet mee naar binnen mochten.
Je kon een speld horen vallen (zoals gebruikelijk daar), dus hij heeft betere oren dan wij blijkbaar. Verwend bioscooppubliek zeg.
Aldus rbc fans...
Ik heb hun geen een keer gehoord, en in de jupiler league en vroeger eredivisie vond ik hun wel een van de clubs met de minste sfeer

-
- Wereldspeler
Blizzard schreef: En ik stoor me aan het voetbal, de resultaten, de mediaoptredens van JdJ en Kuiper, het aankoopbeleid, het supportersbeleid ect ect...
En ik stoor mij aan nutteloze posts van een steeds grotere groep hier, optredens van een gedeelte van NN richting bestuur en mensen die niets en dan ook helemaal niets positiefs meer kunnen halen...
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
-
- Wereldspeler
Hoor je het? Ik ben achter m'n pc voor je aan het klappen!Feanatieke schreef:De grijze muis die vanochtend door het kantoor liep had nog meer uitstraling dan dat clubje uit Roosendaal. Ik zou het begrijpen als daar 'dood' publiek zit. Hier niet. De spelers voetballen met onze vlag (en een hoop Jako-rotzooi) aan en vertegenwoordigen ons lân. Als ze dan gaan prutsen moeten we niet stil zijn, maar brullen. Maargoed, geen enkele menukaart in welk restaurant dan ook heeft meer smaken dan Heerenveen.
Nog eventjes één keer:
4-2 is in het alles-is-mogelijk-toernooi prima.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
-
- Wereldspeler
Ze hebben wel een beetje gelijk, sfeer was gister gewoon zwaar en zwaar klote maar hun hebben geen recht van spreken met hun 30 man achter de goal.Juthu schreef:maar ben toch weer geschrokken van heereveen en o.a. van hun supporters wat zijn die dood zeg
Aldus rbc fans...
- ItFean82
- Forumicoon
Er waren ook hooguit een mannetje of 50 die meezongen, en aan het gefluit te horen wordt hun mening zeker niet gedeeld.r--dj schreef:Jan de Jonge was jammer genoeg niet zo gecharmeerd van de supporters:
Op naar het volgende seizoen....
-
- Jeugdspeler
Ik als RBC supporter sta ook bij een van deze citatenJuthu schreef:maar ben toch weer geschrokken van heereveen en o.a. van hun supporters wat zijn die dood zeg
Aldus rbc fans...
Maar ik had altijd een soort van sympathie voor jullie club maar dat is hellaas flink tegen gevallen hoop dat het tegen ons eenmalig was want, wij hebben aan sfeer genoeg geprobeerd maar jah wat wil je zo ver reizen op een woensdag niet iedereen kan natuurlijk mee maar 30 man?? je kunt er 30 bij tellen maar toch om daarmee een lekker sfeer te maken is natuurlijk moeilijk zat. Ik hoop dat jullie ploeg beter gaat voetballen want anders kunnen jullie je zorgen gaan maken dit was een wedstrijd op eerste divisie niveau en daarmee bedoel ik slecht, bagger enz.,
nog veel succes verder
-
- Wereldspeler
Doel je op mij van die 30 man ? Daar bedoelde ik jullie fanatieke aanhang mee die normaal gesproken bij jullie achter de goal staat Orange Army/Volta Side ?.
-
- Jeugdspeler
goed gezien maar dan kan je er nog meer dan 30 bij tellensch4-live schreef:Doel je op mij van die 30 man ? Daar bedoelde ik jullie fanatieke aanhang mee die normaal gesproken bij jullie achter de goal staat Orange Army/Volta Side ?.

-
- Jeugdspeler
wij kunnen dan maar een kleine sfeergroep hebben maar we zijn wel echte.en niet van dat achterlijke succes publiek.
die als het even tegen zit gelijk gaan mauwen dat komt omdat jullie van dat verwende klote publiek zijn.wil het nog wel eens zien als jullie in de 1e divisie spelen hoeveel man jullie nog hebben staan.bij Cambuur Leeuwarden is de sfeer 100 keer beter in ieder geval.
die als het even tegen zit gelijk gaan mauwen dat komt omdat jullie van dat verwende klote publiek zijn.wil het nog wel eens zien als jullie in de 1e divisie spelen hoeveel man jullie nog hebben staan.bij Cambuur Leeuwarden is de sfeer 100 keer beter in ieder geval.
-
- Wereldspeler
Nee toen jullie van de eredivisie naar de eerste ging en zat het nog steeds evenvol....rbc schreef:wij kunnen dan maar een kleine sfeergroep hebben maar we zijn wel echte.en niet van dat achterlijke succes publiek.
-
- Jeugdspeler
klopt maar bij ons was de sfeer in de ere niet beter dan nu.sch4-live schreef: Nee toen jullie van de eredivisie naar de eerste ging en zat het nog steeds evenvol....
- ItFean82
- Forumicoon
Is ook niet zo moeilijk in zo'n klein stadion. Dan kan elke club sfeer maken.rbc schreef:bij Cambuur Leeuwarden is de sfeer 100 keer beter in ieder geval.
-
- Jeugdspeler
ItFean82 schreef: Is ook niet zo moeilijk in zo'n klein stadion. Dan kan elke club sfeer maken.
dat heeft niks met de grootte van het stadion te maken kijk maar naar Feyenoord Twente enz.dat ligt aan de supporters die je hebt.
-
Verified
- Forumicoon
Boeie, wij zijn een ronde verder.
Zolang er geen "Yme rot op" gezongen wordt, vind ik alles best
Zolang er geen "Yme rot op" gezongen wordt, vind ik alles best
- kukkel
- Basisspeler
Ok weten we dat ook weer.Bedankt en tot ziens.
con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
- ItFean82
- Forumicoon
Misschien moet je even dvd'tje bekijken van de bekerfinale, dan zie je dat wij in de kuip ook sfeer kunnen maken. Het kan wel degelijk aan het stadion liggen, onze akoustiek is gewoon klote. Verder spreekt een wedstrijdje tegen, met alle respect, RBC niet aan. Tel daarbij de huidige malaise op, en het is makkelijk verklaard.rbc schreef:dat heeft niks met de grootte van het stadion te maken kijk maar naar Feyenoord Twente enz.dat ligt aan de supporters die je hebt.
-
- Jeugdspeler
bij een beker finale krijgt iedereen er sfeer in.maar voor de rest heb je gelijk.succes verder in heerenveen.ItFean82 schreef: Misschien moet je even dvd'tje bekijken van de bekerfinale, dan zie je dat wij in de kuip ook sfeer kunnen maken. Het kan wel degelijk aan het stadion liggen, onze akoustiek is gewoon klote. Verder spreekt een wedstrijdje tegen, met alle respect, RBC niet aan. Tel daarbij de huidige malaise op, en het is makkelijk verklaard.
-
- Bankzitter
@alle rbc supporters hier op dit forum:
leuk dat jullie ook eens bij een eredivisie club zijn geweest. ik kan jullie vertellen, en ik kan het weten, ben nl nog weleens op sportpark de luiten geweest, dat die sfeer daar erg triest is. dus laten we niet doen alsof jullie geweldenaars zijn. stelt niet veel voor. was in de eredivisie al zo. mag toch hopen dat jullie dat zelf ook inzien. en bij de sc is de sfeer nu momenteel misschien niet hoogdravend, dat komt wel weer.
leuk dat jullie ook eens bij een eredivisie club zijn geweest. ik kan jullie vertellen, en ik kan het weten, ben nl nog weleens op sportpark de luiten geweest, dat die sfeer daar erg triest is. dus laten we niet doen alsof jullie geweldenaars zijn. stelt niet veel voor. was in de eredivisie al zo. mag toch hopen dat jullie dat zelf ook inzien. en bij de sc is de sfeer nu momenteel misschien niet hoogdravend, dat komt wel weer.
-
- Invaller
Heb me gister geërgerd aan 18000 man die hun club hebben benadeeld door niet te komen.
-
- Superster
Nou, wees er maar trots op zou ik zeggen dat jullie echte zijn. Bak een taart en vier het en geef jezelf maar extra veel schouderklopjes.rbc schreef:wij kunnen dan maar een kleine sfeergroep hebben maar we zijn wel echte
Verwend klote publiek? Hoe durf je dat in de mond te nemen? Ik zal mijn club nimmer in de steek laten, niet in goede tijden en zeker ook niet in slechte tijden. Als je wilt spreken over succespubliek, dan heb je het over AZ.rbc schreef:en niet van dat achterlijke succes publiek. die als het even tegen zit gelijk gaan mauwen dat komt omdat jullie van dat verwende klote publiek zijn.
- Caspar
- Superster
We hebben toch wel betere dingen te doen dan ons druk maken om twee RBC supporters die iets roepen over de sfeer? Daar staan we toch boven? Toch?
Ladies and gentleman: We've got him!