Wanneer je alleen gaan zingen als we achter staan met Yme Rot Op dat is pas ongeloofwaardig, al worden we dit seizoen 5e dan zie ik Yme nog steeds liever vandaag vetrekken dan morgen. En het viel trouwens reuze mee met de spreekkoren als we Zaterdag van Ado verliezen zal het 10X erger zijn. Verder is het gewoon bedroevend wanneer je maar met 4-2 wint van RBC. RBC heeft totaal geen goeie spelers en veel dreiging kwam er ook niet af van hun aanvallers. Hun verdediging is ook al erg bedroevend wanneer je dan met 4-2 wint en dat RBC zelfs nog op 3-2 komt dat is gewoon slecht. Zaterdag wordt het een ander verhaal en zullen we het heel moeilijk krijgen. Pluspunt gister : MIKA !Albert H. schreef:Hoezo: standpunt van NN goed duidelijk gemaakt?! Dat het met Heerenveen de laatste tijd niet goed gaat, wisten we evengoed al hoor, maar het is weinig verheffend als je na drie minuten spelen begint met spreekkoren richting Yme Kuiper.
Wat dan ook weer herhaald wordt direct nadat er gescoord is. De logica ontging mij totaal...
Bovendien weinig chic om Yme Kuiper als een soort 'Kop van Jut' te gebruiken.
Nou ja, ik begrijp er in elk geval niets van. Verder leuke avond gehad en eindelijk weer eens lekker kunnen juichen!
28-10-2009: sc Heerenveen - RBC Roosendaal (4-2, KNVB Beker)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: [KNVB Beker] sc Heerenveen - RBC Roosendaal (28 okt.)
-
- Jeugdspeler
Inderdaad heeft Mika op de goal geschoten. Hij speelde fris maar ik bedoel met onopvallend dat hij het team nog niet kon dragen en dat door zijn invallen het team ineens beter ging spelen. Ik verwacht overigens wel dat hij dat na de winterstop kan doen. Losada speelt centraal en moet zorgen voor een goede aanvoer naar de voorste linie. Hij moet controleren en geen onnodig balverlies lijden. Dat hij twee maal een goal voorbereid uit een dood spelmoment is natuurlijk leuk. Je moet echter ook zien dat Papa en Popov beide wel erg vrij konden inkoppen. De eerste goal van RBC was een fout van Losada. Ik zal jou overigens niet verwijten dat je onder je stoeltje zat. Ik behandel een ieder op welk forum dan ook met respect en reageer normaal.Jurjenv schreef:Mika onopvallend? Zat je onder je stoeltje ofzo? Heeft 3 keer een schot op goal gemaakt, en een paar acties nog.
En wat ook zeker positief is; 4 goals voor. 2 uit dode spelmomenten (dacht 2x assist Losada) en nette goal van Janmaat.
Ik ben het helemaal met je eens dat de goal van Janmaat prachtig was. Blijkbaar lees je mijn post niet goed. Janmaat had in het begin problemen met de tegenstander maar herstelde zich daarna.
- TWR22
- Superster
Even hier neer zetten want andere topic is locked:
Willem II - sc Heerenveen levert 45 stemmen op met een nieuwe winnaar: Papadopoulos. 3 punten voor hem dus. Tweede is Vandenbussche met 17 stemmen (2 punten) en derde - daar is ie weer - Dingsdag met 2 stemmen en 1 punt. Daarmee komt Dingsdag aan kop! Hij zal deze wedstrijd (RBC) geen punten krijgen want hij zat op de bank.
De nieuwe stand:
1. Dingsdag - 19 punten
2. Lejsal - 18 punten
3. Vandenbussche - 15 punten
4. Papadopoulos - 10 punten
5. Svec - 8 punten
7. Breuer - 6 punten
8. Sibon, Bak Nielsen en Losada - 5 punten
9. Elm en Henrique - 4 punten
10. Beerens en Grindheim - 3 punten
11. Stolte - 1 punt
Willem II - sc Heerenveen levert 45 stemmen op met een nieuwe winnaar: Papadopoulos. 3 punten voor hem dus. Tweede is Vandenbussche met 17 stemmen (2 punten) en derde - daar is ie weer - Dingsdag met 2 stemmen en 1 punt. Daarmee komt Dingsdag aan kop! Hij zal deze wedstrijd (RBC) geen punten krijgen want hij zat op de bank.
De nieuwe stand:
1. Dingsdag - 19 punten
2. Lejsal - 18 punten
3. Vandenbussche - 15 punten
4. Papadopoulos - 10 punten
5. Svec - 8 punten
7. Breuer - 6 punten
8. Sibon, Bak Nielsen en Losada - 5 punten
9. Elm en Henrique - 4 punten
10. Beerens en Grindheim - 3 punten
11. Stolte - 1 punt
100% achter Marco van Basten!
-
- Forumicoon
Je kon wel zien dat achter Mika's oplossingen slimheid en voetbalintelligentie zit. Hij laat daardoor anderen beter voetballen, zelfs als hij zelf niet schittert.
- TWR22
- Superster
Het was een zwakke tegenstander en Heerenveen speelde niet goed. Ik vond Sibon nou juist wel redelijk tot goed spelen, zo ook Janmaat. Ik vond Losada echt goed bezig; die man kan een vrije trap nemen a la Pranjic! 2 keer panklaar op het hoofdje, supergoed. Laat hem ook de vrije trap op goal nemen!
Prachtig dat Mika weer terug is. Zat direct te coachen, zette de mensen neer, actief. Voor mij 100% duidelijk dat dit de man is die Heerenveen mist. Mika en dan een scorende spits en we zijn al een heel eind op weg! Mika deed het onsportief met die laatste bal maar natuurlijk ook wel slim he ...
Negatief: Henrique wederom helemaal niks, Elyounousi was matig. Papadopulous vond ik actief, deed echt zijn best, werkte hard. Assaidi vond ik goed, die gaat er echt wel komen als hij inziet dat een pass soms beter is, vind ik echt een goeie voetballer. Losada ontwikkelt zich goed nu ook. Svec is zeer belangrijk. VdB deed wat ie moest doen. De rest: geen mening over.
Prachtig dat Mika weer terug is. Zat direct te coachen, zette de mensen neer, actief. Voor mij 100% duidelijk dat dit de man is die Heerenveen mist. Mika en dan een scorende spits en we zijn al een heel eind op weg! Mika deed het onsportief met die laatste bal maar natuurlijk ook wel slim he ...
Negatief: Henrique wederom helemaal niks, Elyounousi was matig. Papadopulous vond ik actief, deed echt zijn best, werkte hard. Assaidi vond ik goed, die gaat er echt wel komen als hij inziet dat een pass soms beter is, vind ik echt een goeie voetballer. Losada ontwikkelt zich goed nu ook. Svec is zeer belangrijk. VdB deed wat ie moest doen. De rest: geen mening over.
-
- Superster
ik heb de hele wedstrijd voor de aardigheid maar eens naast Yme gezeten, oke er zat een gangpad en een leeg stoeltje tussen, maar meer ook niet. Yme heeft niet een keer naar NN gekeken, hij heeft niet een spandoek gelezen ( die werden wel hardop door zn zoontje voorgelezen) het Yme rot op was wel te verstaan. Hij moet het gehoord hebben. Ik zag een man, onderuitgezakt zitten, voor mijn gevoel met ontzettend veel spanning in zn lijf, het ogenschijnlijke van het doet me niets, lijkt mijns inziens niet te kloppen. Bij de 1-0 was er geen emotie, geen juich of applaus, bij de 2-0 kwam hij iets meer uit zn schulp, maar toonde bar weinig emotie. Bij de 3-1 had ik het idee dat hij voor het eerst wat beleving toonde, vanuit een enorme opluchting ? Wat me opviel was de eenzaamheid die hij uitstraalde ( Henk H. zat er ook overigens), is dit nu het bestuur van Heerenveen ? Natuurlijk het zijn slechte tijden, maar gvd nog aan toe, rug recht en toon beleving bij de wedstrijd. Echt schrijnend om te zien. Zoals ik eerder schreef, wellicht stijf van de stress. Yme en co zoek de communicatie nu eens echt op met je achterban, geen slap gelul over met strekkingen als 'we zijn niet minder als twente oid' Geef gewoon aan dat het er niet goed voorstaat, dat met het aantrekken van Trond een grote blunder is gemaakt, ( ik sprak met Maarten de Jong en die vertelde dat het bekend was dat als Trond ergens komt het een jaar goed gaat en daarna zakt de boel in, belgie, griekenland etc) Dat met een aantal aankopen er niet goed gescout is, dat er niet adequaat op het gemis van Prancjic en de blessures van Roorda en Mika is ingespeeld en dat ze vanaf de winterstop een kwaliteits impuls gaan geven aan het team etc.) WIJ WILLEN DOMWEG HOREN WAT ER GAAT GEBEUREN, ZO MOEILIJK IS DAT NIET.
Hier heb ik geen woorden voor
-
- Jeugdspeler
We moeten toch positief blijven maar idd ook realistisch.
Hopelijk heeft deze wedstrijd wat vertrouwen gegeven, ook al kwamen er 2 tegendoelpunten. De opkomst viel wel wat tegen. Had gehoopt dat het gestunt (goedkope kaartjes en kaartjes bij c1000 dacht ik?) voor een voller stadion zou zorgen.
Hopelijk heeft deze wedstrijd wat vertrouwen gegeven, ook al kwamen er 2 tegendoelpunten. De opkomst viel wel wat tegen. Had gehoopt dat het gestunt (goedkope kaartjes en kaartjes bij c1000 dacht ik?) voor een voller stadion zou zorgen.
-
- Selectiespeler
Ik heb me flink geërgerd aan het 'Yme rot op' vanuit NN, ik ben blij dat een groot aantal andere supporters hun afkeuring over die kreet vaak liet blijken. Doe dan iets met ludieke spandoeken ofzo. Helpt dat? Nee, maar 'Yme rot op' zingen zeker weten ook niet!
We hebben gisteravond kunnen zien dat er toch best een aardig team staat, wat in staat moet zijn om dit seizoen nog in het linkerrijtje te voetballen. Bak Nielsen was zwak, maar pluspunt was natuurlijk de terugkeer van Väyrynen. Het leek wel alsof er spontaan meer naar voren gespeeld werd toen hij er in kwam. Assaidi is een klasse beter dan Paulo Henrique, helaas is het rendement nog niet altijd zichtbaar maar die jongen komt er wel. Paulo maar verhuren aan Emmen ofzo
Elyounoussi liep wel een hoop, maar ook in de weg (hij blokte een schot aan het begin van de wedstrijd) maar verder is hij toch echt te licht. Losada vond ik niet echt opvallend, voor een huurling brengt hij echt veel te weinig.
We hebben gisteravond kunnen zien dat er toch best een aardig team staat, wat in staat moet zijn om dit seizoen nog in het linkerrijtje te voetballen. Bak Nielsen was zwak, maar pluspunt was natuurlijk de terugkeer van Väyrynen. Het leek wel alsof er spontaan meer naar voren gespeeld werd toen hij er in kwam. Assaidi is een klasse beter dan Paulo Henrique, helaas is het rendement nog niet altijd zichtbaar maar die jongen komt er wel. Paulo maar verhuren aan Emmen ofzo

Elyounoussi liep wel een hoop, maar ook in de weg (hij blokte een schot aan het begin van de wedstrijd) maar verder is hij toch echt te licht. Losada vond ik niet echt opvallend, voor een huurling brengt hij echt veel te weinig.
-
- Bankzitter
Best een aardig team? De tegenstander was fucking RBC! Dertiende in de Jupiler League!
Ik heb me kapot geërgerd aan de fantastische aankopen van dit bestuur. Het spel was natuurlijk helemaal fantastisch en we gaan gewoon weer Europa in!
Ik heb me kapot geërgerd aan de fantastische aankopen van dit bestuur. Het spel was natuurlijk helemaal fantastisch en we gaan gewoon weer Europa in!
-
- Beheerder
RBC Roosendaal is in mijn ogen geen goede graadmeter, die speelden echt heel erg zwak en ontstegen zeker niet het niveau van een gemiddelde hoofdklasser. Ik heb op enkele spelers van hun zitten te letten maar die zijn echt te dramatisch voor woorden.Fean Fan Drachten schreef:We hebben gisteravond kunnen zien dat er toch best een aardig team staat, wat in staat moet zijn om dit seizoen nog in het linkerrijtje te voetballen.
Nee, zaterdag zal het moeten gebeuren. Dan MOET er gewonnen worden.
- Criz
- Wereldspeler
Wat een negativiteit allemaal zeg. We hebben gisteren gewonnen en aangetoond dat we goed meekunnen op Jupiler niveau! Even serieus nu, het was natuurlijk een drama gisteren. Het wordt met de week slechter en ik vrees voor Zaterdag. Winnen we dan niet, dan..dan.. dan wat? Wij zijn de dupe, het bestuur en de spelers kan het volgens mij weinig rotten.
- TWR22
- Superster
Ik ben het hier echt totaal mee oneens, zie "Spelers en Staf". Je hebt weinig mensenkennis als je dit serieus meent, en psychologie snap je al helemaal niet. Ik snap dat je het denkt omdat het zo lijkt, maar de waarheid is echt anders.Criz schreef:Het wordt met de week slechter en ik vrees voor Zaterdag. Winnen we dan niet, dan..dan.. dan wat? Wij zijn de dupe, het bestuur en de spelers kan het volgens mij weinig rotten.
- Criz
- Wereldspeler
Spelers liepen na het debacel tegen VVV lachend en grappend in de wandelgangen. Vindt je het gek dat ik dat dan concludeer? Of is mijn mensenkennis nu nog steeds zo kut, TRW22?
-
- Wereldspeler
De meeste mensen zien niet in, hoe slecht we er voor staan.
Oke leuk pot gister, maar wat wil je tegen de nummer 13 van de JL???
Nn staat er altijd! In voor en tegenspoed! Maar mag dan ook wel eens
zijn ongenoegen tonen!
Ben het spuugzat, als dat gekots hier op nn! Ga lekker zelf een sfeervak opzetten,
en net als bij az zingen: We love you Yme we do! We love you Yme we do! Ooooh Yme we love you!
zijn ongenoegen tonen!
Ben het spuugzat, als dat gekots hier op nn! Ga lekker zelf een sfeervak opzetten,
en net als bij az zingen: We love you Yme we do! We love you Yme we do! Ooooh Yme we love you!
-
- Wereldspeler
Kijk en dit vind ik dus nog erger dan het roepen op zich. Vorig jaar de beker gewonnen: dit komt door Sollied, de sfeer in de kuip, spelers die zich die wedstrijden hebben onderscheiden, maar niet Kuiper c.s. Nu gaat het slecht en ligt het allemaal aan het bestuur... Ik denk zelfs dat er sommige van jullie zelfs hopen dat SCH verliest zodat jullie Yme nog meer het vuur aan de schenen kunnen leggen. Dat is het omgekeerde van supporter voor je club zijn ...sch4-live: Wanneer je alleen gaan zingen als we achter staan met Yme Rot Op dat is pas ongeloofwaardig, al worden we dit seizoen 5e dan zie ik Yme nog steeds liever vandaag vetrekken dan morgen.
Ik heb beide helften achter het doel v/d RBC goalie gezeten. Mijn bevindingen:
Assaidi maakt nog wel eens een foute keuze maar was vaak aanwezig bij kansen en maakte goede acties. 2e helft 6 vrije trappen/corners(waaruit 2 doelpunten voort kwamen) die kwamen doordat hij gestuit wordt. In 1 zin: Dreigend en aanwezig.
Losada erg wissellend in actief zijn. Soms werd er druk gezet door de spitsen en deed hij niet mee, waardoor RBC ermee weg kon komen. Maar wel een aantal assists. Actiever en dominanter, zoals hij bij GBA was.
Papadopulos liet mij gister zien uitstekend te kunnen voetballen en een goede loopactie te hebben. Hij moet getraind worden op wanneer hij welke keuze maakt. Hij kan daar meer rendement uithalen. Wanneer hij geissoleerd voorin staat dan wil hij in 1 keer kaatsen en juist met mensen om hem heen vertraagd hij door de bal aan te nemen of zelf een actie te maken. Ik denk dat het goed komt met hem.
Elyounoussi: hij liet zien toch goed te kunnen voetballen en straalde lef en gedrevenheid uit. Mooi dat hij een kans krijgt. Zonder vertrouwen v/d technische staf wordt het nooit wat.
Mooi dat Mika er weer is! En hij kan nog voetballen!
Janmaat goede wedstrijd, koos goed de momenten om in te schuiven.
Popov stond de hele tijd in de startblokken, waardoor hij gaten dichtloopt voor Assaidi en Losada. Wonderlijk mannetje is het: goed of heel slecht ligt bij hem heel dicht bijelkaar.
Svec: 2 keer kon hij vanaf de 16 uithalen, maar volgens mij weet hij noet dat een voetbalveld doeltje heeft. Verder sober- goed.
VdBussche: foutje bij de vrije trap? Hij leek al erg lang te liggen op de grond. Te vroeg hoek gekozen?De beelden moet ik nog terugkijken.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
- Ironis
- Wereldspeler
Ik cond het stadion erg stil. Ik heb NN in de eerste minuten (dramatische beginminuten) horen scanderen. Logisch, in mijn ogen. Daarna werden de jongens aangemoedigd.
Wat ik wel raar vond is dat na een eigen doelpunt ook nog wel eens 'Yme rot op' werd gebruld. Dat viel me vies twegen en begrijp de fluitconcerten op die momenten volledig.
Ik denk dat het van de 90 minuten speeltijd toch wel 60 minuten doodstil was in het NN vak. Ik had het gevoel alsof NN de spelers de 'silent treatment' gaf, tot momenten waarop dreiging ontstond. Op zich prima tactiek. Niet uitfluiten, maar wel van je laten horen als de spelers duidelijk druk zetten.
Over het algemeen begrijp ik de reacties van NN, maar sommige momenten waren onhandig uitgekozen.
Prachtig onthaal van Mika trouwens!
Wat ik wel raar vond is dat na een eigen doelpunt ook nog wel eens 'Yme rot op' werd gebruld. Dat viel me vies twegen en begrijp de fluitconcerten op die momenten volledig.
Ik denk dat het van de 90 minuten speeltijd toch wel 60 minuten doodstil was in het NN vak. Ik had het gevoel alsof NN de spelers de 'silent treatment' gaf, tot momenten waarop dreiging ontstond. Op zich prima tactiek. Niet uitfluiten, maar wel van je laten horen als de spelers duidelijk druk zetten.
Over het algemeen begrijp ik de reacties van NN, maar sommige momenten waren onhandig uitgekozen.
Prachtig onthaal van Mika trouwens!
- feanman
- Nieuw talent
Wat mij gisteravond opviel was de frustratie van Papa. Deze man wil en kan zoveel maar kan vaak nergens de bal kwijt.
Meerdere malen moest hij schreeuwen om Sibon. Sibon was overigens steeds te laat en stond compleet te slapen.
Laatst las ik een stukje in Feanfan van Sibon waarin hij zei Papa te moeten coachen en hem veel te moeten leren. Ik denk dat het momenteel andersom is. Papa heeft een veel hoger niveau behaald dan Sibon. Kijk naar zijn vorige clubs. Waar haalt Sibon deze arrogantie vandaan?! Nogmaals ik ben niet vergeten wat hij in het verleden heeft gedaan voor de club.
Na gisteravond ben ik absoluut van mening dat Papa onze eerste spits moet zijn. Sibon op de bank.
Meerdere malen moest hij schreeuwen om Sibon. Sibon was overigens steeds te laat en stond compleet te slapen.
Laatst las ik een stukje in Feanfan van Sibon waarin hij zei Papa te moeten coachen en hem veel te moeten leren. Ik denk dat het momenteel andersom is. Papa heeft een veel hoger niveau behaald dan Sibon. Kijk naar zijn vorige clubs. Waar haalt Sibon deze arrogantie vandaan?! Nogmaals ik ben niet vergeten wat hij in het verleden heeft gedaan voor de club.
Na gisteravond ben ik absoluut van mening dat Papa onze eerste spits moet zijn. Sibon op de bank.
Man of the match... Heero!
-
- Wereldspeler
AMF schreef:Best een aardig team? De tegenstander was fucking RBC! Dertiende in de Jupiler League!
Wij zijn de nummer 17 van de Eredivisie! Maar natuurlijk zijn wij beter en hebben dit ook aangetoond. Wat verwacht je dan? 7-0 winnen? Feyenoord-Den Bosch gezien? AZ- Spakenburg? Twente- Capelle? Allemaal kwamen ze in de problemen. Dit is tegen amateurs en dit is de subtop van Nederland op dit moment.
Wees realisitsch: verwacht geen walkovers, maar een elftal die knokt en (net als gister) bijna niet in gevaar komt en met 2 stappen vooruit- 1 weer achteruit probeert progressie te boeken.
-
- Forumicoon
Ik vond dat vies tegenvallen eigenlijk. Een paar losse 'fluitjes' (die ook nog eens uit NN zélf kwamen grotendeels) maar zeker geen massale afkeuring. Bij Groningen werd de noordzijde na een protestactie eens massaal uitgefloten. Dán maak je een statement dat je het ergens niet mee eens bent. Gisteren was er vooral weer apathie op de rest van de tribunes. Laat dan potverdomme in het stadion eens wat van je horen.Fean Fan Drachten schreef:Ik heb me flink geërgerd aan het 'Yme rot op' vanuit NN, ik ben blij dat een groot aantal andere supporters hun afkeuring over die kreet vaak liet blijken.
-
- Forumicoon
Laat jij je psychologie eens even los dan zou ik zeggen (wat komt dit arrogant over man). Uit de lichaamstaal en de gemakzucht straat nu niet echt een winnaarsmentaliteit uit.TWR22 schreef:Je hebt weinig mensenkennis als je dit serieus meent, en psychologie snap je al helemaal niet. Ik snap dat je het denkt omdat het zo lijkt, maar de waarheid is echt anders.
Laatst gewijzigd door Heerenveen rules op 29-10-2009 11:11, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Wereldspeler
Een psycholoog kijkt ook naar lichaamstaal...Heerenveen rules schreef: Laat jij je psychologie eens even los dan zou ik zeggen (wat komt dit arogant over man). Uit de lichaamstaal en de gemakzucht straat nu niet echt een winnaarsmentaliteit uit.
- Criz
- Wereldspeler
Laat wel even weten dat je dit bericht verkeerd quote en dat ik niet degene ben die dat gezegd heeft, het was tegen mij bedoeld. Maar net zoals jij zegt, ben ik benieuwd naar de 'psychologische' onderbouwing van TWR.Heerenveen rules schreef: Laat jij je psychologie eens even los dan zou ik zeggen (wat komt dit arogant over man). Uit de lichaamstaal en de gemakzucht straat nu niet echt een winnaarsmentaliteit uit.
-
- Forumicoon
Precies, daarom geef ik dat ook aan. Als ik de lichaamstaal van Breuer en Bak zie gisteravond dan staan daar twee spelers die niet door het vuur gaan voor een goede prestatie. Als jij echt met de situatie in de maag zit dan geef je werkelijk alles om het tij te doen keren. Dat mis ik bij meer spelers (Sibon, Losada).teamplayer schreef:Een psycholoog kijkt ook naar lichaamstaal...
Ik weet sowieso niet waar de echte Bak gebleven is, de gedreven, opzwepende speler. Zo is hij van weinig waarde.
Edit: heb het al even aangepast Criz.
-
- Wereldspeler
Heerenveen rules schreef: Precies, daarom geef ik dat ook aan. Als ik de lichaamstaal van Breuer en Bak zie gisteravond dan staan daar twee spelers die niet door het vuur gaan voor een goede prestatie. Als jij echt met de situatie in de maag zit dan geef je werkelijk alles om het tij te doen keren. Dat mis ik bij meer spelers (Sibon, Losada).
Sibon bemoeit zich zelfs met de opbouw, Losada geeft assists, Bak en Breuer geven bijna niets weg...
Jij bent duidelijk geen psycholoog. Juist dat overdreven knokkersmentaliteit brak Bak(v/d Gijp liet dat nog zien bij VI) en Breuer de laatste tijd op. Gister stond er een team die weinig weggaf, probeerde aan elkaar te wennen in voetballend opzicht...
HR: ik vind het goed dat je een eigen mening hebt, maar voer hem niet te ver door. Jij krijgt tunnelvisie en ziet nu in alles iets wat niet goed is. Eigen mening: goed- Open naar andere ideeen: matig
- TWR22
- Superster
Ik zou oppassen dat op NN te gooien, want ik ben namelijk ook lid van NN ... sta ook 100% achter NN, alleen ik sta niet achter "Yme rot op". Dat kan toch? Denk niet dat heel NN dat verder vindt.Lasse4evah schreef:De meeste mensen zien niet in, hoe slecht we er voor staan.
zijn ongenoegen tonen!
- TWR22
- Superster
Quote in quote in quote: Ik heb het over het BESTUUR gehad, dat deze situatie hun niks zou doen. Want dat is echt onzin. En daarom zei ik ook: lees even bij Speler sen Staf, bestuur gedeelte. Over de spelers heb ik een andere mening.Heerenveen rules schreef: Precies, daarom geef ik dat ook aan. Als ik de lichaamstaal van Breuer en Bak zie gisteravond dan staan daar twee spelers die niet door het vuur gaan voor een goede prestatie. Als jij echt met de situatie in de maag zit dan geef je werkelijk alles om het tij te doen keren. Dat mis ik bij meer spelers (Sibon, Losada).
Ik weet sowieso niet waar de echte Bak gebleven is, de gedreven, opzwepende speler. Zo is hij van weinig waarde.
Edit: heb het al even aangepast Criz.
-
- Bankzitter
Jan de Jonge was jammer genoeg niet zo gecharmeerd van de supporters:
De Jonge stoort zich aan supporters Heerenveen
De supporters van sc Heerenveen laten de afgelopen periode steeds meer hun onvrede blijken. Ook woensdagavond weer tijdens het bekerduel met RBC Roosendaal. Interim-trainer Jan De Jonge is er niet blij mee.
Na het eerste fluitsignaal riepen de supporters om het vertrek van de huidige clubleiding. "Juist in moeilijke tijden moet je één front vormen. Bovendien wordt de hele situatie opgeklopt door de media. In de krant staat dat er zondag honderd man waren, nou neem van mij aan dat dat lang niet het geval was", doelt De Jonge op het bericht dat honderden aanhangers hun onvrede kwamen uitten bij het Abe Lenstra Stadion na de 4-1 nederlaag bij Willem II
"Ik zag vanavond een spandoek hangen met een oproep om achter de club te blijven staan, maar daar wordt dan geen aandacht aan besteed", klinkt een teleurgestelde trainer op de website van zijn werkgever. Toch kan De Jonge wel begrijpen dat de fans ontevreden zijn. "Ook wij zijn dat niet. Mensen mogen best klagen, maar dan wel op een fatsoenlijke manier. Voorlopig zal het nog wel moeizaam blijven. We missen te veel spelers en door het drukke programma kunnen we niet gericht trainen. Een overwinning brengt niet de ommekeer." Ook de bekerzege op RBC niet.
Trommel
-
- Forumicoon
Ik stoor me aan zijn cliches die hij steeds maar weer uitkraamt. Hard werken en we weten waar het aan ligt........
- Hielke
- Forumicoon
Dankzij een gunstige loting zijn we een ronde verder. Een uitwedstrijd tegen RBC had een serieus probleem opgeleverd.
Wat de oorzaak ook is; dit elftal kan niet negentig minuten lang de concentratie opbrengen. Bij vlagen was het gisteren aardig, maar af en toe zakte het weg naar een bedenkelijk niveau. Dan doel ik zowel op het slechte verdedigen als het niet verder uitbouwen van de score.
Wat de oorzaak ook is; dit elftal kan niet negentig minuten lang de concentratie opbrengen. Bij vlagen was het gisteren aardig, maar af en toe zakte het weg naar een bedenkelijk niveau. Dan doel ik zowel op het slechte verdedigen als het niet verder uitbouwen van de score.
-
- Bankzitter
Väyrynen geroerd door warme ontvangst publiek
Het duel tussen sc Heerenveen en RBC Roosendaal leverde woensdag een ‘kippenvel-moment’ op. Na negen maanden blessureleed beleefde Mika Väyrynen in de 64ste minuut van het bekerduel zijn rentree op de Nederlandse voetbalvelden. De Fin werd hartstochtelijk onthaald door het Friese publiek. ,,Dat was fantastisch. Ik had niet verwacht dat het publiek mij zo zou ontvangen.’’
De naderende rentree zorgde woensdagmiddag voor de nodige extra nervositeit bij de middenvelder. Dankzij het warme onthaal van de fans viel bij zijn invalbeurt alle spanning weg. Väyrynen had zich onsterfelijk kunnen maken door bij zijn eerste balcontact te scoren. De inzet van de Fin, op aangeven van Janmaat, eindigde echter op de benen van doelman Koetsier.
Väyrynen kan er na afloop in de catacomben van het Abe Lenstra Stadion om lachen. ,,Dat was misschien ook wel te veel geweest,’’ stelt hij zich bescheiden op. ,,De voorzet was mooi. Ik raakte de bal ook goed, maar niet goed genoeg. Scoren was mooi gewest, maar ik ben al heel blij dat ik na negen maanden weer kan spelen. Ik ben een liefhebber, wil altijd voetballen. De afgelopen periode is niet de gemakkelijkste in mijn carrière geweest.’’
Bij de strafschop die sc Heerenveen in de laatste minuten van het bekerduel kreeg, scandeerden de fans opnieuw de naam van de Fin. Het publiek wilde dat Väyrynen de elfmetertrap zou nemen. ,,Leuk, maar de afspraak was dat Michel (Breuer, red) hem zou nemen. Daar moet je je dan ook aan houden.’’
Fans en trainer zijn blij met de terugkeer van Mika Väyrynen. De Fin wil echter niet als de verlosser worden gezien. ,,Heerenveen heeft mij nodig, maar op dit moment hebben we iedere speler hard nodig. Voor mij was dit een ideale wedstrijd. Vanaf nu moet ik mijn minuten pakken en ritme opdoen. Ik ben terug, maar zit natuurlijk niet meteen op mijn oude niveau.’’
Zaterdag wacht ADO Den Haag. Mika Väyrynen verwacht opnieuw van de partij te zijn. ,,Als de knie morgen (donderdag, red) geen reactie geeft, dan kan ik zaterdag weer spelen. Ik verwacht geen problemen. Ik train hard en die inspanning levert geen reactie op. Gelukkig niet. Ik ben lang genoeg toeschouwer geweest. Ik ben nu eindelijk weer voetballer en hoop dat nog een lange periode te blijven.’’
Trommel