Ik neem toch aan dat ze de met de vrijeverkoop bedoelen: 26.000 plaatsen -/- de 22.000 seizoenkaarthouders. Dus niet dat we van die toestanden krijgen als mt jong ajax enkele jaren geleden (namelijk iets van 20.000 kaarten verkopen en seioenkaarthouders gratis naar binnen. Er kwamen toe iets van 28.000 mensen omdat het aantal seizoenkaarthouders meer was dan verwacht).
Mag toch aannemen dat als ik met mijn seizoenskaartje aan kom zetten, ik gewoon op mijn eigen plek kan plaatsnemen.
Zou toch van de zotte zijn dat ik niet eens op mijn eigen plek kan zitten?
Toch is het belachelijk dat niet alle seizoenkaarthouders komen. Heb je gratis toegang, kom je nog niet (de uitzonderingen die een goede reden hebben daargelaten)
Heb er maar even een mailtje tegen aangegooid naar de club. Beetje duidelijkheid creëren.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Bekerduel gratis voor seizoenkaarthouders
30 september 2009
Seizoenkaarthouders van sc Heerenveen kunnen woensdag 28 oktober gratis (op vertoon geldige seizoenkaart) naar het bekerduel met RBC Roosendaal. Vanaf vrijdag 2 oktober kunnen cc-houders online kaarten kopen voor vijf euro, een dag later begint de verkoop bij de TicketBox-verkooppunten. Het is mogelijk om als seizoenkaarthouder extra kaarten aan te schaffen.
Prima actie van de club, hopelijk levert het flink wat bezoekers op. Kom zelf uit Wageningen, mochten er mensen uit het midden/zuiden van het land komen met de auto, houd ik me aanbevolen om mee te rijden! Moet anders met de trein, wat een stuk minder aantrekkelijk is. Dus mocht dit het geval zijn, stuur dan even een PB'tje!
Hmm, zal wel fijntjes snel uitverkocht zijn. Wil misschien met mijn schoonfamilie gaan, maar dan moeten er wel kaartjes zijn
Ik ga het zien of ik er bij ben. 5 euro is natuurlijk een schijntje en dan helemaal de moeite waard om er bij te zijn!
Of wordt het een heerlijke "patat" wedstrijd, veel kinderen op de tribune die af en aan lopen met patat en voor wie een wedstrijd eigenlijk te lang duurt?
ItFean82 schreef:
Dat moet wel, je weet namelijk nooit van tevoren welke seizoenkaarthouders wel komen en welke niet.Dus je moet die plaatsen toch vrij houden.
Dat zou beteken dat er bijna geen kaarten in de vrije verkoop zouden komen, dat is strijdig met het uitgangspunt dat er 3 kaarten gekocht kunnen worden. Koertom, er wordt op basis van ervaringen uit het verleden een schatting gemaakt op basis waarvan men een aantal kaarten voor de vrije verkoop uitgeeft. Met dit systeem kunnen die kaarten niet plaatsgebonden zijn. Of dat nou zo'n groot punt is, vraag ik mij af, vol zal het niet worden
stuntpiloot112 schreef:Dat is helemaal niet duur! Het zal dus wel vrij vol zitten denk ik. Wel jammer dat door de drukte ik weer op zuid moet zitten met mijn seizoenskaart..
Haal dan gewoon een kaart voor een ander vak als je dat graag wilt. Voor die 5 euro hoef je het niet te laten. Kun je evt je SK nog aan iemand anders uitlenen. Die ook blij..
mitrita schreef:
Dat zou beteken dat er bijna geen kaarten in de vrije verkoop zouden komen, dat is strijdig met het uitgangspunt dat er 3 kaarten gekocht kunnen worden. Koertom, er wordt op basis van ervaringen uit het verleden een schatting gemaakt op basis waarvan men een aantal kaarten voor de vrije verkoop uitgeeft. Met dit systeem kunnen die kaarten niet plaatsgebonden zijn. Of dat nou zo'n groot punt is, vraag ik mij af, vol zal het niet worden
In de Feanmail staat:
Seizoenkaarthouders kunnen, buiten hun vaste seizoenplaats, extra toegangskaarten bestellen. Klik hier voor meer informatie.
Dat betekent dat alleen de plaatsen in de vrije verkoop gaan, die er normaal ook inzitten.
De verkochte kaarten zouden ook niet stoelgeboden zijn. Blijkbaar denken ze dus dat t totaal niet vol wordt en je een plekje mag opzoeken. En natuurlijk loop ik (idereen denk ik) naar je eigen stoel. Zit daar al iemand, dan zal je die moeten vragen een andere plek te zoeken.
Apart. Straks komt er wel 20.000 man en dan? Ik ga in ieder geval wel!
Ik ga ook omdat het op woensdag is. Op donderdag en dinsdag zit ik met trainen dus vind ik het een goede planning van de KNVB. Zo houd ik nog wat snippertrainingen over voor de Europaleugue Hoop op een goede sfeer en dat alle 'supporters' die er geen 5€ voor hadden willen betalen thuis blijven.
Dan worden de stoeltjes weggehaald en gaan we lekker staan. Overigens reken ik er ook op dat het uitvak volledig tot de beschikking staat van SCH. Hoeveel mensen uit Roosendaal reizen mee, en hoeveel daar van zijn agressief (denk niets).
Komt wel goed denk ik, anders gaan we met zijn allen de business lounges bezetten. Die hebben toch plek zat!
De club ziet dit prima naar mijn weten. Ik denk dat buitenom de wat fanatiekere fans zoals wij, er weinig komt. Ik verwacht absoluut geen 20.000 fans, dat is gewoon uitgesloten. Het is een doordeweekse dag, en dan heeft het grote gros geen zin om die lange rijs te maken naar het ALS. Hoe je het ook went of keert, de meeste mensen willen een leuke spannende pot voetbal.
Ironis schreef:Overigens reken ik er ook op dat het uitvak volledig tot de beschikking staat van SCH.
Er zal altijd een gedeelte van het uitvak ter beschikking staan voor RBC. Gewoonweg omdat dat moet. Daarnaast zijn er altijd wel een paar supporters mee van het uitteam.
Ik ga in ieder geval met nog een aantal personen. Verkoop kaartjes is niet clubkaart gebonden, iedereen mag nu kaart kopen, dat is toch ook afwijkend waardoor ik denk dat er een heleboel mensen nu zelf een kaart gaan halen voor 5 euro.
Dat zal zeker zo zijn. Maar wij als seizoenkaarthouders moeten toch wel de garantie hebben op onze eigen plek te kunnen zitten? Hoe kun je nu als club zijnde zeggen dat het voor seizoenkaarthouders gratis is en dan meer losse kaarten verkopen dan dat er normaliter zijn? Dan KUN je problemen krijgen.
Het is een goeie dag (weinig seniorenteams trainen volgens mij op woensdag) en een normale tijd voor de werkende mens.
Snap er ook geen snars van dat mensen zonder geldige reden niet komen. (Geldige reden is: werk).
Eigenlijk zou je met je seizoenskaart gewoon kaartjes moeten gaan halen bij de ticketbox, wel gratis of desnoods alleen de ticketbox kosten?. Dan voorkom je veel gedonder en kan iedereen op zijn eigen plaats zitten.
Hele goede opmerking. Met je seizoenskaart je stoel of staanplaats "terugkopen", zodat je zeker weet op je eigen plek terecht te kunnen. Vrije toegang voor seizoenkaarthouders is een hele goede geste van het bestuur, maar de uitvoering slaat te wensen over.
Als ik kaarten wil bestellen voor deze wedstrijd, en ik klik een vak aan krijg bij alle vakken te staan dat er geen kaartjes meer beschikbaar zijn!Meer mensen hier last van?
sch4-live schreef:Eigenlijk zou je met je seizoenskaart gewoon kaartjes moeten gaan halen bij de ticketbox, wel gratis of desnoods alleen de ticketbox kosten?. Dan voorkom je veel gedonder en kan iedereen op zijn eigen plaats zitten.
Ze moeten gewoon de seizoenkaarthouder hun plaats geven en vervolgens de overige kaartjes los verkopen.
Tja, hier zo'n seizoenkaarthouder die niet gaat. Ik moet er een uur voor rijden en aangezien ik dan hoogzwanger ben, lijkt het me niet verstandig.
Trouwens voor een groot deel van dit seizoen wordt het maar afwachten of ik kan gaan, maar volgend seizoen ben ik er weer volop bij!