Ha hah grapjas! je hebt er zeker weten geen kaas van hebt gegeten. En je hebt zeker ook geen contacten binnen de club. Als ik de naam hier direct prijs geef dan kan het contact en de onderhandelingen in eens weer anders lopen. En dat is in het verleden vaak genoeg gebeurt. Ik noem een Ari ( dat verhaal ken je vast wel, heerenveen was met hem bezig, az krijgt er lucht van en gaat er ook achter aan!) Daarom meld ik hier zeker geen namen. En mensen die ook goede bronnen hebben binnen de club begrijpen die zeer zeker! En als je me niet wil geloven doe je het toch lekker niet. Maar houdt die domme post dan gewoon lekker voor je.
Ha hah grapjas! je hebt er zeker weten geen kaas van hebt gegeten. En je hebt zeker ook geen contacten binnen de club. Als ik de naam hier direct prijs geef dan kan het contact en de onderhandelingen in eens weer anders lopen. En dat is in het verleden vaak genoeg gebeurt. Ik noem een Ari ( dat verhaal ken je vast wel, heerenveen was met hem bezig, az krijgt er lucht van en gaat er ook achter aan!) Daarom meld ik hier zeker geen namen. En mensen die ook goede bronnen hebben binnen de club begrijpen die zeer zeker! En als je me niet wil geloven doe je het toch lekker niet. Maar houdt die domme post dan gewoon lekker voor je.
Het is zeker iemand anders dan Martin Lejsal, of niet? Want Lejsal is geen international, geloof ik.
'Jouw keeper', is toch een international? Kan je anders niet zeggen uit welke regio hij zou moeten komen (Oost Europa, Balkan, Scandinavië, Zuid Amerika ect)...
De informatie die ik gekregen heb gaat zeker niet over deze keeper! Maar ja misschien zijn ze inderdaad wel op meerdere paarden aan het wedden zoals gertjuh net al vermelde. De keeper die ze willen hebben is inderdaad international. En komt niet uit landen als afrika etc. Nu heb ik eigenlijk alweer meer gezegd dan ik zelf zou willen maar ok.
Meer kan en wil ik er eerst even niet over kwijt. Doe ermee wat je ermee wil doen.
Trond Sollied heeft bevestigd tegenover Eredivisielive dan ze bezig zijn met een tsjechiese keeper. Ze willen komende week een keeper halen, dus waarschijnlijk wordt het die tsjech.
Sollied heeft niet gezegt dat de keeper een tsjech is.Dat is de pers die dat er van maakt.Het word door
een tsjechise krant bevestigt.Sollied heeft alleen gezegt dat ze met een keeper bezich zijn en dat dat spoedig
bekent zou worden gemaakt.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
wald pyk schreef:Sollied heeft niet gezegt dat de keeper een tsjech is.Dat is de pers die dat er van maakt.Het word door
een tsjechise krant bevestigt.Sollied heeft alleen gezegt dat ze met een keeper bezich zijn en dat dat spoedig
bekent zou worden gemaakt.
Humberto zei eerst de naam van de speler, maar die wist Sollied niet, hij wist alleen de nationaliteit. Toen vroeg Humberto of het misschien een tsjech is, toen antwoorde Sollied: juist....
Nou ik hoop ook dat sollied met het land verkeerd zat Nee ach we wachten het morgen nog wel even af. Zoals ik al melde zijn ze waarschijnlijk aan het wedden op meerdere paarden. En omdat ze nu met spoed een keeper willen hebben worden sommige keepers misschien een lastig verhaal. Goede keepers zijn moeilijker los te weken bij hun club.
We zullen het zien wat de dag van morgen ons brengt!
SC Heerenveen heeft vrijdag een akkoord bereikt met 1. FC Brno over de transfer van Martin Lejsal. Volgens het Tsjechische iDNES gaat het om een huurovereenkomst van één jaar.
'Ik hoorde vandaag (vrijdag, red.) pas dat Heerenveen interesse heeft. Zelf heb ik nog niet gesproken met iemand van Heerenveen,' zegt Lesjal tegenover iDNES. Zijn zaakwaarnemer was volgens het medium vrijdag in Nederland om de laatste details van de transfer af te ronden.
Lesjal speelde in het verleden voor een aantal Italiaanse clubs en is de Engelse taal machtig. 'Dat maakt het allemaal een stuk gemakkelijker,' aldus de 26-jarige doelman.
Gaan we nu op de huur tour? Als je dan toch besluit om nieuwe spelers te halen, koop ze dan in godsnaam.
ItFean82 schreef:Gaan we nu op de huur tour? Als je dan toch besluit om nieuwe spelers te halen, koop ze dan in godsnaam
Waarom? Ik denk dat het ook een stukje terughoudendheid is na de ,tot nu toe , niet zo succesvolle aankopen Elyounoussi, Kopic en Kalou.
Als het huur is met een optie tot koop vind ik het een prima deal,.
Bevalt het niet dan ben je er na een seizoen weer vanaf.
ItFean82 schreef:Gaan we nu op de huur tour? Als je dan toch besluit om nieuwe spelers te halen, koop ze dan in godsnaam.
Tuurlijk, laten we meteen alles kopen wat oren en ogen heeft en ballen kan tegenhouden....Steppe (geblesseerd), Vandenbussche (wil/moet/kan weg, maar is nog niet weg), Bangma (talent, moet rijpen), Etemadi (verhuurd) en dan nog de jeugdkeepers....met deze tsjech erbij zitten we dan aan het eind van het seizoen met 5 keepers.
Eerst maar eens kijken hoe al de keepers zich ontwikkelen. Als vdB nog vertrekt, Bangma zich niet ontwikkeld en Etemadi op Jupiler-niveau door het ijs zakt, kun je altijd nog een keeper kopen of het huurcontract van deze Tsjech omzetten in een koopconstructie. Prima oplossing in mijn ogen...
Nou mart761, nu het waarschijnlijk toch Lejsal gaat worden, kun jij je naam ook hier ook wel droppen.
Ben namelijk wel benieuwd met welke keeper ze volgens jou bezig waren.
Of denk je nu werkelijk dat de KGB en CIA van Heerenveen hier alle berichten na pluizen, om te kijken of iemand hier z'n mond voorbij praat.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Zo lang het nog niet definitief is post ik hem nog niet! Die keeper van mijn bron wouden ze waarschijnlijk kopen, maar dat gaat lastig worden op dit korte termijn. Nu hebben ze dus waarschijnlijk maar voor de snelle oplossing gekozen om deze keeper te huren!
Als het defintief op de off site staat dan zal ik de naam hier wel even droppen
Welke kant gaan we op? Weer iemand huren, wat een beleid! Zo krijg je nooi vastigheid en blijf je bouwen aan een team. Ze zetten nu dus in op Steppe en Roorda, twee blessuregevoelige spelers. Dom, dom en dom!
Haal eens een Nederlander ipv al die buitenlanders. Ook goed voor de communicatie.
ItFean82 schreef:Als het huur met optie tot koop is wel, maar dat is bij Losada schijnbaar niet het geval. Als dat hier ook niet zo is, vind ik het een vreemde zaak.
Bij Losada was er toch juist wel een optie tot koop?
Anderlecht wil hem niet kwijt dus we huren hem ineens voor een jaar, terwijl Heerenveen nooit spelers wil huren. Komt een beetje als paniekaankoop(in dit geval dan paniekhuur) over.
Exact. 2 jaar terug waren Vites en Utrecht bijna failliet. Hoe moeilijk is het om dan Velthuizen of Vorm te halen?
Enig inzicht geeft toch wel aan dat dit de beste NL keepers zijn (buiten de topclubs)
Rechtvaardigt zeker een investering v paar miljoen.
Nu hebben we afgelopen tijd VDB gehad, Steppe gehaald, Vonk gehaald: waarschijnlijk ben je nu duurder uit
GJ7300 schreef:Exact. 2 jaar terug waren Vites en Utrecht bijna failliet. Hoe moeilijk is het om dan Velthuizen of Vorm te halen?
Enig inzicht geeft toch wel aan dat dit de beste NL keepers zijn (buiten de topclubs)
Rechtvaardigt zeker een investering v paar miljoen.
Nu hebben we afgelopen tijd VDB gehad, Steppe gehaald, Vonk gehaald: waarschijnlijk ben je nu duurder uit
Neem me niet kwalijk, maar als je met Steppe zit ga je Vorm toch niet halen? Die is nog vaker geblesseerd...
Velthuizen is een ander verhaal, maar bij Vitesse zijn ze niet op hun achterhoofd gevallen. Heerenveen bulkt van het geld en geen enkele club wil zijn keeper vlak voor het seizoen kwijtraken. Volgens mij is het niet zo moeilijk te bedenken dat Vitesse in zo'n situatie een krankzinnig bedrag vraagt. Niet doen dus.
mart761 schreef:Zo lang het nog niet definitief is post ik hem nog niet! Die keeper van mijn bron wouden ze waarschijnlijk kopen, maar dat gaat lastig worden op dit korte termijn. Nu hebben ze dus waarschijnlijk maar voor de snelle oplossing gekozen om deze keeper te huren!
Als het defintief op de off site staat dan zal ik de naam hier wel even droppen
Wie ben jij dan toch eigenlijk. Een bron binnen de club? Of Arnold Oosterveer? Of ben je toch Yme zelf die graag een beetje onder het gewone volk wil 'polsen'
mancity schreef:Wie ben jij dan toch eigenlijk. Een bron binnen de club? Of Arnold Oosterveer? Of ben je toch Yme zelf die graag een beetje onder het gewone volk wil 'polsen'
Of, toch de Johan Derksen van het forum
Wie ik ben! Ik ben gewoon een normale gebruiker van het forum die nu een keer iets weet over belangstelling van een speler. Dus niks geen yme ( dan had ik mijn geld wel gestoken in bepaalde spelers ) ook geen derksen of wie dan ook
Onzin natuurlijk! Vitesse was bijna Failliet maar kon toch nog 9 miljoen euro vangen voor Lazovic, om vervolgens de gemeente voor 13 miljoen euro af te persen.
vlqrt schreef:Transfervrij loopt ook nog een Henk Timmer rond, evenals Serginio Greene en Theo Lucius.
Ik weet niet hoeveel kans ze hebben op een basisplaats, maar vooral Greene vond ik in het verleden een goede verdediger.
Ja, van die drie zullen we beter worden
Ze zijn niet voor niets afgedankt en bij het grofvuil gezet door Feyenoord, een club die de laatste 3 seizoenen nota bene onder ons is geëindigd.
Nu weet ik ook wel dat zoiets niet alles zegt maar ik zie dan nog zelfs liever een Michel Breuer dan een Theo Lucius, bij wijze van spreken.