Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Nou Yme, hop in je auto naar Eindhoven.
Die Pirgov van Tjerno More staat daar een lekker potje te keepen tegen PSV.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
- BS
- Wereldspeler
Een lening blijft sowieso nodig, want het lijkt me niet dat Heerenveen de gehele verbouwing meteen uit eigen zak gaat betalen.drika746 schreef:Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar meende laatst ergens gehoord / gelezen te hebben dat Heerenveen op zoek is naar een investeerder of bank om de uitbouw te financieren.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Heb net gehoord van een zeer betrouwbare bron dat heerenveen belangstelling heeft voor een keeper van het nationale elftal van een land! Het is geen nederlander. Ik heb ook geen idee of het een goede doelman is.
Meer kan en wil ik er niet over zeggen. Wacht maar rustig af!
Laatst gewijzigd door mart761 op 30-07-2009 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Selectiespeler
Geen Nederlander, goh verrassend
Ben benieuwd wel land ze nu weer wat weghalen. Nationale doelman van Macedonië, of Albanie ofzo. En maar vreemd vinden dat er veel fouten achterin zijn door communicatie problemen.
Maar goed, laten we eerst maar afwachten. Misschien is het Stijnen wel.

Ben benieuwd wel land ze nu weer wat weghalen. Nationale doelman van Macedonië, of Albanie ofzo. En maar vreemd vinden dat er veel fouten achterin zijn door communicatie problemen.
Maar goed, laten we eerst maar afwachten. Misschien is het Stijnen wel.

-
- Superster
Ik gok op Casillas of Buffon 

-
- Superster
Misschien keepte hij tegen PSV wel aardig. Maar je kunt een doelman niet beoordelen op één wedstrijd. VDB had ook een paar goede wedstrijden ertussen zitten.Outlaw schreef:Nou Yme, hop in je auto naar Eindhoven.
-
- Bankzitter
Wel doorgekeken tot de 93ste minuut. Had deja vu van VDB.
Af en toe geniaal en dan weer een kamikaze actie naar voren. Zo ook bij de goal van PSV. Hij sprong er gewoon langs.
Nee, dan maar zo'n junior of een oude vedette.
Af en toe geniaal en dan weer een kamikaze actie naar voren. Zo ook bij de goal van PSV. Hij sprong er gewoon langs.
Nee, dan maar zo'n junior of een oude vedette.
Stand your ground and fight
-
- Forumicoon
Stijn Stijnen. Maar toch hoop ik op Tim Howard van Everton 

-
- Invaller
Espinoza? Was vorig jaar tweede keus bij Standard, maar het jaar ervoor eerste keeper toen de club ook kampioen werd. Hij is transfervrij en international voor Ecuador.
-
- Superster
Ja en ik heb gehoord dat het Joe Hart van Manchester City is(Huur)mart761 schreef:Heb net gehoord van een zeer betrouwbare bron dat heerenveen belangstelling heeft voor een keeper van het nationale elftal van een land! Het is geen nederlander. Ik heb ook geen idee of het een goede doelman is.

- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Nou ik ben benieuwd mijn bron geeft iemand anders aan!
En nu moet ik er bij zeggen dat die bron ook al redelijk van te voren wist dat ze met alves bezig waren en dat hij zou komen. Dus ik hoop ook dat hij hier ook goed zit. Nu ken ik de keepers kwalititeiten van deze keeper moeilijk beoordelen maar ja keeper van het nationale elftal wordt je niet zo maar lijkt me.
Ik wacht het rustig af! Hoop wel dat er 1 deze dagen iets meer duidelijk wordt!
En nu moet ik er bij zeggen dat die bron ook al redelijk van te voren wist dat ze met alves bezig waren en dat hij zou komen. Dus ik hoop ook dat hij hier ook goed zit. Nu ken ik de keepers kwalititeiten van deze keeper moeilijk beoordelen maar ja keeper van het nationale elftal wordt je niet zo maar lijkt me.
Ik wacht het rustig af! Hoop wel dat er 1 deze dagen iets meer duidelijk wordt!
FORZA SC HEERENVEEN
-
Verified
- Wereldspeler
is het een A,B of C voetballand kun je dat wel verklappen?
leuk zo`n raad spel
leuk zo`n raad spel
Voel je niet te klein om groot te denken!!
-
- Invaller
Ik gok een Oost Europees land
-
- Wereldspeler
of een afrikaans land 

-
- Invaller
Zuid Afrika? Komt Hans Vonk weer terug???
-
Verified
- Forumicoon
Altijd geweldenaars die Afrikaanse keepers..
Moet dan altijd denken aan Peter Rufia van GAE, een echte clown in de goal. Hij die ook uit bij La Coruna terecht is gekomen is voor mij een vraagteken..
Maar van welk land is Joe Hart dan doelman?
Moet dan altijd denken aan Peter Rufia van GAE, een echte clown in de goal. Hij die ook uit bij La Coruna terecht is gekomen is voor mij een vraagteken..
Maar van welk land is Joe Hart dan doelman?
Spijt heb je morgen maar!
-
- Invaller
Engeland, 1 interland geloof ik. Maar hij wordt komend/dit seizoen verhuurd aan Birmingham City, een onzinbericht dus.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Joe Hart is een talentvolle doelman van Engeland. Die lijkt me niet haalbaar maar misschien inderdaad voor huur.Maar dat is niet de speler die ik door heb gekregen. Ik kan en mag er even niet zoveel meer over zeggen. Vaak komt er juist alleen maar meer belangstelling van andere clubs of gaat de transfer som omhoog wanneer de naam op internet verschijnt!
Dus ja het zal nog even afwachten zijn. Ik weet niet hoe ver ze al zijn maar ze schijnen er mee bezig te zijn. Net zoals Kuipers al melde er lopen contacten.
Dus ja het zal nog even afwachten zijn. Ik weet niet hoe ver ze al zijn maar ze schijnen er mee bezig te zijn. Net zoals Kuipers al melde er lopen contacten.
FORZA SC HEERENVEEN
-
Verified
- Wereldspeler
hij is toch ook keeper van het nationale elftal? we moeten maar even afwachten wat er uit de hoge hoed komtDidulica: "AZ moet nu begrip voor mij hebben"
De kans dat Joey Didulica dit seizoen actief zal zijn in het shirt van AZ is niet al te groot. De doelman, die in de belangstelling stond van Feyenoord, hoopt dat de club uit Alkmaar gemaakte afspraken na zal komen bij interesse van een andere club.
Wanneer een club echt interesse toont in de Australische goalie, dan moet AZ min of meer meewerken aan een transfer. "Meneer Scheringa heeft me een belofte gedaan, AZ zou deze zomer meewerken aan een transfer", zo zegt Didulica tegenover De Telegraaf.
"Ik weet dat Feyenoord me wil hebben en ik wil heel graag naar Rotterdam", vervolgt de voormalig Ajacied zijn verhaal. "De afspraak tussen mij en AZ staat niet op papier, het is een gentlemen's agreement. Afgelopen winter waren er mogelijkheden voor me, maar toen wilde de club me niet laten gaan. Ik had daar begrip voor. Nu moeten ze begrip voor mij hebben."
Hoewel Feyenoord interesse heeft in Didulica, zal het waarschijnlijk niet tot een overgang naar Rotterdam komen. De club van trainer Mario Been is inmiddels afgehaakt omdat het financieel niet haalbaar is een nieuwe keeper aan te schaffen.
bron voetbalprimeur.nl
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Een ding zeg ik dan nog wel het gaat niet om deze doelman en ook niet om timmer 

FORZA SC HEERENVEEN
-
Verified
- Wereldspeler
dan houd ik op met vissen en wacht ik rustig af. 

-
- Wereldspeler
Zou men wederom een poging doen Stijn Stijnen binnen te halen?
-
- Superster
Ochoa international van Mexico, Super talent. Feyenoord wilde hem ook maar die hebben niet zoveel geld.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Ja... of Igor Akinfeev, international van Rusland. Nee, die Ochoa is dus echt totaal onhaalbaar.Lardy schreef:Ochoa international van Mexico, Super talent. Feyenoord wilde hem ook maar die hebben niet zoveel geld.
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html
-
- Wereldspeler
Ik begreep dat Ochoa op dit moment geen eerste keeper van zijn club is en daarnaast in zijn contract flink wat clausules heeft laten opnemen, dus de waarde van 8 miljoen die die site weergeeft zal niet zijn daadwerkelijke prijs zijn. Neemt niet weg dat ik denk dat er grotere clubs zijn die naar zijn diensten hengelen, en dat hij voor Heerenveen inderdaad onhaalbaar zal blijken te zijn.
-
- Invaller
Daarnaast zal hij er qua salaris op achteruit gaan...
-
- Wereldspeler
Bron: FeanonlineHeerenveen heeft Tsjechische doelman op het oog
31 juli 2009 - 16:36
SC Heerenveen is in de zoektocht naar een nieuwe doelman uitgekomen bij 1. FC Brno-doelman Martina Lejsala, dat melden Tsjechische media. Lesjala was de afgelopen week op proef bij Bristol City, maar de Engelse club wilde nog geen beslissing nemen.
Lesjsala speelde drie oefenduels voor Bristol en maakte daarin een goede indruk. De club die uitkomt in de Championship hapte echter niet toe. 'Brno wilde weten waar het aan toe was, omdat er ook interesse is van Heerenveen,' zegt Bristol-voorzitter Gary Johnson. Bristol besloot daarop voorlopig af te haken.
Lesjsala, die ook in de belangstelling staat van Queens Park Rangers en Feyenoord, is een 26-jarige doelman. Hij kwam eerder uit voor de Italiaanse clubs Calcio Padova en Reggina Calcio.
-
- Invaller
zeg gewoon een naam waar het omgaat of zeg niks ... ik kan ook wel zeggen dat ze met iemand bezig zijn, maar zonder namen geloof niemand je! Iedereen noemt hier namen, volgens mij zijn ze wel met 5 keepers bezig dus ...mart761 schreef:Een ding zeg ik dan nog wel het gaat niet om deze doelman en ook niet om timmer
-
- Nieuw talent
ach ik snap wel dat mensen niet altijd met namen kunnen komen, misschien leest de betreffende bron ook wel mee op dit forum. Vervolgens zal hij jou nooit meer in vertrouwen nemen. Kortom lees het en wacht het rustig af, ze zullen inderdaad niet op 1 paard aan het wedden zijn.
Ik wacht het rustig af en verwacht 1 dezer dagen een nieuwe keeper!
Ik wacht het rustig af en verwacht 1 dezer dagen een nieuwe keeper!
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Ha hah grapjas! je hebt er zeker weten geen kaas van hebt gegeten. En je hebt zeker ook geen contacten binnen de club. Als ik de naam hier direct prijs geef dan kan het contact en de onderhandelingen in eens weer anders lopen. En dat is in het verleden vaak genoeg gebeurt. Ik noem een Ari ( dat verhaal ken je vast wel, heerenveen was met hem bezig, az krijgt er lucht van en gaat er ook achter aan!) Daarom meld ik hier zeker geen namen. En mensen die ook goede bronnen hebben binnen de club begrijpen dit zeer zeker! En als je me niet wil geloven doe je het toch lekker niet. Maar houdt die domme post dan gewoon lekker voor je.SUPER FRIES 23 schreef: zeg gewoon een naam waar het omgaat of zeg niks ... ik kan ook wel zeggen dat ze met iemand bezig zijn, maar zonder namen geloof niemand je! Iedereen noemt hier namen, volgens mij zijn ze wel met 5 keepers bezig dus ...
Laatst gewijzigd door mart761 op 31-07-2009 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
FORZA SC HEERENVEEN