Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon

Re: [centraal] Verdedigers en keepers

Bericht door Heerenveen rules »

Timmer heeft momenteel zijn imago niet zo mee, maar volgens mij kan hij nog aardig keepen. Hij is Nederlands, heeft ervaring en kan dit wel overbrengen op de jeugdige selectie. Ik vind het geen onaardige keus temeer omdat hij gratis is en we moeten wel op de kleintjes letten...... :mrgreen:
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Met Steppe en VDB heb je al een minimale bezetting, maar nu moet er echt wel wat bij. Timmer? Het zou in alle opzichten logisch zijn. Immers, als Steppe weer fit is... maar wordt Steppe ooit wel eens fit? Ik ben er voor om toch maar een keeper als Velthuizen (overigens zwáár opgehemeld, maar het kan heel wat worden) te halen. Dan zit je later met Velthuizen en Steppe, prima.

Als ze nu gewoon met VDB verder gaan en een tweede keeper halen, dan maken ze zich compleet belachelijk. Als VDB vertrekt moeten er dus eigenlijk twee keepers bij. Jaarcontract voor Timmer, Velthuizen voor vier jaar. Ik ben voor.
Kipy
Jeugdspeler

Bericht door Kipy »

Gekko schreef:Jouw forumnaam (Kipy) klinkt alsof je wel een balletje kunt keren. Morgen eens proberen?
Haha, ik bedank er vriendelijk voor.

Maar ik denk dat Steppe van Timmer ook niet echt veel beter word. We zoeken toch ook een beetje een keeper die Steppe wat tips kan geven en wat helpen zoals Vonk dat altijd deed. Als Timmer al niet eens leiding kan geven over de eigen verdediging bij Feyenoord zie ik het zomber in!
2de seizoen van trond is altijd stront..
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Waarom denk je dat zo'n beetje de eerste actie van Mario Been bij Feyenoord, een trainer die ik behoorlijk hoog heb zitten, het wegsturen/niet verdergaan met Timmer was?...
Laatst gewijzigd door Blizzard op 30-07-2009 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
SuperFeanster
Jeugdspeler

Bericht door SuperFeanster »

Ik vind Timmer voor een situatie als deze een prima optie. Je kan zo 1 2 3 niet een erg goede keeper halen ter vervanging van Steppe. Zou dit wel zo zijn, dan hadden ze dat al lang gedaan.. Wat mij betreft komt ie, houden we ook nog wat geld over.
RedWings
Jeugdspeler

Bericht door RedWings »

Blizzard schreef:Waarom denk je dat de eerst actie van Mario Been bij Feyenoord, een trainer die ik behoorlijk hoog heb zitten, het wegsturen/niet verdergaan met Timmer was?...
Het is inderdaad een speler, die nogal prominent aanwezig is in de kleedkamer, maar van wie de beste jaren toch al een tijdje achter hem liggen. Als VdB dan ook nog blijft, heb je twee keepers, die eigenlijk niet goed genoeg zijn om eerste keeper te zijn (want dat is in principe Steppe), maar die wel van mening zijn dat zij dit zouden moeten zijn. Dat lijkt me een behoorlijk giftige cocktail te kunnen worden.
If you can't beat them, arrange to have them beaten.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Of men Timmer nu haalt of niet, er moet op korte termijn een serieuze keeper komen. Met Steppe, VDB en Bangma ga je al heel minimaal het seizoen in (jong, blessuregevoelig talent - brokkenpiloot die weg wil - nog jonger talent). Als nummer 1 wegvalt en nummer 2 weg wil, dan blijft er echt niks over.

Wat hebben we in België nog rondlopen: Proto?
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Kwam destijds idd. met die foto van Alves. Heb helaas geen foto kunnen maken. Maar volgens mij mankeert mij niets aan de ogen. Denk dat we het met hem zullen doen.
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Skopperij schreef:Wat hebben we in België nog rondlopen: Proto?
In Belgie kosten de betere keepers allemaal rond de 2 miljoen. Na Steppe die ook al zoiets heeft gekost zullen ze dat wel niet weer uitgeven aan een doelman. Proto en Zitka zijn in Belgie wel redelijke keepers die ook al wat ervaring hebben.
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Brian Vandenbussche staat vrijdagavond in de eerste competitiewedstrijd tegen Roda JC onder de lat, meldt Omrop Fryslân. De Belg vervangt Kenny Steppe die vanwege een handblessure zes weken is uitgeschakeld.

Het meespelen van Vandenbussche is opmerkelijk, want de doelman speelde nog geen enkele minuut in de voorbereiding op het nieuwe seizoen en mag vertrekken. Trond Sollied gaf donderdag aan dat Vandenbussche op dit moment de beste keeper is, die hij tot zijn beschikking heeft.
Kibalko
Invaller

Bericht door Kibalko »

Timmer halen lijkt een logische keuze, wat ook wel zal gebeuren. En helemaal als hij al gesignaleerd is in het ALS. Hierin valt de directie niets te verwijten, want er moet vóór morgenavond 20.45 uur een keeper bij. Zoniet, krijgen we - hoe je het ook wendt of keert - een ongemotiveerde Vandenbussche op de goal. Traint hij überhaupt nog wel met de selectie mee? Bovendien zul je het in het ergste scenario, bij een uitvallen van VDB, moeten doen met een onervaren keeper.

Er valt nu niet veel anders te doen dan vandaag een keeper vast te leggen, met transfervrije status. Het liefst had ik een Didulica gehaald, maar dat kan altijd nog. In deze dien je te onderhandelen met AZ, Ome Dickie, wat natuurlijk geen pretje is. Bovendien zullen ze wel weer lastig gaan doen, wat de zaak weer opschort. Westerveld blijft ook nog een optie, maar dat zie ik persoonlijk helemaal niet zitten, met nog in mijn achterhoofd het nieuws dat hij bij Utrecht medisch afgekeurd is.

Timmer, bovendien erg ervaren en gebrand op (toch een beetje) eerherstel, zal zich in de kijker willen spelen voor het aankomende WK. En je weet het nooit, misschien keept hij wel weer de pannen van de lat. Op dit moment is deze transfer voor beide partijen ideaal, met name gezien de tijdsdruk waarmee de clubleiding ineens te verduren krijgt.

Vervolgens dient men nóg een keeper te halen, een versterking die er meteen staat. Met het oog op een langdurige afwezigheid van de 'blessuregevoelige' Steppe, is het handig om er nog een keeper bij te hebben. Helemaal met het mogelijk aanstaande vertrek van VDB.
'Paulo? Die houdt altijd z'n hoofd koel en z'n voeten warm'.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Vorige week trainde Vdb nog gewoon mee dus dat zal nog wel zo zijn. Is ook een recht als werknemer. Die is getraind genoeg, kent de spelers wel en is dan een veiliger oplossing dan halsoverkop Henkie uit de armen van dat andere Timmertje weg te rukken en hem onder de plat te planten. "toe maar henkie, dichttimmeren die goal". Zo werkt dat niet. Een nieuwe keeper moet eerst gekeurd zijn, aangemeld, vrijgegeven, mee trainen, kennismaken en weet ik wat allemaal.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

als bestuur zijnde zou ik het proberen bij AZ met Didulica, die jongen kan nog prima keepen en kan voor jaartje of 2 eerste doelman bij ons zijn in die tijd kan Steppe zich mischien optrekken aan Didulica en beter worden.

ik zeg bestuur:

nee heb je ja kun je krijgen, want henk timmer is mischien voor een klein seizoen leuk maar verder?
Voel je niet te klein om groot te denken!!
E.D.
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Jongens alles leuk en aardig. Ik heb die 'Stompie' zoals hij in Rotterdam genoemd wordt jarenlang uitgelachen.. Laten we dit nu even niet doen!!

:?
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Didulica? Direct doen. Ervaren keeper met kwaliteit voldoende.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Sollied had ook kunnen kiezen voor de 19-jarige Diederik Bangma, die zaterdag nog op de bank zat tijdens de strijd om de super Cup tegen AZ. Dat durft de Noor niet aan. ,,Al mag Brian vertrekken - dat is ook beter voor hem – hij is beter dan Diederik'', aldus Sollied. De trainer wil dat de directie zo snel mogelijk (weer) een ervaren doelman aantrekt. Henk Timmer (ex-Feyenoord) hoeft van Sollied niet te komen. ,,Die is niet goed genoeg.''
Geen Timmer dus.
Op naar het volgende seizoen....
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Geweldig, duidelijk antwoord.

Zul je net zien dat de directie er anders over denkt en Henk Timmer bij wijze van spreken al heeft vastgelegd. Sollied heeft gelijk overigens, er moet nu gewoon kwaliteit komen.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Sollied lekker bezig 8) :!:
FeanfanPieter
Verified
Invaller

Bericht door FeanfanPieter »

In de VI van gister stond dat AZ het contract met Didulica wilde verlengen.
AZ wil deze week Joey Didulica langer vastleggen. De 31 jarige reserve keeper werd in verband gebracht met Feyenoord. 'Dat werd in somige kranten flink opgeblazen, maar ik ben nooit door Feyenoord gebeld', aldus Brands. 'We zijn met Joey in gesprek om zijn contract te verlengen. Ik hoop dat we er deze week uitkomen. Die intentie is er van beide kanten'.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

die intentie is er van beid zijden zeggen ze, maar als hij ergens 1e keeper kan worden doet hij dat liever denk ik persoonlijk.
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Skopperij schreef:Geweldig, duidelijk antwoord.

Zul je net zien dat de directie er anders over denkt en Henk Timmer bij wijze van spreken al heeft vastgelegd. Sollied heeft gelijk overigens, er moet nu gewoon kwaliteit komen.
Dat zou dan mooi dom zijn van het bestuur. Als je een keeper vastlegd, terwijl de trainer hem toch niet gaat opstellen.
Sollied heeft natuurlijk wel gelijk, maar je zit nu wel met enige tijdsdruk.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Nou dat is dus duidelijk!! Heb zelf ook veeeel liever didulica. Dan weet je wat je hebt.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Maar wie zegt dat wanneer Sollied aangeeft een speler niet te willen dat ook niet gebeurt. Sollied wilde al eerder een doelman en versterking voor op links, dat verzoek werd ook niet ingewilligd.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

het zou een vreemd verhaal zijn dat SCH een trainer haalt en er vervolgens geen gehoor geeft aan zijn wensen.
ik snap wel dat je een trainer niet alles kan/moet geven maar het bestur zal zelf ook oog moeten hebben voor wat wel noodzakelijk is en wat niet.
en als het bestuur denkt om een speler te halen voor een bepaalde positie zal dit volgens mij in overleg moeten gaan met de trainer zodat deze zijn idee kan geven wat voor soort speler het moet worden
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Heerenveen rules schreef:Maar wie zegt dat wanneer Sollied aangeeft een speler niet te willen dat ook niet gebeurt. Sollied wilde al eerder een doelman en versterking voor op links, dat verzoek werd ook niet ingewilligd.
nu zien ze in dat een nieuwe doelman noodzakelijk is en kunnen ze er niet omheen.
hoop dat het bestuur nu wel een ervaren degelijke doelman haalt......
Nu is het extra zuur voor ons dat Vonk weer naar zuid-afrika is vertrokken :(
Duo Maxwell
Selectiespeler

Bericht door Duo Maxwell »

Ze moeten Didulica halen, en niet zo half om half keeper.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Begint aardig op een soap te lijken. We moeten nu een keeper opstellen die de trainer niet meer pruimt en nog geen minuut heeft gespeeld in de voorbereiding.

Toch vindt de staf Brian beter dan Bangma, dus die krijgt dit jaar ook niet veel kansen. Er had natuurlijk allang een doelman aangetrokken moeten zijn.

Als er niet snel ingegrepen wordt dan gaat ons dit geknoei punten kosten.
mancity
Bankzitter

Bericht door mancity »

Ik snap het niet helemaal. Er is geen geld meer voor een doelman. Waar is dat geld van al die verkopen gebleven? Kom op zeg, dit kun je niet maken naar je achterban toe. VDB wil je niet meer, ga dan ook voor kwaliteit. Het gat met Twente en AZ wordt groter.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Dat geld van de transfers staat natuurlijk gereserveerd voor de verbouwing komend seizoen, die SC Heerenveen zelf zal financieren, zodat men een groter aandeel heeft in sportstad en dus meer inkomsten uit oa de kaartverkoop. Aangezien er geen bank is die het geld wil lenen betalen ze het zo uit eigen zak, wat nog weer als voordeel heeft dat je ook geen lening hoeft terug te betalen.

Bron: Ikzelf
Is ook meer een theorie dan een feit, maar lijkt me een theorie welke hout snijdt.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar meende laatst ergens gehoord / gelezen te hebben dat Heerenveen op zoek is naar een investeerder of bank om de uitbouw te financieren.
Plaats reactie