Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Henk Timmer lijkt mij een uitstekende keuze voor een seizoen/half seizoen. Dan heb je een keeper die er meteen staat.
- BS
- Wereldspeler
Michajlov naar Heerenveen lijkt me nogal lastig, aangezien Twente hem huurt van Liverpool.
-
- Jeugdspeler
Ik zeg haal Tim Krul van Newcastle.
Newcastle zit toch ook nog in finaciele nood toch. Die kunnen wel wat centen gebruiken
Newcastle zit toch ook nog in finaciele nood toch. Die kunnen wel wat centen gebruiken

-
- Wereldspeler
Oeps, verkeerde topic. Wás het maar een verdediger 

Laatst gewijzigd door H-J op 30-07-2009 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.
- Camel
- Nieuw talent
Wat voor soort middenvelder is het? Ken deze speler helemaal niet.
-
Verified
- Wereldspeler
heeft wel ervaring, maar is SCH daar vorig jaar niet eens mee bezig geweest?Martino schreef:Ik zeg haal Tim Krul van Newcastle.
schijnt wel een talent te zijn en bij ons kan hij zich meer in de kijker spelen dan bij Newcastle.
ook Krul kunnen we op onze buik schrijven denk ik(anders moet je Yme ff bellen dat je een tip hebt

Voel je niet te klein om groot te denken!!
- RedWings
- Jeugdspeler
Ik weet wel dat áls de club Timmer mocht aantrekken, dat de 'Dalai Lama van het voetbalcommentaar' (*kuch*) ,Johan Derksen, er weer een bijkomende reden bij krijgt om (extra) zuur te doen over SC Heerenveen.El Conde schreef:Er was vorig jaar erg veel kritiek op Timmer. Zo zie je maar weer dat een samenvatting weinig zegt, want in samenvattingen heb ik weinig fouten van hem gezien, maar blijkbaar doet hij veel dingen fout die de samenvatting niet halen...

If you can't beat them, arrange to have them beaten.
-
- Forumicoon
Steppe is minimaal 6 weken onder de pannen. Dat wil niet zeggen dat hij over 6 weken weer kan keepen. Reken er nog maar eens 3 weken bij voor hij volledig belastbaar is mocht de kwaal dan goed genezen zijn. Twee maanden minimaal en evt weken of maanden langer als hij nog in het gips moet. Op zijn vroegst in oktober terug en als het tegen zit pas na de winterstop.
-
- Jeugdspeler
Aub geen Timmer, dat vind ik echt zo'n grabelaar, ik denk dat je met Timmer ook niet vooruit gaat.
Heerenveen wil een ervaren keeper die nog wel even mee kan. Ik zou gokken om een 29/30 jarige, zodat je die ook nog een aantal jaren kunt behouden.
Heerenveen wil een ervaren keeper die nog wel even mee kan. Ik zou gokken om een 29/30 jarige, zodat je die ook nog een aantal jaren kunt behouden.
2de seizoen van trond is altijd stront..
-
- Superster
Hier kan ik gedeeltelijk met je in meegaan. Maar het probleem is dat je een keeper moet hebben die er meteen staat. Timmer staat er meteen, omdat hij geen club heeft.Kipy schreef:Aub geen Timmer, dat vind ik echt zo'n grabelaar, ik denk dat je met Timmer ook niet vooruit gaat.
-
- Forumicoon
Jouw forumnaam (Kipy) klinkt alsof je wel een balletje kunt keren. Morgen eens proberen?
-
- Bankzitter
Spelers mogen ze van mij rechtstreeks vanaf het forum plukken. Zolang 9 van de 10 hier maar niet in het bestuur gaat zitten want dan zijn we binnen no time naar de kloteGekko schreef:Jouw forumnaam (Kipy) klinkt alsof je wel een balletje kunt keren. Morgen eens proberen?

Stand your ground and fight
-
- Forumicoon
Dat er een extra middenvelder komt, had van mij niet gehoeven. Had maar een jonkie voor de leeuwen gegooid of gebruik Koning als middenvelder. Dat er nu halsoverkop een keeper gehaald moet worden (beter nog:twee) is dramatisch. Maar inderdaad: geen forummers in de directie! Hoewel: als ze me vragen.....
-
- Bankzitter
jij bent de uitzondering op de regel GekkoGekko schreef:Maar inderdaad: geen forummers in de directie! Hoewel: als ze me vragen.....

En ach ja, lees net wel dat deze jongen ook op linksvoor kan spelen en daarbij ook rechtshalf (waar onze spoeling ook niet zo groot is) dus laten we maar afwachten wat het word en laten we hopen op een Huntelaar of Bosveld effect. Een ruw diamant die bij Heerenveen weer helemaal tot leven komt.
Daarbij ben ik het zeker eens met het halen van een keeper. Waarom is Seliga niet gewoon aangetrokken als Sollied toch al zeker niet met VDB verder wilde? Het keepersprobleem lijkt bij ons nu meer op een keeperssoap te lijken. Laten we hopen op een happy ending in dit geval...
Stand your ground and fight
-
- Forumicoon
Die keeperssoap zet straks wel dit hele seizoen op een keeperssoaphelling met heel vervelende gevolgen. Een zo belangrijke positie in het team is zwaar verwaarloosd.
-
- Invaller
Oh nee, geen Timmer...
Dan maar een B-junior.
Of geef anders dat keepershirt maar aan Breuer, die is toch multifunctioneel.
Dan maar een B-junior.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
We hebben ook nog een keeperstrainerOutlaw schreef:Oh nee, geen Timmer...
Dan maar een B-junior.

- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Volgens kuiper lopen er al wat contacten rond een keeper! Ik verwacht ook dat ze voor het weekend een andere doelman hebben gekocht. Dan kan hij mooi tegen nec op doel staan.
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Forumicoon
Die is zo goed als werkloos. Hij moest vanmiddag klaver uit het grasveld verwijderen. Gisteren heeft hij geholpen met soep koken. Die Van der Sleen verslijt wat keepers: Vdb, Steppe, Tetemadi, Vonk. Vier van zijn keepers zijn onder zijn bewind geblesseerd geraakt. Albert van der Sleet dus.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Nou ik heb altijd al mijn twijfels gehad over de kwaliteiten van onze keepers trainer! Maar ja nu moet ik zeggen dat, het puur mijn gevoel is . Ik zie niet echt in welk opzicht hij steppe of vdb beter heeft gemaakt. Maar ja
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Basisspeler
En wie zagen we daar vanmiddag bij het ALS. Jawel hoor. Henkie Timmer!!! Nou, daar wordt ik niet vrolijk van.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Nou ja dat was te verwachten haha! Gratis optie heh. Nou echt die kerel kan en mag nooit je eerste keeper zijn. Zelfs niet voor 6 weken
Hij kan best de functie van tweede of derde doelman invullen maar nee nu steppe geblesseerd is verwacht ik eventueel naast timmer nog wel een goede aankoop. Als vervanger voor VDB. Anders had je VDB maar niet zo snel moeten afserveren!
Toon ballen bestuur en haal een waardige opvolger voor Brian die de functie van eerste keeper in kan vullen en later met steppe uit kan maken wie de eerste doelman wordt

Toon ballen bestuur en haal een waardige opvolger voor Brian die de functie van eerste keeper in kan vullen en later met steppe uit kan maken wie de eerste doelman wordt
FORZA SC HEERENVEEN
-
- Forumicoon
Zijn vrouw verblijft hier veel. Ik trof haar laatst bij het pinnen (niet niet Jong A). Als Henkie hier komt ons doel komt dicht timmeren is het einde der tijden nabij. Maar met die gekke Bart van Merwijk kunnen we er ook zo een international bij hebben.
-
- Selectiespeler
Zo voorspelbaar... ik hoop dat het niet waar is
.

- Hakansson
- Invaller
IK snap de kritiek van de mensen hier op Timmer niet helemaal heef tot op vorig seizoen na(maar draaide die hele ploeg niet)
laten zien een seer betrouwbare keeper te zijn die weinig fouten maakt.
Timmer is in mmijn ogen cker een goede keeper voor een club uit de top 5 want we gaan toch niet met grote stappen groeien volgens kuiper.
en dat past volledig bij Heerenveen lekker gratis afhalen.
Timmer is in mmijn ogen cker een goede keeper voor een club uit de top 5 want we gaan toch niet met grote stappen groeien volgens kuiper.
-
- Erelid
- Contacteer:
Wie is 'we'in dit geval rodion? Jijzelf of een kennis? Gewoon even benieuwd naar.En wie zagen we daar vanmiddag bij het ALS.
- Flying Tilster
- Forumicoon
Ben nu heel eerlijk. Liever Timmer dan VDB.rodion schreef:En wie zagen we daar vanmiddag bij het ALS. Jawel hoor. Henkie Timmer!!! Nou, daar wordt ik niet vrolijk van.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
-
- Invaller
Jongens, ik weet dat timmer hier een slechte reputatie heeft en zeker niet onterecht en hoop ook echt als vdb weggaat dat er een betere vervangerbijkomt, alleen denk dat het goed is timmer nu te contracteren, dat hadden ze echter eerder moeten doen, die onzekerheid is voor beiden niet goed.
Timmer via friesland de held van oranje op naar zijn laatste WK
Timmer via friesland de held van oranje op naar zijn laatste WK
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Nee, Henk Timmer is géén goede keeper voor een club uit de top5.Hakansson schreef:IK snap de kritiek van de mensen hier op Timmer niet helemaal heef tot op vorig seizoen na(maar draaide die hele ploeg niet)

- Skopperij
- Forumicoon
Jij kwam destijds toch ook met die foto van Alves en z'n zaakwaarnemer?rodion schreef:En wie zagen we daar vanmiddag bij het ALS. Jawel hoor. Henkie Timmer!!! Nou, daar wordt ik niet vrolijk van.