Verdedigers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
duncan spock
Nieuw talent

Re: [centraal] Verdedigers en keepers

Bericht door duncan spock »

Het is eigenlijk onthutsend maar tegelijkertijd typerend voor onze bescheiden achterban om te zien dat we hier nog steeds discusseren over de mogelijkheden die we nu tot beschikking hebben, terwijl we financiëel gezien vrijwel elke keeper zouden kunnen contracteren, al is dat een wat eufemistische hyperbool. Zijn er geen concrete keepers op het oog door het bestuur? Denk bijvoorbeeld aan Vermeer ofwel Stekelenburg, één van de twee moet toch gevoelig zijn voor een cluboverdracht, gezien het aantrekken van Verhoeven.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Een nieuwe keeper graag, zo 1 die een bal kan tegenhouden, en nog voor aankomende vrijdag en anders Vdb maar weer van stal halen, die heeft het toch een aantal seizoenen imo meer dan redelijk gedaan.
Bedankt Torcida:-)
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Als ze nou eens een keeper kopen/huren die langer is dan 1 meter 30 dan hebben we een kans dat die een bal tegenhoud.
Wees eerlijk Steppe had gewoon die bal van Lens moeten hebben, maar daarvoor mist hij gewoon lengte.
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Lipton schreef:Als ze nou eens een keeper kopen/huren die langer is dan 1 meter 30 dan hebben we een kans dat die een bal tegenhoud.
Wees eerlijk Steppe had gewoon die bal van Lens moeten hebben, maar daarvoor mist hij gewoon lengte.
een topkeeper had de 2e en 5e goal voorkomen, maar onze tegengoals komen toch grotendeels door een krakkemikkige verdediging. Vaak is de keeper kansloos omdat er zeer grote kansen worden weggegeven.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Is het toeval dat wanneer Steppe op de goal staat, er veel tegengoals vallen? Je kunt zeggen over VDB wat je wilt maar er staat wel iemand. Dat gevoel heb ik bij Steppe totaal niet. En ik vraag me af in hoeverre hij de verdediging organiseert. Daar was Vonk weer erg sterk in. Als je dan ook qua uitstraling kijkt naar Steppe en Romero.........
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Squerrel schreef:Een nieuwe keeper graag, zo 1 die een bal kan tegenhouden, en nog voor aankomende vrijdag en anders Vdb maar weer van stal halen, die heeft het toch een aantal seizoenen imo meer dan redelijk gedaan.
Bij gebrek aan beter heeft hij het zeker redelijk gedaan. Maar zonder blessure was Waterman destijds nog steeds keeper en als van Dijk en Vonk je voorbij streven moet er toch echt eens een lichtje gaan branden dat je niveau (VdB dus) om te janken is.
scheerenveen.supporterswereld.nl
CJF
Invaller

Bericht door CJF »

Ik vond steppe allesbehalve overtuigend gister... kijk dat hij geen puntenpakker is op die leeftijd kan zo zijn, maar ik vind VDB toch altijd een veel betere indruk maken dan steppe. Okee VDB heeft wel eens foutjes maar Steppe is onbetrouwbaarder
Beer will change the world, I don't know how but it will.
GJ7300
Invaller

Bericht door GJ7300 »

Vdb moet gewoon weg, die is daar vast ook nog mee bezig en beschouw ik niet meer als optie (en Sollied ook niet gezien de speelminuten in de voorbereiding)
Daarnaast zijn er zat doelmannen die hierheen willen komen: als eerste keeper Didulica, Velthuizen of wellicht Timmer (?)
en ook nog wel een paar als 2e keeper zoals Wapenaar, Westerveld (ondanks een zwakker knietje)
Daarnaast wil Krul vast wel terug naar NL. Verder had Feyenoord (en Espanyol/Bordeaux) belangstelling voor Ochoa (23, Mexicaan en niet duur maar wel voor F'noord; Beenhakker heeft nog wel wat goed te maken naar de tip over Matusiak) Deze gast wordt door het Engelse Soccerlens als tweede genoemd als beste keeper vd toekomst (na Neuer van Schalke, Romero staat op nr 7)
Daarnaast is het afwachten met Cassio Ramos die vast niet id basis van PSV komt
Wellicht is Zwinkels van ADO nog een optie.

Kortom: opties zat, zonder heel ver te kijken.

Op dit moment is Steppe gewoon niet degene die punten pakt met of zonder goede verdediging. Talent hebben ok, punten pakken is iets anders
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Ochoa moest zeker wel een flink aantal miljoenen kosten, deze keeper is zeer gewild in Europa!
Die is voor Heerenveen onhaalbaar.
Swollenaer
Invaller

Bericht door Swollenaer »

Prima keeper Steppe, komt er wel.. Een keeper is als wijn, wordt naar mate de jaren vorderen beter.. Verdedigend was het gister een drama, daar schuit het grote probleem van Heerenveen m.i. Met een betere defensie, kan een kepper, vooral een jongere, zich beter onderscheiden. heb er wel vertrouwen in. Die Djric komt er ook wel, moet ook nog wennen. Er moet een naam worden gehaald ahterin, want dit is tot nu toe niet imponerend.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Swollenaer schreef:Prima keeper Steppe, komt er wel.. Een keeper is als wijn, wordt naar mate de jaren vorderen beter.. Verdedigend was het gister een drama, daar schuit het grote probleem van Heerenveen m.i. Met een betere defensie, kan een kepper, vooral een jongere, zich beter onderscheiden. heb er wel vertrouwen in. Die Djuric komt er ook wel, moet ook nog wennen. Er moet een naam worden gehaald ahterin, want dit is tot nu toe niet imponerend.
Over steppe ben ik het met je eens! Die kan echt weinig beginnen wanneer de defensie op deze manier zal functioneren. Wel vind ik dat we zeker nog een goede doelman aan moeten trekken. Alleen al om steppe te steunen en begeleiden. Heerenveen heeft gewoon twee goede keepers nodig. Met alle respect voor Bangma maar dat die alle wedstrijden je tweede doelman is dan is er toch iets verkeerd. Heerenveen moet durven inversteren in een tweede/eerste doelman. Wanneer je twee keepers hebt van hetzelfde niveau dan kun je wanneer de ene verslapt of slecht speelt makkelijk wisselen. Over duric heb ik echter mijn twijfels. Hij heeft veel te weinig snelheid voor een centrale verdediger. Dat is me nu al twee wedstrijden opgevallen. Misschien valt er op te trainen of is het gewoon conditionele achterstand. Dat hoop ik dan maar!
FORZA SC HEERENVEEN
GJ7300
Invaller

Bericht door GJ7300 »

drika746 schreef:Ochoa moest zeker wel een flink aantal miljoenen kosten, deze keeper is zeer gewild in Europa!
Die is voor Heerenveen onhaalbaar.
NIks onhaalbaar, met zo'n gast draai je ook nog eens winst na een aantal jaar.
H'veen heeft genoeg reserves, liever meer kwaliteit dan een stuk of 5 wannabe's
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

Ja dat zal best, maar die jongen wil echt niet meer naar Heerenveen maar minimaal naar een Europese subtopper!
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

GJ7300 schreef:Daarnaast zijn er zat doelmannen die hierheen willen komen: als eerste keeper Didulica, Velthuizen of wellicht Timmer (?)
en ook nog wel een paar als 2e keeper zoals Wapenaar, Westerveld (ondanks een zwakker knietje)
Lees ik nu goed dat jij met Henk Timmer aan komt kakken?! :urgs: Dan kun je Popov nog beter op doel zetten...

Kenny Steppe is onze eerste man, punt uit. Hij heeft geld zat gekost en is een groot talent. Als je hem op de bank zet wordt 'ie niet beter. Vandenbussche heeft jaren de kans gehad, ik had er op gerekend dat Steppe wel een beetje meer krediet had. Hij heeft alleen nog maar mogen keepen in een team met verdedigers die als een stelletje halve zolen staan te voetballen.

VDB mag naar een mooie nieuwe club en wij moeten een ervaren tweede keeper zien te regelen. Dan is het klaar.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

NIks onhaalbaar, met zo'n gast draai je ook nog eens winst na een aantal jaar.
H'veen heeft genoeg reserves, liever meer kwaliteit dan een stuk of 5 wannabe's
Ik denk dat jij er weinig kijk op hebt. Ochoa is een zeer gewilde keeper die in de belangstelling staat van grote Spaanse clubs, AC Milan ect. Is volgens mij ook gewoon eerste keeper van het Mexicaanse nationale elftal. Bovendien scouten wij niet eens in Mexico...
Pietje Paaltjens
Selectiespeler

Bericht door Pietje Paaltjens »

Skopperij schreef: Lees ik nu goed dat jij met Henk Timmer aan komt kakken?! :urgs: Dan kun je Popov nog beter op doel zetten...

Kenny Steppe is onze eerste man, punt uit. Hij heeft geld zat gekost en is een groot talent. Als je hem op de bank zet wordt 'ie niet beter. Vandenbussche heeft jaren de kans gehad, ik had er op gerekend dat Steppe wel een beetje meer krediet had. Hij heeft alleen nog maar mogen keepen in een team met verdedigers die als een stelletje halve zolen staan te voetballen.

VDB mag naar een mooie nieuwe club en wij moeten een ervaren tweede keeper zien te regelen. Dan is het klaar.
Volledig mee eens. Steppe verdient krediet. Het feit dat er slap verdedigd wordt, kan hem niet worden aangerekend. Breuer mag de bank wel gaan warmhouden; dat heeft hij gisteren wel weer bewezen en ook Popov moet beseffen dat hij allereerst een verdediger is voordat hij aanvallend gedrag vertoont. Gisteren ontstonden er (zeker) twee goals door fouten van Popov. Iedereen loopt maar met deze jongen weg, maar feit blijft dat hij op dit moment nog geen schim is van de Popov zoals die eind vorig seizoen speelde. Oftewel: hij zal beter moeten presteren, anders kan hij naast Breuer de bank warmhouden. Die misplaatste vedetteneigingen passen niet bij deze club.
.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Jullie zijn erg negatief over Steppe.

Het centrale duo en Popov speelde enorm slecht, de tegenstander dekken op 3 meter of gewoon binnendoor laten komen. Janmaat vond ik prima spelen, hoop dat die rechtsback blijft.

Wij hadden, gezien het vorige seizoen, gewoon een topverdediger moeten halen. Een speler die Bak of Dingsdag probleemloos uit de basis speelt.

Nu kopen ze weer Djuric, is niet echt een speler die beter is dan Bak of Dingsdag. Iedere keer wordt de fout gemaakt dat we net niet verdedigers halen.

We zitten ook al in de maag met Kopic, Jong a Pin, Lazaro en Breuer. Van arrenmoede wordt Drost verhuurd aan VVV.

Heb liever één goede verdediger dan deze verzameling brekebenen.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

zweed1 schreef:Jullie zijn erg negatief over Steppe.
Laat dat woord nu net synoniem aan jou zijn de afgelopen weken. :wink:

zweed1 schreef: Nu kopen ze weer Djuric, is niet echt een speler die beter is dan Bak of Dingsdag. Iedere keer wordt de fout gemaakt dat we net niet verdedigers halen.
Die arme jongen heeft nog niet eens een volle 90 minuten gespeeld en jij schrijft hem nu al af. Raar. Als voorbeeld wil Hansson, Bak en Sulejmani geven. Deze waren de eerste maanden ook niet goed, later is dat ruim ingehaald.
Spijt heb je morgen maar!
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Beste Ebiede, heb er wel veel waardering voor dat jij zo positief blijft ! Prima.

Iedereen mag toch wel een mening hebben. Zelf heb ik er wat minder vertrouwen in.
---E---
Selectiespeler

Bericht door ---E--- »

Steppe is het niet en zal het niet worden. Het is net een klein kind hoe hij daar in de goal staat. Op zo'n keeper
kan je toch niet bouwen als club zijnde?

Het lijkt me dat er genoeg vervangers zijn die in de Eredivisie spelen. Haal bijvoorbeeld Piet Velthuizen op bij Vitesse, besteed het geld toch eens aan een Nederlandse speler. Je kent zijn kwaliteiten. Of om nog maar een paar voorbeelden te noemen, Michel Vorm, Maikel Aerts, Luciano, Gabor Babos. Stuk voor stuk keepers die er wel meteen staan. Waarom moeten wij een belg op goal hebben staan?

Verder begin ik mij mateloos te ergeren aan het feit dat Breuer gewoon mee blijft doen bij ons. Hij kan niet voetballen, dat is toch wel duidelijk. Het is een prima kerel maar niet een voetballer van het niveau Heerenveen.
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Dan noem je Steppe een klein kind? En vervolgens durf je de naam van Piet Velthuizen hier op het forum te noemen :roll: .
Beide keepers moeten nog groeien kwa postuur,ervaring en hoe ze overkomen in het veld. Piet Velthuizen staat bij Vitesse in de goal en laat de ene keer leuke dingen zien en de andere keer verliezen ze hier met 7-0 van ons. Ook dat is geen keeper die er gelijk zal staan. BEELDVORMING. Allemaal leuk en aardig die keepers die je opnoemt -----E-----. Maar weet je dat een Babos en een Aerts het Allebij niet bij Feyenoord hebben gered omdat ze niet met de druk om konden gaan. Momenteel zijn wij nog niet zover als Feyenoord 5á 6 jaar terug was, maar die kant gaat het wel op. Ook hier moet een keeper met druk omgaan: kijk maar naar Vandebusche. 2 jaar terug maakte het niet zoveel uit, en keepte die vent geweldig. Nu 2 jaar later ben je hem liever kwijt dan rijk, ook al is dat hard. De enige 2 keepers die goed genoeg zijn die jij opnoemt zijn Vorm en Luciano, beide onhaalbaar. Vorm mogen we inmiddels wel 4 á 5 miljoen voor gaan betalen met de prijzen van tegenwoordig en hij is nog vaak geblesseerd ook. En voor Luciano, tja denk je dat Groningen die ooit naar Heerenveen laat gaan?

Steppe komt er wel, maar hij zal er niet gelijk staan. Daarom hebben we toch echt een goede Nederlandstalige keeper nodig.
Probeer die 1ste doelman van België nog een keer, Stijn Stijnen.

Om nog even over de wedstrijd van Az te hebben, de uitslag is triest. En het is jammer dat we wederom aan het begin van het seizoen niet goed van start zijn gegaan. We missen gewoon de 2 beste centrale verdedigers momenteel: Bak en Dingsdag. Hoe je het ook wend of keert, beter hebben we NOG niet. Djuric zal moeten wennen en kan misschien Bak of Dingsdag in de loop van het seizoen vervangen maar nu nog niet. Dingsdag is coachend en voetballend erg belangrijk en Bak die staat zijn mannetje. Jammer dat we niet een verdediger hebben die dat allemaal beheerst. Overigens ben ik wel te spreken over Janmaat, technisch is hij sterk alleen het is niet de snelste verdediger die we hebben.
---E---
Selectiespeler

Bericht door ---E--- »

Je doet net of de druk bij Heerenveen net zo groot is als bij Feyenoord. Waarom zou Babos hier niet goed keepen? En Piet Velthuizen een klein kind? Je hebt er iig wel wat mee op goal staan. En waarom moeten wij altijd belgen op de goal hebben staan, onderhand is het wel duidelijk dat het daar ontbreekt aan de goeie keepers.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

De meesten vinden Kenny Steppe te klein (1.82) voor een keeper. Daar ben ik het ook wel wat mee eens. Maar zoals altijd is het gras bij de buren groener. Een aantal zijn hier ook nogal gecharmeerd van Vermeer en Michel Vorm

Kenneth Vermeer heeft mij nog nooit kunnen overtuigen. Zowel bij Ajax als de periode bij willem II. Tevens is Kenneth Vermeer 1.81m. groot
Michel Vorm vind ik beter dan Vermeer. Maar ook Vorm heeft lang niet altijd overtuigend gekeept. 2 seizoenen geleden schoot Pranjic in de uitwedstrijd een vrije trap onder hem door en vorig seizoen had Vorm dezelfde blunder met El-Akchaoui. Vorm is daarbij ook "maar" 1.83 groot
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ebiede schreef: Die arme jongen heeft nog niet eens een volle 90 minuten gespeeld en jij schrijft hem nu al af. Raar. Als voorbeeld wil Hansson, Bak en Sulejmani geven. Deze waren de eerste maanden ook niet goed, later is dat ruim ingehaald.
Sterker nog zelfs toen Djuric nog geen bal geschopt had was hij al afgeschreven door Zweed1.
Op naar het volgende seizoen....
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Nou jammer dat je het nu direct weer op de man moet spelen. Ik moet zeggen dat ik ook niet overtuigd ben van zijn kwaliteiten maar dat heb ik al vaker gezegd. Heb hem nu twee wedstrijden en een training bekeken. En het valt mij op dat hij totaal geen snelheid heeft! Misschien is het wel een conditioneel probleem of het probleem van weinig wedstrijden gespeeld. Maar ik hem mijn twijfels over djuric. Toen we Bak nielsen net hadden gekocht kon je direct zien dat er veel in deze jongen zat. Djuric scheert soms zijn benen vij elkaar en vliegt er af en toe vol in. Dat vinden heel veel mensen prachtig maar ja ik weet het niet ....

Wel ben ik van mening dat we hem de tijd moeten geven. En die tijd zal hij ook zeker krijgen :wink:
FORZA SC HEERENVEEN
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ik vraag me gewoon af waarom er altijd binnen no time een finaal oordeel over de speler moet worden gegeven?

Neem nou Djuric, die jongen heeft na een geschil met de voorzitter een half jaar niet meer gevoetbalt. Vervolgens tekent hij bij Heerenveen en komt hij pas na de zomerstop bij ons. Hij heeft dus minimaal een maand of 7 geen officiele wedstrijd meer gespeeld en ook de voorbereiding heeft hij grotendeels gemist. Deze jongen begint te trainen en moet gelijk aan de bak omdat er blessures zijn. Hij wordt naast Breuer (die zelf al genoeg moeite heeft om zijn eigen paadje schoon te vegen) geposteerd in het centrum van de verdediging, hij kent de jongens niet en hij weet niet hoe ze spelen. Verder moet hij wennen aan de speelwijze van Heerenveen. Als je dan denkt dat deze jongen gelijk de pannen van het dak voetbalt ben je volgens mij niet lekker bij je hoofd. Zelfs met John Terry centraal achterin hadden we het zaterdag namelijk niet gered.

Dus waarom altijd dat definitieve oordeel na 1 a 2 wedstrijden of zelfs nog eerder? Het is toch geen wedstrijd wie het eerst ziet of de speler een versterking is of niet?!
Op naar het volgende seizoen....
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

nou mensen ik denk dat we er met 10 wedstrijden wel weer anders tegenaan kijken, maar het blijft natuurlijk de mening van iedereen persoonlijk over een speler.

zelf ben ik vooral benieuwd hoe het team er met een paar wedstrijden voorstaat, laten we ze het voordeel van de twijfel geven.

hun zijn de mannen die het moeten doen en ze moeten elkaar op de flikker geven als het niet goed gaat en als ze dat kunnen en van elkaar accepteren zijn ze al stuk verder dan wat ik zaterdag heb gezien.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
rust
Basisspeler

Bericht door rust »

Wat VDB en Steppe betreft geldt: in het land der blinden is 1 oog koning. Wat mij betreft is VDB op dit moment 1oog en zal er dus echt een sterke keeper moeten komen... Ik hoop echt dat die nog komt, dat kan zo belangrijk zijn voor een heel team!! Coachen van achteruit, en vooral het vertrouwen die een goede keeper overgeeft op een elftal.. Babos zou ik perfect vinden..
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Gewilde Renard twee maanden aan de kant
KV Mechelen-doelman Olivier Renard moet de komende twee maanden vanaf de zijlijn toekijken. De goalie raakte afgelopen weekend geblesseerd aan zijn schouder. Onderzoek in het ziekenhuis bracht een verrekking in de schouder naar boven. Een meevaller voor de doelman, waar in eerste instantie gevreesd werd voor een scheurtje in het gewricht. Wel zal Renard vier tot acht weken buitenspel staan. Renard werd de afgelopen weken regelmatig in verband gebracht met sc Heerenveen. De Friese club zou in Renard een nieuwe aanwinst zien. Volgens de Belgische media zijn de eerste gesprekken reeds gevoerd. Een akkoord werd nog niet bereikt.
bron voetbalprimeur.nl

Merkwaardig.... Hielke had toch de bevestiging van het verlengde contract gekregen? :)
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler

Bericht door Wolliepoly »

waarom al die belgische keeperswordt er nergens ander gescout ofzo? of is dit allemaal op advies van Sollied?

ik heb net even de keeper bekeken die Feyenoord graag wil hebben die Guillermo Ochoa is geen gekke keeper 24 jr maarjah ik denk dat we het moeten doen met de keepers die we hebben,en dus ok met VDB die mischien iedereen nog wel verrast en in de loop van het seizoen mischien 1e keeper wordt als Steppe niet zekerder overkomt op de goal
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Plaats reactie