Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: [centraal] Verdedigers en keepers
Hoop voor zowel de club, de supporters en voor Brian zelf dat hij naar Sparta gaat. Daar is die de absolute en onbetwiste nummero uno. Een nieuw en fris avontuur doet vaak wonderen, misschien wordt die dan weer net zo goed als 2 jaar terug. Verder hoop ik ook voor de club dat ze nog 2 andere keepers aantrekken. We hebben een talentvolle keeper die absoluut in de basis kan, we hebben dan nog een ervaren keeper nodig (die wel de concurrentie aan gaat natuurlijk.) die wel rustig en zonder een grote mond op de bank kan zitten. En we hebben een keeper nodig die ervaring heeft, bewezen heeft dat hij goed kan keepen op een redelijk hoog niveau, een basisplaats wil en ook mentaal sterk is.
Ervaren keeper: Westerveld of Piekenhagen
2de keeper: Didulicia? Babos?
Dan heb je bijvoorbeeld: Westerveld,Didulicia en Steppe.
Ervaren keeper: Westerveld of Piekenhagen
2de keeper: Didulicia? Babos?
Dan heb je bijvoorbeeld: Westerveld,Didulicia en Steppe.
-
- Forumicoon
Die mafkees mag nooit ons doel verdedigen. Die vent spoort niet! Dat bleek wel tegen ons in april.Rick schreef:Ervaren keeper: Pieckenhagen.
Als VDB vertrekt dan moet je iemand halen die het allemaal al heeft meegemaakt en genoegen neemt met een reserverol. Dan moet je natuurlijk niet denken aan Didulica of Babos. Die willen spelen. En Westerveld vind ik niet goed genoeg. Die stond bij Sparta echt dramatisch te keepen. Dan is Timmer wel een optie al zal die ook liever spelen dan bakzitten.
Verder is het moeilijk een geschikte naam te bedenken......
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Iemand als Pieckenhagen zal een basisplaats in Almelo niet verruilen voor de bank in Heerenveen, denk ik. Zo goed is hij ook niet, trouwens.
Timmer hoop ik hier dus echt niet te zien. Ik kan die vent niet uitstaan... hele matige keeper ook.
Maar het vinden van een geschikte keeper is niet zo gemakkelijk. Loopt er niks rond in België? Of een oerdegelijke Scandinaviër ofzo (spreken toch binnen een paar maanden de taal)...
Timmer hoop ik hier dus echt niet te zien. Ik kan die vent niet uitstaan... hele matige keeper ook.
Maar het vinden van een geschikte keeper is niet zo gemakkelijk. Loopt er niks rond in België? Of een oerdegelijke Scandinaviër ofzo (spreken toch binnen een paar maanden de taal)...
-
- Forumicoon
Bron: voetbalzoneHeerenveen test Sloveense doelman Seliga
Geschreven op maandag, 29 juni om 21:42
SC Heerenveen houdt rekening met een vertrek van Brian Vandenbussche. De Belgische doelman staat in de belangstelling van Sparta Rotterdam en Heerenveen test daarom deze week de Sloveen Alexander Seliga. De doelman van Celje krijgt volgens de Leeuwarder Courant tot zondag de tijd om zich te bewijzen bij de Friese club. Trond Sollied liet al na het vertrek van Hans Vonk weten dat hij een nieuwe keeper wilde halen, maar bestuurslid Yme Kuiper stelt dat er geen ruimte is voor een derde doelman. Nu een vertrek van Vandenbussche tot de mogelijkheden behoort heeft Heerenveen echter toch besloten om eens rond te gaan kijken.
De 29-jarige Seliga heeft een doorlopend contract bij Celje. Mocht de Sloveen in de smaak vallen, dan dient Heerenveen een kleine transfersom te betalen. Naast Vandenbussche, die een vertrek wel zou zien zitten, is Kenny Steppe de andere doelman van de Friese club.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... rofil.html
Nog nooit van gehoord
Geen interlands voor Slovenië lijkt het. Maar iemand testen kan nooit kwaad.
Edit: Oh, hij zit blijkbaar wel in de nationale selectie: als reservekeeper achter Handanovic (geen schande).
Nog nooit van gehoord

Edit: Oh, hij zit blijkbaar wel in de nationale selectie: als reservekeeper achter Handanovic (geen schande).
-
- Bankzitter
Pff waarom een keeper uit Slovenie. In landen als Nederland, Belgie, desnoods Engeland zijn genoeg keepers te vinden lijkt mij. Dat is wel zo makkelijk voor de communicatie als hij een beetje goed nederlands of desnoods engels spreekt voor de defensie.
- zweed1
- Wereldspeler
Denk dat hij niet zoveel mag kosten, daarom komen ze bij deze keeper uit. De communicatie kan inderdaad lastig worden met een Deen, een Macedonier, een Nedrlander en een Servier voor je.makkingacity schreef:Pff waarom een keeper uit Slovenie. In landen als Nederland, Belgie, desnoods Engeland zijn genoeg keepers te vinden lijkt mij. Dat is wel zo makkelijk voor de communicatie als hij een beetje goed nederlands of desnoods engels spreekt voor de defensie.
-
- Jeugdspeler
Op Youtube staan een aantal filmpjes van de beste man.
Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit, maar je kan van Vandebussche ook wel een compilatie van goede reddingen achter elkaar plakken. Zo'n filmpje zegt mij dus niet zoveel
Dus of het een bruikbare keeper is voor heerenveen, dat moet Sollied maar beoordelen de komende dagen.
Het filmpje op youtube is geupload door zijn zaakwaarnemers van Sports Pro Agency.
Ze kunnen de beste man aan de straatstenen niet kwijt, en proberen hem zo ergens te slijten
We zullen het zien, ik hoop dat ie het niveau aankan
Ziet er op het eerste gezicht wel goed uit, maar je kan van Vandebussche ook wel een compilatie van goede reddingen achter elkaar plakken. Zo'n filmpje zegt mij dus niet zoveel

Dus of het een bruikbare keeper is voor heerenveen, dat moet Sollied maar beoordelen de komende dagen.
Het filmpje op youtube is geupload door zijn zaakwaarnemers van Sports Pro Agency.
Ze kunnen de beste man aan de straatstenen niet kwijt, en proberen hem zo ergens te slijten

We zullen het zien, ik hoop dat ie het niveau aankan

-
Verified
- Forumicoon
Kan me echt geen bal schelen waar hij vandaan komt. Wat mij betreft uit Pakistan, als die maar ballen stopt!
Spijt heb je morgen maar!
-
- Nieuw talent
http://www.youtube.com/watch?v=afTwugDTVzw
Ach ja ik vind het een prima zaak om een keeper te testen, moeten ze vaker doen met spelers! Het lijkt inderdaad wel een leuke keeper, maar dit zal dan betekenen dat VDB vertrekt naar Sparta. Ik ben benieuwd naar deze keeper, misschien spreekt deze jongen wel wat engels en anders maar snel op cursus.
Ach ja ik vind het een prima zaak om een keeper te testen, moeten ze vaker doen met spelers! Het lijkt inderdaad wel een leuke keeper, maar dit zal dan betekenen dat VDB vertrekt naar Sparta. Ik ben benieuwd naar deze keeper, misschien spreekt deze jongen wel wat engels en anders maar snel op cursus.
-
- Nieuw talent
Met alle respect, maar hij houd in die filmpjes bijna geen bal klemvast en oogt net zo onrustig op de goal als VDB. Op zo keeper zal Sollied niet zitten te wachten, dan kan hij VDB ook wel blijven.
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
-
- Selectiespeler
Als dat zo is, dan zal dat wel blijken, het is en blijft een testkeeper.
...
-
- Bankzitter
We kunnen even een belletje plegen. Volgens mij heeft zijn zaakwaarnemer dit filmpje gemaakt
Kijk maar naar het profiel van de poster van dit filmpje
Football (Soccer) Player - Goalkeeper. Contact player's agent: 00386 (0)41 775-345

Football (Soccer) Player - Goalkeeper. Contact player's agent: 00386 (0)41 775-345
- zweed1
- Wereldspeler
Heb het filmpje ook eens bekeken. Komt inderdaad erg onrustig over, zullen dan ook nog de betere acties zijn van deze keeper.dr8 schreef:Met alle respect, maar hij houd in die filmpjes bijna geen bal klemvast en oogt net zo onrustig op de goal als VDB. Op zo keeper zal Sollied niet zitten te wachten, dan kan hij VDB ook wel blijven.
Die veldjes waren ook erg treurig, veel amateurclubs hebben veel betere accomodaties.
-
- Wereldspeler
Hij komt inderdaad erg onrustig over. Zo nu en dan zitten er kamikaze acties bij daar is Vandenbussche niks bij. Om die vreemde acties zo te zien is wel leuk maar je moet er toch niet aan denken dat zo iemand bij jou in het doel staat.
Dit is gewoon een promotiefilmpje en dit zijn z'n beste reddingen. Objectief is dit totaal niet. Je kunt dus niet zoveel met zo'n filmpje maar ik ben allerminst overtuigd.
Goed dat we nog vroeg in de transferperiode zitten dan kan hij de kans krijgen te laten zien wat hij kan.
Dit is gewoon een promotiefilmpje en dit zijn z'n beste reddingen. Objectief is dit totaal niet. Je kunt dus niet zoveel met zo'n filmpje maar ik ben allerminst overtuigd.
Goed dat we nog vroeg in de transferperiode zitten dan kan hij de kans krijgen te laten zien wat hij kan.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Die save in dat filmpje, rond de 35ste seconde is schitterend! Maar inderdaad, je kan uit zo'n filmpje onmogelijk zijn keeperskwaliteiten beoordelen want zijn fouten krijg je niet echt te zien.
- Hank
- Bankzitter
- Contacteer:
westerveld heeft getekend bij utrecht, dus hiij is geen optie meer..
-
- Wereldspeler
nog meer buitenlanders....wordt nu wel echt een vreemdelingen legioen. 

-
- Wereldspeler
Valt Slovenie wel binnen de EU?Anders heeft hij recht op een loon voor buiten de EU en is dus best duur in salaris.
Moet wel zeggen dat een Westerveld ook aardig wat centen hebben. Hij is Spaanse en Engelse lonen gewend, zal zeker minder in Nederland aannemen, maar nog aardig wat. Durf gerust te stellen dat hij meer gaat verdienen dan Vorm.
Nu kom je eigenlijk op een ander punt. Het moet een keeper zijn die al beter is als VDB.
Moet wel zeggen dat een Westerveld ook aardig wat centen hebben. Hij is Spaanse en Engelse lonen gewend, zal zeker minder in Nederland aannemen, maar nog aardig wat. Durf gerust te stellen dat hij meer gaat verdienen dan Vorm.
Nu kom je eigenlijk op een ander punt. Het moet een keeper zijn die al beter is als VDB.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
- paparazzi
- Superster
Ja, dat is lid van de EU. Hoe zit het eigenlijk met keepers uit de eigen jeugd? Het wordt echte een vreemdelingenlegioen zo!teamplayer schreef:Valt Slovenie wel binnen de EU?
Miereneukert!
-
- Wereldspeler
Als hij Vdb vervangt, dan ruilen we toch de ene buitenlander voor een andere? Ons vreemdelingenlegioen blijft dan op dezelfde grootte.
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
semi-offtopic: Ruiz is ook een buitenlander toch? En die mag wel komen, beetje vreemd argument dus. Van mij mogen ze die 6+5 regel wel invoeren overigens.
ontopic: het is nog lang niet rond, dus laten we dit maar even afwachten.
ontopic: het is nog lang niet rond, dus laten we dit maar even afwachten.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Nou ja weer een goedkope optie die ze vast willen leggen! Ze houden wel van wilde keepers heh. Hij lijkt in ieder geval niet op Vonk die heel veel rust uit straalt. Maar in ieder geval goed dat ze hem testen
FORZA SC HEERENVEEN
-
Verified
- Forumicoon
VDB is Nederlandstalig, dat zal wel bedoeld wordenAllardP schreef:Als hij Vdb vervangt, dan ruilen we toch de ene buitenlander voor een andere? Ons vreemdelingenlegioen blijft dan op dezelfde grootte.
-
- Forumicoon
Zijn volgens Sollied nog niet klaar voor het grote werk en wil daar dus niet op gokken.paparazzi schreef:Hoe zit het eigenlijk met keepers uit de eigen jeugd?
In tegenstelling tot een aantal hier ben ik tevreden over het keeperswerk van Seliga tijdens dit filmpje. Ik lees hier o.a. termen als kamikaze, maar daar kan ik me niet in vinden. Het uitkomen van hem bevalt me juist wel. Op basis van dit filmpje ben ik wel positief. Alleen zijn dit inderdaad de positieve momenten, want een zaakwaarnemer zal niet de teleurstellende dingen naar voren halen. Daarom ga ik op Heerenveen af. Ik neem aan dat de club hem wel eens heeft zien keepen en zal ook deze week wel het nodige van hem gaan zien. Ik ben benieuwd.
Termen als ‘vreemdelingenlegioen’ heb ik niets mee. Bij vrijwel elke Eredivisieclub bestaat een redelijk deel van het team uit buitenlanders. In de bekerfinale speelde Twente bijvoorbeeld met één Nederlander meer en dan reken ik Vonk nog volledig mee als buitenlander. Dat neemt niet weg dat ook ik het liefst zoveel mogelijk spelers uit NL in de basis zie.
- TWR22
- Superster
Westerveld ook weg als optie, was zeker goed geweest voor ons als optie. Dit kan echt een probleem worden. Ja, er zijn veel tegenstanders van VdB hier, maar met alleen Steppe gaat het niks worden volgend jaar! Een keeper is van enorm groot belang, en ook dat ie NL spreekt vind ik. We investeren wel in veldspelers, waarom niet eens een echt goeie keeper halen voor vele jaren? Wat ik al eens eerder zei: Tim Krul. Of inderdaad: Vermeer. Waarom niet?
100% achter Marco van Basten!
-
- Wereldspeler
Er is helemaal geen sprake van dat we met alleen Steppe het nieuwe jaar in gaan. Nu hebben we VdB nog achter de hand, maar die wordt hoogstwaarschijnlijk vervangen door een ander. Krul hadden we vorig jaar maar moeten kopen, maar toen is bewust gekozen voor Steppe, die tot keeper van het jaar in België was gekozen. Hij had vorig jaar mede door blessures en een late komst een moeizame start, maar ik zie niet waarom hij komend seizoen niet zou kunnen vlammen. Wat mij betreft is het veel te vroeg om het vertrouwen in hem als eerste keeper op te zeggen.
-
- Selectiespeler
Hij kan iig een penalty stoppen, dat heb ik onze keepers nog niet zo vaak zien doen
Maar ik hoef deze knaap hier niet eerlijk gezegd, waarom niet gewoon een ervaren doelman halen die Nederlands is.

Maar ik hoef deze knaap hier niet eerlijk gezegd, waarom niet gewoon een ervaren doelman halen die Nederlands is.
-
Verified
- Forumicoon
Die vent wordt zwaar overschat. Past met zijn karakter ook helemaal niet bij Heerenveen. Zou hij 's nachts ook nog wakker liggen van de wedstrijden die hij met Vitesse in Heerenveen heeft gespeeld?TWR22 schreef:Westerveld ook weg als optie, was zeker goed geweest voor ons als optie.

Waar baseer je dat op. Steppe heeft vorig jaar enkele goede partijen gekeept, maar had last van stuntelaars voor zich. VDB heeft bewezen zelf een stuntelaar te zijn.TWR22 schreef:Dit kan echt een probleem worden. Ja, er zijn veel tegenstanders van VdB hier, maar met alleen Steppe gaat het niks worden volgend jaar!
Steppe is een keeper die Nederlands spreekt en voor vele jaren is gehaald. Wat wil je nog meer?TWR22 schreef:Een keeper is van enorm groot belang, en ook dat ie NL spreekt vind ik. We investeren wel in veldspelers, waarom niet eens een echt goeie keeper halen voor vele jaren?
PS wat kost een lidmaatschap van de VDB-fanclub?

Spijt heb je morgen maar!
- TWR22
- Superster
Waar staat dat dan? Alleen Steppe is gewoon een te smalle basis, we moeten een ZEKERE keeper achter de hand hebben. Dat is het enige ... ik voorspel dat die 2e keeper heel veel in de goal zal staan. En dus is hij erg nodig.AllardP schreef: .... Er is helemaal geen sprake van dat we met alleen Steppe het nieuwe jaar in gaan .... Wat mij betreft is het veel te vroeg om het vertrouwen in hem als eerste keeper op te zeggen.
100% achter Marco van Basten!