Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
jaNN
Jeugdspeler

Re: de vertrokken spelers...

Bericht door jaNN »

Is Siem de Jong dan geschorst/geblesseerd?
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

jaNN schreef:Is Siem de Jong dan geschorst/geblesseerd?
Heeft z'n sleutelbeen gebroken vorig weekend waar hij die penalty voor kreeg.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Alves liep er bij Manchester City - Mbrough ( 1 - 0 ) opnieuw verloren bij.
En passant miste hij ( net als tegen Blackburn vorige week ) 4 grote kansen. Het is veel te makkelijk ( zoals sommigen op dit forum doen ) zijn tegenvallende prestaties af te schuiven op het feit dat hij in een team speelt , dat zolangzamerhand in degradatienood komt. Hij is vrijwel overal te laat bij en verliest zo ongeveer elk duel door ich te simpel van de bal te laten zetten. Bovendien krijgt hij dus wel degelijk kansen, maar faalt elke keer weer opzichtig. Al kun je niet zeggen dat hij op zijn manier niet werkt.
Ik denk dat het met zijn carriere in Engeland snel is gedaan. Bij Mbrough zie ik het niet meer echt goed komen en andere, betere clubs zullen met het oog op wat hij laat zien weinig interesse voor hem hebben. Hij lijkt me ook niet "gebouwd" voor het Engelse voetbal.
Achteraf zal blijken dat hij hier in Heerenveen het hoogtepunt van zijn loopbaan heeft gehad, inclusief zijn uitverkiezingen voor het Braziliaanse nationale elftal.
Lardy
Superster

Bericht door Lardy »

Ik kijk iedere week de wedstrijden van Middlesbrough en inderdaad liet Alves vandaag een matige indruk achter, echter vond ik hem de laatste 5 wedstrijden 1 van de beter van het team. Altijd aanspeelbaar, goed in de kaats. Dus ik ben het niet met jou eens als je zegt dat hij niks laat zien.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Helemaal mee eens, het was weer goed matig wat hij liet zien. Die kansen die hij kreeg mochten er echt wel in, nu verliezen ze door toedoen van Alves omdat hij zulke kansen laat liggen.
Op naar het volgende seizoen....
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Kun je ook zeggen dat Shay Given goed keepte? Althans volgens VI.nl
Manchester City heeft een belangrijke 1-0 thuiszege geboekt op Middlesbrough. Shay Given was de grote uitblinker aan de kant van The Citizens. Ook Craig Bellamy was opnieuw belangrijk.

De van Newcastle United overgekomen Given kende een geweldig debuut. De Ierse doelman was niet te passeren, vooral Boro-spits Afonso Alves zag enkele grote kansen gestopt.
Overigens heb ik de wedstrijd zelf niet gezien, dus wil ik ook geen oordeel vellen over de prestatie van Alves in deze wedstrijd.
In case of doubt, make it sound convincing
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Ja Given keepte ook goed, vooral hoe hij de inzet van Alves vanaf 5 meter pareerde was klasse werk. Alleen je kan ook zeggen dat Alves die bal niet recht op de keeper moet schieten, hard was hij wel maar zuiver niet echt.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Lardy schreef:Ik kijk iedere week de wedstrijden van Middlesbrough en inderdaad liet Alves vandaag een matige indruk achter, echter vond ik hem de laatste 5 wedstrijden 1 van de beter van het team. Altijd aanspeelbaar, goed in de kaats. Dus ik ben het niet met jou eens als je zegt dat hij niks laat zien.
Aanspeelbaar OK, maar wat heb je daaraan als je de bal veruit de meeste keren weer verliest?
Hij is gewoon niet opgewassen tegen de vaak fors uit de kluiten gewassen verdedigers in de PL en ligt opvallend vaak op de grond..
Dat hij ook wel eens wat goeds doet, allicht.
Overigens zijn ook zijn vrije trappen ( vandaag had hij er overigens geen ) tegenwoordig van een veel minder gehalte dan toen hij hier speelde.
Hij moet voor het Mbrough-publiek toch een behoorlijke afknapper zijn na al die fanfares vooraf.
Goed dat we die 18 miljoen binnen hebben ( voorzover al betaald ).
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

In de laatste minuten toch nog 1-1 geworden. Jammer.
Ladies and gentleman: We've got him!
Hank
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Hank »

Ane Lenstra schreef:Bradley en Friend staan in de basis bij Monchengladbach wat met nog 10 minuten te spelen 1-0 voor staat tegen de koploper, Hoffenheim. :mrgreen:
is wel 1-1 geworden in '89 minuut
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

oldtimer schreef:Achteraf zal blijken dat hij hier in Heerenveen het hoogtepunt van zijn loopbaan heeft gehad, inclusief zijn uitverkiezingen voor het Braziliaanse nationale elftal.
In 22 competitiewedstrijden heeft hij nog maar 4 goals gescoord, terwijl dat wel altijd zijn specialiteit was van Afonso Alves. Ik had verwacht aan het begin van het seizoen dat hij dit voetbalseizoen echt zal exploderen maar dat valt me zwaar tegen.
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

In de zomer maar weer eens een poging doen om alves voor 4 miljoen terug te halen. Dan kunnen we hem dan weer verkopen voor 20 miljoen. :D
FORZA SC HEERENVEEN
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Dat ligt ook aan de ploeg, want Boro heeft maar een kut team, voor een team als Everton of Liverpool had hij zeker vaker gescoord, nu komt hij vaak maar enkele malen voor het doel.
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik blijf erbij dat hij niet echt in de PL past. Hij is fysiek niet opgewassen tegen de "Engelse" verdedigers, hij legt het in duels vaak af. Door de lucht is hij heel zwak en hij heeft niet echt een individuele actie. Het is aannemen, ruimte zoeken en uithalen. Boro zou hem wel beter kunnen aanspelen, dat is waar, maar dan doet hij nog te weinig met de mogelijkheden die hij krijgt. Het tempo ligt 5 keer zo hoog dan in onze competitie, je hebt geen eens tijd om een bal aan te nemen en dan pas te kijken wat kunt gaan doen. Je moet alles meteen beslissen en daar is onze Fonzo geen held in.

Ik denk dat een overstap naar een FC Porto, een Fenerbahce, een Spaanse subtopper wel wonderen zou kunnen doen voor Alves. Trager tempo, meer tijd om te beslissen en een lekker zonnetje erbij. Een transfer binnen de Premier League zie ik niet echt een succes worden, maar wie weet pakt hij de draad nog op in een ander elftal.

Volgend jaar in de Championship: The Loon versus The Brazilian Goalmachine :lol:
The two most powerful warriors are patience and time.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Nilsson maakt vanmiddag zijn basisdebuut tegen Ajax en hoe, na 7 minuten scoort hij de 1-0! :)
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

En Lassie maakt z'n tweede van de middag. 3-1 voor Vitesse.

Schitterend. :lol:
Josse
Invaller
Contacteer:

Bericht door Josse »

Nilsson, wat een held hahahahaha!

Helpt SCH wel mooi zo!
Flamingo
Invaller

Bericht door Flamingo »

Hehe hoppa lasse bewijst mij ook een eer, ik kan mij nog een uitspraak van mij zelf herrinneren op geloof ik 31 januari jongstleden dat ik mijn muts zou opeten als deze lasse nilsson geen 10 doelpunten zou maken deze seizoenshelft, dus ik ben blij, hopelijk nog 1 dan geeft het mij zeker veel vreugd, hoppa, marco tot ziens
SCH-FAN
Wereldspeler

Bericht door SCH-FAN »

Wat een verschil tussen de Mikki van dit jaar en vorig jaar.
Volgens mij is daar ook maar één iemand verantwoordelijk voor en dat is Van Basten. Je hebt dan toch echt het tactischvermogen van een ezel als je Mikki op '10' zet. Hij heeft juist ruimte nodig maar dat ziet Van Basten niet.

Hopelijk faalt hij de rest van de competitie ook want dan zijn wij teminste zeker van de eerste 4.
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Rick
Wereldspeler

Bericht door Rick »

Het hele elftal van ajax was vandaag echt lachwekkend gewoon. Sulejmani was hier ook een groot voorbeeld van, geen creativiteit, slechte passes enz. Ik zat me gewoon te ergeren dat Van Basten hem steeds op 10 zet. Dood en dood zonde.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Sulejmani had natuurlijk beter een jaartje bij ons kunnen blijven. Hier had hij zich nog meer kunnen ontwikkelen terwijl hij bij Ajax stil staat. Zeker ook omdat die pannenkoek hem constant op de nummer 10 positie zet waar hij niet thuis hoort.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ane Lenstra schreef:Ik herken deze Nilsson vanuit zijn vorm bij Heerenveen.. En dan vooral zijn eerste periode, het laatste half jaar zat hij al met zijn kop in het buitenland
Je kunt overigens wel zien dat de buitenwacht en de landelijke pers een ( veel ) hogere dunk heeft van Nilsson dan de gemiddelde Heerenveensupporter. In de rest van het land herinnert men zich vooral zijn assists op Alves in diens topseizoen (overigens heeft hij "maar" zo'n 10 van de 34 goals ook echt voorbereid ) en hebben de meesten nooit of zelden een hele wedstrijd van hem gezien. Voor velen van ons was hij geregeld een grote ergernis.
Vandaag heeft hij het natuurlijk goed gedaan, maar ik hoop dat het niet zover komt dat men hem hier op het forum terug gaat willen. Zo'n kanjer was het nu ook weer niet.
boy waterman
Selectiespeler

Bericht door boy waterman »

Blizzard schreef:Sulejmani had natuurlijk beter een jaartje bij ons kunnen blijven. Hier had hij zich nog meer kunnen ontwikkelen terwijl hij bij Ajax stil staat. Zeker ook omdat die pannenkoek hem constant op de nummer 10 positie zet waar hij niet thuis hoort.
had zeker nog wel een jaartje kunnen blijven,paar maanden leuk voetballen bij een subtopper is toch anders dan bij een 'top(b)club'
geld is leuk/lekker en makkelijk maar of ie nou echt gelukkig is daar vraag ik me ook wel af..

trouwens...zat me net bedenken..hadden we anders een mooie balkan linkerkant gehad met popov,pranjic en sulejmani
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Superfries88'
Forumicoon

oldtimer schreef:Vandaag heeft hij het natuurlijk goed gedaan, maar ik hoop dat het niet zover komt dat men hem hier op het forum terug gaat willen.
Heeft bovendien weinig nut, want Nilsson heeft onlangs aangegeven geen interesse te hebben in een terugkeer. Overigens niet omdat hij een slecht gevoel bij de club heeft, maar hij wil gewoon nieuwe uitdagingen.
Peter
Basisspeler

Bericht door Peter »

Dat Nilsson dat onlangs gezegd heeft heb ik nergens gelezen of onlangs moet zijn geweest toen hij bij Heerenveen wegging.
Ik ben altijd een Nilssonfan geweest en van mij mag hij dus best terugkomen. Ik weet ook wel dat er nog betere spelers voor die positie zijn, maar niet voor het bedrag dat je voor een Nilsson moet betalen. Hij is gewoon een goede, degelijke buitenspeler die ook zijn dag wel eens niet heeft. Zoals hier inderdaad terecht is opgemerkt ook een speler met veel credits in Nederland, maar onterecht niet bij de gemiddelde Heerenveenfan.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Peter schreef: maar onterecht niet bij de gemiddelde Heerenveenfan.
En dat bepaal jij? Ik vind Nilsson nog steeds een hele beperkte voetballer en daar doen zijn 2 goals tegen Ajax niets aan af. Hij is natuurlijk niet voor niets mislukt bij respectievelijk Saint Etienne en Aalborg, ook bij Elfsborg heeft hij niet veel laten zien. Voor vitesse is het een prima voetballer, maar denk ook ongeveer dat dat zijn plafond is.
Superfries88'
Forumicoon

Peter schreef:Dat Nilsson dat onlangs gezegd heeft heb ik nergens gelezen of onlangs moet zijn geweest toen hij bij Heerenveen wegging.
Heeft deze week in de Leeuwarder Courant gestaan, als het goed is.
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Nilsson is natuurlijk geen geweldenaar maar laten we eerlijk zijn; we hadden hem hier wel even kunnen gebruiken ipv een Paulo Henrique of een Elyounoussi die op dit moment niet op topniveau zijn maar allebei wel de potentie hebben om er te komen. Maar Nilsson is gewoon een aardige voetballer (waar ik overigens geen fan van ben). Toch zou ik hem niet terughalen, want ik vind dat je voor (hele) goede voetballers icm toptalent moet gaan.
Superfries88'
Forumicoon

Ane Lenstra schreef:Ergenissen aan Nilsson kwamen bij mij pas in zijn laatste jaar
Bij mij niet. In zijn eerste jaar (winterstop tot winterstop) liet Nilsson ook heel weinig zien, op een enkel doelpunt na. In die periode had ik weinig vertrouwen in hem. Toen vertrok Huntelaar, Samaras volgde en opeens stond daar Nilsson als vervanger. Het verhaal is bekend. In een paar maanden scoorde hij 8 competitietreffers, in de play-offs was hij belangrijk en hij werd populair bij de supporters.

Het seizoen daarop begon hij goed, maar na de winterstop begon men zich steeds meer te ergeren aan Nilsson. Eigenlijk heeft hij in 2,5 jaar maar 1 jaar echt een goede indruk gemaakt.

Nilsson is een sympathieke vent en heeft zeker kwaliteiten, maar we moeten hem niet belangrijker maken dan hij was.
g11
Selectiespeler

Bericht door g11 »

oldtimer schreef:Je kunt overigens wel zien dat de buitenwacht en de landelijke pers een ( veel ) hogere dunk heeft van Nilsson dan de gemiddelde Heerenveensupporter. In de rest van het land herinnert men zich vooral zijn assists op Alves in diens topseizoen (overigens heeft hij "maar" zo'n 10 van de 34 goals ook echt voorbereid ) en hebben de meesten nooit of zelden een hele wedstrijd van hem gezien. Voor velen van ons was hij geregeld een grote ergernis.
Vandaag heeft hij het natuurlijk goed gedaan, maar ik hoop dat het niet zover komt dat men hem hier op het forum terug gaat willen. Zo'n kanjer was het nu ook weer niet.

Die kans is echter wel aanwezig.
Onder Verbeek ook drie jaar boerenkoolvoetbal gespeeld van het ergste soort.
Maar ik heb de indruk dat er hier ook nog al een paar mensen posten die denken dat Verbeek een goede trainer was, die we hier graag terug zouden willen hebben.
Ik pas hier niet
Plaats reactie