Ik weet niet of ik het hier al eens verteld heb. Tegen Braga was ik het doek aan het opruimen en toen vroeg Bak of dat doek van mij was en toen kreeg ik zijn shirt Een zeer mooi gebaar. Later vondt ik er nog een paar mooie foto's van op www.martijnvandervaart.nl
Gisteren overigens liet ik mijn vader het doek ophangen en meteen had hij ruzie met lui van het HCAW doekje die er toen nog niet hing/aanwezig was. Hij wou het doek mooi op de middenlijn neerhangen. Maar nee 2 boze lui te seiken dat er zo geen doekje meer naast kont hangen etc. ANTI HCAW~! En nu hing het doekje voor een deel over het Bak doek fuckers.
Helaas wordt de kwaliteit van het doek wel minder verkeerde stift en een beetje verkeerde verf gebruikt maar van een afstandje is het gelukkig niet te zien.
NN is toch bezig met het jatten van doeken, kan dat achterlijke HCAW doek dan niet eens gejat worden? Oke het is niet van een andere supportersclub, maar denk dat er veel mensen blij zijn.
ItFean82 schreef:NN is toch bezig met het jatten van doeken, kan dat achterlijke HCAW doek dan niet eens gejat worden? Oke het is niet van een andere supportersclub, maar denk dat er veel mensen blij zijn.
Is al eens geprobeerd (gewoon loshalen, niet wegtrekken) maar dat werd toen ook een grote poppenkast geloof ik. Nadat er vorig jaar een paar keer een doekje met alleen 'anti' ervoor hing (en er dus anti hcaw stond) hing hij er plotseling niet meer. Maar nu dat doekje in de container is beland hangt hij weer.
Valt me nog mee dat er geen blauwe letters voor gebruikt zijn...
vond trouwens wel mooi om te zien tijdens sc heerenveen-roda jc de vele spandoeken op noord,oost en zuidkant.
eigenlijk moet dat tijdens elke wedstrijd thuis maar zal altijd niet mogelijk zijn door wat dan ook.
iedergeval me complimenten ervoor voor de gene die zich aan gesproken voelen,is wel eens minder geweest.
Iemand die uit kan leggen waar het HCAW doek voor staat? Heb 't me al vaker afgevraagd
Kleuren hebben niets met SCH te maken, en voor zover ik me kan indenken HCAW als afkorting ook niet..
Dan had Google 't dus toch bij het rechte eind..
Dat doek moet dus op één of andere manier weggehaald worden.. stoor me mateloos aan een doekje dat meer bij Roda / Nac past
Heel misschien dat ik 'm deze keer zelf ga maken .. Preview heb ik nog niet echt, heb alleen nog maar een lettertype bewerkt.. Weet nog niet of dit 't wel wordt.
Nee hoor dat was ouwehoerderij van een paar feanfan king ultras.
Ik ga het Smarason doek niet maken hoe geweldig ik die speler ook vindt ik laat het bij Bak kan niet voor iedere speler een doek gaan maken.. Maar ik ken vast wel iemand die het doek wil maken als je geen tijd hebt...
xander schreef: Maar ik ken vast wel iemand die het doek wil maken als je geen tijd hebt...
Dan kan ik hem dan gelijk het shirt met NN logo geven
Mooi ontwerp, alleen denk ik dat je Smarason anders moet maken, omdat je het van afstand denk ik niet kunt zien. Dan zou ik toch voor blauwe letters gaan.
Er ligt ook nog een ontwerp trouwens voor Smara ergens.
Ik vind het ontwerp zo wel schitterend anders. Zou je het probleem van de leesbaarheid op afstand op kunnen lossen door de omlijning van de witte letters iets dikker te maken? (niet dat ik er verder enig verstand van heb hoor.., gewoon een suggestie)
Het is inderdaad een schitterend ontwerp. Ook juist door die letters wordt het zo mooi! Je kunt die letters zoals diepfries ook al zegt altijd duidelijker maken.
Bij psv heeft de supportersvereniging een soort wedstrijd wie na het seizoen het mooiste doek, banner of vlag gemaakt heeft.
Zou zoiets bij Heerenveen ook geen leuke aanvulling zijn bij bijvoorbeeld NieuwNoord? Je zou foto's van de geselecteerde doeken, banners of vlaggen op de NN site kunnen zetten en supporters laten stemmen wat de mooiste is. De winnaar krijgt iets. Mischien motiveert het sommige supporters ook nog om er echt iets van te maken.