Enigzins beperkt?Deze producten komen morgen in de shop! Momenteel is het assortiment nog enigszins beperkt, de komende weken zal dit constant worden uitgebreid.

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Enigzins beperkt?Deze producten komen morgen in de shop! Momenteel is het assortiment nog enigszins beperkt, de komende weken zal dit constant worden uitgebreid.
- Het assortiment moet op lange termijn uit meer Heerenveen dan anti gaan bestaan, maar we zijn het nog aan het uitbreiden.Royce_SCH schreef: Een aantal dingen die mij opvallen:
- Veel anti producten(volgens mij meer anti dan pro)
- Shirtjes met Pride of the north, waarom geen SC Heerenveen of SCH Pride of the north? Dat lijkt mij wat mooier en duidelijker. Bijvoorbeeld dit shirt: http://www.frisianpride.nl/viewpage.php?page_id=11. Heerenveen, Groningen, Veendam, Emmen, DKV? Iemand die het shirt ziet denkt niet meteen aan Heerenveen.
- Dure broekjes met jako erop
- Shirtjes met alleen tekst op voorkant, beide kanten zou ook mooi zijn(Wellicht volgt dit later nog).
Het is voor ons momenteel (nog) niet mogelijk in Old English aan te bieden, wij zijn daar wel over in gesprek!NN4ever schreef:Mooi zo''n FP lijn! Bij die hoodeds/sweaters die jullie aanbieden had ik alleen wel de Old English stijl gekozen, zoals ze ook bij http://www.supporterskleding.nl hebben. Dat heeft toch wat meer vind ik, maar het is zeker leuk wat jullie allemaal aanbieden, vooral die mokken
Misschien een beetje off-topic, maar toch. Een tijdje geleden stond er in de Feanfan een mooi artikel over Chris in. Over zijn leven hier en zijn leven in België.forca hveen schreef:Op de clubsite staat nu een mooi filmpje over van Puyvelde.
Hierin krijgen we een andere grote passie van hem te zien, namelijk muziek. Hij heeft zelfs wat in een bandje gespeeld en opgetreden. Met dan natuurlijk een biertje erbij en veel plezier.
Vond het wel erg geinig dat hij beetje half verbaasd zegt dat Sibon veel oude nummers kent![]()
Bij enkele spelers moet hij dan ook een liedje bedenken dat hij bij de speler vind passen.
Uiteindelijk is voetbal wel zijn grootste passie maar muziek een zeer goede tweede waar hij ook niet zonder zou kunnen.
Waar staat dit filmpje? Ik kan het namelijk niet vindenforca hveen schreef:Op de clubsite staat nu een mooi filmpje over van Puyvelde.
Hierin krijgen we een andere grote passie van hem te zien, namelijk muziek. Hij heeft zelfs wat in een bandje gespeeld en opgetreden. Met dan natuurlijk een biertje erbij en veel plezier.
Vond het wel erg geinig dat hij beetje half verbaasd zegt dat Sibon veel oude nummers kent![]()
Bij enkele spelers moet hij dan ook een liedje bedenken dat hij bij de speler vind passen.
Uiteindelijk is voetbal wel zijn grootste passie maar muziek een zeer goede tweede waar hij ook niet zonder zou kunnen.
www.rooie-sok.nl/arnor-smarasonellntj schreef:Na een aantal jaren geen fansite te hebben gemaakt, ben ik sinds vorige week bezig met het opbouwen van een nieuwe: de fansite over Arnór Smárason. Ik vind dat hij een site verdiend die bijgehouden word nu hij steeds meer speelminuten krijgt en ook steeds meer doelpuntjes mee pikt.
Nu lijkt het me leuk wat informatie/foto's/meningen van supporters erop te zetten. Ik weet niet in hoeverre dit leuk is om te lezen, maar de foto's komen sowieso van pas.
Dus heb je een foto van jou samen met Arnór, of alleen van hem, zou ik die heel graag willen hebben. Ideeën voor de site zijn ook van harte welkom!
Groetjes Ellen
(binnenkort zal ik de link posten. Eerst de site op orde maken voor alle hooggeëerde gasten, haha!)