Doel je op mijn reactie? Of zie je nu pas dat het Bak is?
In het eerste geval: ja, ik weet dat Bak Nielsen op deze avatar staat. Dit ontwerp is ook terug te vinden op het spandoek tenslotte. Alleen wil ik zeggen dat een soortgelijke creatie, maar dan met Grindheim het ontwerp nog mooier zou maken.
weet iemand een goede link waar je een foto mee kan uploaden (bijna alle links willen niet).
Ik ben namelijk bezig met een spandoek van grindheim en hij is bijna af
MAIK schreef:weet iemand een goede link waar je een foto mee kan uploaden (bijna alle links willen niet).
Ik ben namelijk bezig met een spandoek van grindheim en hij is bijna af
Dit is de link waar mijn spandoek ontwerp staat.
Ik heb de friese vlag en de noorse vlag klaar(geverfd) en nu heb ik eigenlijk tips nodig welke kleur de letters moeten en welke kleur de achtergrond van die letters moeten?
Ben net begonnen met Photoshop en het leek mij wel leuk om een topic te maken waarin iedereen zijn zelfgemaakte Banners, Avatars, smileys en andere creaties kwijt kan.
Hoe creatiever hoe beter!
it Fean schreef:
Ben net begonnen met Photoshop en het leek mij wel leuk om een topic te maken waarin iedereen zijn zelfgemaakte Banners, Avatars, smileys en andere creaties kwijt kan.
Kan het niet beter in dit topic? Het "Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)" topic?
Kan het niet beter in dit topic? Het "Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)" topic?
dat vindt ik ook prima maar dacht dat het makkelijker was als het alleen maar over avatars en banners ging. en niet ook over spandoeken ed. maar als jullie het liever hier zien dan zal ik mijn creaties hier posten!
Wel wat weinig ruimte bovenaan het doek over gehouden voor eventueel wat versteviging en ringetjes.
dat komt wel goed hoor , zit links van die fakkel nog genoeg ruimte in de midden ook alleen daar bij die sjaal wat minder.
tja en hoe ik die fakkel heb geschilderd dat is gewoon kwaliteit
Feanatieke schreef:Een tijd geleden werd het spandoek voor 'Bakkie' ontworpen en gemaakt.
Hij kwam diverse malen in beeld de afgelopen periode, maar gisteren was het helemaal raak.
Bak word geraakt tegen zijn hoofd. Valt op de grond. Moet het veld even uit. En waar komt ie het veld weer in lopen? Juist, precies voor zijn spanddoek. Eredivisie Live filmde dit heel duidelijk, eerst het spanddoek en toen met de camera naar beneden, naar Bak. Zag er mooi uit.