Hmm, merkwaardig. Lees net dat ie transfervrij is overgenomen door Ajax! Hoe kan het dat Heerenveen een speler gratis de deur uit laat lopen richting Amsterdam? Maar eens even gaan volgen nu nu Huntelaar weg is.Eric schreef:Bij Ajax zijn ze helemaal lyrisch over hem, bij Heerenveen stond hij geeneens altijd in de basis geloof ik.
Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- paparazzi
- Superster
Re: de vertrokken spelers...
Miereneukert!
- ItFean82
- Forumicoon
Geloof dat Heerenveen hem wel wilde houden maar zijn contract liep af. Toen kwam ajax en hij heeft daar dus transfervrij kunnen tekenen. Gevalletje beetje jammer.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Selectiespeler
heel simpel,sc heerenveen heeft hem een contract aan geboden maar deze speler zag zich zelf niet meer in friesland spelen en dus het contract geweigert..daarna kwam ajax en die zag transvrije talentje wel zitten..paparazzi schreef: Hmm, merkwaardig. Lees net dat ie transfervrij is overgenomen door Ajax! Hoe kan het dat Heerenveen een speler gratis de deur uit laat lopen richting Amsterdam? Maar eens even gaan volgen nu nu Huntelaar weg is.
heb hem overigens nooit in de A of de beloften zien spelen dus kan er weinig over oordelen verder.
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
-
- Forumicoon
Die gast ging transfervrij naar Ajax omdat hij hier niet wou verlengen.paparazzi schreef:Wie is die speler die voor een appel en een ei is verkocht aan Ajax en samen met Sulejmani in een appartement moet zitten in Mokum? Schijnt een goeie spits te zijn.
- Janneman
- Superster
Dat is Bodul, deze had nog geen contract meer nadat Heerenveen vergat het contract tijdig te verlengen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
-
- Forumicoon
Niet waar, deze jongen wou echt niet verlengen bij Heerenveen.Janneman schreef:Dat is Bodul, deze had nog geen contract meer nadat Heerenveen vergat het contract tijdig te verlengen.
- Crash
- Superster
Even ter bevestiging en om alle twijfel weg te nemen. Bodul had zelf geen belang bij een langer verblijf bij Heerenveen. Ajax was er als de kippen bij om hem vast te leggen nadat Bodul het contract van Heerenveen niet wilde ondertekenen.
Of Ajax hem achter de schermen reeds warm had gemaakt voor een verblijf in Amsterdam doet zich vermoeden, maar is niet hard te maken a.h.v. feiten.
Of Ajax hem achter de schermen reeds warm had gemaakt voor een verblijf in Amsterdam doet zich vermoeden, maar is niet hard te maken a.h.v. feiten.
- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Ik was vanavond bij de westrijd Vitesse - Volendam.
Tarvajarvi had een slechte avond, hij bakte er heel weinig van. Maar van die Jeroen Drost werd ik echt misselijk, wat is die kerol slecht zeg. Hij heeft helemaal niks fatsoenlijks gedaan, gelukkig werd die al heel snel gewisseld. Ik wou me daar als Heerenveen supporter maar in een hoekje gaan zitten en me schamen.
Tarvajarvi had een slechte avond, hij bakte er heel weinig van. Maar van die Jeroen Drost werd ik echt misselijk, wat is die kerol slecht zeg. Hij heeft helemaal niks fatsoenlijks gedaan, gelukkig werd die al heel snel gewisseld. Ik wou me daar als Heerenveen supporter maar in een hoekje gaan zitten en me schamen.
Supporter ben je in goede en slechte tijden
-
- Superster
Hoezo? We hebben die jongens niet voor niks van de hand gedaan? Vitesse moet zich dan schamen dat ze die jongens halen met het idee dat ze er beter van worden.
- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Die Jeroen Drost was echt zo slecht, wat die bij te zoeken had bij ons is mij een raadsel. Hij leek alsof die van een servische tweede divisie club af kwam.
-
- Wereldspeler
Bij mijn weten is hij gewisseld omdat hij geblesseerd was
Maar hij was idd niet best
Maar hij was idd niet best
- TWR22
- Superster
Ik vond Garcia Garcia toch wel goed hoor. Prachtige techniek.
100% achter Marco van Basten!
- BS
- Wereldspeler
Ik was blij toen Garcia Garcia eruit gehaald werd. Hij was toch de enige die wat kon creëren bij Groningen.
- heerenveenfan1000
- Selectiespeler
Van Nistelrooy; 'Het klinkt gek, maar ik heb in mijn enige jaar hier mezelf meer ontwikkeld dan bij welke andere club dan ook'.
Bij Studio Voetbal nu.
Bij Studio Voetbal nu.
-
- Superster
Klopt. Heb wel bewondering voor die jongen. Lijkt erg weinig veranderd ondanks zijn enorme status. Met zijn zachte stem en bescheiden houding. Reageerde ook heel rustig op die belachelijke opmerking van Cruijff die ze lieten zien/horen over dat hij een matige voetballer was. Verder erg respectvol over Heerenveen en Foppe, maar ook brak hij een lans voor Drenthe. Mooi mens, super spits.
- TWR22
- Superster
Even terugkomend op Garcia Garcia: hebben wij die niet te vroeg laten gaan? Doet het gewoon erg goed, erg creatief.
-
- Forumicoon
Absoluut niet. Doet hij het gaat daar? Hij is geen eens basisspeler als die Andersson fit is.TWR22 schreef:Even terugkomend op Garcia Garcia: hebben wij die niet te vroeg laten gaan? Doet het gewoon erg goed, erg creatief.
-
- Superster
Bij GGG wordt te veel gekeken naar wat hij niet kan ipv naar wat hij wel kan en dat laat hij nu ook regelmatig zien. Zo'n jongen moet je altijd laten staan. Daar kom je voor naar het stadion. Een lichtpuntje tussen alle grijze muizen op een voetbalveld. Bij Heracles snapten ze dat er iemand in dienst van hem moest spelen.
-
Verified
- Forumicoon
Dat is niet waar, Heerkes heeft Lakic en GGG weg gedaan omdat deze 2 absoluut niet bij de club en spelersgroep pasten ondanks de vele goals de ze maakten.ALS 26.000 schreef:. Bij Heracles snapten ze dat er iemand in dienst van hem moest spelen.
GGG was bij ons een ergenis, zoals Henrique dat nu ook is. Te veel en te lang de actie door voeren dat blijft me bij.
Spijt heb je morgen maar!
-
- Invaller
Ik wil effe kwijt dat er de laatste anderhalf jaar spelers vertrokken zijn die wat mij betreft echt niet hadden hoeven vertrekken, daar doel ik op een Lasse nilsson, een gonzalo Garcia en een jacob poulsen. Dit zijn spelers die gewoon goed bij het niveau van heerenveen passen.
- TWR22
- Superster
Zit wat in, maar zijn de meningen over verdeeld. Nilsson en Garcia ben ik persoonlijk helemaal met je eens. Poulsen hebben we nu denk ik betere opties voor binnen op het middenveld. Nilsson, ik vind het zo zonde wat er van hem geworden is na zijn (zelfgewilde) vertrek. Die heeft spijt hoor ...
-
- Forumicoon
Nee hoor. Heracles was tevreden over Garcia en heeft hem zelfs een contract aangeboden, maar toen kwam Vitesse. Heracles heeft hij vervolgens afgezegd en gekozen voor Vitesse, die hij op dezelfde manier heeft belazerd toen Groningen informeerde.Ebiede schreef: Dat is niet waar, Heerkes heeft Lakic en GGG weg gedaan omdat deze 2 absoluut niet bij de club en spelersgroep pasten ondanks de vele goals de ze maakten.
-
- Superster
GGG was voor velen misschien een ergernis, maar dat zijn mensen die blijkbaar geen risico in het spel willen, die bij elke keer balverlies beginnen te mopperen, waardoor spelers niks meer durven.
Dit zijn spelers die misschien veel fout doen, maar op andere momenten de wedstrijden voor je beslissen met een geniale actie, pass, goal.
Kijk toch eens op wat mensen wel kunnen ipv wat ze niet kunnen en dat zou ik je aanraden niet alleen voor voetbal, maar in het algemeen...
Dit zijn spelers die misschien veel fout doen, maar op andere momenten de wedstrijden voor je beslissen met een geniale actie, pass, goal.
Kijk toch eens op wat mensen wel kunnen ipv wat ze niet kunnen en dat zou ik je aanraden niet alleen voor voetbal, maar in het algemeen...
-
- Forumicoon
Als Groningen straks een nieuwe spits heeft is GGG de eerste die naar de bank verdwijnt.
-
Verified
- Forumicoon
Nee hoor. Ik heb afgelopen week of in het AD of in de VI gelezen dat Heerkes deze voetballers absoluut niet bij Heracles vond passen. Geen teamspelers en alleen maar met zichzelf bezig.Superfries88' schreef:
Nee hoor. Heracles was tevreden over Garcia en heeft hem zelfs een contract aangeboden, maar toen kwam Vitesse. Heracles heeft hij vervolgens afgezegd en gekozen voor Vitesse, die hij op dezelfde manier heeft belazerd toen Groningen informeerde.
-
- Forumicoon
Er is echter ook dit verhaal. Volgens serieuze media was Heracles destijds gewoon geïnteresseerd.
-
Verified
- Forumicoon
ik ben het met je eens dat VI geen serieuze media isSuperfries88' schreef:Er is echter ook dit verhaal. Volgens serieuze media was Heracles destijds gewoon geïnteresseerd.

-
- Forumicoon
HJK Helsinki heeft zich versterkt met:

Brengt mooie herinneringen naar boven
.

Brengt mooie herinneringen naar boven

- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
Op je 38e nog een toptransfer
. Brengt zeker goede herinneringen. Goede voetballer was dat, vind het nog steeds jammer dat hij destijds niet aangetrokken is en dat het bij die kleine verhuurperiode is gebleven. Ze vonden hem destijds volgens mij wat aan de dure kant, aangezien hij al aardig op leeftijd was.
Leuk om nog eens wat van te horen.
Iets anders: gisteren Alves weer eens bekeken, 90 min lang tegen Man U. 1-0 verlies, waar het wel 5-0 had kunnen zijn. Fantastische Ji-Sung Park, die wel op de doellijn de bal overschoot. Fonzo was op een paar aardige acties in de eerste helft na vrij onzichtbaar, al gold dat voor vrijwel het gehele Middlesbrough (op 1 mooie kopbal van Tuncay na). De kans is aanwezig dat Gianni en Fonzo mekaar volgend jaar lekker in het Championship bekampen.

Leuk om nog eens wat van te horen.
Iets anders: gisteren Alves weer eens bekeken, 90 min lang tegen Man U. 1-0 verlies, waar het wel 5-0 had kunnen zijn. Fantastische Ji-Sung Park, die wel op de doellijn de bal overschoot. Fonzo was op een paar aardige acties in de eerste helft na vrij onzichtbaar, al gold dat voor vrijwel het gehele Middlesbrough (op 1 mooie kopbal van Tuncay na). De kans is aanwezig dat Gianni en Fonzo mekaar volgend jaar lekker in het Championship bekampen.
The two most powerful warriors are patience and time.
-
- Superster
Hij heeft in 2008 2 keer gescoord in 2000 minuten. Dus het beste is er al wel afSuperfries88' schreef:HJK Helsinki heeft zich versterkt met: