algemene reclame van de clubs voor een onderzoek van eredivisie live kanaal, waar ze zelf het grote geld mee binnen moeten halen.atttze schreef:Zijn er meer mensen die zich ergeren aan die irritante reclame op de officiele club site? (zo'n popup achtig ding)
Ik dacht dat Heerenveen wel redelijk geld in de kas had...
Dit is toch niet nodig!?
Websites over sc Heerenveen
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: [centraal] Websites over sc Heerenveen
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
dan nog kan dat toch wel op een andere manier gepresenteerd worden, volgens mij klikt iedereen dit weg voordat je uberhaupt eredivisie live in beeld ziet...drika746 schreef:algemene reclame van de clubs voor een onderzoek van eredivisie live kanaal, waar ze zelf het grote geld mee binnen moeten halen.
-
- Superster
Helaas wel inderdaad. Bezoek jij de website nog wel gewoon feanatieke of ben jij vast begonnen met het boycotten?
Zou het misschien ook helpen wanneer iedereen hier een mailtje zou sturen met de irritatie over de pop-up reclame? Lijkt mij in elk geval het proberen waard
Zou het misschien ook helpen wanneer iedereen hier een mailtje zou sturen met de irritatie over de pop-up reclame? Lijkt mij in elk geval het proberen waard

-
- Wereldspeler
Volgens mij is die pop-up weggehaald, ik zie hem namelijk niet meer.atttze schreef:Zijn er meer mensen die zich ergeren aan die irritante reclame op de officiele club site? (zo'n popup achtig ding)
Ik dacht dat Heerenveen wel redelijk geld in de kas had...
Dit is toch niet nodig!?
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Aldus de site van Heerenveen.sc Heerenveen wil vanavond ondanks de tegenslagen op de heenreis naar Engeland een goede prestatie neerzetten tegen Southampton. Het elftal van Trond Sollied wil het ‘goede gevoel’ na de overwinningen op Willem II en De Graafschap vasthouden en de confrontatie met.....
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
-
- Superster
Of de kracht van een tijdsplanning voor de reclame .. zo'n onderzoek gaan ze niet het hele jaar door houden natuurlijkFeanatieke schreef:Ziehier de kracht van een e-mail! Of van dit forum...

-
- Forumicoon
Feanatieke schreef: Ervaring?
Op het gebied van hacken heb ik redelijk wat ervaring ja.
Maar wanneer is iets hacken?
Met remote desktop (tooltje van Windows) kan je soms al een server plat leggen omdat de eigenaren hem te slecht beveiligd hebben.
-
- Superster
Het is ook mogelijk om van hacken je beroep te maken
Mag je proberen om nieuwe programma's e.d. te hacken en wordt je er nog voor betaald ook.

-
- Wereldspeler
Dit is meestal zo webmasters denken het in een korte tijd allemaal te maken maar wordt later maar uitgesteld (uit eigen ervaring). Forzaheerenveen.nl zoekt fotografen ! Meld je snel aan !Feanatieke schreef:Intussen blijft ene webmaster van FeanPride mij teleurstellen. Ik weet nog steeds niet wat hij onder 'binnenkort' verstaat. Volgens mij zijn we al enkele maanden verder.
-
- Superster
en ja hoor de clubsite is er weer!
Ze konden geen keuze maken dus maakten ze het volgende er maar van:
Ze konden geen keuze maken dus maakten ze het volgende er maar van:
De Friezen hadden grote moeite met de sterke en balvaste spitsen Crouch en Kanu en de opkomende middenvelders Traore enMvuemba. Crouch opende na veertig minuten de score na een voorzet van Mvuemba. De spits kopte bij de tweede paal knap binnen en tikte 2-0 minuten later, nadat Vandenbussche een schot van Kanu had moeten lossen, de 2-0 binnen.
-
- Nieuw talent
Ik kan niet op de website van feanfans.nl komen! Meer mensen met dit probleem of ligt dit aan mijn computer?
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Hier doet hij het gewoon!Heerenveen SC schreef:Ik kan niet op de website van feanfans.nl komen! Meer mensen met dit probleem of ligt dit aan mijn computer?

-
- Superster
ook hier geen problemen.
-
- Nieuw talent
Heb dit ook geprobeerd (in twee browsers) maar doet het nog steeds niet. Maar het ligt in elk geval dus ana mijn eigen computer...Feanatieke schreef:Toen ik Feanfans bezocht (+- 13:00) deed ie het niet, even refreshen en hij deed het weer. Verder ook nooit problemen mee gehad op dat gebied.
- Caspar
- Superster
Feanonline staat is ook al een tijdje afwezig in afwachting van de nieuwe versie. Hebben de webmasters enig idee wanneer we die kunnen verwachten?
Ladies and gentleman: We've got him!
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
De planning was begin januari, maar het is zeker dat we dat niet gaan halen. Om de focus te leggen op de nieuwe site, hebben we de huidige voorpagina afgesloten. (Subpagina's staan overigens nog wel online) Mijn persoonlijke verwachting is dat we eind februari/begin maart zullen starten. Ik ga echter niet over het bouwen van de site zelf, dus met zekerheid kan ik dit niet stellen.Caspar schreef:Feanonline staat is ook al een tijdje afwezig in afwachting van de nieuwe versie. Hebben de webmasters enig idee wanneer we die kunnen verwachten?
Tegen die tijd zal een van ons hier vast wel een bericht over plaatsen.

- Caspar
- Superster
Oef, dat duurt nog wel even dus! Het is niet mogelijk om in de tussentijd de oude site open te houden?Marça schreef:De planning was begin januari, maar het is zeker dat we dat niet gaan halen. Om de focus te leggen op de nieuwe site, hebben we de huidige voorpagina afgesloten. (Subpagina's staan overigens nog wel online) Mijn persoonlijke verwachting is dat we eind februari/begin maart zullen starten. Ik ga echter niet over het bouwen van de site zelf, dus met zekerheid kan ik dit niet stellen.
Tegen die tijd zal een van ons hier vast wel een bericht over plaatsen.
(ik wil er overigens geen extra druk op zetten, ik begrijp dat jullie ook druk zijn met studie/stage/werk etc.)
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Jeugdspeler
http://www.danijelpranjic.nl.tt
Ik heb er alleen al een hele tijd niets meer aan gedaan door tijdgebrek
maar misschien binnenkort weer eens tijd voor!
Ik heb er alleen al een hele tijd niets meer aan gedaan door tijdgebrek

-
- Wereldspeler
Deze week is onder andere een verslag van de eerste seizoenshelft opgekomen en het supportersinterview. Graag ontvangen wij tips of aanmeldingen voor het supportersinterview. Aanmeldingen kunnen via PB geregeld worden.
-
- Superster
De extra tijd is gaan zitten in het feit dat ik het bouwen van de site heb onderschat. Ik heb de afgelopen 2 weken bijna elke dag een uurtje of 4 a 5 aan de site gewerkt ... ik had verwacht dat het sneller zou gaan. Het CMS (deel van de site waarmee de content geplaatst kan worden is nu af. Het is nu zaak om de laatste puntjes op de i te zetten qua site zelf, hier komen nog wat onverwachte situaties voor gezien het design weer door een derde partij is gemaakt. Hoewel hierbij veel rekening is gehouden met het geautomatiseerd vullen van de site is dit niet overal even perfect doorgevoerd.
Het is maar een spelletje
- Feanfan-4-life
- Invaller
Ik zag net op Frisianpride dat er een webshop komt waar vooral kleren van sch te koop zijn. Erg goed idee vind ik het
!

-
- Superster
De shop is inderdaad in een vergevorderd stadium. Er zullen in eerste instantie sweaters, vesten, shirts, shorts, ondermode, polo's, jassen, babykleding en diverse accessoires rondom Heerenveen worden aangeboden. De komende maanden gaan we het assortiment zo veel mogelijk uitbreiden en inventariseren welke producten supporters zouden willen kopen.Feanfan-4-life schreef:Ik zag net op Frisianpride dat er een webshop komt waar vooral kleren van sch te koop zijn. Erg goed idee vind ik het!
De shop zal vanaf morgen proef gaan draaien en is alvast te bezoeken via de link http://www.frisianpride.nl/viewpage.php?page_id=11
De Heren en Dames shirt zijn tijdelijk (tot 22 januari) met 15% korting te bestellen. Gebruik hiervoor bij het afrekenen de code NIEUWJAARSHIRTS.
-
- Wereldspeler
Ziet er mooi uit, Alleen Anti Grunn ik heb meer haat tegen Cambuur en zou dan ook liever een shirt er bij zien met Anti SCC etc. SC Heerenveen mogen jullie zeker niet op de producten zetten vanwege rechten etc ? Verder zitten er een paar mooie producten bij en zal ik er zeker gebruik van maken.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Zie ik nou een enorme fout in een heleboel shirts en vesten?
'Here we come from the north', wordt de song mee bedoeld neem ik aan?
'Here we come from the north', wordt de song mee bedoeld neem ik aan?
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Superster
- Contacteer:
Is dat kledingverkoop buiten de club om? Jullie eigen lijn zeg maar en totaal onafhankelijk?
Bedankt Torcida:-)
-
- Superster
Het is onafhankelijk van de club inderdaad. sc Heerenveen is een geregistreerde merknaam, dat mogen wij inderdaad niet gebruiken. Net zoals het logo van sc Heerenveen. Maar wij denken dat dit voldoende ruimte laat voor andere dingen.
Alle suggesties zijn hier trouwens welkom, het is een kleine moeite voor ons om deze aan de shop toe te voegen!
Alle suggesties zijn hier trouwens welkom, het is een kleine moeite voor ons om deze aan de shop toe te voegen!
-
- Superster
Kan je dan ook het rugnummer aanpassen bij zijn bioxxmriek schreef:http://www.danijelpranjic.nl.tt
Ik heb er alleen al een hele tijd niets meer aan gedaan door tijdgebrekmaar misschien binnenkort weer eens tijd voor!

- Feanfan-4-life
- Invaller
Inderdaad een groot aantal mooie artikelen op frisanpride te koop
Wat ik alleen nog mis is de mok met anti scc erop(of ik heb natuurlijk niet goed gekeken). Als dit artikel er ook nog bij zou komen, dan zou het helemaal mooi zijn 

- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Er staat wel wat op pagina 2.Feanfan-4-life schreef:Inderdaad een groot aantal mooie artikelen op frisanpride te koopWat ik alleen nog mis is de mok met anti scc erop(of ik heb natuurlijk niet goed gekeken). Als dit artikel er ook nog bij zou komen, dan zou het helemaal mooi zijn
-
- Superster
Deze producten komen morgen in de shop! Momenteel is het assortiment nog enigszins beperkt, de komende weken zal dit constant worden uitgebreid.sch4-live schreef: Indien mogelijk ook een Hooded ? Met Pisventje ?