Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Skopperij
- Forumicoon
Re: de vertrokken spelers...
Ik hoop ook dat Alves het daar geweldig gaat doen, maar ik zie hem niet zo snel de stap naar Liverpool maken. Middlesbrough komt op mij over als een club met bar weinig visie, die maar wat voetballers bij elkaar kopen. Alves is gruwelijk goed, maar dan moet je hem ook naar zijn kwaliteiten gebruiken. En dat lijkt bij Middlesbrough niet echt te gebeuren. Een goeie nummer 10 of tweede spits met een neusje voor de steekpass had al de helft gescheeld. Maar met Mido en Tuncay als aanvalspartners is er voor Afonso ook weinig eer te behalen. Jammer.
-
- Basisspeler
Zolang dat de gedachtegang is in Engeland, zal het nooit wat worden met die middenmoters daar. Een spits eraf halen omdat ie een kans mist, waar gaat het over.It was the sort of chance most Sunday league players would score and Gareth Southgate responded appropriately by taking him straight off. Alves has managed just three goals in 13 games this season and despite a couple of spectaculars, has largely been a flop since his arrival in the Premier League last January.
-
- Superster
De schuld ligt absoluut niet alleen bij Middlesbrough ( leiding, medespelers ), maar ook bij Alves zelf. Ik heb sinds vorig jaar zo ongeveer alle wedstrijden van Mb. op TV gezien en hij maakt er werkelijk ook zelf heel weinig van. Is vrijwel steeds te laat en verliest zo ongeveer elk duel. Wordt misschien niet belangrijk genoeg gemaakt, maar dwingt zelf ook zo goed als niets af.
-
- Bankzitter
Snap niet wat je waar je het over hebt ? Heeft applaus van mij gekregen !Kon elders meer geld verdienen net als de meeste spelers die Heerenveen verlaten niks mis mee.En ik vind het nog steeds een prachtige voetballer om naar te kijken,en zou hem graag terug zien.Niels schreef:Soms vergeten hoe die knakker hier vertrokken is? Bah!

sam20
-
- Erelid
- Contacteer:
Ik snap dat een speler zijn sportieve kans wil grijpen en ook financiëel zo'n klapper wil maken. Maar de manier waarom Samaras het gespeeld is, is gewoon belachelijk. Niet komen trainen, arbitrage aanvragen, die verliezen, weer niet komen trainen en zo een breuk forceren...
-
- Superster
Ach, dat gebeurt vaker in de voetballerij. Netjes is anders, maar zo is Johan Hansma bijvoorbeeld ook bij Zwolle weggegaan.
-
- Erelid
- Contacteer:
So what? Dat het vaker gebeurt, maakt nog niet dat je het maar moet slikken en vergeten in mijn ogen...
-
- Bankzitter
Stukje normen en waarden wat aan het vervagen is in de voetballerij ben ik bang...
-
- Forumicoon
Sterker nog, die zijn overal aan het vervagen.tds schreef:Stukje normen en waarden wat aan het vervagen is in de voetballerij ben ik bang...
Het lijkt me sterk dat Samaras op korte termijn terug komt, hij kan overal veel meer verdienen dan hier, en het niveau hier in Nederland is ook gewoon triest.
Tsja Niels, wat wil je doen dan? Samaras dood slaan?

-
- Superster
Niet zo rancuneus Niels. Iets meer verplaatsen in zo'n jonge speler zou geen kwaad kunnen. Stel je zelf eens voor dat je in de grote Engelse competitie aan de slag kan en misschien wel 10x zoveel kan verdienen. Dan heb je daarnaast mensen om je heen die je zeggen wat je moet doen om dat te forceren. Nou dan moet je als jongen van 20 sterk in je schoenen staan om dat niet te doen.
Vergeet niet dat de meeste (vrijwel alle, Roorda in deze selectie uitgezonderd) voetballers niet al hun hele leven fan van Heerenveen zijn en Heerenveen als DE club zien......
Ik praat het niet goed, maar ik snap het wel.
Vergeet niet dat de meeste (vrijwel alle, Roorda in deze selectie uitgezonderd) voetballers niet al hun hele leven fan van Heerenveen zijn en Heerenveen als DE club zien......
Ik praat het niet goed, maar ik snap het wel.
-
- Erelid
- Contacteer:
Ik gun die gasten nu het beste hoor, dus rancuneus? Nee!
Ik begijp alleen niet dat mensen spelers die op die manier zijn weggegaan nog terug willen zien in het Heerenveen-shirt.
Ik begijp alleen niet dat mensen spelers die op die manier zijn weggegaan nog terug willen zien in het Heerenveen-shirt.
-
- Bankzitter
Je praat nu over een speler die een zak met geld voor de neus is gehouden..Men roept dan had hij zijn contract maar niet moeten tekenen.Klopt maar hoe vaak wil een club niet van een speler af voordat het contract is afgelopen kunnen ze nog een paar centen vangen.Niels schreef:Ik begijp alleen niet dat mensen spelers die op die manier zijn weggegaan nog terug willen zien in het Heerenveen-shirt.
Ik gun die gasten nu het beste hoor, dus rancuneus? Nee!
Ik heb veel plezier aan hem beleefd een mooie voeballer om naar te kijken ,altijd tijd voor een babbeltje na de training ,zelfs na zijn afscheid bij heerenveen -groningen had hij nog tijd voor een praatje. Positief over de club nu nog !
Dus waarom zou ik deze speler niet terug willen zien?
Ben met je eens dat hij op een vervelend moment vertrok maar huntelaar ging toch ook weg omdat hij bij ajax veel meer geld kon krijgen.
Ik hou er nu over op want deze dicussie is volgens mij wel eerder op dit forum besproken maar even mijn mening.
sam20
-
- Superster
Gomes is door omstandigheden ook op een rare manier weggegaan bij PSV. Was kort daarvoor nog DE clubman, maar ging even later weg. Tcoh houdt hij ook van PSV, alleen niet van bepaalde mensen...
- Hielke
- Forumicoon
Goed om te zien dat Johnny Zoiverloen tot nu toe een uitstekend seizoen draait bij West Bromwich Albion. Ik had het totaal niet verwacht, geef ik eerlijk toe, maar die jongen is echt goed bezig daar. Iedere wedstrijd staat hij in de basis en is hij een sterke schakel bijThe Baggies. Vandaag treedt hij aan tegen Chelsea, eerder mocht hij spelen op Anfield Road en Old Trafford. Het is nogal wat. Albion is hekkensluiter, dat dan weer wel.
- mitrita
- Superster
-
- Forumicoon
Mooie link, en duidelijk: Geleerd van Gert Jan Verbeek 

- Feanfan-4-life
- Invaller
Prachtig Duits commentaar

- ItFean82
- Forumicoon
Die kan er ook nog wel bij in Rotterdam, dan hebben ze er weer eentje die het niveau niet aankan.Feyenoord wil Nilsson, maar moet eerst verkopen
Geschreven op zondag, 16 november om 18:21
Gertjan Verbeek hoopt Lasse Nilsson voor Feyenoord aan te kunnen trekken, maar de clubleiding heeft de oefenmeester laten weten dat er eerst spelers verkocht moeten worden. Verbeek sprak al met Nilsson die momenteel in de Ligue 1 bij Saint-Étienne zijn brood verdient. “Hij zou een prima aanwinst zijn”, aldus de trainer.
Verbeek en Nilsson kennen elkaar al van hun gezamenlijke tijd bij SC Heerenveen. Maar het is nog maar de vraag of de twee in Rotterdam te herenigen zijn, aangezien Feyenoord geen geld in kas heeft. "Ik moet ook nog de zekerheid hebben dat ik iemand mag halen als we een speler verkocht hebben," aldus de coach.
Gezien het feit dat Michael Mols zeker enkele weken uit de roulatie is door de blessure die hij opliep tegen FC Twente (1-1), lijkt aanvallende versterking gewenst voor Feyenoord. Het blijft echter afwachten hoeveel de financiële situatie in Rotterdam-Zuid toelaat.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Nieuw talent
Ik zag gisteren een foto van Jesper Hakansson in plaza.
Wie weet waar Jesper is gebleven? Mijn zoektocht is gestokt bij Lyngby BK
Wie weet waar Jesper is gebleven? Mijn zoektocht is gestokt bij Lyngby BK
Nog meer sfeer in Vak 426/427!!
Come on and sing for Heerenveen
Come on and sing for Heerenveen
-
- Forumicoon
Newcastle in Australie.
- Ruud Huntbäck
- Basisspeler
Tjonge, dan zit je ook wel zo'n beetje in de meest vieze en deprimerende stad van Australië, zijn toch leukere alternatieven daar.Lipton schreef:Newcastle in Australie.
- Skopperij
- Forumicoon
Nilsson voegt geen zak toe aan Feyenoord. Hij had hier in 2006/2007 een onbetwiste basisplaats en in dat 'topjaar' kwam hij in 34 wedstrijden tot 9 hele doelpunten. Natuurlijk had hij een hoop assists op zijn naam staan, maar elk pisballetje van Nilsson werd door Alves gepromoveerd tot wereldgoal. Tja...
- lollig
- Bankzitter
Zijn zaakwaarnemer schijnt Lasse te hebben aangeboden bij Groningen en Twente? Maar die hoeven hem niet! Kan mij er wel iets bij voorstellen, te licht tussen de knapen van deze twee clubs. Hij gaf wel assists, maar ook grote delen van de wedstrijden zag je hem totaal niet.......
-
- Forumicoon
Tsja, en dat geld dan voor voor Pranjic, die gaf ook heel veel pisballetjes aan Alves....Skopperij schreef:Natuurlijk had hij een hoop assists op zijn naam staan, maar elk pisballetje van Nilsson werd door Alves gepromoveerd tot wereldgoal. Tja...
- ItFean82
- Forumicoon
Nilsson kan niet eens een man uitspelen. Ik kan het me nog goed herrineren, per wedstrijd 25 a 30x onodig balverlies omdat meneer zo nodig naar het goal moest dribbelen en geen man kan uitspelen. Nee laat Nilsson maar mooi naar Feyenoord vertrekken.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
Nilsson maakte er maximaal negen in één seizoen. Voor een middenvelder zou dat een prima aantal zijn, maar voor een aanvaller van Heerenveen is het absoluut geen indrukwekkend aantal. Het valt zelfs een beetje tegen.Ane Lenstra schreef:Nilsson scoorde anders wel 10 goals in een seizoen.
Als persoon heb ik niets aan te merken op Nilsson, prima vent. Ook heeft hij wel bewezen te kunnen voetballen. Voor Heerenveen-begrippen is het echter niet meer dan een aardige voetballer. Willen clubs als Heerenveen, Groningen, Twente en Feyenoord verder, dan valt Lasse gewoon af. Die heeft m.i. teveel beperkingen en is te wisselvallig.
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
Seip komt tot inkeer en tekent bij
Marcel Seip heeft zijn contract bij het Engelse Plymouth Argyle verlengd. De verdediger, die sinds 2006 onder contract staat bij de club uit het Championship, zette zijn krabbel onder een deal die hem tot 2011 aan de club verbindt.
Seip stapte twee jaar geleden over van sc Heerenveen. Nadat hij in april van dit jaar nog op de transferlijst terechtkwam nadat hij niet als reservespeler plaats wilde nemen op de bank voor het duel met Charlton Athletic, weigerde manager Paul Sturrock nog langer met de verdediger samen te werken. Seip heeft zich echter voorbeeldig gedragen na het incident en sleepte met zijn uitstekende spel een nieuw contract in de wacht.
"Marcel heeft een nieuw contract getekend en dat stemt iedereen zeer tevreden", aldus Sturrock op het digitale thuis van The Pilgrims. "Hij haalt dit seizoen een uitstekend niveau. Een speler als Marcel raak je niet graag kwijt. Marcel zelf wilde graag blijven, maar wat gesteggel met zaakwaarnemers stond een snellere afronding van deze overeenkomst in de weg. We zijn allen blij dat de deal nu beklonken is."
"Het scenario dat zich aan het eind van het vorige seizoen afspeelde werkte niet echt in het voordeel van Marcel, maar hij heeft zich van zijn beste kant laten zien", aldus de manager van de ploeg die momenteel op de negende plek in het Championship bivakkeert.
Ken-nie Steppe, wel keepen
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Nilsson heeft natuurlijk wel bepaalde kwaliteiten. Ik ben alleen geen fan van hem als voetballer. Ik kan er niet echt van genieten, wat ik bijvoorbeeld wel kon van Lurling of Allbäck.
Ik denk wel dat hij tekort komt voor Feyenoord. Qua niveau zijn Heerenveen en Feyenoord op dit moment wel redelijk te vergelijken maar er komt veel meer bij kijken als je bij Feyenoord speelt. Er is daar nu eenmaal veel meer druk. En veel goede spelers als Babos (zou hier wsl wel geslaagd zijn) sneuvelen in de Kuip omdat ze zich geen raad wisten met de atmosfeer. Nilsson lijkt me ook totaal geen speler die in dat sfeertje past.
Aan de andere kant heeft Verbeek een paar jaar met hem gewerkt en weet hij wat hij nodig heeft bij Feyenoord...
Ik denk wel dat hij tekort komt voor Feyenoord. Qua niveau zijn Heerenveen en Feyenoord op dit moment wel redelijk te vergelijken maar er komt veel meer bij kijken als je bij Feyenoord speelt. Er is daar nu eenmaal veel meer druk. En veel goede spelers als Babos (zou hier wsl wel geslaagd zijn) sneuvelen in de Kuip omdat ze zich geen raad wisten met de atmosfeer. Nilsson lijkt me ook totaal geen speler die in dat sfeertje past.
Aan de andere kant heeft Verbeek een paar jaar met hem gewerkt en weet hij wat hij nodig heeft bij Feyenoord...
-
- Superster
Bron: VI.nlSeip verlengt contract in Plymouth na getekende vrede
18/11/2008 11:50
Alles is weer pais en vree tussen Plymouth Argyle en Marcel Seip. De Nederlandse verdediger verlengde zelfs zijn contract met de huidige nummer negen van het Championship.
De relatie tussen Seip en manager Paul Sturrock kwam aan het einde van het afgelopen seizoen onder druk te staan nadat de 26-jarige verdediger had geweigerd in te vallen tijdens het competitieduel met Charlton Athletic. De Nederlander kreeg een boete van twee weeklonen en werd op de transferlijst geplaatst.
De vrede is inmiddels weer getekend tussen Seip en Sturrock. 'Hij behoort dit seizoen misschien wel tot onze drie beste spelers', aldus de manager. 'Hij is een constante factor en dat soort spelers zie je niet graag vertrekken.'
Seip is bezig aan zijn derde seizoen op Home Park. Zijn nieuwe verbintenis houdt hem nog tot medio 2011 bij Plymouth. Eerder kwam de verdediger twee seizoenen uit voor BV Veendam en stond hij vijf jaar onder contract bij SC Heerenveen.
- Royce_SCH
- Wereldspeler