Het is een ambitieuze speler, die het alleen wat hoog in de bol heeft zo heb ik de indruk. Op zich zou hij het niveau daar best aan moeten kunnen in Gladbach maar ik vond hem een beetje een druiloor worden bij Heerenveen. Zo goed is hij nu ook weer niet.Gekko schreef:Raar blijft het dat een speler die zoveel scoorde zelf aangeeft liever in een meer verdedigende rol te willen spelen en het daar dan minder goed in doet. Het zou mij niet verbazen als Gladbach slechts een tussenstap (lees: vlucht) is.
Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Re: de vertrokken spelers...
-
- Forumicoon
- TWR22
- Superster
Jee ja waarom halen wij die niet terug man! Waren best wat tegenstanders hier maar hij was na vertrek Huntelaar en Samaras echt heel erg goed een tijd lang. Ik zou m graag terugzien hier, want aanvallend is het nog niet erg overtuigend allemaal.
100% achter Marco van Basten!
-
- Forumicoon
Waarom zou je Nilsson terug willen halen? Fysiek viel hij bijna wekelijks tegen, kan totaal niet koppen en is behoorlijk wisselvallig. Natuurlijk heeft hij wel een x-aantal kwaliteiten en het is een sympathieke vent, maar als Heerenveen zijnde moeten we verder.
Ik zou nog liever Elyounoussi gewoon een kans geven. Voetballen kan hij wel, nu fysiek vooruitgang boeken en wat meer lef tonen. Dan komt het wel goed.
Derhalve snap ik Twente en Groningen ook niet.
Ik zou nog liever Elyounoussi gewoon een kans geven. Voetballen kan hij wel, nu fysiek vooruitgang boeken en wat meer lef tonen. Dan komt het wel goed.
Derhalve snap ik Twente en Groningen ook niet.
-
- Superster
"onze" sulejmani lijkt weer hersteld.
Miralem Sulejmani heeft zich dinsdag aangesloten bij de groepstraining van Ajax. De 19-jarige Serviër is hersteld van een hamstringblessure die hij in september opliep in de klassieker tegen Feyenoord.
Volgens de Amsterdammers komen de wedstrijden van deze week tegen MSK Zilina en Sparta Rotterdam nog te vroeg voor Sulejmani.
Middenvelder Eyong Enoh zit in eenzelfde situatie. De Kameroener had last van een liesblessure, maar sloot dinsdag ook weer gedeeltelijk aan bij de groep. Enoh is net als Sulejmani in de UEFA Cup-wedstrijd van donderdag tegen Zilina en het competitieduel van zondag tegen Sparta nog niet inzetbaar.
-
- Superster
Alsjeblieft, Nilsson hoeft van mij echt niet terug te komen, wat heb ik me tijdens thuiswedstrijden aan hem geërgerd. Op geen enkele bal die zijn kant op kwam, nam hij de moeite een duel aan te gaan. Ik weet dat hij fysiek niet een van de sterkeren is, maar volgens mij is Tarik nog meer een vlieggewicht en die kleunt er tenminste in.
-
- Wereldspeler
Re: Ondertussen bij de andere profclubs....
voetbalzone.nlAZ niet in beroep tegen boete in zaak-Alves
Geschreven op woensdag, 5 november om 14:00
AZ gaat niet in de beroep tegen de door de KNVB opgelegde boete in de zaak Afonso Alves. Dat meldt de Alkmaarse eredivisionist woensdamiddag via de officiële kanalen. De club sluit hiermee de zaak Alves af en doet verder geen mededelingen.
De Alkmaarders moeten boeten omdat ze bij de onderhandelingen over de transfer van de Braziliaan, tegenwoordig in dienst van Middlesbrough, gebruik is gemaakt van een spelersmakelaar zonder licentie. SC Heerenveen, destijds werkgever van Alves, viel in de ogen van tuchtcommissie niets te verwijten in de soap rond zijn spits.
In juli werd al bepaald dat Alves geen cent van de door de Alkmaarders geëiste schadevergoeding van zevenenhalf miljoen euro hoeft te betalen. Alves verhuisde in januari van Heerenveen naar Middlesbrough, omdat hij alsnog niet naar AZ wilde. AZ voelde zich beetgenomen en claimde dat de Zuid-Amerikaan vals had gespeeld.
Eindelijk verstandig daar in Alkmaar
-
- Superster
haha ja alves is gewoon handig door de mazen in de wet/contracten geslopen. Vind het niet netjes maar wel lachwekkend hoe AZ hiermee op zijn snufferd is gegaan. Leedvermaak blijft toch het beste vermaak 

-
- Superster
Wij misschien nog een speler nodig die WEL kan voetballen???De kans bestaat dat Lasse Nilsson zal gaan terugkeren naar Nederland. De oud-speler van sc Heerenveen staat volgens het Zweedse Aftonbladet in de belangstelling van zowel FC Groningen als FC Twente. Eerst genoemde ploeg lijkt de grootste interesse te hebben.
Nilsson is op dit actief bij Elfsborg IF op huurbasis. Die overeenkomst loopt binnenkort af waardoor hij weer terugkeert bij Saint Etienne. Echter komt hij bij de Franse club op een zijspoor, waardoor een nieuw avontuur meer dan welkom is. "Ik heb begrepen dat er interesse is uit Nederland van onder meer Twente en Groningen. Groningen wil zelfs binnenkort al een contractvoorstel indienen", aldus Nilsson.
"Ik zal het niet erg vinden om weer terug te moeten keren naar Nederland," die ook meteen laat weten dat Frankrijk wel een lichtte voorkeur heeft. Maar de deur naar de Eredivisie staat altijd open. "Ik heb nog een bekende naam in Nederland, omdat ik het goed deed bij Heerenveen. Alleen denk ik dat de clubs afhaken vanwege het prijskaartje die mijn huidige werkgever aan mij heeft gehangen. Mijn contract loopt namelijk pas over 2,5 jaar af".
Zijn toekomst bij Saint-Etienne ziet er allerminst rooskleurig uit. In 2007 werd Nilsson voor een recordbedrag vastgelegd, maar indruk wist hij nooit te maken. De Franse club verhuurde hem al twee keer uit. Eerst was het Aalborg die kon genieten van de spits, nu dus Elfsborg.
- ItFean82
- Forumicoon
Waarom zet je die zin nou precies onder een bericht van een speler die totaal niet kan voetballen.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Superster
Lardy kent Nilsson waarschijnlijk alleen uit de samenvatting 

- Skopperij
- Forumicoon
Laat 'm maar lekker naar Groningen of Twente gaan. Hij heeft hier een goede naam omdat ene A. Alves elk lullig voorzetje van Nilsson tot doelpunt promoveerde. 'Elkaar aanvoelen', noemde men dat. Ik noem het dom geluk om met een wereldspits samen te spelen.
-
- Superster
ALS 26.000 schreef:Lardy kent Nilsson waarschijnlijk alleen uit de samenvatting
Hahah, Nee zag em iedere wedstrijd vriend!! Vak 425 JWZ

- Flying Tilster
- Forumicoon
Dan is het des te opmerkelijker dat je hem een goede voetballer vindt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
-
- Wereldspeler
Ze zijn daar in Groningen wel op de afdankertjes af he, Gonzalo en nu Nilson. Mischien kunnen we Drost, VdB Tarvajarvi en nog een paar ook wel aan ze slijten.
Een onderschrift: wat is dat?
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
NAC heeft er toch succes mee, ze staan voorlopig wel gedeeld eerste. Overigens vind ik dat bij Groningen wel meevallen. Nilsson ben ik nooit een fan van geweest maar hij wist hier wel een transfer te verdienen naar St Etienne. In Frankrijk is hij idd geflopt maar ik weet niet hoe hij het nu doet bij Elfsborg, misschien wel heel goed...sc heerenveen 4 ever schreef:Ze zijn daar in Groningen wel op de afdankertjes af he, Gonzalo en nu Nilson. Mischien kunnen we Drost, VdB Tarvajarvi en nog een paar ook wel aan ze slijten.
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Viktor Elm heeft trouwens met Kalmar op het nippertje de Zweedse landstitel in de wacht gesleept

Voor het eerst in het bijna honderdgjarig bestaan heeft Kalmar FF de landstitel in Zweden opgeëist. De formatie van Nanne Bergstrand hield op de laatste speeldag ternauwernood een punt over aan het bezoek met Halmstads BK en dat was voldoende om de champagne te ontkurken: 2-2. Nummer twee IF Elfsborg kwam net tekort.
- mart761
- Basisspeler
- Contacteer:
Is Elm dan alweer vertrokken! Ik weet dat alles snel weg gaat bij heerenveen maar dit gaat wel erg snel 

FORZA SC HEERENVEEN
- cross
- Selectiespeler
De volledige selectie:
Doel: Jesper Christiansen (FC Kopenhagen), Thomas Sørensen (Stoke City)
Verdediging: Anders Møller Christensen (Odense BK), Daniel Agger (Liverpool), Kasper Bøgelund (Aalborg), Patrick Mtiliga (NAC Breda), Per Krøldrup (Fiorentina), Thomas Rasmussen (Brøndby IF)
Middenveld: Hjalte Bo Nørregaard (FC Kopenhagen), Ken Ilsø (Sønderjiske), Leon Andreasen (Fulham), Martin Retov (Hansa Rostock), Martin Vingaard (Esbjerg fB), Thomas Kristensen (FC Kopenhagen)
Aanval: Dennis Rommedahl (Ajax), Michael Krohn-Dehli (Brøndby IF), Morten Nordstrand (FC Kopenhagen), Nicklas Bendtner (Arsenal) en Søren Larsen (Toulouse).
Doel: Jesper Christiansen (FC Kopenhagen), Thomas Sørensen (Stoke City)
Verdediging: Anders Møller Christensen (Odense BK), Daniel Agger (Liverpool), Kasper Bøgelund (Aalborg), Patrick Mtiliga (NAC Breda), Per Krøldrup (Fiorentina), Thomas Rasmussen (Brøndby IF)
Middenveld: Hjalte Bo Nørregaard (FC Kopenhagen), Ken Ilsø (Sønderjiske), Leon Andreasen (Fulham), Martin Retov (Hansa Rostock), Martin Vingaard (Esbjerg fB), Thomas Kristensen (FC Kopenhagen)
Aanval: Dennis Rommedahl (Ajax), Michael Krohn-Dehli (Brøndby IF), Morten Nordstrand (FC Kopenhagen), Nicklas Bendtner (Arsenal) en Søren Larsen (Toulouse).
Cross-Side on tour
-
- Forumicoon
Volgens Derksen heeft Lasse Nilsson zichzelf aangeboden bij Groningen en Twente. Beide clubs zijn echter niet in hem geïnteresseerd.
-
- Invaller
Het spijt me zeer om als eerste reactie op dit forum een speler die door de meeste fans uitgejoeld
word aan te prijzen. Ik ben er namelijk voor om Lasse Nilsson weer terug te halen. Er zijn veel mensen die vinden dat hij alleen assist kan geven, echter heeft hij in het jaar dat huntelaar en samaras weg gingen maakte hij ook genoeg goals.
En dan heb ik nog dit, is Erik Edman niets voor ons??
word aan te prijzen. Ik ben er namelijk voor om Lasse Nilsson weer terug te halen. Er zijn veel mensen die vinden dat hij alleen assist kan geven, echter heeft hij in het jaar dat huntelaar en samaras weg gingen maakte hij ook genoeg goals.
En dan heb ik nog dit, is Erik Edman niets voor ons??
-
davp Verified
- Wereldspeler
Ken je klassiekers zou ik zeggen, dan weer je dat Edman geen optie is voor Heerenveen.
- TWR22
- Superster
Nilsson terug ben ik ook voor. Na vertrek Huntelaar en Samars was ie echt top en gaf de mooiste assists aan Alves ook. Mensen vergeten dat nogal snel hier ... misschien paar mindere potjes gehad en dat blijft hangen. Terugkeren is tegenwoordig goed: Sibon en Vayrynen!
100% achter Marco van Basten!
-
- Forumicoon
Alves-Nilsson was een sterk duo, maar buiten die samenwerking is Lasse toch echt vaak door het ijs gezakt. Slap in de duels, ontzettend veel balverlies, vaak buitenspel en zijn productie is ook niet bijzonder hoog (3-9-9). Nilsson is een sympathieke vent, maar ik kan me herinneren dat velen niet ontevreden waren met zijn vertrek. Puur en alleen vanwege zijn spel.TWR22 schreef:misschien paar mindere potjes gehad en dat blijft hangen.
Nilsson is een prima vent en een prima voetballer. Maar als we vooruit willen, dan valt hij m.i. af.
-
- Superster
MISSCHIEN ( !! ) een paar mindere POTJES...........TWR22 schreef:Nilsson terug ben ik ook voor. Na vertrek Huntelaar en Samars was ie echt top en gaf de mooiste assists aan Alves ook. Mensen vergeten dat nogal snel hier ... misschien paar mindere potjes gehad en dat blijft hangen. Terugkeren is tegenwoordig goed: Sibon en Vayrynen!
Hij heeft een aantal goede MOMENTEN gehad en is hier ook niet echt mislukt.
Maar daarmee is alles wel gezegd, dunkt me.
- pieterpieter
- Selectiespeler
Wat mij betreft is Nilsson gewoon een draak van een voetballer die we zeker niet moeten halen als we vooruit willen. Nilsson werd in de media altijd geprezen als assist-koning, maar dat had hij alleen maar te danken aan de klasse van Alves.
-
- Bankzitter
Het lijkt er op dat Georgios Samaras weer terug is van na een knie operatie.Gisteren viel hij nog even in tegen kilmarnock. Deze wedstrijd won celtic overigens met 3-0.
En als we het over terughalen van spelers hebben .............zou zeggen staf kijk eens in Glasgow.
En als we het over terughalen van spelers hebben .............zou zeggen staf kijk eens in Glasgow.
sam20
-
- Erelid
- Contacteer:
Soms vergeten hoe die knakker hier vertrokken is? Bah! 

-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Hij mocht de bal er ook best inschieten, maar ik heb wel eens grotere 'blunders' gezien. (Zie hier, na 34 seconden). Zou voor de naam van Heerenveen positief zijn als hij binnenkort wel eens aan de lopende band gaat scoren..DailyMail schreef:HATCHET MAN: Boy blunder Alves' howler will not be forgotten
Last updated at 12:55 PM on 10th November 2008
Afonso Alves cannot score from three yards out and for a 27-year-old Brazilian who cost Middlesbrough more than £12million that is simply embarrassing. The striker was responsible for a very strong contender for miss of the season at Aston Villa yesterday when he followed up a parried shot and knocked it wide of an open goal.
It was the sort of chance most Sunday league players would score and Gareth Southgate responded appropriately by taking him straight off. Alves has managed just three goals in 13 games this season and despite a couple of spectaculars, has largely been a flop since his arrival in the Premier League last January.
Quite what Middlesbrough's scouting network were thinking when they recommended signing him is anyone's guess because a good scoring record for Heerenveen and Malmo should not be enough to persuade a club to break their transfer record.
- pieterpieter
- Selectiespeler
Haha zo beredeneren veel te zware mensen ook: 'Zo zwaar ben ik niet, ik heb wel eens dikkere mensen gezien'. Dit was gewoon een levensgrote kans die je moet maken, klaar. Ik ben groot fan van de voetballer Alves en hoop ook dat hij in Engeland aan de lopende band gaat scoren. Ik zie hem dan ook nog wel een transfer maken naar Liverpool oid.Marça schreef:Hij mocht de bal er ook best inschieten, maar ik heb wel eens grotere 'blunders' gezien.