Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon

Re: de vertrokken spelers...

Bericht door Superfries88' »

geert. schreef:Jos Hooiveld kampioen geworden van Finland met Inter Turku. Grot ex NEC speelt daar ook en Dragtsma is er trainer.
Er speelt ook ene Antonio Correia, beter bekend als Kito.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

Je kan veel zeggen maar was wel een mooie goal van garcia garcia voor groningen :wink:
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Afonso Alves maakte gisteravond (uit een strafschop) de openingstreffer in de 2-0 thuisoverwinning van Middlesborough op het poenerige Manchester City
In case of doubt, make it sound convincing
Blizzard
Superster
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

'Arsenal: 28 miljoen euro voor Huntelaar'

Zo’n acht weken voor het opengaan van de markt worden de transferrubrieken in buitenlandse sportkranten allengs langer. Net als tijdens de vorige handelsperiodes lijkt Ajacied Klaas-Jan Huntelaar de hoofdrolspeler van vele transfersaga’s te worden.

De Spaanse krant Sport bericht donderdag dat Arsenal een bod van 28 miljoen euro voorbereidt op ‘Klas-Jan’ Huntelaar, die woensdag met twee treffers tegen Heracles Almelo (1-3) zijn eredivisieproductie opvijzelde. Arsenal heeft volgens Sport concurrentie van Real Madrid en Juventus.

Huntelaars contract bij Ajax loopt in 2010 af. Besprekingen over een nieuwe verbintenis liepen in het voorjaar op niets uit; twistpunt was de hoogte van de gelimiteerde transfersom. Huntelaar maakte woensdag in Almelo z’n tweehonderdste officiële doelpunt in 287 wedstrijden, een gemiddelde van twee goals per drie duels.
sportweek.nl

Hopelijk gaan de Europese topclubs elkaar flink gek maken en ontstaat er een heuse biedingsstrijd tussen de geïnteresseerde clubs. Wij hebben volgens mij nog een belang van 25% van het bedrag boven de 10 miljoen. Zou echt klote zijn als ze Huntelaar transfervrij zouden laten gaan maar ik denk niet dat ze zich dat kunnen permitteren in Amsterdam.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

+ sowieso 1 miljoen
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

25% boven de zoveel miljoen geloof ik toch? En dan ook nog 1 mln sowieso? Niet slecht ;)
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Heo weten jullie dat trouwens? Ik heb dat nooit ergens gelezen, maar goed ik lees niet alles. Is namelijk een enorm hoge vergoeding. Bij 28 miljoen-9 miljoen = 19x 25%= 4,75 + 1 is 5,75 miljoen. Dan lach je je toch een ongeluk. Daar koop je gewoon een toppertje voor.
Rumsas
Invaller

Bericht door Rumsas »

ALS 26.000 on 31-10-2008 15:11

Heo weten jullie dat trouwens? Ik heb dat nooit ergens gelezen, maar goed ik lees niet alles. Is namelijk een enorm hoge vergoeding. Bij 28 miljoen-9 miljoen = 19x 25%= 4,75 + 1 is 5,75 miljoen. Dan lach je je toch een ongeluk. Daar koop je gewoon een toppertje voor.
.. ja of meerdere talenten.. :?
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Rumsas schreef: .. ja of meerdere talenten.. :?
Of een dozijn net niet spelers...
Op naar het volgende seizoen....
Wiggs
Wereldspeler

Bericht door Wiggs »

AZ beboet met 25.000 euro in zaak-Alves
Uitgegeven: 31 oktober 2008 16:51

ZEIST - De tuchtcommissie van de KNVB heeft AZ vrijdag een boete opgelegd van 25.000 euro.

De Alkmaarders worden bestraft omdat ze bij de onderhandelingen rondom de transfer van Afonso Alves gebruik hebben gemaakt van een niet-gelicentieerde spelersmakelaar.

SC Heerenveen, de toenmalige club van Alves, werd door de tuchtcommissie vrijgesproken.

AZ wilde de Braziliaanse aanvaller in de winterstop van het afgelopen seizoen overnemen van Heerenveen.

Alves ondertekende op 23 december ook een conceptcontract bij AZ, net als twee zaakwaarnemers die echter niet over de juiste papieren beschikten.

De verbintenis was daardoor ongeldig. De aanvaller verruilde de Friezen eind januari uiteindelijk voor het Engelse Middlesbrough.
Zo goed was AZ bezig toendertijd
Wederom in de week dat de ploegen elkar treffen :lol:
BS
Wereldspeler

Bericht door BS »

ALS 26.000 schreef:Heo weten jullie dat trouwens? Ik heb dat nooit ergens gelezen, maar goed ik lees niet alles. Is namelijk een enorm hoge vergoeding. Bij 28 miljoen-9 miljoen = 19x 25%= 4,75 + 1 is 5,75 miljoen. Dan lach je je toch een ongeluk. Daar koop je gewoon een toppertje voor.
Bij mijn weten heeft Riemer toentertijd alleen gezegd dat we bij de verkoop van Huntelaar nog een miljoen krijgen plus een percentage van de winst. Hoe groot dat percentage is, is nooit bekend gemaakt volgens mij. Het zou ook zomaar 5, 10 of 15 procent kunnen zijn. 25 procent lijkt mij ook aan de hoge kant.
Superfries88'
Forumicoon

De KNVB-tuchtcommissie heeft AZ een boete opgelegd van 25.000 euro. De club uit Alkmaar wordt bestraft omdat er bij de onderhandelingen rondom de transfer van Afonso Alves gebruik is gemaakt van een spelersmakelaar zonder licentie.

sc Heerenveen, de toenmalige club van de Braziliaan, werd vrijgesproken door de tuchtcommissie. AZ wilde de aanvaller in de winterstop van het vorige seizoen overnemen van Heerenveen, maar na een ware soap koos hij voor Middlesbrough.
Bron: NOS
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Mooi he? op alle fronten gewonnen, AZ op alle fronten verloren. Nu morgen nog.... :(
Wiggs
Wereldspeler

Bericht door Wiggs »

Ik zeg altijd maar op het sportieve vlak
You win some...you lose some
Alleen de manier waarop kan ik me soms aan ergeren of genieten
Superfries88'
Forumicoon

Jaa! Wilting heeft gereageerd!
Woordvoerder Klaas Wilting van AZ is verbijsterd op de uitspraak van de tuchtcommissie om de club een boete op te leggen van 25.000 in de zaak 'Alves'. "Dit is te zot voor woorden. Ik heb het al eerder gezegd, in de voetballerij is blijkbaar alles mogelijk."

Wilting wil de schuld niet leggen bij de partij Alves, maar volgens de oud-politieman hebben de Alkmaarders niet verkeerd gehandeld: "Vanaf het begin af aan hebben de mensen van AZ heel integer gewerkt, misschien zelfs wel té. Alles is in volledig vertrouwen gaan. Je denkt dat je de goede handtekeningen hebt en dan word je uiteindelijk zo geschoffeerd."

AZ overweegt in beroep te gaan. De Alkmaarders hebben vier dagen om zich daarover te beraden.
Bron: FCUpdate.nl

Tuurlijk joh :D.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Afbeelding

Ik heb nog een recente foto van Wilting kunnen vinden.
Op naar het volgende seizoen....
mart761
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Nou hij lijkt er inderdaad op! Wat een misselijke vent die K. Wilting, in een keer had hij een mening over sch en de zaak alves! En heerenveen maar de grond in proberen te praten en iedereen maar laten geloven dat jij het bij het juiste eind hebt! En uiteindelijk als blijkt dat je toch niet zo vakkundig bent, dan alsnog niet willen toegeven en net en openbaar je excuses maken :angry: Een SV voor wilting als je het aan mij vraagt :lol:
FORZA SC HEERENVEEN
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Ja hoor, daar komt Klaas 'Alfondso" Wilting weer om de hoek kijken! Ik nam die man al niet serieus; nu helemaal niet meer. 25 000 euro is trouwens een grote boete, dat had ik niet verwacht.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Nog niemand over gehoord, maar wat een ongelofelijke stommeling, die Lurling.
Twee maal uithalen maar liefst.
Dan benadeel je je ploeg toch wel erg opzichtig.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Dramawedstruijd van Alves gisteren tegen West Ham.
Er lukte hem zo goed als niets.
Zijn veel fellere vervanger ( Mido, die erg populair in Middlesbrough ) zorgde voor de gelijkmaker (uitslag 1 - 1 ).
Ik vrees dat Alves zijn basisplaats kwijt is en ook dat achteraf zal blijken dat hij zijn hoogtepunt hier heeft beleefd, 2 seizoenen geleden.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Hmmm, misschien kunnen we hem huren in de winterstop ;-)
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

ALS 26.000 schreef:Hmmm, misschien kunnen we hem huren in de winterstop ;-)
Of terugkopen voor het geld dat Huntelaar ons oplevert, miljoentje of 4,5 moet genoeg zijn. Goed rendement in tijden van crisis :wink:
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Bradley weet maar geen basisplaats te bemachtigen bij Gladbach. Gisteren weer op de bank.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Gekko schreef:Bradley weet maar geen basisplaats te bemachtigen bij Gladbach. Gisteren weer op de bank.
Onzin, want de 3 voor gaande wedstrijden had hij wel gewoon een basisplaats.
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Op zich zie je wel vaker dat de échte toppers elders het redden (Nistelrooij etc), maar bij sommigen is het een stukje overschatting. Bij ons wordt een heel elftal om Alves gebouwd, daar werkt het dus niet zo. Bradley had hier een heerlijke rol, daar heeft ie veel meer opdrachten.
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Bradley heeft de vorige (door-de-weekse) wedstrijd in de basis gestaan (en werd gewisseld), de wedstrijd daarvoor is hij ingevallen.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Niet helemaal waar, hij stond voor die wedstrijd 2 maal in de basis.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Klopt, ik bedoel daarvoor. Het rijtje sinds hij bi j Gladbach speelt: Hannover 90 min op de bank, Hertha na 65 min gewisseld, Cottbus (beker) 90 min op de bank, HSV idem, Köln idem, Bochum gespeeld 90 min, Karlsruhe na 77 min gewisseld, Wolfsburg na 58 min gewisseld, Frankfurt na 56 min ingevallen. In Der Kicker scoort hij slechte cijfers ten opzichte van zijn teamgenoten. Voor een speler met zijn Laufpensum valt het mij niet mee hoe hij het doet in de Bundesliga.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Hm, ik denk dat Bradley ook nog wel tijd nodig heeft om zich aan te passen, hij speelt daar voornamelijk als verdedigende middenvelder, terwijl hij hier meer achter de spitsen stond.
Bradley blijft gewoon een enorm talent, en dat gaan ze in Glabach nog wel zien.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Raar blijft het dat een speler die zoveel scoorde zelf aangeeft liever in een meer verdedigende rol te willen spelen en het daar dan minder goed in doet. Het zou mij niet verbazen als Gladbach slechts een tussenstap (lees: vlucht) is.
Plaats reactie