Paweł Wojciechowski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Ebiede
Verified
Forumicoon

Re: Pawel Wojciechowski

Bericht door Ebiede »

Squerrel schreef:
Het moet inderdaad niet gekker worden, serieus triest als je een mailtje stuurt met dit soort vragen.
Mag je mij vertellen wat er serieus triest aan is. Volgens mij stond er donderdag in de krant dat ze tussendoor bezig waren met een pool? Ik wil graag alles weten over mijn club, dus wanneer ik niets kan vinden moet je verder gaan vragen.

Gelukkig hebben we mensen zitten die normaal antwoord geven op naar mijn idee normale vragen. Wat hier triest aan is zou ik niet weten.
Spijt heb je morgen maar!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Ik vind het absoluut niet triest, ik vind het juist van klasse getuigen dat Kuiper deze mail beantwoord, voorzover dat niet uit mijn eerdere reactie blijkt.
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Als je het topic even door had gelezen had je al gezien dat het om een andere speler ging.

Klasse van Yme Kuiper dat hij deze mail gestuurd heeft, weten we waar we aan toe zijn. Hopelijk horen over een paar jaar wat van hem in het eerste. Al is de stap van een kleine Poolse club naar Heerenveen een grote...
The two most powerful warriors are patience and time.
feanfans
Wereldspeler

Bericht door feanfans »

Jeroen schreef:Ik vind het absoluut niet triest, ik vind het juist van klasse getuigen dat Kuiper deze mail beantwoord, voorzover dat niet uit mijn eerdere reactie blijkt.
Ik vind het ook geweldig dat hij zoiets beantwoord. Je weet natuurlijk niet of hij echt degene is die dit gestuurd heeft maar ik ga er wel van uit.
Yme Kuiper is toch dé man op het moment bij heerenveen.
Ik zie een Jaake nog niet zo'n brief beantwoorden :mrgreen:
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Narsingh “vergat” bij één van zijn rushes de keeper te omspelen, de oprukkende Johnny de Vries knalde na een knappe actie te gehaast over en ook een schot van de nieuwe aanwinst, de Poolse jeugdinternational linksvoor Pawel Wojciechowski scheerde over de lat.
klaas kist
Bankzitter

Bericht door klaas kist »

Pawel Wojkisjowski zit vandaag op de bank bij het eerste.
'Pistolen Paultje' is spits en topscorer bij de A-junioren met 8 doelpunten.
Voor het geval, dat ie vandaag tegen AZ in de laatste minuut de winnende goal maakt:

Toet toet, boing boing, Wojki en Sjowski
Puntjes verdienen, Hup naar de bal
Wojki een schoppie, En Sjowski een koppie
Wojki zegt hoek om, En Sjowski een knal!

Melodie:
Peppie en Kokkie?
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Hij zat woensdag trouwens ook al op de bank....
Josse
Invaller
Contacteer:

Bericht door Josse »

Als je even boven je post kijkt zie je dat dat al gemeld was ja :)

Iemand enig idee hoe deze speler het tot nu toe doet in Jong Heerenveen?
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Deze jongen start vanavond in de basis. Zeer verrassend.

Ben benieuwd hoe hij het gaan doen.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Waar zie je dat? Ik kan het nergens vinden.
Silver

Bericht door Silver »

Was net op Eredivisie Live
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Jee waarom nog steeds geen Paulo Henrique? deze speler is totaal onbekend bij mijwaarom geen smarasson of deekman (ja kweet deek zit op de rechterkant) of Armonterros ofzoiets. zucht die moeilijke namen :P
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

BW Viking schreef:Jee waarom nog steeds geen Paulo Henrique? deze speler is totaal onbekend bij mijwaarom geen smarasson of deekman (ja kweet deek zit op de rechterkant) of Armonterros ofzoiets. zucht die moeilijke namen :P
Daar hebben ze iets heel leuks voor bedacht...als je naar de website www.google.nl gaat, kun je een naam invullen (eventueel met sc Heerenveen erachter) en dan is de kans dat je de goede speler vind heel groot.
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

Ik kijk trouwens al uit naar Jouke's uitspraak vanavond
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

Doelpuntenmaker Pawel....
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Feanatieke schreef:Ik begin zowaar in een overwinningswondertje te geloven vanavond.
Tis een A junior toch?; je kunt zulke spelers toch niet meteen voor de leeuwen gooien vorige wedstrijd Narsingh, zijn wel talentjes maar dit is wel te hoog gegrepen basis?, kies dan Beda of Smarasson.
Heerenveen SC
Nieuw talent

Bericht door Heerenveen SC »

BW Viking schreef:Jee waarom nog steeds geen Paulo Henrique? deze speler is totaal onbekend bij mijwaarom geen smarasson of deekman (ja kweet deek zit op de rechterkant) of Armonterros ofzoiets. zucht die moeilijke namen :P
Paulo Henrique staat eveneens in de basis: Drie spitsen, Paulo Sibon en Pawel.

Ik persoonlijk had toch voor Beda gekozen, maar Sollied zal het wel beter weten dan ik! (Mag ik ook hopen trouwens...)
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Je hebt gelijk lees het ook op teletekst dus geen Kalou !, wel Steppe en ook Svec.
Skopperij
Forumicoon

Bericht door Skopperij »

Laten we ons vasthouden aan ene Henry Onwuzuruike: ook een jong jochie en toen hij een keer als rechtsbuiten mocht starten in de Foppe-tijd verbaasde hij vriend en vijand. Later niks meer van gehoord, trouwens. Hopelijk kan Pawel dit een beetje herhalen.
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Skopperij schreef:Laten we ons vasthouden aan ene Henry Onwuzuruike:
Henry wie? :D , nouja ben benieuwd dan met deze pool, de jeugd krijgt wel een kans bij Sollied jammer dat we Beda nog niet zien.

Afbeelding

Dit is die jonge pool iedergeval, hoop dat ie de nieuwe Radomski wordt :mrgreen: .
Laatst gewijzigd door BW Viking op 01-11-2008 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Dieder

Bericht door Dieder »

Skopperij schreef:Laten we ons vasthouden aan ene Henry Onwuzuruike: ook een jong jochie en toen hij een keer als rechtsbuiten mocht starten in de Foppe-tijd verbaasde hij vriend en vijand. Later niks meer van gehoord, trouwens. Hopelijk kan Pawel dit een beetje herhalen.
Kan me de naam nog herinneren ja :) Zat ook altijd in de spellen als FIFA en CM als een groot talent
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

haha deze pool scoort meteen zijn eerste goal bij zijn debuut in de 12e minuut. Goed begin...
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Ik zocht hem even op op de Engelse Wikpedia. Hij is inmiddels 18 jaar (29 april 1990). Er is trouwens nog een Poolse voetballer met precies dezelfde naam geboren in 1984.
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Skopperij schreef:Laten we ons vasthouden aan ene Henry Onwuzuruike: ook een jong jochie en toen hij een keer als rechtsbuiten mocht starten in de Foppe-tijd verbaasde hij vriend en vijand. Later niks meer van gehoord, trouwens. Hopelijk kan Pawel dit een beetje herhalen.
laten we hem daar maar niet mee vergelijken. henry speelt op een bedenkelijk niveau Henry onwuzuruike
Wij zijn Heerenveen.
BW Viking
Invaller

Bericht door BW Viking »

Wel grappig dat A junioren ineens de kans krijgen die niet eens bij de beloftes spelen; vorige week Narsing nu Wojciechowski.
Voordeel is wel dat ze uiterst gemotiveerd zijn om mee te doen bij de 1e in een vol stadion ook een happening.
Helemaal leuk als je bij je debuut meteen een goal scoort.
Paulo Henrique had dat ook vorig jaar tegen NAC bij een invalbeurt in 2e helft meteen 2 goals intikken alhoewel hij meteen bij de beloftes zat.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Deze jongen maakte een prime debuut en heeft een goede indruk achtergelaten bij mij. In zijn spel deed hij me denken aan Jesper Hakkanson.
Spijt heb je morgen maar!
geert.
Superster

Bericht door geert. »

Ik zie trouwens dat er ook al een Nederlandse wikipedia pagina over hem aangemaakt is.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Prima debuut? Tsja, als je uit de jeugd komt is het snel goed. Prachtig natuurlijk dat hij die 1-0 (met wat geluk) maakt, maar behalve dat heb ik hem niet of nauwelijks op een goed balcontact kunnen betrappen. Welop veel glijpartijen.

Nu moet die jongen lekker de tijd krijgen, maar je moet wel reëel blijven kijken. Je moet er nog niet aan denken dat hij nu albasisspeler wordt. Wel een aardig gebaar naar Kalou toe trouwens....
Of Sollied dekt zich met het opstellen van een A-junior vast in tegen een verlies... Eerst maar eens in de beloftes meedoen. Sowieso vreemd om die over te slaan. Je moet het toch eerst daar op zijn minst een paar wedstrijden laten zien?
Voorstopper
Superster
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik heb liever een gretige jeugdspeler dan een Kalou die wat rondsjokt met 10/15 kilo overgewicht en een dik salaris opstrijkt. Je hebt gelijk dat een jeugdspeler het toch snel goed doet, toch viel hij met zijn frisse insteek bij mij wel in de smaak. Hij ging er in ieder geval voor, dat is al heel wat en kun je niet altijd van de gevestigde orde zeggen.

Wellicht zien we hem dit seizoen nog een paar keer invallen of starten, maar te veel hoeven we nog niet te verwachten. De groei van zulke spelers is onvoorspelbaar. Sollied is in ieder geval niet bang om de jeugd een kans te geven. Dat is mooi, zeker omdat de veelgeroemde jeugdopleiding van Heerenveen maar bar weinig producten aflevert voor het eerste.
The two most powerful warriors are patience and time.
Fries
Bankzitter

Bericht door Fries »

Ebiede schreef:Deze jongen maakte een prime debuut en heeft een goede indruk achtergelaten bij mij. In zijn spel deed hij me denken aan Jesper Hakkanson.

Qua uiterlijk ook, hopende dat het hem beter vergaat. maar ik was blij verrast door zijn spel de 1e helft.
Plaats reactie