Leuk om op elke website eens wat over je club te lezen.
COME ON FRIEZEN
Moderators: Beheerders, Fanmasters
Typisch Hilversum die er weer probeert een spannender verhaal van te maken dan het is. De derby tegen Groningen als voorbeeld. De derby blijft natuurlijk tegen onze 'grote vrienden' uit de 'enclave lwd.'Heerenveen - AC Milan
Het is het verhaal van David tegen Goliath. Het 'kleine' Heerenveen neemt het donderdag in de Uefa-cup op tegen het grote AC Milan in het Abe Lenstra stadion. Nog nooit eerder heeft de subtopper uit de Eredivisie zo’n grote tegenstander op de mat gehad. In Friesland is het het gesprek van de dag, vooral de regionale media doen hun uiterste best om er dagelijks een item uit te persen. Is Heerenveen klaar voor de Italiaanse supersterren?
Uitzendingen: 23 oktober 2008
Ik teken ervoor!forca hveen schreef:Voorspelling jan mulder: Heerenveen - Milan 4-0
(in de wereld draait door)
that's great!jima1910 schreef:come on friezen
whats happen? where is the pression when play with vitoria and ajax?
come on heerenveen we vitoria support the friezen
Was volgens mij een Italiaanpyter schreef:Er liep net een kerel door het centrum van Heerenveen met debiel veel Heerenveen-Milan sjaals die hij verkocht. Lijkt me de meneer die vanmorgen even flink heeft ingekocht bij de feanshop. Wat een eikel.
bron: mijn pappie.
Geen schande natuurlijk om van deze ploeg te verliezen, maar de eerste 20 minuten waren voor ons en dan laten de Italianen weer zien waarin ze goed zijn: tegenstander laten denken dat je beter bent en dan toeslaan.Wiggs schreef:Popov en elyounoussy waren aan Heerenveen de "slechtsten"had liever Bak gezien maar dat is achteraf
Idd vaak slechte passes van Popov maar wel veel inzet een a la Grindheim in de verdediging was wel tevreden over hem, waar ik me wel over verbaasde was dat Bak Nielsen niet meedeed, waarom? hij is zeker de belangrijkste man achterin terwijl Popov wel in basis begint en maanden uitgeweest is en net terug is (alhoewel Baks rentree tegen Ajax fantastico was). Beerens hield zich overigens knap staande.Heerenveen rules schreef:Ik vond Popov juist wel aardig spelen met zijn aanvallende intenties maar ik heb me wederom geergerd aan lichtgewicht Elyounoussi.
Wonderbaarlijk was dit een Duitser, die fan was van Bayern.Was volgens mij een Italiaan