Weer verbeterd, naar jullie ideën de lijn blauw gemaakt en dat reclamevakje weggehaald.
Bak chews you up and spits you out................No. 3 in de blauwe lijn gezet.
Xander, voeg me even toe op MSN. Ik denk dat het 'm namelijk niet wordt van mijn kant om deze te maken.
Johanson16 schreef:Weer verbeterd, naar jullie ideën de lijn blauw gemaakt en dat reclamevakje weggehaald.
Bak chews you up and spits you out................No. 3 in de blauwe lijn gezet.
Mooi stukje tekst er nog bij, haha. Hoewel het Nederlands (Hij vreet je op) misschien nog wat mooier staat. Maar dan is het 'hij spuugt je uit' wel weer wat te. Haha. Schitterend doek. Ook het ontwerp van Winterz85 is minstens zo mooi.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Wederom komt er weer een prachtig doek te hangen in het ALS
Xander, als jij hem maakt, Doe er rustig mee aan het moet niet
afgeragt worden! Deze man verdient een doek die er geweldig uitziet!
als hij niet tegen Milan af is, jammer maar helaas.
Super doekje, echt mijn complimenten!
Dit is wel één van de redenen waarom ik lid bén en blijf van NieuwNoord, superinitiatief!
Te zien tegen AC Milan?
50/50 Trouwens ook bedankt voor de mensen die me pb den die wapperende handjes aanboden/materiaal aanboden. Maar was niet nodig maar toch bedankt! Het is de bedoeling dat het doek tegen milaan hangt natuurlijk.. mooi op de middelijn, past er precies.
Er loopt weer iemand met een pot zout achter een slak aan geloof ik.
Ik vind het een schitterend doek, eigenhandig gemaakt door een enthousiaste supporter uit een idee van een andere enthousiaste supporter.
In dit doek zie je de inspanningen en het enthousiasme terug die sommige supporters nemen om iets te maken en hoeveelheden tijd ze er in steken.
Heel anders dan de (vaak ook mooie) doeken die de FF LAAT maken.
Ja en dan nogmaals freezeman, wat is je statement in relatie met dit overigens schitterende doek met FF?. Naar mijn mening riekt dit naar een soort van rancune, een lange neus trekken naar FF. Als iemand op zuid een keer een mooi doek maakt moet die dan ook direct een reactie op dit forum jegens NN weerleggen. Sorry hoor maar op deze manier maak je de kloof tussen FF en NN alleen maar groter.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
SCH-P.O.T.N. schreef:Ik wil niet veel zeggen hoor, maar geef je nou echt de schuld aan alleen de verdedigers?
Volgens mij ligt het toch echt aan het hele team.