Contract Venema en Klompe niet verlengd
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: de vertrokken spelers...
Ik vind dat hele afscheid eigenlijk niet zo'n goed idee, maar zal zeker niet gaan fluiten mocht het allemaal doorgaan.
- BK2007
- Forumicoon
Ik wil wel even weten van wie het initiatief komt voor dit afscheid voor het publiek. Heeft hij zelf even contact opgenomen ?
Of is het bestuur de initiatiefnemer ?
Als hij zelf graag afscheid wil nemen dan zit daar natuurlijk altijd een positieve gedachte achter lijkt mij. Maar kan hij dat dan aub ook even verwoorden in een betrouwbare krant (dus niet de Leeuwarder Courant), of in een interview op de officiele site bijvoorbeeld. Ik zit namelijk nog met wat vragen !
P.s. kan hij aub ook even die wisselbeker meenemen en aan Daniel Pranjic geven ?
Of is het bestuur de initiatiefnemer ?
Als hij zelf graag afscheid wil nemen dan zit daar natuurlijk altijd een positieve gedachte achter lijkt mij. Maar kan hij dat dan aub ook even verwoorden in een betrouwbare krant (dus niet de Leeuwarder Courant), of in een interview op de officiele site bijvoorbeeld. Ik zit namelijk nog met wat vragen !
P.s. kan hij aub ook even die wisselbeker meenemen en aan Daniel Pranjic geven ?
Samen maken we de club sterk.
-
- Forumicoon
Niet helemaal een slechte vergelijking want men ging hem anders wel massaal uit fluiten.Superfries88' schreef: Slechte vergelijking.
Bovendien heeft Alves weinig in de pers gepraat over Heerenveen.
-
- Forumicoon
Oneens. Je kan m.i. beide situaties niet vergelijken. Natuurlijk zijn er overeenkomsten, want beide spelers stonden tegenover de club om een transfer te forceren. Dat staat als een paal boven water. Het verschil zit hem echter in de manier waarop. Samaras heeft 2 á 3 weken problemen veroorzaakt (wat hem veel kritiek opleverde), maar daarvoor was hij zeer populair bij de supporters. Na zijn transfer heeft hij niet nagetrapt. Sterker nog: hij was nog steeds positief over de club, zo liet hij o.a. in FeanFan weten.Lipton schreef:Niet helemaal een slechte vergelijking want men ging hem anders wel massaal uit fluiten.
Bovendien heeft Alves weinig in de pers gepraat over Heerenveen.
Bij Alves ligt dat heel anders. Die heeft het eerste seizoen veel krediet opgebouwd, maar dat heeft hij heel snel weggegooid. Vanaf Heracles-thuis werd hij echter al snel weer geaccepteerd door velen. Had hij die lijn doorgetrokken en daarmee een mooie transfer verdiend in januari, dan had men nu ook voor hem op de banken gestaan. For sure. Maar nee, Alves benadeelde in Arnhem wéér zijn medespelers en in december bedonderde hij wéér de club. Dat was voor Verbeek ook een reden om te zeggen van: ik stel Alves niet meer op.
Verder heeft Alves zich misschien niet vaak uitgelaten over Heerenveen, maar wel een paar keer. Dat was toch hoofdzakelijk negatief. Heb jij Alves iets horen zeggen als ‘wat ben ik Heerenveen dankbaar voor de transfer naar Engeland’? Ik niet. Wat ik wel gehoord heb? Dat de supporters hypocriet waren, dat het Heerenveen-bestuur schuld had aan zijn matige spel en nog wat van die uitspraken. Totaal geen zelfkritiek, ondanks alle veroorzaakte ellende.
Het is je goed recht om hem te bedanken voor alle doelpunten en de opgeleverde transfersom. Ik ben ook niet van plan om hem uit te fluiten of negatief toe te zingen, maar ik ga hem ook niet bedanken. Dat hij goed kan voetballen is bekend, maar zijn houding naar Heerenveen was respectloos. Waarom zou ik dan wel respect voor hem moeten hebben? Dat moet je verdienen en ik ben van mening dat Alves er door alle problemen geen recht op heeft.
-
- Wereldspeler
hier ben ik het helemaal mee eens!hulde superfries88Superfries88' schreef: Citaat.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
- camataru
- Wereldspeler
Zal wel klappen voor Alves, maar verder "no feelings" voor de kwast.
Zijn ge-ouwehoer heeft heel wat ellende veroorzaakt.\
Zijn ge-ouwehoer heeft heel wat ellende veroorzaakt.\
Tja grappig mister Ego man, ondanks die spelers die er nu nog grotendeels staan kon jij een doelpunt maken sul.Ik heb de indruk dat Heerenveen nu beter is dan toen ik er speelde, iederéén kan nu een goal maken. Ik moest het altijd alleen doen, haha." Of het Friese publiek zit te wachten op een afscheid van het fenomeen, is niet bekend.
Wij zijn Heerenveen.
-
- Forumicoon
Wat zijn een aantal toch vergevingsgezind. Ik vind het onvoorstelbaar. Deze kwal wilde eerst naar AZ om meer te verdienen, blijft weg van trainingen, haalt expres een rode kaart, komt te laat terug van interlands, heeft zaakwaarnemers die onze mooie club in een kwaad daglicht zet en heeft de club geen enkele keer geroemd terwijl hij dankzij Heerenveen international geworden is en miljonair wordt.
En zo iemand willen velen hier onthalen met applaus? Laat hem weg blijven, dat verdient hij absoluut niet. Hij verdient geen enkele aandacht na zijn vedette gedrag hier! Who the fuck is Alves mag er van mijn wel gezongen worden.
En zo iemand willen velen hier onthalen met applaus? Laat hem weg blijven, dat verdient hij absoluut niet. Hij verdient geen enkele aandacht na zijn vedette gedrag hier! Who the fuck is Alves mag er van mijn wel gezongen worden.

-
- Superster
Wanneer je hem toe gaat zingen met who the f*ck is alves geef je hem ook aandacht
Kan je je beter stilhouden want dan geef je hem pas geen aandacht.

-
- Forumicoon
Hoezo benaaldeelde Alves zijn medespelers in Arnhem, we hebben daar gewoon gewonnen hoor?Superfries88' schreef:Bij Alves ligt dat heel anders. Die heeft het eerste seizoen veel krediet opgebouwd, maar dat heeft hij heel snel weggegooid. Vanaf Heracles-thuis werd hij echter al snel weer geaccepteerd door velen. Had hij die lijn doorgetrokken en daarmee een mooie transfer verdiend in januari, dan had men nu ook voor hem op de banken gestaan. For sure. Maar nee, Alves benadeelde in Arnhem wéér zijn medespelers en in december bedonderde hij wéér de club. Dat was voor Verbeek ook een reden om te zeggen van: ik stel Alves niet meer op.
Als je kijkt naar het aantal kaarten dat Alves pakte was die rode kaart echt een uitzondering, en een rode kaart om een transfer te forceren is natuurlijk een lachterje.
In december had Alves er echt helemaal geen zin meer in, dan is het de keuze van Verbeek om hem op te stellen, Verbeek melde nog eens in een interview dat hij wist dat Alves ongemotiveerd was en dat het zijn fout was om hem op te stellen.
Overigens zijn de supporters van Heerenveen ook wel een beetje hypocriet lijkt mij, de ene week zingen: Who the fuck is Alves, en een week later helemaal uit hun dak gaan omdat hij 7x scoorde..
-
- Forumicoon
Ik citeer je even uit het voorbereidingstopic:Lipton schreef:Hoezo benaaldeelde Alves zijn medespelers in Arnhem, we hebben daar gewoon gewonnen hoor?
Kortom: je maakt het je eigen team moeilijker en dat lijkt me niet de bedoeling. Dat je dan alsnog wint is mooi, maar we gaan momenten toch niet beoordelen op basis van de uitslag? Kom op zeg.Lipton schreef:Als je leest dat Brian na een half uur een rode kaart pakt, dan moet je met 10 man verder, dan krijg je het zelfs tegen SC Joure het moeilijk.
Je overdrijft nogal. Bovendien juich je niet voor een speler, maar voor het team!Overigens zijn de supporters van Heerenveen ook wel een beetje hypocriet lijkt mij, de ene week zingen: Who the fuck is Alves, en een week later helemaal uit hun dak gaan omdat hij 7x scoorde..
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Maar toch, vinden jullie de positieve punten niet zwaarder wegen tegenover de negatieve?
Echt, wat die man hier gepresteerd heeft is uniek.
Natuurlijk kan ik de streken die hij hier uitgehaald heeft niet bagatelliseren maar zouden die niet voornamelijk geïnitialiseerd zijn door zijn management. Die speler zit volgens mij in een hele vervelende situatie met allemaal rare figuren rond hem heen. Ik denk niet dat hij eigen baas is.
Echt, wat die man hier gepresteerd heeft is uniek.
Natuurlijk kan ik de streken die hij hier uitgehaald heeft niet bagatelliseren maar zouden die niet voornamelijk geïnitialiseerd zijn door zijn management. Die speler zit volgens mij in een hele vervelende situatie met allemaal rare figuren rond hem heen. Ik denk niet dat hij eigen baas is.
Laatst gewijzigd door Blizzard op 14-10-2008 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumicoon
Ja maar jij doet net alsof we met zijn allen niet moeten klappen voor Alves omdat hij eens een rode kaart pakte..Superfries88' schreef:Kortom: je maakt het je eigen team moeilijker en dat lijkt me niet de bedoeling. Dat je dan alsnog wint is mooi, maar we gaan momenten toch niet beoordelen op basis van de uitslag? Kom op zeg.
-
- Forumicoon
Voortaan is het handig om een hele post te lezen ipv een willekeurige zin. Scheelt een hele discussie, want in dat geval had je gezien dat de rode kaart deel uit maakte van een opsomming. Daarvoor noem ik het gebeuren in de zomer, daarna de problemen in december/januari. Dáár gaat het me vooral om.Lipton schreef: Ja maar jij doet net alsof we met zijn allen niet moeten klappen voor Alves omdat hij eens een rode kaart pakte..
En nogmaals: iedereen moet voor zichzelf bepalen of er geklapt gaat worden voor Alves. Het enige wat ik doe is aangeven waarom ík niet klap/zing voor Alves.
-
- Forumicoon
Heb je dat nu echt niet in de gaten dat wanneer je dom/expres rood haalt je je ploeg benadeelt? Dan staat er 1 man minder in het veld waardoor de rest extra veel moet doen en de taken van Alves op moeten knappen?Lipton schreef:[
Hoezo benaaldeelde Alves zijn medespelers in Arnhem, we hebben daar gewoon gewonnen hoor?
dat hij wist dat Alves ongemotiveerd was ..
Je zegt het zelf al, Alves was ongemotiveerd en zulke spelers verdienen geen afscheid. Je geeft een speler andacht die niet de wil had zijn best te doen voor onze club en de supporters. Hoe je daar in hemelsnaam respect voor op kunt brengen........
Hij heeft de hele club in de steek gelaten.
Van mij mag hij de bokaal 'grootste kwal die ooit in het Heerenveen shirt' in ontvangst nemen.

- ItFean82
- Forumicoon
Yme Kuiper denkt er waarschijnlijk anders over. Anders hadden ze hem waarschijnijk ook niet uitgenodigd voor een gesprek over een eventueel afscheid. Zowieso hebben ze Alves lang in bescherming genomen bij de club, en hun uitleg was dat Afonso zelf een prima kerel was. Hij had alleen verkeerde zaakwaarnemers en hij had zelf niet zoveel in te brengen. Veel uitspraken die overigens hier boven aangehaald zijn komen van de website van de zaakwaarnemer van Afonso. Maar iedereen moet het zelf natuurlijk weten. 34 goals en 18 miljoen, er zijn spelers die minder betekenen voor de club Heerenveen.Heerenveen rules schreef: Hij heeft de hele club in de steek gelaten.
Op naar het volgende seizoen....
-
- Forumicoon
ItFean82 schreef:[ 34 goals en 18 miljoen, er zijn spelers die minder betekenen voor de club Heerenveen.
Ik ken ook spelers die gewoon trainen en dus werken voor hun geld en niet gaan piepen als ze niet wegkomen (Pranjic bijv.)
- ItFean82
- Forumicoon
Klopt, geef mij de persoon Pranjic ook maar ipv Alves. Maar daarom staat er ook dat hij voor de club veel heeft betekend, en dan met name voor de penningmeester. En dat is toch ook niet een onbelangrijk deel van de club.Heerenveen rules schreef: Ik ken ook spelers die gewoon trainen en dus werken voor hun geld en niet gaan piepen als ze niet wegkomen (Pranjic bijv.)
-
- Superster
Indien hij deze uitspraken niet zelf in een opwelling heeft gedaan, maar door zijn manager zijn uitgesproken is mogelijk. Maar hij was zeker op de hoogte van deze uitspraken en heeft er ook geen afstand van gedaan. Dat hij zo onder druk staat van zijn managers is ook zo overdreven.ItFean82 schreef:Veel uitspraken die overigens hier boven aangehaald zijn komen van de website van de zaakwaarnemer van Afonso.
- ItFean82
- Forumicoon
Dat hij daar van op de hoogte geweest is weet ik niet, het zou kunnen maar het zou me ook niet verbazen dat hij niet op de hoogte geweest is. Hij sprak immers geen woord engels. Maar goed dat blijft inderdaad een lastig punt.
- massan
- Selectiespeler
Ik denk niet dat wij kunnen oordelen over het onder druk staan van Alves door zijn zaakwaarnemers..mocht de druk er wel geweest zijn, dan begrijp ik hartstikke goed waarom Alves geen afstand heeft gedaan van die uitspraken.Flying Frisian schreef: Maar hij was zeker op de hoogte van deze uitspraken en heeft er ook geen afstand van gedaan. Dat hij zo onder druk staat van zijn managers is ook zo overdreven.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Prachtig idee om Alves afscheid te laten nemen in het stadion. Een mooi moment om het hoofdstuk af te sluiten en als kerels uit elkaar te gaan. Boek dicht, zand erover, bedankt voor alles en veel succes. Na afloop nog even een biertje van de zaak. We gaan toch niet als wijven een eeuwige vendetta tegen Alves houden.
Ik zal voor hem klappen. Misschien zelfs wel op het platform van de trapopgang.
Ik zal voor hem klappen. Misschien zelfs wel op het platform van de trapopgang.

-
- Forumicoon
Misschien kun je nog wat bengaals vuurwerk kopen voor deze held........ 

- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Mooi om te zien al die reacties op een speler die niet meer voor ons speelt, hij heeft dus duidelijk wat voor Heerenveen betekend, positief dan wel negatief. En daarom zeg ik dus....prima dat je niet voor hem op de banken gaat staan, toezingt of applaus geeft, maar uitgefloten worden heeft hij dan dus blijkbaar ook niet verdient.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
- Bankzitter
Met z'n allen in de omloop of gracht blijven. Niet opkomen dagen tijdens zijn afscheid! 

ANTI BESTUUR
-
- Selectiespeler
Ik ga niet voor hem op de banken gaan, maar ook zeker niet uitfluiten.
Mijn gedachten zullen voornamelijk uitgaan naar de doelpunten die hij ons heeft bezorgd en de vette bankrekening.
En niet naar de persoon Alves en de maffiamannetjes die om hem heen zwerven.
Een bescheiden applausje, wat mij betreft.
Mijn gedachten zullen voornamelijk uitgaan naar de doelpunten die hij ons heeft bezorgd en de vette bankrekening.
En niet naar de persoon Alves en de maffiamannetjes die om hem heen zwerven.
Een bescheiden applausje, wat mij betreft.
-
- Bankzitter
hij heeft ons 1 geweldig seizoen gegeven en in het tweede seizoen nog een een zevenklapper. Dat hij niet juist is weggegaan, is gebeurd, laten we dan nog 1 keer voor deze jongen zingen, 1 van de mooiste spelersliedjes ooit denk ik in het ALS.
- TWR22
- Superster
Jongens, ik ga zingen en klappen. Waarom?
- omdat ik de 9 - 0 NOOIT zal vergeten
- omdat ik de 34 goals nooit zal vergeten
- hoe hij zelfstandig Feyenoord oprolde
- omdat ik zijn vrije trappen nooit zal vergeten
- omdat hij vele miljoenen heeft opgebracht
Hij is nog steeds een van de grootste voetballers geweest die we ooit gehad hebben.
De perikelen, daar kon ie niks aan doen. De man is een soort slaaf van de zaakwaarnemers, hij kan amper Portugees schrijven en geen woord Engels. Het is niet zijn beslissing geweest om te "rellen" om weg te komen, daar ben ik voor mezelf van overtuigd. Dat waren die nare mensen om hem heen, van wie hij een slaaf is. Ik zou dáár de waarheid wel eens over willen weten. Bijvoorbeeld, wat verdient deze man nou zélf uiteindelijk? Hoe zit het exact?
En dus kijk ik PUUR naar de prestaties die hij neerzette op het veld en dan zeg ik ... ja, graag een afscheid en ik zing nog 1 keer mee.
- omdat ik de 9 - 0 NOOIT zal vergeten
- omdat ik de 34 goals nooit zal vergeten
- hoe hij zelfstandig Feyenoord oprolde
- omdat ik zijn vrije trappen nooit zal vergeten
- omdat hij vele miljoenen heeft opgebracht
Hij is nog steeds een van de grootste voetballers geweest die we ooit gehad hebben.
De perikelen, daar kon ie niks aan doen. De man is een soort slaaf van de zaakwaarnemers, hij kan amper Portugees schrijven en geen woord Engels. Het is niet zijn beslissing geweest om te "rellen" om weg te komen, daar ben ik voor mezelf van overtuigd. Dat waren die nare mensen om hem heen, van wie hij een slaaf is. Ik zou dáár de waarheid wel eens over willen weten. Bijvoorbeeld, wat verdient deze man nou zélf uiteindelijk? Hoe zit het exact?
En dus kijk ik PUUR naar de prestaties die hij neerzette op het veld en dan zeg ik ... ja, graag een afscheid en ik zing nog 1 keer mee.
100% achter Marco van Basten!
-
- Forumicoon
Hier moet ik toch erg hard om lachen! Hebben we hier te maken met een zelfstandig nadenkend individu of een of andere idioot? Ik weet dat hij het IQ heeft van een garnaal maar hij moet wel in staat zijn zijn eigen beslissingen te nemen.TWR22 schreef:De perikelen, daar kon ie niks aan doen.
Maar goed jij klapt maar lekker voor deze verrader.
- Skopperij
- Forumicoon
Dat laatste, als je het mij vraagt. Een idioot die één kwaliteit had: ontzettend hard en goed tegen een bal kunnen trappen. En daarmee heeft hij ons meer voordeel dan nadeel bezorgd. Zonder die zaakwaarnemers had 'ie nooit eens bij ons gevoetbald. Goed, hij heeft ons wat punten gekost begin vorig seizoen. Maar hij heeft talloze punten binnengeschopt, vele miljoenen opgebracht en een grote naam voor ons in Brazilië. En daardoor kunnen we weer lekker investeren in toptrainers en toptalenten. God ja, wat was het ook een lul...Heerenveen rules schreef:Hier moet ik toch erg hard om lachen! Hebben we hier te maken met een zelfstandig nadenkend individu of een of andere idioot?
- TWR22
- Superster
We hebben inderdaad te maken met een NIET zelfdenkend individu en inderdaad met het verstand van een garnaal en juist daarom beoordeel ik m op wat ie op het veld heeft laten zien, en daarom klap ik. Zou een slimme kerel ons de dingen flikken, willens en wetens dus, dan zou het voor mij een ander verhaal zijn.
Als ik je nou vertel dat ie vorig weekend niet eens zijn eigen eten kon bestellen en dat een mevrouw die en NL en Portugees spreekt hem de menu kaart ging uitleggen, want hij kende echt niks, dan snap je echt dat Alves eerder slachtoffer is geweest dan dader in het hele verhaal. Hij kan zelfs niet eens schrijven schijnt, ook niet in zijn eigen taal!
Vergeet de politiek, waardeer m om dat schot ... die beweging ... de goals ... en klap nog 1 keertje.
Als ik je nou vertel dat ie vorig weekend niet eens zijn eigen eten kon bestellen en dat een mevrouw die en NL en Portugees spreekt hem de menu kaart ging uitleggen, want hij kende echt niks, dan snap je echt dat Alves eerder slachtoffer is geweest dan dader in het hele verhaal. Hij kan zelfs niet eens schrijven schijnt, ook niet in zijn eigen taal!
Vergeet de politiek, waardeer m om dat schot ... die beweging ... de goals ... en klap nog 1 keertje.
100% achter Marco van Basten!